quote:Zoon Stallone al drie dagen dood
AMSTERDAM - Sage Moonblood Stallone, de 36-jarige zoon van 'Rocky' Sylvester Stallone die vrijdag dood werd aangetroffen, was tenminste drie dagen dood voordat hij door zijn huishoudster werd gevonden.
Stallone junior had specifieke instructies voor zijn huishoudelijk personeel. Zijn kamer mocht niet worden betreden. Zelfs aankloppen was uit den boze, zo weet showbizzblog PerezHilton.com te melden. Pas toen Sages moeder Sasha Czack, de ex van Sylvester, de huishoudster specifiek verzocht toch de kamer binnen te gaan, vond ze het ontzielde lichaam temidden van potjes pillen, sigarettenpeuken, etensresten en frisdrankblikjes. De politie gaat uit van een ongelukkige overdosis.
Sages advocaat George Braunstein heeft inmiddels laten weten dat zijn client verre van depressief was. Zelfdoding sluit Braunstein uit, zo laat hij E! News weten. Ook van de potjes met pillen die bij het lichaam zouden zijn aangetroffen, weet hij niets. Moeder Sasha, die het lichaam van haar zoon moest identificeren, heeft verklaard alleen maar frisdrankflesjes te hebben gezien.
Braunstein gaat uit van een natuurlijke doodsoorzaak of een ongeluk. ,,Ik heb hem nooit zien drinken of drugs zien gebruiken. Hij was niet depressief. Hij was van plan volgend weekeinde in het huwelijk te treden!"
quote:Op zondag 15 juli 2012 09:59 schreef juultje84 het volgende:
En nog een paar van Mathilda...omdat ze zoveel op d'r papa lijkt...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou inderdaad.quote:
Jaquote:
En ook dat jaquote:
Echt hé!quote:
Dan ben ik toch niet de enige die dat vindt.quote:
het ziet er wel heel erg zwanger uit normaal was ze altijd heel afgetraind maar je zult wel gelijk hebben als inderdaad haar nieuwe album uitkomtquote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Denk eigenlijk niet dat Pink zwanger is, want ze heeft net haar nieuwe album aangekondigd in september...
'Men' vindt het juist leuk lijkt wel om juist die jankfoto's te publiceren.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:06 schreef juultje84 het volgende:
Daar hebben we Suri weer...
[ afbeelding ]
...zal zij nou in en in verwend zijn en dus elke keer gaan janken als ze d'r zin niet krijgt...of is ze ergens ook gewoon 'bang' voor die paparazzi die zich elke keer op hun stort met hun geroep en flitsende camera's...
Niet, echt niet alle kinderen doen dat hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
'Men' vindt het juist leuk lijkt wel om juist die jankfoto's te publiceren.
Terwijl van elk kind in de straat hier is ook elke dag wel een jankfoto te makenAlleen komen die niet massaal in de pers.
Bij wijze vanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet, echt niet alle kinderen doen dat hoor
ja idd, ik denk dat elk kind een jankbui krijgt van die menigte/al die flitsenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl van elk kind in de straat hier is ook elke dag wel een jankfoto te makenAlleen komen die niet massaal in de pers.
Ik krijg zelf haast een jankbui bij het idee alleen alquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:56 schreef lily het volgende:
die van mij krijgen in ieder geval jankbuien van veel minder
En wie weet heeft Suri al lang slaap om 19:00 en slepen de ouders haar weer tot 21:00 mee in een theaterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je streepquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuke foto van Suri Cruise Holmes
[ afbeelding ]
wat een heerlijk dotje zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Volgens de media eerste stapjes van Harper
[ afbeelding ]
Dat jurkjequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Volgens de media eerste stapjes van Harper
[ afbeelding ]
Vind je? Ik vind er niks cutes aan maar misschien dat ze nog bijtrekt. Dat kind loopt ook steeds in donkere (designer) kleren. Ik heb haar nog nooit gezien in vrolijke kleuren babykleertjes.quote:
Ik heb moeders Victoria ook nog nooit gezien in vrolijke kleurtjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind er niks cutes aan maar misschien dat ze nog bijtrekt. Dat kind loopt ook steeds in donkere (designer) kleren. Ik heb haar nog nooit gezien in vrolijke kleuren babykleertjes.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind er niks cutes aan maar misschien dat ze nog bijtrekt. Dat kind loopt ook steeds in donkere (designer) kleren. Ik heb haar nog nooit gezien in vrolijke kleuren babykleertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat haar zijn gewoon van die superlange vlechtjes, had haar zus een paar maand geleden ook. Ik vind het leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Beyonce met Blue Ivy en belachelijk kapsel. Dat haar zal wel zwaarder zijn dan het kind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat haar zijn gewoon van die superlange vlechtjes, had haar zus een paar maand geleden ook. Ik vind het leuk
Foto van de voorkant van Blue Ivy
[ afbeelding ]
Ik heb juist het idee dat het wel de papa is, gezien de neusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze lijkt gelukkig niet op dr papa!
Ik vind dr haar ook tof.
Ja ik vond het ook precies papaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het wel de papa is, gezien de neus
Ik ook! Dat hele onderste deel van het gezicht zeg maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook precies papa
Nee hoor gewoon een lief kindje. Lijkt evenveel op papa als mama en gaat vast en zeker een prachtig meisjes worden. Die negatieve onzin altijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my, ga je naar de hel als je onpure gedachten hebt bij een foto waarop een man zijn kind een kusje geeft
[ afbeelding ]
Wat een angelfacequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zanger Robin Thicke en zoontje Julian Fuego
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awww wat een schatjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zanger Robin Thicke en zoontje Julian Fuego
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, is toch heerlijk, van die hapwangetjes <3 En vergeet niet dat ze altijd in de armen van zo'n wandelend skelet zit hè, dan lijkt alles bolquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:58 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar vooral heel dik. Als ik dat vergelijk met mijn zoontje, die een paar dagen met haar scheelt...ik denk dat dit kind zo 13 kilo weegtmisschien is ze wel gewoon kort, kan ook.
haha. wel een leuk kindjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Kijk dit nouMel B.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze matchen wel mooi!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wow, Selma Blair heeft de mooiste baby ooit?
[ afbeelding ]
idd, dit is wel de definitie van sexloosquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
Wat een raar jurkje heeft Victoria daar aan zeg
Wat een lief bolletje die harperquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef juultje84 het volgende:
Harper!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem nit zo mooi eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wow, Selma Blair heeft de mooiste baby ooit?
[ afbeelding ]
Ja ik dacht bijna hetzelfdequote:Op zondag 29 juli 2012 07:00 schreef J-net het volgende:
De vraag is nu is dat 2x amalia??
In ieder geval lijkt Alexia o dezefoto enorm op dr zus
Valt mee. Ik heb dezelfde wagen en mijn kleine vindt het heerlijk achterin. Ze ziet ook best nog veel. Mijn peuter kan wel goed lopen, maar bij lange stukken wordt ze toch wel moe. Dan is het fijn om even te kunnen zitten. En als mijn grote loopt of niet mee is, dan zet ik mijn kleine ook wel voorin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Mariposas het volgende:
Ligt het aan mij of is het niet een beetje raar dat Honor van Jessica Alba met haar leeftijd/formaat in deze duobuggy of hoe het ook heet zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vraag me af waarom ze nu ineens zo vaak in dat ding zit. Lijkt me voor die kleine daaronder ook niet erg relaxt, dat je alleen maar opzij kunt kijken.
Nummer 3 is ineens weg?quote:Op zondag 29 juli 2012 07:00 schreef J-net het volgende:
De vraag is nu is dat 2x amalia??
In ieder geval lijkt Alexia o dezefoto enorm op dr zus
Bedankt voor de verduidelijking!!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 10:33 schreef J-net het volgende:
Op TV vanochtend gezien dat de links Amalia is en de middelste Amalia. Maar op die foto die eerder was gepost zag je het verschil echt bijna niet.
Normaliter vind ik Alexia heel erg op Maxima lijken, maar nu eventjes wat minder
Zag ook net dat de zwemsters hun bosje bloemen naar de prinsesjes gooiden en die waren er heel blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vindt ik Jessica Alba ook echt een chagrijnig mens..
En Suri.... ja sorry hoor, paparazzi of niet, dat kind is volgens mij een vreselijk verwend rot kind, sorry dat ik het zeg
Familie Doutzen ergggg leuk om te zien!
Die V hals maakt het afquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Familie Borsato, gepost op Twitter. Marco kan wel door naar onflatteus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef juultje84 het volgende:
Jared Padalecki en zoon Thomas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is zelf 1.60 m lang dus dan lijkt het al snel wat hè?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef Poppedein het volgende:
Flink ventje van Selma Blair, volgens wikipedia is ie de 25e net een jaar geworden
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kan helaas geen recente foto's vinden maar ik kom er net pas achter dat de zoon van Lisa Bonet
Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa heet....
WTF??![]()
Heeft ze ook nog een dochter Lola Iolani Momoa.
Heeft haar oudste dochter met Lenny Kravitz nog mazzel gehad met Zoë.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?
Ik heb even met google zitten spelen, en je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komt
Het zal wel Polynesisch/Hawaïaans zijn.
Ik deed ook alleen maar een copy en paste van wiki... ik had namelijk geen flauw idee wie Jason Momoa wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb even met google zitten spelen, en je hebt helemaal gelijk!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komt
Het zal wel Polynesisch/Hawaïaans zijn.
Game of Thronesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen maar een copy en paste van wiki... ik had namelijk geen flauw idee wie Jason Momoa was
En na zijn lijst van films/series te hebben gezien nog steeds niet
Haha, jaquote:
Nou met een beetje lens kun je nog lekker ver weg staan voor die kiekjes hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Is Tom Cruise aan een charme-offensief begonnen? Die laatste fotos in het zwembad zijn gewoon van dichtbij gemaakt en niet door een paparazzo lijkt me.
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou met een beetje lens kun je nog lekker ver weg staan voor die kiekjes hoor
Het kind heeft er moeite mee om op twee benen te staan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
Ook de Van Der Vaartjes zijn aanwezig op de Olympische Spelen...
[ afbeelding ]
Ik vind Sylvie prachtig, maar dat korte broekje, in combi met haar zoontje, het is net ff teveel van het goedequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag een kind niet meer opgetild wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het kind heeft er moeite mee om op twee benen te staan?
Kind is zes jaar oud, kom op zegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mag een kind niet meer opgetild worden
Superleuke foto's vind ik.
Maar zo'n foto zegt toch helemaal niet dat zij haar kind altijd rondsjouwtquote:
Dat bedoel ik. Is gewoon leuk voor de foto, niks meer en niks minder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef mainedoll het volgende:
Ik til mijn 6-jarige ook wel eens opEn zelfs mijn 8-jarige... Ik zeul ze niet rond, maar gewoon even optillen is toch niks mis mee?
Mams zet ook weer haar beste beentje voor... Kan ze niet gewoon weer lekker een spijkerbroek, t-shirt en een paar gympen aantrekken... Ze is prachtig hoor maar dat uiterlijk vertoon is zo vermoeiend!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Anders moet je steeds zo bukken voor de foto om de gezichten bij elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Is gewoon leuk voor de foto, niks meer en niks minder.
echt hè, waar gaat t over?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:
Draagt ze casual-chic een jeans, is het nog niet goed.
En ik vind haar hier ontzettend toned-down, qua glamour. Hell, ik vind haar er leuk uit zien.
Het zesjarige joch heeft trouwens ook nog een tekening gemaakt. De kleuter.
Ik vind het ook geen porum, maar als ik die benen had, zou ik ook heel de dag in hotpants rondlopen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:
Draagt ze casual-chic een jeans, is het nog niet goed.
En ik vind haar hier ontzettend toned-down, qua glamour. Hell, ik vind haar er leuk uit zien.
Het zesjarige joch heeft trouwens ook nog een tekening gemaakt. De kleuter.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen gefotografeerd worden tijdens het zwemmen in een waterpretpark of als je naar de auto loopt. Bovendien lijkt het of ze het hier niet eens doorheeft en meestal kijkt ze recht in de camera als ze zo evil kijkt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:57 schreef Charmian het volgende:
Ik vrees dat Suri alles van papa mag en van mama niets. Inderdaad zijn op deze foto's geen evil-trekjes te zien...dat is ook wel eens goed. Papa heeft trouwens maar een rare (bleke) kippenborst, mja das mijn mening
Nee, ik denk dat de camera magisch is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:42 schreef Dandilion het volgende:
Eindelijk zie ik eens een leuke kant van Suri!!! Zou dat water magisch zijn ofzo???
Wat een mooie kinderen!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kan helaas geen recente foto's vinden maar ik kom er net pas achter dat de zoon van Lisa Bonet
Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa heet....
WTF??![]()
Heeft ze ook nog een dochter Lola Iolani Momoa.
Heeft haar oudste dochter met Lenny Kravitz nog mazzel gehad met Zoë.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Sheen was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem ook.
Hij lijkt hier net Charley Sheen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef JaneDoe het volgende:
ik zou niet graag die sporter(s) willen zijn die niet won, die blik van max!![]()
was dit niet de dames zwemestafette?
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooob alert!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem ook.
Hij lijkt hier net Charley Sheen.
Is dat nou een tepel, helemaal aan de zijkant?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooob alert!
Princess is mooi aan het worden!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef juultje84 het volgende:
Katie Price met Harvey en Princess
[ afbeelding ]
Dat haar, en die ogen gaan nu ook in haar gezichtje passen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Princess is mooi aan het worden!
Ik vond het op de laatste foto's ook al lijken alsof Katie tien jaar jonger is gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo te zien zijn Katie en Suri gewoon opgeknapt van deze nieuwe situatie
Dat dus. Onbegrijpelijk dat hij dat volhoudt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Scott mag Mason 9 van de 10x niet van haar dragenook niet tijdens de zwangerschap. Zag ik laatst in een Kdash aflevering. (en zo te zien heeft hij nog een kind aan zn hand?) En deels begrijp ik zijn rare acties wel, als mijn 'vrouw' niet met me zou willen trouwen en ik niets met mijn kind mag doen en ze niet bij me in bed wilt slapen maar een aparte kamer heeft voor haar zoon en zichzelf dan zou ik ook gek worden
![]()
het verbaasd mij juist dat hij blijft.
Oh die knutselfoto's, wat leuk, zoiets zou ik wel vaker bij celebkindjes willen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aan het knutselen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met papa Gabriel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee idd, het zal de fotoselectie wel zijn, maar bij haar moeder met lolly kijkt ze minder vrolijk dan bij haar vader zonder lolly...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:04 schreef Muis006 het volgende:
Vivi mag zelfs mij wel optillen
Trouwens, is dat gedoe tussen Halle B en Gabriel nog steeds bezig? Want zo ongelukkig lijkt Nahla me niet als ze bij haar vader is.
Tja, als ze haar vader veel minder vaak ziet, dan is zo'n uitje met paps (misschien ook nog met een leuke attractie) natuurlijk veel leukerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, het zal de fotoselectie wel zijn, maar bij haar moeder met lolly kijkt ze minder vrolijk dan bij haar vader zonder lolly...
Uma draagt het kindje weer als een mandje fruitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:26 schreef Karina het volgende:
Uma Thurman met baby (naam nog onbekend)
[ afbeelding ]
Ik blijf erbij dat Connor op Tom lijkt gewoonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:13 schreef anynamy het volgende:
Connor en Isabella Cruise
[ afbeelding ]
Misschien heet ze Apple? Of Tangerine Marshmallow? Of Limona? Zoiets?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uma draagt het kindje weer als een mandje fruit
En Isabella eigenlijk wel op Suri (of andersom)quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Connor op Tom lijkt gewoon
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Misschien heet ze Apple? Of Tangerine Marshmallow? Of Limona? Zoiets?
Ja dat zouden best halfzussen kunnen zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En Isabella eigenlijk wel op Suri (of andersom)
Of gewoon FruitBasketquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Misschien heet ze Apple? Of Tangerine Marshmallow? Of Limona? Zoiets?
Wat een cutiequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:39 schreef anynamy het volgende:
Mel B en schatje Madison
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een popjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:30 schreef Malahide het volgende:
Christina Applegate met Sadie. Mooi meiske.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk ik ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf erbij dat Sadie en Sunny Sandler heeeel mooi gaan worden:
Mooi meisje! Ze doet me wel denken aan die creep uit Desperate Housewivesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:30 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ja beetje welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mooi meisje! Ze doet me wel denken aan die creep uit Desperate Housewives
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn lenzen nog niet in, en dacht dat het albert verlinde was
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn lenzen nog niet in, en dacht dat het albert verlinde was
vroeg me al af wat die hier deed...
Net als dr moederquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Karina het volgende:
Pink en Willow
[ afbeelding ]
Willow lijkt net een jongetje!
Copy paste momentjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Familie Oliver: Jamie, vrouw en Poppy Honey Rosie, ten; Daisy Boo Pamela, nine; Buddy Bear Maurice, two; and Petal Blossom Rainbow, four
Ik kon het niet laten!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Copy paste momentje![]()
En die namen blijven geweldig!
popje hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:30 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Wat lief!! 2x goud ;-)quote:Op maandag 3 september 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
Mo Farah met zijn tweeling Aisha en Amani
[ afbeelding ]
Nah, die foto's waarop ze huilt of boos kijkt zijn volgens mij vooral van die foto's waarin ze omzwermd wordt door paparazzi. Hier is ze gewoon aan het spelen dus let ze niet op die fotografen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ligt het aan mij of staat Suri steeds vaker lachend op foto's? Of werden die foto's eerst gewoon niet geplaatst?
Serieus wat een kop trekt dat mens altijd totaal geen uitstralingquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Familie McConnaughey
Dat dacht ik bij de Kourtney-Scottquote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Serieus wat een kop trekt dat mens altijd totaal geen uitstraling
Hihi, de zooltjes van die slofjesquote:
Oh ik zie ze nu pas!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi, de zooltjes van die slofjes
'quote:Op maandag 3 september 2012 15:52 schreef Karina het volgende:
Jennie Garth en dochter Lola
[ afbeelding ]
Die laarzenquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:20 schreef anynamy het volgende:
Katherine Heigl met Adelaide:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook meteen op, yekquote:
quote:Baby Peaches Geldof rolt over straat
LOS ANGELES - Peaches Geldof heeft haar baby uit de kinderwagen laten vallen.
Dat meldt TMZ. De dochter van zanger Bob Geldof was aan het wandelen met haar zoontje toen ze op een gat in de weg stuitte.
De kinderwagen sloeg over de kop en de baby rolde uit de wagen. Ondertussen was de 23-jarige socialite aan het bellen en duidelijk niet van plan om op te hangen. Al bellend legde Peaches haar baby terug in de kinderwagen.
Voor zover bekend raakte de 5 maanden oude Astala Dylan Willow Geldof-Cohen niet gewond.
Goede moederquote:Op maandag 10 september 2012 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Peaches Geldof horrormoeder [Foto]
inclusief foto, dom wicht dat het er is
Wat een lekkere puddingbenenquote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef juultje84 het volgende:
Kleine Maxwell is ready voor het mooie weer!
[ afbeelding ]
(oja...dochter was Jessica Simpson voor diegenen die het nog niet wisten)
Mijn god..een bikinitopje voor een baby............quote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef juultje84 het volgende:
Kleine Maxwell is ready voor het mooie weer!
[ afbeelding ]
(oja...dochter was Jessica Simpson voor diegenen die het nog niet wisten)
Wat een mooi babietje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Harper,!
En wederom; Snooks & dr beeb.
[ afbeelding ]
Ik snap de ophef over de bikinibaby van Jessica Simpson niet helemaal. Op het strand of de camping drentelen meisjes van 2 of 3 rond in bikinietjes, badpakjes, alleen onderbroekjes en soms naakt.quote:Woede om bikinifoto van baby Jessica Simpson
LONDEN - Jessica Simpson heeft zich de woede van een hoop Amerikanen en Britten op de hals gehaald. Op televisie liet ze een foto zien van haar 4 maanden oude dochter, in een gele bikini.
De 32-jarige zangeres toonde de foto in een show op het Amerikaanse netwerk ABC. Critici bestempelden de actie als 'fout' en 'gewoon vreselijk', meldt Daily Mail.
De Britse liefdadigheidsorganisatie Kidscape vindt dat Jessica haar baby seksualiseert met de 'totaal ongepaste' outfit. "Het is heel zorgelijk om een jonge baby te zien die aan de wereld wordt getoond in een bikini.", aldus de directeur.
Ook op Twitter kreeg Jessica de volle laag. "Een baby in bikini? Lieve God, sommige mensen zijn gewoon slecht!", schreef iemand.
Maxwell Drew werd begin mei van dit jaar geboren in een ziekenhuis in Los Angeles. Haar vader is de American football-speler Eric Johnson met wie Jessica sinds twee jaar is verloofd.
Om er stennis over te schoppen vind ik ook overdreven. Maar ik snap wel dat een bikinitopje voor een baby seksualiserend is. Je impliceert namelijk dat daar iets zit wat verborgen moet worden. Oók bij meisjes in peuter/kleuterleeftijd in het zwembad valt het me op. Een onderbroekje of naakt is juist veel normaler en minder seksualiserend dan een triangeltop bij een baby.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik snap de ophef over de bikinibaby van Jessica Simpson niet helemaal. Op het strand of de camping drentelen meisjes van 2 of 3 rond in bikinietjes, badpakjes, alleen onderbroekjes en soms naakt.
Mensen die het als iets seksueels zien moeten zichzelf gewoon achter de oren krabben. Als ze een naakte baby had getoond had ze nog meer commentaar gehad denk ik
Met alleen een broekje aan maakt men er geen probleem van. Het idee is juist dat een topje het idee geeft dat er iets verborgen is.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:15 schreef anynamy het volgende:
pffff, wat een onzin over die bikini... ik had vroeger als peuter een gebreide bikini die m'n oma voor me gemaakt had... zo schattig....
En Pink's dochter halfnaakt (op een foto) op de Ellen show mag wel? Bunch of hypocrits..
En een badpak is dan ook verkeerd zeker, want het zou een broekje moeten zijn, want een badpak bedekt iets dus bladieblaquote:Op donderdag 13 september 2012 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Met alleen een broekje aan maakt men er geen probleem van. Het idee is juist dat een topje het idee geeft dat er iets verborgen is.
Geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |