Zij is zelf 1.60 m lang dus dan lijkt het al snel wat hè?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef Poppedein het volgende:
Flink ventje van Selma Blair, volgens wikipedia is ie de 25e net een jaar geworden
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kan helaas geen recente foto's vinden maar ik kom er net pas achter dat de zoon van Lisa Bonet
Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa heet....
WTF??![]()
Heeft ze ook nog een dochter Lola Iolani Momoa.
Heeft haar oudste dochter met Lenny Kravitz nog mazzel gehad met Zoë.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?
Ik heb even met google zitten spelen, en je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komt
Het zal wel Polynesisch/Hawaïaans zijn.
Ik deed ook alleen maar een copy en paste van wiki... ik had namelijk geen flauw idee wie Jason Momoa wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb even met google zitten spelen, en je hebt helemaal gelijk!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komt
Het zal wel Polynesisch/Hawaïaans zijn.
Game of Thronesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen maar een copy en paste van wiki... ik had namelijk geen flauw idee wie Jason Momoa was
En na zijn lijst van films/series te hebben gezien nog steeds niet
Haha, jaquote:
Nou met een beetje lens kun je nog lekker ver weg staan voor die kiekjes hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Is Tom Cruise aan een charme-offensief begonnen? Die laatste fotos in het zwembad zijn gewoon van dichtbij gemaakt en niet door een paparazzo lijkt me.
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou met een beetje lens kun je nog lekker ver weg staan voor die kiekjes hoor
Het kind heeft er moeite mee om op twee benen te staan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
Ook de Van Der Vaartjes zijn aanwezig op de Olympische Spelen...
[ afbeelding ]
Ik vind Sylvie prachtig, maar dat korte broekje, in combi met haar zoontje, het is net ff teveel van het goedequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag een kind niet meer opgetild wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het kind heeft er moeite mee om op twee benen te staan?
Kind is zes jaar oud, kom op zegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mag een kind niet meer opgetild worden
Superleuke foto's vind ik.
Maar zo'n foto zegt toch helemaal niet dat zij haar kind altijd rondsjouwtquote:
Dat bedoel ik. Is gewoon leuk voor de foto, niks meer en niks minder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef mainedoll het volgende:
Ik til mijn 6-jarige ook wel eens opEn zelfs mijn 8-jarige... Ik zeul ze niet rond, maar gewoon even optillen is toch niks mis mee?
Mams zet ook weer haar beste beentje voor... Kan ze niet gewoon weer lekker een spijkerbroek, t-shirt en een paar gympen aantrekken... Ze is prachtig hoor maar dat uiterlijk vertoon is zo vermoeiend!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Anders moet je steeds zo bukken voor de foto om de gezichten bij elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Is gewoon leuk voor de foto, niks meer en niks minder.
echt hè, waar gaat t over?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:
Draagt ze casual-chic een jeans, is het nog niet goed.
En ik vind haar hier ontzettend toned-down, qua glamour. Hell, ik vind haar er leuk uit zien.
Het zesjarige joch heeft trouwens ook nog een tekening gemaakt. De kleuter.
Ik vind het ook geen porum, maar als ik die benen had, zou ik ook heel de dag in hotpants rondlopen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef Copycat het volgende:
Draagt ze casual-chic een jeans, is het nog niet goed.
En ik vind haar hier ontzettend toned-down, qua glamour. Hell, ik vind haar er leuk uit zien.
Het zesjarige joch heeft trouwens ook nog een tekening gemaakt. De kleuter.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen gefotografeerd worden tijdens het zwemmen in een waterpretpark of als je naar de auto loopt. Bovendien lijkt het of ze het hier niet eens doorheeft en meestal kijkt ze recht in de camera als ze zo evil kijkt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:57 schreef Charmian het volgende:
Ik vrees dat Suri alles van papa mag en van mama niets. Inderdaad zijn op deze foto's geen evil-trekjes te zien...dat is ook wel eens goed. Papa heeft trouwens maar een rare (bleke) kippenborst, mja das mijn mening
Nee, ik denk dat de camera magisch is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:42 schreef Dandilion het volgende:
Eindelijk zie ik eens een leuke kant van Suri!!! Zou dat water magisch zijn ofzo???
Wat een mooie kinderen!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kan helaas geen recente foto's vinden maar ik kom er net pas achter dat de zoon van Lisa Bonet
Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa heet....
WTF??![]()
Heeft ze ook nog een dochter Lola Iolani Momoa.
Heeft haar oudste dochter met Lenny Kravitz nog mazzel gehad met Zoë.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |