Zij is zelf 1.60 m lang dus dan lijkt het al snel wat hè?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef Poppedein het volgende:
Flink ventje van Selma Blair, volgens wikipedia is ie de 25e net een jaar geworden
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kan helaas geen recente foto's vinden maar ik kom er net pas achter dat de zoon van Lisa Bonet
Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa heet....
WTF??![]()
Heeft ze ook nog een dochter Lola Iolani Momoa.
Heeft haar oudste dochter met Lenny Kravitz nog mazzel gehad met Zoë.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn dat kinderen van Jason Momoa?
Ik heb even met google zitten spelen, en je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komt
Het zal wel Polynesisch/Hawaïaans zijn.
Ik deed ook alleen maar een copy en paste van wiki... ik had namelijk geen flauw idee wie Jason Momoa wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb even met google zitten spelen, en je hebt helemaal gelijk!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overigens voluit Joseph Jason Namakaeha Momoa heet, dus dan weten we iig al waar een van de namen van hun zoon vandaan komt
Het zal wel Polynesisch/Hawaïaans zijn.
Game of Thronesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen maar een copy en paste van wiki... ik had namelijk geen flauw idee wie Jason Momoa was
En na zijn lijst van films/series te hebben gezien nog steeds niet
Haha, jaquote:
Nou met een beetje lens kun je nog lekker ver weg staan voor die kiekjes hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Is Tom Cruise aan een charme-offensief begonnen? Die laatste fotos in het zwembad zijn gewoon van dichtbij gemaakt en niet door een paparazzo lijkt me.
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou met een beetje lens kun je nog lekker ver weg staan voor die kiekjes hoor
Het kind heeft er moeite mee om op twee benen te staan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
Ook de Van Der Vaartjes zijn aanwezig op de Olympische Spelen...
[ afbeelding ]
Ik vind Sylvie prachtig, maar dat korte broekje, in combi met haar zoontje, het is net ff teveel van het goedequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
Ook de Van Der Vaartjes zijn aanwezig op de Olympische Spelen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |