quote:Op maandag 10 september 2012 11:02 schreef TheClown1 het volgende:
Dit is toch onwerkelijk. Ze moeten dat kind meteen bij haar weghalen.
Het kost me moeite om dit te zeggen, maar op momenten zoals deze mis ik een 'Like' knopquote:Op maandag 10 september 2012 11:03 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: zo te zien probeert hij zelf al te ontsnappen...
zoals deze?quote:Op maandag 10 september 2012 11:13 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Het kost me moeite om dit te zeggen, maar op momenten zoals deze mis ik een 'Like' knop
Bij deze:quote:
Dat ja, die riempjes doe je bij zo'n kleintje toch gewoon vast... Dat ie in een kinderwagenbak los ligt ok, maar de riempjes zitten er niet voor niks...quote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef piglet het volgende:
Waarom zitten die riempjes niet gewoon vast? Ze is echt niet de enige moeder die niet constant op haar kind/de stoep let tijdens het wandelen. Maar als dat ukkie gewoon netjes ingesnoerd had gezeten, had 'ie ook niet over de stoep kunnen rollen![]()
Ik denk trouwens dat ze haar telefoon niet neerlegd omdat dat echt een buitenaards concept is voor haar. Ze lijkt me zo'n type dat min of meer met haar telefoon vergroeid is.
volgens mij konden die riempjes niet vast want het kind lag in een dekentje...quote:Op maandag 10 september 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ja, die riempjes doe je bij zo'n kleintje toch gewoon vast... Dat ie in een kinderwagenbak los ligt ok, maar de riempjes zitten er niet voor niks...
Nou dan koop je speciale dekentjes voor in een zitje met riempjes of je doet het dekentje eroverheen of je neemt de bakquote:Op maandag 10 september 2012 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
volgens mij konden die riempjes niet vast want het kind lag in een dekentje...
Het is een jongetjequote:Op maandag 10 september 2012 15:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
ach dat is toch gewoon goed voor zo'n jong d'r weerstand... nieuwerwets gelul allemaal, sorry hoor
Over straat rollen wel.quote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef tombolafan het volgende:
En nee dat heeft niks met weerstand te maken hoor, uit een wagen lazeren
Daar gaat het niet om, en daarbij ligt hij met zijn hoofd in de doek/kap van de wagen ofzo dus hij krijgt niks binnen dat hem weerstand zou kunnen gevenquote:
eensch!quote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef tombolafan het volgende:
Nou dan koop je speciale dekentjes voor in een zitje met riempjes of je doet het dekentje eroverheen of je neemt de bak
Stom wijf vind ik het
Via z'n sokken.quote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, en daarbij ligt hij met zijn hoofd in de doek/kap van de wagen ofzo dus hij krijgt niks binnen dat hem weerstand zou kunnen geven
Hadden ze niet meer in z'n kleur.quote:Op maandag 10 september 2012 15:48 schreef maily het volgende:
[..]
ja shit, hij heeft geen schoenen aan...
Dat laten vallen zou je nog over kunnen discussieren of dat horrormoederig is, maar doorbellen terwijl je kind op straat ligt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |