Dat dus. Onbegrijpelijk dat hij dat volhoudt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Scott mag Mason 9 van de 10x niet van haar dragenook niet tijdens de zwangerschap. Zag ik laatst in een Kdash aflevering. (en zo te zien heeft hij nog een kind aan zn hand?) En deels begrijp ik zijn rare acties wel, als mijn 'vrouw' niet met me zou willen trouwen en ik niets met mijn kind mag doen en ze niet bij me in bed wilt slapen maar een aparte kamer heeft voor haar zoon en zichzelf dan zou ik ook gek worden
![]()
het verbaasd mij juist dat hij blijft.
Oh die knutselfoto's, wat leuk, zoiets zou ik wel vaker bij celebkindjes willen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aan het knutselen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met papa Gabriel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee idd, het zal de fotoselectie wel zijn, maar bij haar moeder met lolly kijkt ze minder vrolijk dan bij haar vader zonder lolly...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:04 schreef Muis006 het volgende:
Vivi mag zelfs mij wel optillen
Trouwens, is dat gedoe tussen Halle B en Gabriel nog steeds bezig? Want zo ongelukkig lijkt Nahla me niet als ze bij haar vader is.
Tja, als ze haar vader veel minder vaak ziet, dan is zo'n uitje met paps (misschien ook nog met een leuke attractie) natuurlijk veel leukerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, het zal de fotoselectie wel zijn, maar bij haar moeder met lolly kijkt ze minder vrolijk dan bij haar vader zonder lolly...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |