alleen ben je als voetballer van jongs af aan met 1 ding bezig: prof worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Voetballers zijn soms net mensen...
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)r-dure-Moisander.htmquote:Cruijff komt met Spaans alternatief voor dure Moisander
12/07/2012 09:23
Niklas Moisander is door de vraagprijs van AZ voorlopig een brug te ver voor Ajax. De Amsterdamse club denkt daarom op voorspraak van Johan Cruijff aan Marc Muniesa als alternatief.
Muniesa is een twintigjarige verdediger uit de jeugdopleiding van Barcelona. De jeugdinternational speelde voornamelijk zijn wedstrijden met de beloften in de Segunda División, maar heeft ook vier duels in de Catalaanse hoofdmacht op zijn naam staan. Twee daarvan waren afgelopen seizoen in de Champions League.
Ajax kan de aandacht definitief verleggen van Moisander naar Muniesa als AZ vasthoudt aan de transfersom van naar verluidt zes miljoen euro die voor de Amsterdammers te gortig is. De Spaanse verdediger staat wel nog een jaar onder contract bij Barcelona, maar voor een eventuele komst is een andere (huur)constructie denkbaar.
Cruijff kwam wel vaker met een spanjaard ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)r-dure-Moisander.htm
Geen idee wat ik hier van moet vinden, iemand die hem beter kent?
Oranje kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef Schanulleke het volgende:
Laat Ajax svp Nederlanders de kans geven. Dat is ook goed voor Oranje.
Opstappen, laat Anita bij ons. Minimaal 20 miljoen.quote:Hoofdscout Graham Carr van Newcastle United is zeer lovend over Vurnon Anita en het is wachten op de dag dat zijn club zich met een niet te weigeren bod bij Ajax komt melden. In Engeland heeft men te horen gekregen welk bedrag Ajax bereid is om te accepteren: tien miljoen euro. Uiteraard hopen the Magpies de klus voor minder geld te klaren en dat is de reden dat het allemaal zo lang duurt.
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als Ajax spelers uit Spanje haalt zijn het altijd Catalanen of Basken. Da's wel vreemd.
Je bedoelt oprotten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Opstappen, laat Anita bij ons. Minimaal 20 miljoen.
Als ze uit België komen, komen ze voornamelijk uit Kapellen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Devv het volgende:
En als ze uit België komen dan zijn het altijd Walloniërs of Vlamingen.
Mahahaha....quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opstappen, laat Anita bij ons. Minimaal 20 miljoen.
Over prutsers gesprokenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Een prutser als Anita voor 20 miljoen? Geloof je het zelf wel?
Als je 10 miljoen voor zo'n prutser kunt krijgen mag je zelf nog 100 jr zijn salaris doorbetalen want dan mag je zeer blij zijn.
Wat ben jij achterlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Als je 10 miljoen voor zo'n prutser kunt krijgen mag je zelf nog 100 jr zijn salaris doorbetalen want dan mag je zeer blij zijn.
Hmm stel dat Anita 600k op jaarbasis krijgt zal dit zeker een miljoen worden bij Newcastle dus dan maar je na 11 jaar toch al verlies?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Oh god, is het geestelijk gehandicapte jongetje weer ge-unbanned.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Ik ken de markt, en Anita is momenteel 18,5 miljoen waard, gewoon omdat het zo is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Zou Luciona dan toch nog komen? Of is Lukoki op de lange termijn beter?quote:"Heracles meldt zich bij Ajax voor Lukoki"
Heracles heeft zich volgens De Telegraaf inmiddels formeel bij Ajax gemeld. Heerenveen zouden de speler mogelijk willen betrekken in de transfer van Luciano Narsingh. "Ik ben op de hoogte van de concrete interesse van Heracles en het is zeker een interessante optie", zegt Lukoki's zaakwaarnemer Chiel Dekker.
"Maar Jody wil in principe knokken om structureel bij Ajax 1 te komen", vervolgt Dekker. "Pas als Ajax aangeeft dat het voor Jody beter is te worden verhuurd, treedt plan B in werking."
http://www.voetbalprimeur(...)bij-ajax-voor-lukoki
Die waren idd zeer bad.. Maar Gabriquote:
ik heb t gevoel dat ze gewoon weloverwogen aan het rondkijken zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef stoeltafel het volgende:
Gebeurd volgens mij toch niet. Heb een beetje het gevoel dat Ajax stil zit
Dat idee heb ik niet. Heb wel het idee dat er eindelijk eens wat minder 'gelekt' wordtquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef stoeltafel het volgende:
Beest. Staat op mijn netvlies. Volgorde weet ik niet meer maar Stam gaf de assiste op Urzaiz die de assist gaf op Huntelaar ofzo..quote:
Wie wil hem nou? De Graafschap ofzo zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Over vd Wiel komt ook niets naar buiten he? Zou die nog wegkomen deze zomer?
Ze hebben net een nieuwe Directeur Voetbalzaken aangenomen, denk je echt dat Overmars meteen stil gaat zitten ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef stoeltafel het volgende:
Wie schrijft er 'wilt'? Jij of Mike Verweij?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:53 schreef stoeltafel het volgende:
Mike Verweij @MikeVerweij
Vandaag in De #Telegraaf nieuws over Vurnon #Anita ... #Ajax
Mag toch hopen dat hij niet weg gaat. Ajax en Anita zouden wel een gesprek hebben. Contractverlenging zou echt super zijn maar denk eerder dat Anita weg wilt.
De Boer zei alleen bij een extreem bedrag. Dan denk ik toch eerder aan 15 miljoen. Hij is zo belangrijk dat ik me niet voor kan stellen dat hij weg gaat.
Engelse clubs vechten om Vurnon Anita Gepubliceerd op 12 juli 2012 - 5:11 pm
WILLEMSTAD De Engelse voetbalclub New Castle United is van plan om hun bod op de Curaçaose voetballer Vurnon Anita te verhogen. Dat melden Engelse media.
De club toonde eerder interesse in de middenvelder van de Amsterdamse club Ajax, maar hun bod werd afgewezen. Nu blijkt dat ook de club Sunderland interesse in de 23-jarige voetballer heeft New Castle plannen om hun bod te verhogen.
Bij Sunderland staat Anita op de eerste positie om het elftal te versterken, daarmee hoopt de club Newcastle te snel af te zijn. Sunderland mag van de clubeigenaren deze zomer flink investeren. Volgens de Britse tv-zender Sky Sports zou Ajax vijftien miljoen euro willen zien voor Anita.
http://www.rnw.nl/caribia(...)hten-om-vurnon-anita
Tja 15 miljoen? Moet hij dan weg? Wie koop je daarvoor terug?
New Castlequote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie schrijft er 'wilt'? Jij of Mike Verweij?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Anita moet zijn contract even verlengen.![]()
Dat heeft hij in april 2011 tot 2014 gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Anita moet zijn contract even verlengen.
'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het portfolio van de agent(en) van Vurnon.
http://www.transfermarkt.(...)ls/berater_1527.html
Daar word je niet rijk van. Harry Lulofs. En wie is Gino Mommers?
O, met Harry Lulofs hoeven we zeker geen medelijden te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
'
Verdient waarschijnlijk nog steeds zat, meer dan jij en ik ooit zullen verdienen denk ik
quote:De Boer wil door met Anita
Frank de Boer heeft in een gesprek met de zaakwaarnemer van Vurnon Anita (23) – Harry Lulofs – en Vurnon Anita senior nogmaals aangegeven dat de middenvelder wat hem betreft alleen voor de ’absolute hoofdprijs’ bij Ajax mag vertrekken.
"Het was een heel prettige bijeenkomst”, aldus Lulofs. "Henk ten Cate, Marco van Basten en Martin Jol wisten niet of Vurnon een rechtsback, linksback of middenvelder was, maar Frank ziet hem als verdedigende middenvelder en waardeert hem enorm. Hij zag het zitten om het huidige contract tot 2014 open te breken en te verlengen. Er komt een vervolgafspraak met De Boer en Marc Overmars, die dit plan verder zal uitwerken of een transfersom zal noemen”, aldus de zaakwaarnemer.
Newcastle United wil Anita graag overnemen en bereidt een tweede bod voor.
Eigenlijk wel ja, de moeilijkst vervangbare momenteel zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
Beter, die jongen is de belangrijkste speler bij Ajax.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, de moeilijkst vervangbare momenteel zeker
Enohquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, de moeilijkst vervangbare momenteel zeker
Dat hoopte ik dus ook. Maar ik kan me goed voorstellen dat Anita geen zin heeft in een rol als bankzitter. Tuurlijk, Anita hoort gewoon in de basis, maar als Theo, Siem, Eriksen allemaal fit zijn dan ben ik benieuwd wie de Boer op de bank gaat zetten. Anita zou bij mij altijd in de basis staan iig...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:16 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zag in hem alleen wel een speler die heel zijn leven bij Ajax kon blijven
Ik denk dat ze alle vier spelen, er zal een buitenspeler opgeofferd worden, zeker als Narsingh niet komtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:19 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat hoopte ik dus ook. Maar ik kan me goed voorstellen dat Anita geen zin heeft in een rol als bankzitter. Tuurlijk, Anita hoort gewoon in de basis, maar als Theo, Siem, Eriksen allemaal fit zijn dan ben ik benieuwd wie de Boer op de bank gaat zetten. Anita zou bij mij altijd in de basis staan iig...
Theo gaat regelmatig banken. Net zoals Eriksen denk ik overigensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:19 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat hoopte ik dus ook. Maar ik kan me goed voorstellen dat Anita geen zin heeft in een rol als bankzitter. Tuurlijk, Anita hoort gewoon in de basis, maar als Theo, Siem, Eriksen allemaal fit zijn dan ben ik benieuwd wie de Boer op de bank gaat zetten. Anita zou bij mij altijd in de basis staan iig...
Eriksen is onmisbaar voor dit Ajax, die gangmaker, het toptalentquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Theo gaat regelmatig banken. Net zoals Eriksen denk ik overigens
We gaan het dit jaar zien of hij die stap kan maken van nuttig naar top.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen is onmisbaar voor dit Ajax, die gangmaker, het toptalent.
wtfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:57 schreef TomerAjax het volgende:
@SPORT1_nl: Ajax wil Maher als opvolger van Eriksen http://t.co/skWWm7Ao #sport1
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wtf. Weet wel zeker dat AZ de volle mep gaat vragen
quote:Ajax mengt zich in de strijd om Adam Maher. De middenvelder van AZ wordt al begeerd door PSV, maar de Amsterdammers willen zich alvast indekken op een vertrek van Christian Eriksen. De Deen is in onderhandeling met Manchester United.
AZ wil 12 miljoen euro voor Maher, die nog tot 2015 onder contract staat in Alkmaar. Als Eriksen verkocht wordt, levert dat Ajax een bedrag van 22 miljoen euro op. De regerend landskampioen wil niet verder gaan dan 9 miljoen voor het 18-jarige talent, dat afgelopen seizoen één van de smaakmakers was in de Eredivisie.
PSV kan Maher niet betalen, maar als Eriksen voor 20 naar ManU kan vind ik Maher voor 10 geen slecht alternatief.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef Devv het volgende:
Dat is toch goed man. Gewoon bieden op alle spelers waarin PSV ook interesse heeft om de prijs lekker op te drijven.
Kagawa ja, maar voor de rest hebben ze niet zo'n geweldig (aanvallend) middenveld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kan Maher niet betalen, maar als Eriksen voor 20 naar ManU kan vind ik Maher voor 10 geen slecht alternatief.
Verder een beetje vreemd verhaal, heeft ManU niet net die Japanner van Dortmund gekocht voor die positie?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:29 schreef kurk_droog het volgende:
Christian zal wel linksbuiten gaan spelen.
Janssen - Anita - De Jong
12 zou ook nog prima kunnen hoor, zo'n Maher verkoop je als Ajax zijnde zo weer voor 20 miljoen. Verder hoop ik dat echt, Eriksen vindt ik drie keer niks, ben echt blij als je daar 22 voor krijgt ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kan Maher niet betalen, maar als Eriksen voor 20 naar ManU kan vind ik Maher voor 10 geen slecht alternatief.
Verder een beetje vreemd verhaal, heeft ManU niet net die Japanner van Dortmund gekocht voor die positie?
Eriksen misschien als opvolger voor de positie van Scholes? Kagawa is toch meer een combinerende dribbelaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan was die Kagawa al 3x meer waard dan wat ze er nu voor hebben betaald (13 miljoen pond)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij United zijn ze overigens echt gek, als ze er 22 voor betalen. Dan is Anita in vergelijken met Eriksen minimaal 35 waard.
Sssssst!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij United zijn ze overigens echt gek, als ze er 22 voor betalen. Dan is Anita in vergelijken met Eriksen minimaal 35 waard.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
--------------Sigthorsson--Narsingh
---Eriksen
-----------------Maher----------------
Janssen------------------Anita
Lijkt me beter dan.
Janssen op cvm was echt een succes inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
--------------Sigthorsson--Narsingh
---Eriksen
-----------------Maher----------------
Janssen------------------Anita
Lijkt me beter dan.
Dat was met de punt naar achteren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Janssen op cvm was echt een succes inderdaad
Man United heeft problemen op het middenveld he. Ze hebben vorig jaar niet voor niks Scholes terug uit zijn pensioen gehaald en opnieuw verlengt. Zeker nu Fletcher zijn carriere over lijkt te zijn door een chronische darm aandoening.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar daar hebben ze die Jap toch voor gehaald, verder is het een gerucht dat van Sport1 komt, zolang VI en de Geile Graaf het niet melden neem ik het niet zo serieusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man United heeft problemen op het middenveld he. Ze hebben vorig jaar niet voor niks Scholes terug uit zijn pensioen gehaald en opnieuw verlengt. Zeker nu Fletcher zijn carriere over lijkt te zijn door een chronische darm aandoening.
Dat klopt, maar als je al 2/3 bejaarde hebt rondlopen welke weer een jaar ouder zijn en ook Fletcher raak je een seizoen (minstens) kwijt dan heb je wel een bredere selectie nodig dan alleen Kagawa erbij. Ook hij is geen zekerheid tot slagen en ik denk niet dat Ferguson opnieuw in de groepsfase CL wil stranden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar daar hebben ze die Jap toch voor gehaald, verder is het een gerucht dat van Sport1 komt, zolang VI en de Geile Graaf het niet melden neem ik het niet zo serieus
We gaan het zien, als ManU 22 biedt mag hij van mij weg, Maher is een heel goed alternatiefquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je al 2/3 bejaarde hebt rondlopen welke weer een jaar ouder zijn en ook Fletcher raak je een seizoen (minstens) kwijt dan heb je wel een bredere selectie nodig dan alleen Kagawa erbij. Ook hij is geen zekerheid tot slagen en ik denk niet dat Ferguson opnieuw in de groepsfase CL wil stranden.
Dat slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die staatssecretaris frank weekers is ook een eersteklas mongool trouwens.
Over die crisisheffing: "ja ik neem aan dat voetballers uit het eerste elftal wel liefde hebben voor de club, die kunnen dat dan wel gewoon terugbetalen aan de club toch. Ik zie het probleem niet."
Ongelofelijke randdebiel
Daar hadden ze beter over na moeten denken, een tak zo ongelofelijk benadelen dat er opnieuw clubs om gaan vallen is lekker handig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op
Wel is het zo dat ze moeilijk de bedrijfstak voetbal kunnen ontzien bij zo'n maatregel
Dat van die politie inzet vind ik ook niet kunnen, die loonheffing vind ik nog wat andersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar hadden ze beter over na moeten denken, een tak zo ongelofelijk benadelen dat er opnieuw clubs om gaan vallen is lekker handig.
Die van FC Utrecht had wel een goed verhaal over de politie inzet trouwens. "wie betaalt, bepaalt". En wat nou als VVV langs komt en er beslist wordt dat we geen politie nodig hebben, wat doen ze dan?
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat van die politie inzet vind ik ook niet kunnen, die loonheffing vind ik nog wat anders
Stöpt PSV met bieden en dan moet Ajax ineens dokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef Devv het volgende:
Dat is toch goed man. Gewoon bieden op alle spelers waarin PSV ook interesse heeft om de prijs lekker op te drijven.
Dat is sowieso het grootste probleem wat ik met de politiek heb en dat is dat wij altijd moeten bloeden voor hun falenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 12:58:15Ajax ontvangt zo'n 17,5 miljoen euro over het voorbije seizoen Europees voetbal #EL #CL #AJAX reageer retweet
Het is geen veiling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stöpt PSV met bieden en dan moet Ajax ineens dokken
Gaan toch ook kosten vanaf? Wedstrijden enzo, maar wel een lekker bedragje wat je over hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 12:58:15Ajax ontvangt zo'n 17,5 miljoen euro over het voorbije seizoen Europees voetbal #EL #CL #AJAX reageer retweet
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat nietquote:
Dan moet de club er toch nog uitkomen met de spelerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat niet
Mocht het echt doorgaan is het niet laten meetellen van de huidige contracten de enige 'normale' oplossing inderdaad. Al houdt het sowieso het einde van het zijn van een Europese subtopper (en dan ben ik al positief) in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.
Ja dan zeg je, bedankt voor je tijd, we hoeven hem niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat niet
nicequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het niet mogelijk voor Ajax om met al die winsten jaar na jaar, zichzelf beetje bij beetje van de beurs te kopen? Dat zou volgens mij erg goed zijn voor Ajax.
Van mij hoeft dat niet zo hoor. Als de visie zoals die nu is staat heb je geen last van de beurs namelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het niet mogelijk voor Ajax om met al die winsten jaar na jaar, zichzelf beetje bij beetje van de beurs te kopen? Dat zou volgens mij erg goed zijn voor Ajax.
Ik weet niet of je je geld daar wel moet insteken, de meerderheid is toch in handen van de vereniging, uiteindelijk zijn het wat boekhoudregels waar aan gehouden moet worden, dat ze het zelf in het verleden zo ingewikkeld gemaakt hebben zegt meer over de belangen die bij die mensen spelen/speelden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Prima zaakquote:Nicolai Boilesen heeft zijn contract verlengd. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2016. ,,Het heeft een tijdje geduurd, maar het is fantastisch.'' Boilesen kende door meerdere hamstringblessures een zwaar jaar. ,,Dit contract is een lichtpunt in mijn revalidatie. Het gaat gelukkig de goede kant op. Ik train twee keer per dag, heel hard. Ik denk nu alleen maar positief.''
http://ajax.ms/f6JcOk
Een prettig idee, maar zolang de aandelen niet voor problemen zorgen, een beetje zonde van het geld. Voelt toch een beetje als kapitaalvernietiging. Heb geen economie gestudeerd, dus als er nog wat haken en ogen aan zitten, ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
nu nog fit worden/blijven iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Prima zaak![]()
Nu nog even een seizoentje fit blijven
Het voordeel zou zijn, dat je niet meer gebonden bent aan de organisatievormen, zoals die voorgeschreven zijn aan beursgenoteerde bedrijven. Dan kan de vereniging weer als zodanig gerund worden en zijn de bestuurssoaps, zoals de afgelopen jaargang voorkwam, minder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een prettig idee, maar zolang de aandelen niet voor problemen zorgen, een beetje zonde van het geld. Voelt toch een beetje als kapitaalvernietiging. Heb geen economie gestudeerd, dus als er nog wat haken en ogen aan zitten, ben ik wel nieuwsgierig.
Ik snap het, maar vind wel dat er dan eerder naar het bestuur gekeken moet worden dan naar de spelregels van het bestuur. Maar goed, dat is dus ook gedaan. Als het nieuwe bestuur lijkt te werken, dan denk ik dat we dit plan moeten laten voor wat het is, aangezien voor de miljoentjes wel andere bestemmingen te vinden zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het voordeel zou zijn, dat je niet meer gebonden bent aan de organisatievormen, zoals die voorgeschreven zijn aan beursgenoteerde bedrijven. Dan kan de vereniging weer als zodanig gerund worden en zijn de bestuurssoaps, zoals de afgelopen jaargang voorkwam, minder waarschijnlijk.
Voor die beursgang waren er ook bestuursoaps, met zwart geld affaires etcetera en kijk naar de andere clubs in NL, die zijn met een "normale" structuur toch niet beter af, stop dat geld maar in opleiding en/of spelersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het voordeel zou zijn, dat je niet meer gebonden bent aan de organisatievormen, zoals die voorgeschreven zijn aan beursgenoteerde bedrijven. Dan kan de vereniging weer als zodanig gerund worden en zijn de bestuurssoaps, zoals de afgelopen jaargang voorkwam, minder waarschijnlijk.
Slop, daarom erger ik mij er ook aan dat Slop en die andere dwaas er nog zittenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Syntix het volgende:
Wat ik mij nog steeds afvraag is hoe het ooit heeft kunnen gebeuren dat Van Basten 30+ miljoen heeft mogen besteden terwijl hij als trainer nog helemaal niets had laten zien? Nu houden ze de had al op de knip bij Narsingh terwijl er toen gewoon even 16 milj. voor 1 speler wordt neergelegdWelke faalhaas heeft ooit kunnen instemmen met het toestaan van zo'n groot bedrag
We hebben er laatst al 1 bij gekregen, aardig wat ervaring;quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:23 schreef Marsenal het volgende:
Een verse fysioloog ofzo, om die vreemde blessures van vorig seizoen voor te zijn.
quote:Ajax strikt nieuw lid medische staf
Ajax heeft zich versterkt met Don de Winter. Hij moet bij de Amsterdammers de medische staf versterken. Dat maakt de landskampioen op Twitter bekend. De Winter zal bij Ajax aan de slag gaan als sportarts physical performance.
Overzicht van Don de Winter
Huidig M.D. Sportsmedicine bij The Hague Medical Centre department of sports Medicine Medical Doctor bij Medisch Centrum Haaglanden
Vorig: Team Doctor National Team bij Netherlands Rugby Union
Opleiding: Universiteit Utrecht
Universiteit Leiden
quote:Ervaring van Don de Winter
M.D. Sportsmedicine
The Hague Medical Centre department of Sports Medicine
Nonprofit; 1-10 employees; Hospital & Health Care industry
April 1996 – Present (16 years 4 months)
Founded in april 1996 the largest sportsmedical department in the Netherlands, trained succesfully about 10 young sportsmedical doctors, former president of the Netherlands Association of Sports Medicine.
Medical Doctor
Medisch Centrum Haaglanden
Nonprofit; 1-10 employees; Hospital & Health Care industry
1996 – Present (16 years)
Team Doctor National Team
Netherlands Rugby Union
1995 – 2000 (5 years)
Responsible for all medical issues, experienced in a variety of matches and (inter) national training stages/international matches. Responsible for well visited site at www.rugbycoach.com
Hoe heeft een 'passant' zo'n enorme carte blanche kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Syntix het volgende:
Wat ik mij nog steeds afvraag is hoe het ooit heeft kunnen gebeuren dat Van Basten 30+ miljoen heeft mogen besteden terwijl hij als trainer nog helemaal niets had laten zien? Nu houden ze de had al op de knip bij Narsingh terwijl er toen gewoon even 16 milj. voor 1 speler wordt neergelegdWelke faalhaas heeft ooit kunnen instemmen met het toestaan van zo'n groot bedrag
klein stukje uit 'De verdampte miljoenen van Ajax' wat hier al eens is gepost.quote:In de zomer van 2008 ging het echter weer helemaal mis. Voorzitter Uri Coronel stelde dat het kapitaal weer op het veld moest staan en algemeen directeur op interim-basis Van der Aat werkte hier aan mee. Nieuwbakken trainer Marco van Basten mocht 35 miljoen investeren in zijn spelersgroep en het saldo vergoedingssommen knalde door het plafond richting de 44 miljoen.
Commercieel kan Ajax zoveel beter. Aat moet echt zo snel mogelijk ingeruild worden voor een man die het wel kan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Coronel, Slop en van der Aat.
[..]
klein stukje uit 'De verdampte miljoenen van Ajax' wat hier al eens is gepost.
Jan van Halst is een goede. Of zit hij al met werk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Commercieel kan Ajax zoveel beter. Aat moet echt zo snel mogelijk ingeruild worden voor een man die het wel kan.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan van Halst is een goede. Of zit hij al met werk?
Waar baseer je dit op? Wat maakt hem een goede commerciële directeur? Heeft bij Twente volgens mij niks noemenswaardig gedaan en Joopie wou ook al van hem af.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan van Halst is een goede. Of zit hij al met werk?
Pijnlijk, dit stukje ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Coronel, Slop en van der Aat.
[..]
klein stukje uit 'De verdampte miljoenen van Ajax' wat hier al eens is gepost.
quote:Inmiddels heeft Ajax nog 313 fte’s onder contract staan, waarvan 219 in Nederland en 94 in Zuid-Afrika. Voor de beursgang kon Ajax het nog af met 98 werknemers. De organisaties is dus enorm uitgedijd, er lijkt een waterhoofd te zijn ontstaan, zonder dat de prestaties daarvan beter zijn geworden. Sterker nog; in het laatste seizoen met minder dan honderd werknemers (1996/1997) bereikte Ajax de halve finale van de Champions League. Tegenwoordig is de club al blij als het mee mag doen aan het kampioenenbal.
quote:In de zomer van 2008 ging het echter weer helemaal mis. Voorzitter Uri Coronel stelde dat het kapitaal weer op het veld moest staan en algemeen directeur op interim-basis Van der Aat werkte hier aan mee. Nieuwbakken trainer Marco van Basten mocht 35 miljoen investeren in zijn spelersgroep en het saldo vergoedingssommen knalde door het plafond richting de 44 miljoen.
quote:Sinds 2000/2001 is de salarispost van zowel de voetballers als de niet-voetballers bij Ajax bijna verdubbeld. De voetballers stegen qua salaris van een kleine 25 miljoen naar ruim 42 miljoen, terwijl het kantoorpersoneel van vijf miljoen per jaar doordenderde naar een salaris van ruim negen miljoen per jaar. Als daarvan de prestaties beter worden, is dat op zichzelf nog te billijken, maar in deze periode waarin de salarissen de lucht in schoten werd Ajax zeven keer op rij (een negatief clubrecord) geen landskampioen.
quote:Inmiddels heeft Ajax nog 313 fte’s onder contract staan, waarvan 219 in Nederland en 94 in Zuid-Afrika. Voor de beursgang kon Ajax het nog af met 98 werknemers. De organisaties is dus enorm uitgedijd, er lijkt een waterhoofd te zijn ontstaan, zonder dat de prestaties daarvan beter zijn geworden. Sterker nog; in het laatste seizoen met minder dan honderd werknemers (1996/1997) bereikte Ajax de halve finale van de Champions League. Tegenwoordig is de club al blij als het mee mag doen aan het kampioenenbal.
quote:Zo stuurde algemeen directeur Martin Sturkenboom deze winter Marcus Keane, een commerciële man die was weggehaald bij Nike, de laan uit. Commercieel directeur Van der Aat, de directe chef van Keane,verzette zich hier niet tegen. Dit ‘geintje’ kostte Ajax naar verluidt enkele tonnen.
De transferhuishouding van Ajax ging na de beursgang ook zwaar over de kop, wat vooral terug te zien is in de jaarlijkse afschrijving op spelers. Door de nieuwe transferpolitiek is Ajax genoodzaakt jaarlijks zo’n twintig miljoen af te schrijven op zijn aankopen. Hierdoor is de club bijna verplicht ieder jaar een sterspeler te verkopen, om het saldo van de vergoedingssommen op nul te laten uitkomen. Vanuit sportief oogpunt een hoogst onwenselijke situatie.
quote:Vooral de afgelopen jaren heeft Ajax er op het gebied van liquiditeit (voor een voetbalclub de belangrijkste graadmeter van de financiële situatie) een puinzooi van gemaakt. Bij het vertrek van algemeen directeur Maarten Fontein in 2008 had Ajax nog een positief werkkapitaal van meer dan 22 miljoen. Drie seizoenen later is dit werkkapitaal bijna vijftien miljoen euro negatief. Een teken aan de wand.
quote:Al met al werd er dus een stevige basis neergelegd, waardoor de ambitie van een omzet van honderd miljoen realistische vormen begon aan te nemen. Na een vernietigende passage in het Rapport Coronel, waarin bewust werd toegeschreven naar het vertrek van een aantal beleidsbepalers, moest de initiator van de plannen, Maarten Fontein, echter het veld ruimen. De jaren daarop werd de progressie op commercieel gebied niet doorgezet. Sterker nog; op vele terreinen ging Ajax zelfs achteruit in plaats van vooruit, terwijl de concurrentie in de provincie de ene na de andere reuzenstap voorwaarts zet.
quote:Dat de Ajax Experience een groot fiasco is, viel ook de voormalige Raad van Commissarissen op. Algemeen directeur Martin Sturkenboom perkte daarop in hun opdracht het takenpakket van commercieel directeur Van der Aat flink in. Hij moest eerst de Ajax Experience draaiende krijgen, alvorens zich ook met andere zaken te bemoeien. Vooralsnog is Van der Aat echter niet geslaagd in deze opdracht. Hiervoor zijn twee medewerkers van de Ajax Experience inmiddels geslachtofferd, maar de initiatiefnemer blijft vooralsnog buiten schot. Hij vervult na het vertrek van Sturkenboom nota bene weer een leidende rol in de directie.
Tering als ik dit toch allemaal lees? Als de juiste mensen op de juiste plaats stonden hoe hard had Ajax dan kunnen domineren. Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Hoe zit het eigenlijk met al het kantoorpersoneel? Wordt dit nog minder?quote:Op het gebied van merchandising groeit Ajax ieder jaar licht, maar echt grote stappen wist men niet te zetten. Slechts in het afgelopen seizoen (2010/2011) was er een grote vooruitgang zichtbaar van 2.5 miljoen, doordat de webshop in eigen hand was genomen. Hierdoor stegen de kosten echter ook met 2.4 miljoen, waardoor Ajax er uiteindelijk vrijwel niets aan overhoudt.
Door de enorme gestegen vraag naar shirtjes vanwege het behalen van de zo fel begeerde ‘derde ster’ was dit jaar een enorme progressie mogelijk. De commerciële afdeling wist het echter te presteren dat er maandenlang geen shirtjes beschikbaar waren. Op de aandeelhoudersvergadering gaf commercieel directeur Van der Aat hier Adidas de schuld van, wat tot groot onbegrip heeft geleid bij de sponsor, die zich van geen kwaad bewust was.
Dit jaar zijn opnieuw niet alle shirts beschikbaar in de officiële fanshop. Het nieuwe uitshirt was in de eerste dagen na de presentatie al niet meer in alle maten beschikbaar, als je er ook een badge op wilde hebben.
Je onderschat de lokale sponsormarkt waar Ajax zwaar naast de pot pist. volgens mij haalt Twente daar meer op dan Ajax. Ajax heeft het geluk van de grote sponsoring van Aegon en Adidas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Voor de lokale winkelier in Twente misschien, al hebben ze hem daar ook ontslagen, voor Ajax is hij te dom.
Daar klopt echt geen hout van. Werkkapitaal wil je juist zo laag mogelijk houden! Als je als bedrijf een negatief werkkapitaal hebt dan ben je juist erg goed bezig. Dan hoef je geen geld te lenen om crediteuren te betalen en dat bespaart juist geld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef stoeltafel het volgende:
Zit dit artikel even te lezen http://www.catenaccio.nl/(...)-miljoenen-van-ajax/
Echt pijnlijk hoe slecht het is gegaan in het verleden zeg. Hier wat quotes
[..]
[..]
[..]
[..]
Vooral de afgelopen jaren heeft Ajax er op het gebied van liquiditeit (voor een voetbalclub de belangrijkste graadmeter van de financiële situatie) een puinzooi van gemaakt. Bij het vertrek van algemeen directeur Maarten Fontein in 2008 had Ajax nog een positief werkkapitaal van meer dan 22 miljoen. Drie seizoenen later is dit werkkapitaal bijna vijftien miljoen euro negatief. Een teken aan de wand.
[..]
[..]
[..]
Tering als ik dit toch allemaal lees? Als de juiste mensen op de juiste plaats stonden hoe hard had Ajax dan kunnen domineren. Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Hoe zit het eigenlijk met al het kantoorpersoneel? Wordt dit nog minder?
Haha zie hem zo in 1 of ander wildlife park lopen jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Anita met z'n safari blouse. Die gaat hierna voor een carričre als stroper
Dat is echt onzin er is geen club in NL die zoveel ophaalt als AJAX, is wel leuk die lokale sponsors maar die halen het niet qua input bij de internationale sponsors, gelukkig is die tijd voorbij. Ik zeg niet dat het niet beter kan dan nu maar de lokale "bakkerij"of bal sponsor is voor Ajax gelukkig al heel lang verleden tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je onderschat de lokale sponsormarkt waar Ajax zwaar naast de pot pist. volgens mij haalt Twente daar meer op dan Ajax. Ajax heeft het geluk van de grote sponsoring van Aegon en Adidas.
Klopt helemaal, Ajax is een internationaal merk. Ik bedoel alleen dat Ajax lokaal veel meer kan binnenhalen dan dat ze nu doen. Kijk daarnaast alleen al naar het laatste contract wat is getekend , Jupiler, een merk dat totaal niet binnen het Ajax merk past. Dit zijn al tekenen van een falende commerciële afdeling. Het moet en kan beter. Fonteijn was niet eens zo verkeerd op dat gebied, alleen een man met een frisse vernieuwende visie zou ik ook toejuichen. Ook de internationale projecten moeten gewoon doorgezet worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is echt onzin er is geen club in NL die zoveel ophaalt als AJAX, is wel leuk die lokale sponsors maar die halen het niet qua input bij de internationale sponsors, gelukkig is die tijd voorbij. Ik zeg niet dat het niet beter kan dan nu maar de lokale "bakkerij"of bal sponsor is voor Ajax gelukkig al heel lang verleden tijd
quote:'Voorstel Ajax kan Muniesa en Barcelona bekoren'
Zaterdag, 14 juli 2012 om 09:10
De overgang van Marc Muniesa naar Ajax is dichterbij dan ooit. Volgens diverse Spaanse media bevinden de onderhandelingen tussen Ajax en Barcelona over de twintigjarige verdediger zich in een vergevorderd stadium en moet men alleen nog beslissen op welke manier hij naar de landskampioen van Nederland verkast: huur of koop.
Het voorstel van directeur voetbalzaken Marc Overmars, zelf oud-speler van Barcelona, is door Muniesa en de Catalaanse club positief ontvangen. Beide partijen vinden Ajax een goede bestemming, daar de Amsterdamse club komend seizoen in de Champions League uitkomt en de Catalaan zich volop kan ontwikkelen.
Muniesa accepteerde drie maanden geleden een nieuw contract met Barcelona, tot de zomer van 2013. Als de Spaanse topclub toekomst ziet in de verdediger en hem alleen op huurbasis wil laten gaan, dan zal men alsnog een langere verbintenis moeten opstellen. De verwachting is dat Muniesa, die drie duels in de hoofdmacht speelde, verkocht zal worden met een relatief lage terugkoopclausule. Op een dergelijke manier werd ook Oriel Romeu aan Chelsea overgedaan.
Zou de verdediger van Barca echt komen? Dan kan die in ieder geval lekker tikken.quote:'Van der Wiel-scenario' spookt door het hoofd van begeerde Anita
Zaterdag, 14 juli 2012 om 08:45
Vurnon Anita wil duidelijkheid van Ajax over zijn toekomst in Amsterdam, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Deze week had Anita in het bijzijn van zijn vader en zijn zaakwaarnemer Harry Lulofs een gesprek met Frank de Boer. De trainer van Ajax gaf daarin aan de verdediger annex middenvelder graag voor de club te behouden.
Hoewel Lulofs vrijdag in De Telegraaf genoeg informatie verschafte over de huidige stand van zaken, zou Anita volgens het het Algemeen Dagblad in een gesprek met de nieuwe voetbaldirecteur Marc Overmars op nog meer duidelijkheid hopen. Newcastle United heeft namelijk zeer concrete belangstelling.
Anita en Lulofs gruwelen volgens het dagblad namelijk van een 'Van der Wiel-scenario': nog één jaar onder contract staan en dan in onzekerheid verkeren weg te moeten of bij te tekenen. Anita wil binnenkort van Overmars weten of hij een langer contract kan tekenen óf zijn prijskaartje onder ogen zien. Het contract van de veelzijdige Ajacied loopt over twee seizoenen af.
Die Van der Aat heeft nog geen behoorlijke sponsor binnen gehaald, de groten adidas en Aegon zijn door Fontein binnen gehaald, die was daar inderdaad veel beter in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt helemaal, Ajax is een internationaal merk. Ik bedoel alleen dat Ajax lokaal veel meer kan binnenhalen dan dat ze nu doen. Kijk daarnaast alleen al naar het laatste contract wat is getekend , Jupiler, een merk dat totaal niet binnen het Ajax merk past. Dit zijn al tekenen van een falende commerciële afdeling. Het moet en kan beter. Fonteijn was niet eens zo verkeerd op dat gebied, alleen een man met een frisse vernieuwende visie zou ik ook toejuichen. Ook de internationale projecten moeten gewoon doorgezet worden.
Misschien heeft Barcelona nog een aardige rechtsbuiten die wedstrijd ervaring moet opdoenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:36 schreef PteV het volgende:
Die Overmars zit niet stil zegjuiste man op de juiste plek...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:14 schreef Devv het volgende:
Is hij een beetje goed? Ik heb hem namelijk nog nooit zien spelen en ik ben een beetje sceptisch.
Koop zou helemaal top zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
[..]
Zou de verdediger van Barca echt komen? Dan kan die in ieder geval lekker tikken.
En dat doet mij weer denken aan Escudé, werd in Amsterdam ook verguist, maar ging naar Sevilla en won 2x UEFA cup en de europese supercup. Hij deed/doet(??) het daar gewoon erg goed. Dat een speler niet tot zijn recht komt bij Ajax wil zeker niet zeggen dat het een slechte voetballer is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Velen denken dat het een gevalletje Oleguer Presas Renom gaat worden![]()
![]()
Een compilatie van alle gelukte acties. Dat kennen we inmiddels wel.quote:
Is gewoon een groot talent en is verder dan Denswil, Veltman en Blind. Kortom sowieso een aanwinst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Een compilatie van alle gelukte acties. Dat kennen we inmiddels wel.
Volgens mij gewoon een compilatie van elk balcontact die wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Een compilatie van alle gelukte acties. Dat kennen we inmiddels wel.
Cruijff bepaalt, Overmars voert uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:36 schreef PteV het volgende:
Die Overmars zit niet stil zegjuiste man op de juiste plek...
Geloof je toch zeker zelf niet? Overmars is echt geen pure jaknikker. Die beslist gewoon mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cruijff bepaalt, Overmars voert uit.
Je bent niet goed wijs.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cruijff bepaalt, Overmars voert uit.
Frank de Boer kan gelukkig spaans.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:05 schreef Pedroso het volgende:
Als Muniesa komt dan zal ie zeker het eerste half jaar nog de nodige aanpassingsproblemen hebben. Voor jonge Spanjaarden is Nederland nou niet bepaald het walhalla.
Koud, nat, veel gestress en weinig Nederlanders spreken Spaans. Als ie eenmaal zijn draai gevonden heeft dan kun je hem pas echt gaan beoordelen.
Overigens wat nu als een andere grote club interesse zou hebben en hem voor een groot bedrag zou willen kopen ? Eerst toestemming aan Barca vragen ? Er van uitgaande dat Ajax hem koopt.
Er zijn vrij veel mensen bij Ajax momenteel die Spaans spreken volgens mij, maar voor de rest heb je wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:05 schreef Pedroso het volgende:
Als Muniesa komt dan zal ie zeker het eerste half jaar nog de nodige aanpassingsproblemen hebben. Voor jonge Spanjaarden is Nederland nou niet bepaald het walhalla.
Koud, nat, veel gestress en weinig Nederlanders spreken Spaans. Als ie eenmaal zijn draai gevonden heeft dan kun je hem pas echt gaan beoordelen.
Overigens wat nu als een andere grote club interesse zou hebben en hem voor een groot bedrag zou willen kopen ? Eerst toestemming aan Barca vragen ? Er van uitgaande dat Ajax hem koopt.
Hebben we eigenlijk nog wat spaans sprekende spelers ? Laatste decennia hebben we een hele vracht Spanjaarden en spaans sprekende spelers gehad maar nu is het rustig wat dat betreft.quote:
Ik weet niet hoe elke speler geschoold is, je kan namelijk spaans krijgen op school. Maar verder hebben we niet echt spanjaarden ofzo..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk nog wat spaans sprekende spelers ? Laatste decennia hebben we een hele vracht Spanjaarden en spaans sprekende spelers gehad maar nu is het rustig wat dat betreft.
MANUEEEEELLLLLLL.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Alleen onze Argentijnse vriend Cvitanich is spaanstalig maar voor de rest niet volgens mij.
Moet ie toch maar gelijk op Engelse les, kan ie de Manuel van Ajax worden.
Frank spreekt ook Spaans natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Alleen onze Argentijnse vriend Cvitanich is spaanstalig maar voor de rest niet volgens mij.
Moet ie toch maar gelijk op Engelse les, kan ie de Manuel van Ajax worden.
Nee vind ik geen ajax spelerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overmars gaat Messi naar Ajax halen
Is dat even jammer zeg, hoop echt dat ze hem halen.quote:Eriksen weet niets van 'interesse' van Man United
Zaterdag, 14 juli 2012 om 17:20
Christian Eriksen lijkt geen idee te hebben waarom zijn naam vrijdag gelinkt werd aan Manchester United. Sport1 bracht naar buiten dat de Ajax-middenvelder in gesprek zou zijn met de Engelse grootmacht en dat zijn club het op AZ'er Adam Maher voorzien zou hebben als opvolger. Eriksen is echter helemaal niet bekend met enige belangstelling van United, zo meldt De Telegraaf een dag later.
Zowel de Amsterdamse club als de Deens middenvelder en zijn zaakwaarnemer, Martin Schoots, zeggen het dagblad dat zij niets afweten van de Engelse interesse. Op Twitter zou Schoots hebben gemeld dat Eriksen in onderhandeling is met United, maar dat account is naar alle waarschijnlijkheid nep. Eriksen moet zelf nog aanhaken bij zijn teamgenoten, die in voorbereiding zijn op het nieuwe seizoen.
De Deense spelmaker heeft er nu tweeënhalf jaar in het eerste opzitten en speelde 76 Eredivisieduels, waarin hij dertien keer trefzeker was. Eriksens contract in Amsterdam loopt nog twee jaar door. Bericht werd dat Ajax zou mikken op een transfersom van zo'n 22 miljoen euro.
Ze moeten hem gewoon eerlijk vertellen wat er speelt voordat ze hem naar bed brengen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is dat even jammer zeg, hoop echt dat ze hem halen.
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zeker weer alleen op die ajax premium zooi te bekijken?
Nee, veel slechte ballen enzo. Dit is wel een oningewerkt jeugdteam.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Spelen ze nog een beetje redelijk?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Spelen ze nog een beetje redelijk?
homos en voetbal gaan niet samen dat weet iedereen. Hoe graag men t ook wilquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Wat vinden jullie van die berichtgevingen over dat Ajax dé homoclub van Nederland moet worden?
Dat vind ik ook. Word die berichtgevingen wel een beetje zat jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
homos en voetbal gaan niet samen dat weet iedereen. Hoe graag men t ook wil
Wie staan er in dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, veel slechte ballen enzo. Dit is wel een oningewerkt jeugdteam.
Een dom idee van een of andere politieke idioot.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Wat vinden jullie van die berichtgevingen over dat Ajax dé homoclub van Nederland moet worden?
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 16:51:36Opstelling Ajax: Cillessen; Ligeon, Denswil, Veltman, Dijks; Bonevacia, Serero, Schöne; Lukoki, Klaassen, Ebecilio. #nooaja reageer retweet
zolang je als speler niet uit de kast kunt komen is dit gewoon gelulquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Word die berichtgevingen wel een beetje zat ja
Oh, gewoon jeugdspelers en zo inwerken vooral dus, moet ook gebeuren. Met deze opstelling ben ik sowieso al blij dat ze voorstaan, staat geen een basisspeler inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 16:51:36Opstelling Ajax: Cillessen; Ligeon, Denswil, Veltman, Dijks; Bonevacia, Serero, Schöne; Lukoki, Klaassen, Ebecilio. #nooaja reageer retweet
Dat is PSV toch al?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso te debiel voor woorden dit idee, je wilt in de voetbalwereld echt niet bekend staan als de homoclub. Buiten dat het volstrekt nutteloos is gaat dit je sowieso inkomsten en spelers kosten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zolang je als speler niet uit de kast kunt komen is dit gewoon gelul
Gelukkig is het een bijzonder recent en relevant stuk; dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Thaboel het volgende:
Leuk stukje over dat Ajax dé homoclub zou moeten worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)egers-met-bult.dhtml
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Fargo het volgende:
Hoppa! Die Ebecilio snoert hier toch weer keihard alle critici de mond!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Fargo het volgende:
Hoppa! Die Ebecilio snoert hier toch weer keihard alle critici de mond!
Wij hoeven niet naar Feyenoord te kijken als Ajax. Kan je wel vertellen dat 6-0 niet met mooi voetbal is bereiktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn geen Feyenoord taferelen dus in Noordwijk, winnen met 1-0 van een amateurclubje door een laat eigen doelpunt..
Inderdaad. Mensen die gaan zeiken als je met een half elftal met 0-8 van een hoofdklasser wint. Knuppels. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Och, zegt niet zoveel. Je speelt met een jeugdteam tegen een goede hoofdklasser dus zo slecht zal het allemaal wel niet zijn.
Daarom zei ik ook 'leuk'...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gelukkig is het een bijzonder recent en relevant stuk; dat dan weer wel.
Allemaal heel leuk maar het gaat om de spelintentie ipv de 0-8.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die gaan zeiken als je met een half elftal met 0-8 van een hoofdklasser wint. Knuppels. Niks mis mee...
Als je met een elftal vol jeugdspelers en spelers die niet in de basis zitten speelt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk maar het gaat om de spelintentie ipv de 0-8.
Weet ik niet eerlijk gezegd. Voetballen kon die Luque overigens wel maar toen ie bij Ajax kwam zat ie al in de neergaande spiraal na een mislukt avontuur bij Newcastle.quote:
Van Geel wilde er geen 20 geven voor Modricquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd. Voetballen kon die Luque overigens wel maar toen ie bij Ajax kwam zat ie al in de neergaande spiraal na een mislukt avontuur bij Newcastle.
Toch geen 20 Miljoen ? Is volgens mij voor veel minder naar Tottenham gegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van Geel wilde er geen 20 geven voor Modric
Nou nou weer een weekje erbij. Boerrigter kan nog steeds niet pijnvrij voetballen en Fischer is al beter dan Ebecilio, die zit er volgende maand tegen PSV gewoon nog bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:38 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax1.nl @ajax1nl
Onze vrienden van @ajaxlife melden dat Viktor Fischer een week langer bij de selectie blijft. Hij gaat mee naar Engeland. #nooaja
Hij had de kans om hem eerst voor 20 miljoen te halen . En die volgevreten Spanjaard 2 miljoen per jaar geven was ook kk triestquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch geen 20 Miljoen ? Is volgens mij voor veel minder naar Tottenham gegaan.
Maar om dan maar Luque een blanco cheque te geven waarin ie zelf het bedrag mocht invullen wat ie wilde verdienen is ook weer wat.
Waarom past Narsingh bij Ajax?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Clubs en speler moeten nog tot een persoonlijk akkoord komen. Dat zal komende dagen moeten gebeuren.
11m Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV is nog steeds in overleg over en met #Narsingh. #Advocaat wil niet dat dit nog lang duurt, heeft hij eerder al gezegd.
AC Milan News
@Milanello
Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday.
Narsingh komt dus zeker niet meer, check de bron. Nu kan Ajax dus zeker opzoek naar een goede rechtsbuiten. Blijft het heel jammer vinden. Narsingh past toch zoveel beter bij Ajax, hij was al rond maar ja, beleid is beleid. PSV zal wel rond de 5.5 miljoen uit komen.
Denk het niet, ben bang dat Derk permanente problemen heeft. Voor Fischer is het eigenlijk te vroeg om basisspeler te zijn maar ik denk dat hij wel zal moeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Gaat iemand er vanuit dat boilesen en boerrigter meer dan 20 wedstrijden gaan (/kunnen) spelen per persoon?
quote:De Boer: als Muniesa zou komen, moet hij het met Blind en Denswil uitvechten
Tegenover Voetbalprimeur bevestigde Frank de Boer dat Barcelona-speler Marc Muniesa een optie is ter vervanging van Jan Vertonghen. "Hij is een kandidaat. Of hij komt? Dat zullen jullie merken", hield hij zich op de vlakte. "We zoeken een linksbenige verdediger. Nu is het nog vrij licht achterin. Dat is Muniesa misschien ook, maar dan kan hij het samen met Daley Blind en Stefano Denswil gaan uitvechten. Áls hij komt tenminste."
Er is weinig aan de hand schijnt met boerrigter ...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Gaat iemand er vanuit dat boilesen en boerrigter meer dan 20 wedstrijden gaan (/kunnen) spelen per persoon?
Daar gaat het dus niet om. Het gaat erom dat elke speler speelt volgens het Ajax spelletje en geen kansloze lange ballen geeft elke keer. Welk niveau je ook hebt, combineren!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je met een elftal vol jeugdspelers en spelers die niet in de basis zitten speelt?. Alleen Ebecilio is af en toe een basisspeler daar van.
Conclusie: Ajax niet slagvaardig geweest, amsterdammer gaat liever naar PSV. Opgetyfd ermee. Nu op zoek naar een andere rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Clubs en speler moeten nog tot een persoonlijk akkoord komen. Dat zal komende dagen moeten gebeuren.
11m Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV is nog steeds in overleg over en met #Narsingh. #Advocaat wil niet dat dit nog lang duurt, heeft hij eerder al gezegd.
AC Milan News
@Milanello
Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday.
Narsingh komt dus zeker niet meer, check de bron. Nu kan Ajax dus zeker opzoek naar een goede rechtsbuiten. Blijft het heel jammer vinden. Narsingh past toch zoveel beter bij Ajax, hij was al rond maar ja, beleid is beleid. PSV zal wel rond de 5.5 miljoen uit komen.
Heeft toch niets met slagvaardig te maken maar gewoon met wat een speler waard is, als een andere club daar anders over denkt, prima, veel succes ermeequote:Op zondag 15 juli 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Conclusie: Ajax niet slagvaardig geweest, amsterdammer gaat liever naar PSV. Opgetyfd ermee. Nu op zoek naar een andere rechtsbuiten.
zo kan je ook stellen. Ach, nu op zoek naar een andere rechtsbuiten. Er werd gehoord dat ze over de grens dan gaan zoekenquote:Op zondag 15 juli 2012 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft toch niets met slagvaardig te maken maar gewoon met wat een speler waard is, als een andere club daar anders over denkt, prima, veel succes ermee
Mooi zo. Laat ze bij PSV maar wanbeleid blijven voeren.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Korte onderbreking van m'n vakantie voor echt nieuws: #PSV en #Heerenveen akkoord over #Narsingh. Zie VI.nl zo direct. Tot over 6 dagen! @thijsslegers
Heb je Sulejmani überhaupt zien spelen dit seizoen. Een vette koekenbakkerquote:Op zondag 15 juli 2012 09:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ajax heeft toch helemaal geen rechtsbuiten nodig, gewoon Miralem daar neer zetten met als back-up ozbiliz
Hij is nog herstellende van een blessurequote:Op zondag 15 juli 2012 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Sulejmani überhaupt zien spelen dit seizoen. Een vette koekenbakker
Vóór die blessure bakte hij er ook niets van hoor. En tevens dat hij nog herstelt van een blessure.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog herstellende van een blessure
Sulejmani is inderdaad niet van het niveau wat je wil nastreven. Toch zou ik nog niets nieuws kopen zolang je nog niet van het salaris van Sulejmani af bent. Laat PSV maar veel geld uitgeven aan posities die al bezet zijn (Lens, Wijnaldum). Dan ben ik blij dat Ajax eindelijk iets lijkt te gaan doen wat lijkt op verstandig beleid.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Sulejmani überhaupt zien spelen dit seizoen. Een vette koekenbakker
Dit dusquote:Op zondag 15 juli 2012 10:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sulejmani is inderdaad niet van het niveau wat je wil nastreven. Toch zou ik nog niets nieuws kopen zolang je nog niet van het salaris van Sulejmani af bent. Laat PSV maar veel geld uitgeven aan posities die al bezet zijn (Lens, Wijnaldum). Dan ben ik blij dat Ajax eindelijk iets lijkt te gaan doen wat lijkt op verstandig beleid.
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sulejmani is inderdaad niet van het niveau wat je wil nastreven. Toch zou ik nog niets nieuws kopen zolang je nog niet van het salaris van Sulejmani af bent. Laat PSV maar veel geld uitgeven aan posities die al bezet zijn (Lens, Wijnaldum). Dan ben ik blij dat Ajax eindelijk iets lijkt te gaan doen wat lijkt op verstandig beleid.
5 miljoen aan Wijnaldum (Die vaak ook als rechtsbuiten werd gebruikt), Lens was niet gratis.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel miljoen zou er gespendeerd zijn aan de aanval van PSV?
12 miljoen aan Mertens, 5 miljoen aan Matavz, Nabij de 5 miljoen Narsingh.
22 miljoen aan een aanval in een tijdsbestek van 1 jaar en ong. 1 maand
Lens kwam al in 2010. Ik heb het nu over vanaf 2011. Tevens even aangepast.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
5 miljoen aan Wijnaldum (Die vaak ook als rechtsbuiten werd gebruikt), Lens was niet gratis.
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef The_Groove het volgende:
Matavz was 100% geen 5miljoen. Minimaal 7.
Naja ze worden toch geen kampioen dit jaar. Weer weggegooid geld. Als die gasteb hun talenten nou gewoon is goed opleiden.
quote:Op 31 augustus 2011 werd op een persconferentie van FC Groningen en in verschillende media bekendgemaakt dat Matavž werd verkocht aan PSV voor een bedrag dat inclusief bonussen op kon lopen tot ¤6.000.000,-.
Vorig seizoen begon hij heel sterk. Na die doodsschop tegen excelsior thuis was hij geblesseerd en speelde hij als een krant.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vóór die blessure bakte hij er ook niets van hoor. En tevens dat hij nog herstelt van een blessure.
Toen keerde hij terug en raakte hij álweer geblesseerd. Tegen Roda JC thuis toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Vorig seizoen begon hij heel sterk. Na die doodsschop tegen excelsior thuis was hij geblesseerd en speelde hij als een krant.
Zal wel in de war zijn met het bod van Napoli op Matavzquote:
Kan ook ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zal wel in de war zijn met het bod van Napoli op Matavz
Hopen dat hij grandioos hard gaat falen daar. En dat PSV maar traditioneel 3e wordtquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef Devv het volgende:
Ik ben blij dat Ajax niet heeft toegegeven. Van mij mocht Narsingh sowieso al wegblijven. Het is een goede speler. Maar als je de voorkeur geeft aan PSV terwijl je bij Ajax in de Champions League kunt spelen, dan mag je lekker in Eindhoven zakken gaan vullen.
Klopt wel maar ligt niet alleen aan hem, Heerenveen wilde gewoon aan de hoogste bieder verkopen, als de speler zich dan niet uitspreekt voor een club is het logisch dat hij daarheen gaatquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef Devv het volgende:
Ik ben blij dat Ajax niet heeft toegegeven. Van mij mocht Narsingh sowieso al wegblijven. Het is een goede speler. Maar als je de voorkeur geeft aan PSV terwijl je bij Ajax in de Champions League kunt spelen, dan mag je lekker in Eindhoven zakken gaan vullen.
En Narsingh kan toch ook zelf zeggen van: ''Ik wil niet naar PSV''.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel maar ligt niet alleen aan hem, Heerenveen wilde gewoon aan de hoogste bieder verkopen, als de speler zich dan niet uitspreekt voor een club is het logisch dat hij daarheen gaat
Dat zeg ik toch, het maakte hem blijkbaar niet uit, dus prima dat hij niet komtquote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Narsingh kan toch ook zelf zeggen van: ''Ik wil niet naar PSV''.
Hopelijk kunnen we volgend jaar Narsingh hard uitlachen, 11 april 2013? PSV - Ajax, halen we daar schaaltje 32 opquote:Op zondag 15 juli 2012 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, het maakte hem blijkbaar niet uit, dus prima dat hij niet komt
Niet tegen de druk van een echte topclub kunnenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef Devv het volgende:
Even buiten het feit om dat Heerenveen het liefst aan de hoogste beider verkoopt, zou ik wel eens van Narsingh zelf willen horen wat zijn redenen waren om PSV boven Ajax te kiezen. Ik zou zelf namelijk geen reden kunnen verzinnen.
Ik vind het echt triest. Ajax speelt verdomme CL. En PSV EL. Je wil naar Ajax, maar kan ook naar PSV. Zeg dan godverdomme zelf: ''Het is nutteloos om naar PSV te gaan, ookal komt Heerenveen er niet uit met Ajax. Heerenveen speelt vEL, en PSV ook. Dan kan je 'm volgend jaar voor noppes ophalenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef Devv het volgende:
Even buiten het feit om dat Heerenveen het liefst aan de hoogste beider verkoopt, zou ik wel eens van Narsingh zelf willen horen wat zijn redenen waren om PSV boven Ajax te kiezen. Ik zou zelf namelijk geen reden kunnen verzinnen.
Ja hoor vind ik ook en verder vind ik het prima dat Ajax niet tot het gaatje is gegaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV is gewoon een verbetering tov Heerenveen zowel sportief als financieel. Als Ajax er niet uitkomt en PSV wel, dan is dat toch heel simpel voor hem. En wat is de garantie dat Ajax Narsingh volgend jaar wil?
Dit dus , als je denkt dat Narsingh PSV verkiest boven Ajax , moet je echt leren lezen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV is gewoon een verbetering tov Heerenveen zowel sportief als financieel. Als Ajax er niet uitkomt en PSV wel, dan is dat toch heel simpel voor hem. En wat is de garantie dat Ajax Narsingh volgend jaar wil?
speler heeft zelf ook wat te zeggen hoor. het is geen koe.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit dus , als je denkt dat Narsingh PSV verkiest boven Ajax , moet je echt leren lezen.
Er zijn meerdere keren berichten naar buiten gelekt waarin Narsingh de voorkeur gaf aan PSV. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar ik zou het wel graag van hem zelf willen horen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit dus , als je denkt dat Narsingh PSV verkiest boven Ajax , moet je echt leren lezen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Er zijn meerdere keren berichten naar buiten gelekt waarin Narsingh de voorkeur gaf aan PSV. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar ik zou het wel graag van hem zelf willen horen.
Hij was ook al akkoord met Ajax over een contract. Ajax kwam er alleen niet met Heerenveen uit. Dan valt je als speler niets te verwijten.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Er zijn meerdere keren berichten naar buiten gelekt waarin Narsingh de voorkeur gaf aan PSV. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar ik zou het wel graag van hem zelf willen horen.
Ik ben gewoon benieuwd wat Narsingh er zelf over te zeggen heeft. We hebben namelijk iedereen al gehoord behalve de speler zelf.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij was ook al akkoord met Ajax over een contract. Ajax kwam er alleen niet met Heerenveen uit. Dan valt je als speler niets te verwijten.
Eensquote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat Narsingh er zelf over te zeggen heeft. We hebben namelijk iedereen al gehoord behalve de speler zelf.
Nou, als het Ajax dus om 6 ton gaat vind ik het een beetje mierenneukerrij. Ajax bood 3.5 als max toch? Of was het toch 3?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:21 schreef Jester65 het volgende:
Thijs Slegers is stellig over de prijs: 4,1 miljoen betaalt PSV voor Narsingh.
Die mag niets zeggen van Raiola en als hij wat zegt zal het een kopie van het PSV persbericht wordequote:
Zo triest zal PSV wel zijn. Maar na 2/3 jaar zullen ze wel uit de school klappen zoals het is.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die mag niets zeggen van Raiola en als hij wat zegt zal het een kopie van het PSV persbericht worde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |