Die Van der Aat heeft nog geen behoorlijke sponsor binnen gehaald, de groten adidas en Aegon zijn door Fontein binnen gehaald, die was daar inderdaad veel beter in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt helemaal, Ajax is een internationaal merk. Ik bedoel alleen dat Ajax lokaal veel meer kan binnenhalen dan dat ze nu doen. Kijk daarnaast alleen al naar het laatste contract wat is getekend , Jupiler, een merk dat totaal niet binnen het Ajax merk past. Dit zijn al tekenen van een falende commerciële afdeling. Het moet en kan beter. Fonteijn was niet eens zo verkeerd op dat gebied, alleen een man met een frisse vernieuwende visie zou ik ook toejuichen. Ook de internationale projecten moeten gewoon doorgezet worden.
Misschien heeft Barcelona nog een aardige rechtsbuiten die wedstrijd ervaring moet opdoenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:36 schreef PteV het volgende:
Die Overmars zit niet stil zegjuiste man op de juiste plek...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:14 schreef Devv het volgende:
Is hij een beetje goed? Ik heb hem namelijk nog nooit zien spelen en ik ben een beetje sceptisch.
Koop zou helemaal top zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
[..]
Zou de verdediger van Barca echt komen? Dan kan die in ieder geval lekker tikken.
En dat doet mij weer denken aan Escudé, werd in Amsterdam ook verguist, maar ging naar Sevilla en won 2x UEFA cup en de europese supercup. Hij deed/doet(??) het daar gewoon erg goed. Dat een speler niet tot zijn recht komt bij Ajax wil zeker niet zeggen dat het een slechte voetballer is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Velen denken dat het een gevalletje Oleguer Presas Renom gaat worden![]()
![]()
Een compilatie van alle gelukte acties. Dat kennen we inmiddels wel.quote:
Is gewoon een groot talent en is verder dan Denswil, Veltman en Blind. Kortom sowieso een aanwinst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Een compilatie van alle gelukte acties. Dat kennen we inmiddels wel.
Volgens mij gewoon een compilatie van elk balcontact die wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Een compilatie van alle gelukte acties. Dat kennen we inmiddels wel.
Cruijff bepaalt, Overmars voert uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:36 schreef PteV het volgende:
Die Overmars zit niet stil zegjuiste man op de juiste plek...
Geloof je toch zeker zelf niet? Overmars is echt geen pure jaknikker. Die beslist gewoon mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cruijff bepaalt, Overmars voert uit.
Je bent niet goed wijs.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cruijff bepaalt, Overmars voert uit.
Frank de Boer kan gelukkig spaans.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:05 schreef Pedroso het volgende:
Als Muniesa komt dan zal ie zeker het eerste half jaar nog de nodige aanpassingsproblemen hebben. Voor jonge Spanjaarden is Nederland nou niet bepaald het walhalla.
Koud, nat, veel gestress en weinig Nederlanders spreken Spaans. Als ie eenmaal zijn draai gevonden heeft dan kun je hem pas echt gaan beoordelen.
Overigens wat nu als een andere grote club interesse zou hebben en hem voor een groot bedrag zou willen kopen ? Eerst toestemming aan Barca vragen ? Er van uitgaande dat Ajax hem koopt.
Er zijn vrij veel mensen bij Ajax momenteel die Spaans spreken volgens mij, maar voor de rest heb je wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:05 schreef Pedroso het volgende:
Als Muniesa komt dan zal ie zeker het eerste half jaar nog de nodige aanpassingsproblemen hebben. Voor jonge Spanjaarden is Nederland nou niet bepaald het walhalla.
Koud, nat, veel gestress en weinig Nederlanders spreken Spaans. Als ie eenmaal zijn draai gevonden heeft dan kun je hem pas echt gaan beoordelen.
Overigens wat nu als een andere grote club interesse zou hebben en hem voor een groot bedrag zou willen kopen ? Eerst toestemming aan Barca vragen ? Er van uitgaande dat Ajax hem koopt.
Hebben we eigenlijk nog wat spaans sprekende spelers ? Laatste decennia hebben we een hele vracht Spanjaarden en spaans sprekende spelers gehad maar nu is het rustig wat dat betreft.quote:
Ik weet niet hoe elke speler geschoold is, je kan namelijk spaans krijgen op school. Maar verder hebben we niet echt spanjaarden ofzo..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk nog wat spaans sprekende spelers ? Laatste decennia hebben we een hele vracht Spanjaarden en spaans sprekende spelers gehad maar nu is het rustig wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |