Wij hoeven niet naar Feyenoord te kijken als Ajax. Kan je wel vertellen dat 6-0 niet met mooi voetbal is bereiktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn geen Feyenoord taferelen dus in Noordwijk, winnen met 1-0 van een amateurclubje door een laat eigen doelpunt..
Inderdaad. Mensen die gaan zeiken als je met een half elftal met 0-8 van een hoofdklasser wint. Knuppels. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Och, zegt niet zoveel. Je speelt met een jeugdteam tegen een goede hoofdklasser dus zo slecht zal het allemaal wel niet zijn.
Daarom zei ik ook 'leuk'...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gelukkig is het een bijzonder recent en relevant stuk; dat dan weer wel.
Allemaal heel leuk maar het gaat om de spelintentie ipv de 0-8.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die gaan zeiken als je met een half elftal met 0-8 van een hoofdklasser wint. Knuppels. Niks mis mee...
Als je met een elftal vol jeugdspelers en spelers die niet in de basis zitten speelt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk maar het gaat om de spelintentie ipv de 0-8.
Oh ja, dat is beter.quote:
Weet ik niet eerlijk gezegd. Voetballen kon die Luque overigens wel maar toen ie bij Ajax kwam zat ie al in de neergaande spiraal na een mislukt avontuur bij Newcastle.quote:
Van Geel wilde er geen 20 geven voor Modricquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd. Voetballen kon die Luque overigens wel maar toen ie bij Ajax kwam zat ie al in de neergaande spiraal na een mislukt avontuur bij Newcastle.
Toch geen 20 Miljoen ? Is volgens mij voor veel minder naar Tottenham gegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van Geel wilde er geen 20 geven voor Modric
Nou nou weer een weekje erbij. Boerrigter kan nog steeds niet pijnvrij voetballen en Fischer is al beter dan Ebecilio, die zit er volgende maand tegen PSV gewoon nog bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:38 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax1.nl @ajax1nl
Onze vrienden van @ajaxlife melden dat Viktor Fischer een week langer bij de selectie blijft. Hij gaat mee naar Engeland. #nooaja
Hij had de kans om hem eerst voor 20 miljoen te halen . En die volgevreten Spanjaard 2 miljoen per jaar geven was ook kk triestquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch geen 20 Miljoen ? Is volgens mij voor veel minder naar Tottenham gegaan.
Maar om dan maar Luque een blanco cheque te geven waarin ie zelf het bedrag mocht invullen wat ie wilde verdienen is ook weer wat.
Waarom past Narsingh bij Ajax?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Clubs en speler moeten nog tot een persoonlijk akkoord komen. Dat zal komende dagen moeten gebeuren.
11m Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV is nog steeds in overleg over en met #Narsingh. #Advocaat wil niet dat dit nog lang duurt, heeft hij eerder al gezegd.
AC Milan News
@Milanello
Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday.
Narsingh komt dus zeker niet meer, check de bron. Nu kan Ajax dus zeker opzoek naar een goede rechtsbuiten. Blijft het heel jammer vinden. Narsingh past toch zoveel beter bij Ajax, hij was al rond maar ja, beleid is beleid. PSV zal wel rond de 5.5 miljoen uit komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |