Sowieso te debiel voor woorden dit idee, je wilt in de voetbalwereld echt niet bekend staan als de homoclub. Buiten dat het volstrekt nutteloos is gaat dit je sowieso inkomsten en spelers kosten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zolang je als speler niet uit de kast kunt komen is dit gewoon gelul
Gelukkig is het een bijzonder recent en relevant stuk; dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Thaboel het volgende:
Leuk stukje over dat Ajax dé homoclub zou moeten worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)egers-met-bult.dhtml
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Fargo het volgende:
Hoppa! Die Ebecilio snoert hier toch weer keihard alle critici de mond!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Fargo het volgende:
Hoppa! Die Ebecilio snoert hier toch weer keihard alle critici de mond!
Wij hoeven niet naar Feyenoord te kijken als Ajax. Kan je wel vertellen dat 6-0 niet met mooi voetbal is bereiktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn geen Feyenoord taferelen dus in Noordwijk, winnen met 1-0 van een amateurclubje door een laat eigen doelpunt..
Inderdaad. Mensen die gaan zeiken als je met een half elftal met 0-8 van een hoofdklasser wint. Knuppels. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Och, zegt niet zoveel. Je speelt met een jeugdteam tegen een goede hoofdklasser dus zo slecht zal het allemaal wel niet zijn.
Daarom zei ik ook 'leuk'...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gelukkig is het een bijzonder recent en relevant stuk; dat dan weer wel.
Allemaal heel leuk maar het gaat om de spelintentie ipv de 0-8.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die gaan zeiken als je met een half elftal met 0-8 van een hoofdklasser wint. Knuppels. Niks mis mee...
Als je met een elftal vol jeugdspelers en spelers die niet in de basis zitten speelt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk maar het gaat om de spelintentie ipv de 0-8.
Oh ja, dat is beter.quote:
Weet ik niet eerlijk gezegd. Voetballen kon die Luque overigens wel maar toen ie bij Ajax kwam zat ie al in de neergaande spiraal na een mislukt avontuur bij Newcastle.quote:
Van Geel wilde er geen 20 geven voor Modricquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd. Voetballen kon die Luque overigens wel maar toen ie bij Ajax kwam zat ie al in de neergaande spiraal na een mislukt avontuur bij Newcastle.
Toch geen 20 Miljoen ? Is volgens mij voor veel minder naar Tottenham gegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van Geel wilde er geen 20 geven voor Modric
Nou nou weer een weekje erbij. Boerrigter kan nog steeds niet pijnvrij voetballen en Fischer is al beter dan Ebecilio, die zit er volgende maand tegen PSV gewoon nog bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:38 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax1.nl @ajax1nl
Onze vrienden van @ajaxlife melden dat Viktor Fischer een week langer bij de selectie blijft. Hij gaat mee naar Engeland. #nooaja
Hij had de kans om hem eerst voor 20 miljoen te halen . En die volgevreten Spanjaard 2 miljoen per jaar geven was ook kk triestquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch geen 20 Miljoen ? Is volgens mij voor veel minder naar Tottenham gegaan.
Maar om dan maar Luque een blanco cheque te geven waarin ie zelf het bedrag mocht invullen wat ie wilde verdienen is ook weer wat.
Waarom past Narsingh bij Ajax?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Clubs en speler moeten nog tot een persoonlijk akkoord komen. Dat zal komende dagen moeten gebeuren.
11m Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV is nog steeds in overleg over en met #Narsingh. #Advocaat wil niet dat dit nog lang duurt, heeft hij eerder al gezegd.
AC Milan News
@Milanello
Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday.
Narsingh komt dus zeker niet meer, check de bron. Nu kan Ajax dus zeker opzoek naar een goede rechtsbuiten. Blijft het heel jammer vinden. Narsingh past toch zoveel beter bij Ajax, hij was al rond maar ja, beleid is beleid. PSV zal wel rond de 5.5 miljoen uit komen.
Denk het niet, ben bang dat Derk permanente problemen heeft. Voor Fischer is het eigenlijk te vroeg om basisspeler te zijn maar ik denk dat hij wel zal moeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Gaat iemand er vanuit dat boilesen en boerrigter meer dan 20 wedstrijden gaan (/kunnen) spelen per persoon?
quote:De Boer: als Muniesa zou komen, moet hij het met Blind en Denswil uitvechten
Tegenover Voetbalprimeur bevestigde Frank de Boer dat Barcelona-speler Marc Muniesa een optie is ter vervanging van Jan Vertonghen. "Hij is een kandidaat. Of hij komt? Dat zullen jullie merken", hield hij zich op de vlakte. "We zoeken een linksbenige verdediger. Nu is het nog vrij licht achterin. Dat is Muniesa misschien ook, maar dan kan hij het samen met Daley Blind en Stefano Denswil gaan uitvechten. Áls hij komt tenminste."
Er is weinig aan de hand schijnt met boerrigter ...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Gaat iemand er vanuit dat boilesen en boerrigter meer dan 20 wedstrijden gaan (/kunnen) spelen per persoon?
Daar gaat het dus niet om. Het gaat erom dat elke speler speelt volgens het Ajax spelletje en geen kansloze lange ballen geeft elke keer. Welk niveau je ook hebt, combineren!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je met een elftal vol jeugdspelers en spelers die niet in de basis zitten speelt?. Alleen Ebecilio is af en toe een basisspeler daar van.
Conclusie: Ajax niet slagvaardig geweest, amsterdammer gaat liever naar PSV. Opgetyfd ermee. Nu op zoek naar een andere rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Clubs en speler moeten nog tot een persoonlijk akkoord komen. Dat zal komende dagen moeten gebeuren.
11m Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV is nog steeds in overleg over en met #Narsingh. #Advocaat wil niet dat dit nog lang duurt, heeft hij eerder al gezegd.
AC Milan News
@Milanello
Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday.
Narsingh komt dus zeker niet meer, check de bron. Nu kan Ajax dus zeker opzoek naar een goede rechtsbuiten. Blijft het heel jammer vinden. Narsingh past toch zoveel beter bij Ajax, hij was al rond maar ja, beleid is beleid. PSV zal wel rond de 5.5 miljoen uit komen.
Heeft toch niets met slagvaardig te maken maar gewoon met wat een speler waard is, als een andere club daar anders over denkt, prima, veel succes ermeequote:Op zondag 15 juli 2012 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Conclusie: Ajax niet slagvaardig geweest, amsterdammer gaat liever naar PSV. Opgetyfd ermee. Nu op zoek naar een andere rechtsbuiten.
zo kan je ook stellen. Ach, nu op zoek naar een andere rechtsbuiten. Er werd gehoord dat ze over de grens dan gaan zoekenquote:Op zondag 15 juli 2012 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft toch niets met slagvaardig te maken maar gewoon met wat een speler waard is, als een andere club daar anders over denkt, prima, veel succes ermee
Mooi zo. Laat ze bij PSV maar wanbeleid blijven voeren.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Korte onderbreking van m'n vakantie voor echt nieuws: #PSV en #Heerenveen akkoord over #Narsingh. Zie VI.nl zo direct. Tot over 6 dagen! @thijsslegers
Heb je Sulejmani überhaupt zien spelen dit seizoen. Een vette koekenbakkerquote:Op zondag 15 juli 2012 09:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ajax heeft toch helemaal geen rechtsbuiten nodig, gewoon Miralem daar neer zetten met als back-up ozbiliz
Hij is nog herstellende van een blessurequote:Op zondag 15 juli 2012 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Sulejmani überhaupt zien spelen dit seizoen. Een vette koekenbakker
Vóór die blessure bakte hij er ook niets van hoor. En tevens dat hij nog herstelt van een blessure.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog herstellende van een blessure
Sulejmani is inderdaad niet van het niveau wat je wil nastreven. Toch zou ik nog niets nieuws kopen zolang je nog niet van het salaris van Sulejmani af bent. Laat PSV maar veel geld uitgeven aan posities die al bezet zijn (Lens, Wijnaldum). Dan ben ik blij dat Ajax eindelijk iets lijkt te gaan doen wat lijkt op verstandig beleid.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Sulejmani überhaupt zien spelen dit seizoen. Een vette koekenbakker
Dit dusquote:Op zondag 15 juli 2012 10:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sulejmani is inderdaad niet van het niveau wat je wil nastreven. Toch zou ik nog niets nieuws kopen zolang je nog niet van het salaris van Sulejmani af bent. Laat PSV maar veel geld uitgeven aan posities die al bezet zijn (Lens, Wijnaldum). Dan ben ik blij dat Ajax eindelijk iets lijkt te gaan doen wat lijkt op verstandig beleid.
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sulejmani is inderdaad niet van het niveau wat je wil nastreven. Toch zou ik nog niets nieuws kopen zolang je nog niet van het salaris van Sulejmani af bent. Laat PSV maar veel geld uitgeven aan posities die al bezet zijn (Lens, Wijnaldum). Dan ben ik blij dat Ajax eindelijk iets lijkt te gaan doen wat lijkt op verstandig beleid.
5 miljoen aan Wijnaldum (Die vaak ook als rechtsbuiten werd gebruikt), Lens was niet gratis.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel miljoen zou er gespendeerd zijn aan de aanval van PSV?
12 miljoen aan Mertens, 5 miljoen aan Matavz, Nabij de 5 miljoen Narsingh.
22 miljoen aan een aanval in een tijdsbestek van 1 jaar en ong. 1 maand
Lens kwam al in 2010. Ik heb het nu over vanaf 2011. Tevens even aangepast.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
5 miljoen aan Wijnaldum (Die vaak ook als rechtsbuiten werd gebruikt), Lens was niet gratis.
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef The_Groove het volgende:
Matavz was 100% geen 5miljoen. Minimaal 7.
Naja ze worden toch geen kampioen dit jaar. Weer weggegooid geld. Als die gasteb hun talenten nou gewoon is goed opleiden.
quote:Op 31 augustus 2011 werd op een persconferentie van FC Groningen en in verschillende media bekendgemaakt dat Matavž werd verkocht aan PSV voor een bedrag dat inclusief bonussen op kon lopen tot ¤6.000.000,-.
Vorig seizoen begon hij heel sterk. Na die doodsschop tegen excelsior thuis was hij geblesseerd en speelde hij als een krant.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vóór die blessure bakte hij er ook niets van hoor. En tevens dat hij nog herstelt van een blessure.
Toen keerde hij terug en raakte hij álweer geblesseerd. Tegen Roda JC thuis toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Vorig seizoen begon hij heel sterk. Na die doodsschop tegen excelsior thuis was hij geblesseerd en speelde hij als een krant.
Zal wel in de war zijn met het bod van Napoli op Matavzquote:
Kan ook ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zal wel in de war zijn met het bod van Napoli op Matavz
Hopen dat hij grandioos hard gaat falen daar. En dat PSV maar traditioneel 3e wordtquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef Devv het volgende:
Ik ben blij dat Ajax niet heeft toegegeven. Van mij mocht Narsingh sowieso al wegblijven. Het is een goede speler. Maar als je de voorkeur geeft aan PSV terwijl je bij Ajax in de Champions League kunt spelen, dan mag je lekker in Eindhoven zakken gaan vullen.
Klopt wel maar ligt niet alleen aan hem, Heerenveen wilde gewoon aan de hoogste bieder verkopen, als de speler zich dan niet uitspreekt voor een club is het logisch dat hij daarheen gaatquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef Devv het volgende:
Ik ben blij dat Ajax niet heeft toegegeven. Van mij mocht Narsingh sowieso al wegblijven. Het is een goede speler. Maar als je de voorkeur geeft aan PSV terwijl je bij Ajax in de Champions League kunt spelen, dan mag je lekker in Eindhoven zakken gaan vullen.
En Narsingh kan toch ook zelf zeggen van: ''Ik wil niet naar PSV''.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel maar ligt niet alleen aan hem, Heerenveen wilde gewoon aan de hoogste bieder verkopen, als de speler zich dan niet uitspreekt voor een club is het logisch dat hij daarheen gaat
Dat zeg ik toch, het maakte hem blijkbaar niet uit, dus prima dat hij niet komtquote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Narsingh kan toch ook zelf zeggen van: ''Ik wil niet naar PSV''.
Hopelijk kunnen we volgend jaar Narsingh hard uitlachen, 11 april 2013? PSV - Ajax, halen we daar schaaltje 32 opquote:Op zondag 15 juli 2012 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, het maakte hem blijkbaar niet uit, dus prima dat hij niet komt
Niet tegen de druk van een echte topclub kunnenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef Devv het volgende:
Even buiten het feit om dat Heerenveen het liefst aan de hoogste beider verkoopt, zou ik wel eens van Narsingh zelf willen horen wat zijn redenen waren om PSV boven Ajax te kiezen. Ik zou zelf namelijk geen reden kunnen verzinnen.
Ik vind het echt triest. Ajax speelt verdomme CL. En PSV EL. Je wil naar Ajax, maar kan ook naar PSV. Zeg dan godverdomme zelf: ''Het is nutteloos om naar PSV te gaan, ookal komt Heerenveen er niet uit met Ajax. Heerenveen speelt vEL, en PSV ook. Dan kan je 'm volgend jaar voor noppes ophalenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef Devv het volgende:
Even buiten het feit om dat Heerenveen het liefst aan de hoogste beider verkoopt, zou ik wel eens van Narsingh zelf willen horen wat zijn redenen waren om PSV boven Ajax te kiezen. Ik zou zelf namelijk geen reden kunnen verzinnen.
Ja hoor vind ik ook en verder vind ik het prima dat Ajax niet tot het gaatje is gegaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV is gewoon een verbetering tov Heerenveen zowel sportief als financieel. Als Ajax er niet uitkomt en PSV wel, dan is dat toch heel simpel voor hem. En wat is de garantie dat Ajax Narsingh volgend jaar wil?
Dit dus , als je denkt dat Narsingh PSV verkiest boven Ajax , moet je echt leren lezen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:58 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV is gewoon een verbetering tov Heerenveen zowel sportief als financieel. Als Ajax er niet uitkomt en PSV wel, dan is dat toch heel simpel voor hem. En wat is de garantie dat Ajax Narsingh volgend jaar wil?
speler heeft zelf ook wat te zeggen hoor. het is geen koe.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit dus , als je denkt dat Narsingh PSV verkiest boven Ajax , moet je echt leren lezen.
Er zijn meerdere keren berichten naar buiten gelekt waarin Narsingh de voorkeur gaf aan PSV. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar ik zou het wel graag van hem zelf willen horen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit dus , als je denkt dat Narsingh PSV verkiest boven Ajax , moet je echt leren lezen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Er zijn meerdere keren berichten naar buiten gelekt waarin Narsingh de voorkeur gaf aan PSV. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar ik zou het wel graag van hem zelf willen horen.
Hij was ook al akkoord met Ajax over een contract. Ajax kwam er alleen niet met Heerenveen uit. Dan valt je als speler niets te verwijten.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Er zijn meerdere keren berichten naar buiten gelekt waarin Narsingh de voorkeur gaf aan PSV. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar ik zou het wel graag van hem zelf willen horen.
Ik ben gewoon benieuwd wat Narsingh er zelf over te zeggen heeft. We hebben namelijk iedereen al gehoord behalve de speler zelf.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij was ook al akkoord met Ajax over een contract. Ajax kwam er alleen niet met Heerenveen uit. Dan valt je als speler niets te verwijten.
Eensquote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat Narsingh er zelf over te zeggen heeft. We hebben namelijk iedereen al gehoord behalve de speler zelf.
Nou, als het Ajax dus om 6 ton gaat vind ik het een beetje mierenneukerrij. Ajax bood 3.5 als max toch? Of was het toch 3?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:21 schreef Jester65 het volgende:
Thijs Slegers is stellig over de prijs: 4,1 miljoen betaalt PSV voor Narsingh.
Die mag niets zeggen van Raiola en als hij wat zegt zal het een kopie van het PSV persbericht wordequote:
Zo triest zal PSV wel zijn. Maar na 2/3 jaar zullen ze wel uit de school klappen zoals het is.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die mag niets zeggen van Raiola en als hij wat zegt zal het een kopie van het PSV persbericht worde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |