Je bedoelt oprotten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Opstappen, laat Anita bij ons. Minimaal 20 miljoen.
Als ze uit België komen, komen ze voornamelijk uit Kapellen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Devv het volgende:
En als ze uit België komen dan zijn het altijd Walloniërs of Vlamingen.
Mahahaha....quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opstappen, laat Anita bij ons. Minimaal 20 miljoen.
Over prutsers gesprokenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Een prutser als Anita voor 20 miljoen? Geloof je het zelf wel?
Als je 10 miljoen voor zo'n prutser kunt krijgen mag je zelf nog 100 jr zijn salaris doorbetalen want dan mag je zeer blij zijn.
Wat ben jij achterlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Als je 10 miljoen voor zo'n prutser kunt krijgen mag je zelf nog 100 jr zijn salaris doorbetalen want dan mag je zeer blij zijn.
Hmm stel dat Anita 600k op jaarbasis krijgt zal dit zeker een miljoen worden bij Newcastle dus dan maar je na 11 jaar toch al verlies?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Oh god, is het geestelijk gehandicapte jongetje weer ge-unbanned.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Ik ken de markt, en Anita is momenteel 18,5 miljoen waard, gewoon omdat het zo is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahaha....
Zou Luciona dan toch nog komen? Of is Lukoki op de lange termijn beter?quote:"Heracles meldt zich bij Ajax voor Lukoki"
Heracles heeft zich volgens De Telegraaf inmiddels formeel bij Ajax gemeld. Heerenveen zouden de speler mogelijk willen betrekken in de transfer van Luciano Narsingh. "Ik ben op de hoogte van de concrete interesse van Heracles en het is zeker een interessante optie", zegt Lukoki's zaakwaarnemer Chiel Dekker.
"Maar Jody wil in principe knokken om structureel bij Ajax 1 te komen", vervolgt Dekker. "Pas als Ajax aangeeft dat het voor Jody beter is te worden verhuurd, treedt plan B in werking."
http://www.voetbalprimeur(...)bij-ajax-voor-lukoki
Die waren idd zeer bad.. Maar Gabriquote:
ik heb t gevoel dat ze gewoon weloverwogen aan het rondkijken zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef stoeltafel het volgende:
Gebeurd volgens mij toch niet. Heb een beetje het gevoel dat Ajax stil zit
Dat idee heb ik niet. Heb wel het idee dat er eindelijk eens wat minder 'gelekt' wordtquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef stoeltafel het volgende:
Gebeurd volgens mij toch niet. Heb een beetje het gevoel dat Ajax stil zit
Beest. Staat op mijn netvlies. Volgorde weet ik niet meer maar Stam gaf de assiste op Urzaiz die de assist gaf op Huntelaar ofzo..quote:
Wie wil hem nou? De Graafschap ofzo zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Over vd Wiel komt ook niets naar buiten he? Zou die nog wegkomen deze zomer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |