Man United heeft problemen op het middenveld he. Ze hebben vorig jaar niet voor niks Scholes terug uit zijn pensioen gehaald en opnieuw verlengt. Zeker nu Fletcher zijn carriere over lijkt te zijn door een chronische darm aandoening.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kan Maher niet betalen, maar als Eriksen voor 20 naar ManU kan vind ik Maher voor 10 geen slecht alternatief.
Verder een beetje vreemd verhaal, heeft ManU niet net die Japanner van Dortmund gekocht voor die positie?
Ja dat begrijp ik maar daar hebben ze die Jap toch voor gehaald, verder is het een gerucht dat van Sport1 komt, zolang VI en de Geile Graaf het niet melden neem ik het niet zo serieusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man United heeft problemen op het middenveld he. Ze hebben vorig jaar niet voor niks Scholes terug uit zijn pensioen gehaald en opnieuw verlengt. Zeker nu Fletcher zijn carriere over lijkt te zijn door een chronische darm aandoening.
Dat klopt, maar als je al 2/3 bejaarde hebt rondlopen welke weer een jaar ouder zijn en ook Fletcher raak je een seizoen (minstens) kwijt dan heb je wel een bredere selectie nodig dan alleen Kagawa erbij. Ook hij is geen zekerheid tot slagen en ik denk niet dat Ferguson opnieuw in de groepsfase CL wil stranden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar daar hebben ze die Jap toch voor gehaald, verder is het een gerucht dat van Sport1 komt, zolang VI en de Geile Graaf het niet melden neem ik het niet zo serieus
We gaan het zien, als ManU 22 biedt mag hij van mij weg, Maher is een heel goed alternatiefquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je al 2/3 bejaarde hebt rondlopen welke weer een jaar ouder zijn en ook Fletcher raak je een seizoen (minstens) kwijt dan heb je wel een bredere selectie nodig dan alleen Kagawa erbij. Ook hij is geen zekerheid tot slagen en ik denk niet dat Ferguson opnieuw in de groepsfase CL wil stranden.
Dat slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die staatssecretaris frank weekers is ook een eersteklas mongool trouwens.
Over die crisisheffing: "ja ik neem aan dat voetballers uit het eerste elftal wel liefde hebben voor de club, die kunnen dat dan wel gewoon terugbetalen aan de club toch. Ik zie het probleem niet."
Ongelofelijke randdebiel
Daar hadden ze beter over na moeten denken, een tak zo ongelofelijk benadelen dat er opnieuw clubs om gaan vallen is lekker handig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op
Wel is het zo dat ze moeilijk de bedrijfstak voetbal kunnen ontzien bij zo'n maatregel
Dat van die politie inzet vind ik ook niet kunnen, die loonheffing vind ik nog wat andersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar hadden ze beter over na moeten denken, een tak zo ongelofelijk benadelen dat er opnieuw clubs om gaan vallen is lekker handig.
Die van FC Utrecht had wel een goed verhaal over de politie inzet trouwens. "wie betaalt, bepaalt". En wat nou als VVV langs komt en er beslist wordt dat we geen politie nodig hebben, wat doen ze dan?
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat van die politie inzet vind ik ook niet kunnen, die loonheffing vind ik nog wat anders
Stöpt PSV met bieden en dan moet Ajax ineens dokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef Devv het volgende:
Dat is toch goed man. Gewoon bieden op alle spelers waarin PSV ook interesse heeft om de prijs lekker op te drijven.
Dat is sowieso het grootste probleem wat ik met de politiek heb en dat is dat wij altijd moeten bloeden voor hun falenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 12:58:15Ajax ontvangt zo'n 17,5 miljoen euro over het voorbije seizoen Europees voetbal #EL #CL #AJAX reageer retweet
Het is geen veiling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stöpt PSV met bieden en dan moet Ajax ineens dokken
Gaan toch ook kosten vanaf? Wedstrijden enzo, maar wel een lekker bedragje wat je over hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 12:58:15Ajax ontvangt zo'n 17,5 miljoen euro over het voorbije seizoen Europees voetbal #EL #CL #AJAX reageer retweet
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat nietquote:
Dan moet de club er toch nog uitkomen met de spelerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat niet
Mocht het echt doorgaan is het niet laten meetellen van de huidige contracten de enige 'normale' oplossing inderdaad. Al houdt het sowieso het einde van het zijn van een Europese subtopper (en dan ben ik al positief) in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.
Ja dan zeg je, bedankt voor je tijd, we hoeven hem niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat niet
nicequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het niet mogelijk voor Ajax om met al die winsten jaar na jaar, zichzelf beetje bij beetje van de beurs te kopen? Dat zou volgens mij erg goed zijn voor Ajax.
Van mij hoeft dat niet zo hoor. Als de visie zoals die nu is staat heb je geen last van de beurs namelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het niet mogelijk voor Ajax om met al die winsten jaar na jaar, zichzelf beetje bij beetje van de beurs te kopen? Dat zou volgens mij erg goed zijn voor Ajax.
Ik weet niet of je je geld daar wel moet insteken, de meerderheid is toch in handen van de vereniging, uiteindelijk zijn het wat boekhoudregels waar aan gehouden moet worden, dat ze het zelf in het verleden zo ingewikkeld gemaakt hebben zegt meer over de belangen die bij die mensen spelen/speelden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Prima zaakquote:Nicolai Boilesen heeft zijn contract verlengd. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2016. ,,Het heeft een tijdje geduurd, maar het is fantastisch.'' Boilesen kende door meerdere hamstringblessures een zwaar jaar. ,,Dit contract is een lichtpunt in mijn revalidatie. Het gaat gelukkig de goede kant op. Ik train twee keer per dag, heel hard. Ik denk nu alleen maar positief.''
http://ajax.ms/f6JcOk
Een prettig idee, maar zolang de aandelen niet voor problemen zorgen, een beetje zonde van het geld. Voelt toch een beetje als kapitaalvernietiging. Heb geen economie gestudeerd, dus als er nog wat haken en ogen aan zitten, ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |