Stöpt PSV met bieden en dan moet Ajax ineens dokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef Devv het volgende:
Dat is toch goed man. Gewoon bieden op alle spelers waarin PSV ook interesse heeft om de prijs lekker op te drijven.
Dat is sowieso het grootste probleem wat ik met de politiek heb en dat is dat wij altijd moeten bloeden voor hun falenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 12:58:15Ajax ontvangt zo'n 17,5 miljoen euro over het voorbije seizoen Europees voetbal #EL #CL #AJAX reageer retweet
Het is geen veiling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stöpt PSV met bieden en dan moet Ajax ineens dokken
Gaan toch ook kosten vanaf? Wedstrijden enzo, maar wel een lekker bedragje wat je over hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 12:58:15Ajax ontvangt zo'n 17,5 miljoen euro over het voorbije seizoen Europees voetbal #EL #CL #AJAX reageer retweet
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat nietquote:
Dan moet de club er toch nog uitkomen met de spelerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat niet
Mocht het echt doorgaan is het niet laten meetellen van de huidige contracten de enige 'normale' oplossing inderdaad. Al houdt het sowieso het einde van het zijn van een Europese subtopper (en dan ben ik al positief) in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, leuk zo'n extra belasting. Maar het hele idee dat het met "terugwerkende kracht" in gaat is achterlijk.
Ja dan zeg je, bedankt voor je tijd, we hoeven hem niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op een speler gaat bieden en dan verwacht dat iemand anders meer gaat bieden. Maar doet dat niet
nicequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het niet mogelijk voor Ajax om met al die winsten jaar na jaar, zichzelf beetje bij beetje van de beurs te kopen? Dat zou volgens mij erg goed zijn voor Ajax.
Van mij hoeft dat niet zo hoor. Als de visie zoals die nu is staat heb je geen last van de beurs namelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het niet mogelijk voor Ajax om met al die winsten jaar na jaar, zichzelf beetje bij beetje van de beurs te kopen? Dat zou volgens mij erg goed zijn voor Ajax.
Ik weet niet of je je geld daar wel moet insteken, de meerderheid is toch in handen van de vereniging, uiteindelijk zijn het wat boekhoudregels waar aan gehouden moet worden, dat ze het zelf in het verleden zo ingewikkeld gemaakt hebben zegt meer over de belangen die bij die mensen spelen/speelden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Prima zaakquote:Nicolai Boilesen heeft zijn contract verlengd. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2016. ,,Het heeft een tijdje geduurd, maar het is fantastisch.'' Boilesen kende door meerdere hamstringblessures een zwaar jaar. ,,Dit contract is een lichtpunt in mijn revalidatie. Het gaat gelukkig de goede kant op. Ik train twee keer per dag, heel hard. Ik denk nu alleen maar positief.''
http://ajax.ms/f6JcOk
Een prettig idee, maar zolang de aandelen niet voor problemen zorgen, een beetje zonde van het geld. Voelt toch een beetje als kapitaalvernietiging. Heb geen economie gestudeerd, dus als er nog wat haken en ogen aan zitten, ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
nu nog fit worden/blijven iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Prima zaak![]()
Nu nog even een seizoentje fit blijven
Het voordeel zou zijn, dat je niet meer gebonden bent aan de organisatievormen, zoals die voorgeschreven zijn aan beursgenoteerde bedrijven. Dan kan de vereniging weer als zodanig gerund worden en zijn de bestuurssoaps, zoals de afgelopen jaargang voorkwam, minder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een prettig idee, maar zolang de aandelen niet voor problemen zorgen, een beetje zonde van het geld. Voelt toch een beetje als kapitaalvernietiging. Heb geen economie gestudeerd, dus als er nog wat haken en ogen aan zitten, ben ik wel nieuwsgierig.
Ik snap het, maar vind wel dat er dan eerder naar het bestuur gekeken moet worden dan naar de spelregels van het bestuur. Maar goed, dat is dus ook gedaan. Als het nieuwe bestuur lijkt te werken, dan denk ik dat we dit plan moeten laten voor wat het is, aangezien voor de miljoentjes wel andere bestemmingen te vinden zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het voordeel zou zijn, dat je niet meer gebonden bent aan de organisatievormen, zoals die voorgeschreven zijn aan beursgenoteerde bedrijven. Dan kan de vereniging weer als zodanig gerund worden en zijn de bestuurssoaps, zoals de afgelopen jaargang voorkwam, minder waarschijnlijk.
Voor die beursgang waren er ook bestuursoaps, met zwart geld affaires etcetera en kijk naar de andere clubs in NL, die zijn met een "normale" structuur toch niet beter af, stop dat geld maar in opleiding en/of spelersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het voordeel zou zijn, dat je niet meer gebonden bent aan de organisatievormen, zoals die voorgeschreven zijn aan beursgenoteerde bedrijven. Dan kan de vereniging weer als zodanig gerund worden en zijn de bestuurssoaps, zoals de afgelopen jaargang voorkwam, minder waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |