abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114072926

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, en seizoen 2 wordt van 1 april t/m 3 juni uitgezonden.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.

De serie zelf: http://www.imdb.com/title/tt0944947/
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): http://www.imdb.com/name/nm1125275/
George RR Martin zelf is ook betrokken: http://www.imdb.com/name/nm0552333/

Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.

Editje:

VERBODEN OM HET WOORD BOEK TE NOEMEN.

[ Bericht 0% gewijzigd door Franknfurter op 11-07-2012 18:34:20 ]
pi_114073058
quote = mooi ;)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_114073354
oud maar goed :P
pi_114073356
Het was dit of 'more wine.' :')
pi_114073414
Nieuw topic heuj :9
pi_114073549
Met extra edit :7
pi_114075151
Ik heb mijn overzichtje nog even bijgewerkt aan de hand van de laatste roddels! :7

According to Entertainment Weekly, Benioff and Weiss confirmed that the following characters will be cast for season 3 along with "a few others":

- Mance Rayder, the Wildling "King beyond the Wall"
- Tormund Giantsbane, a Wildling raider
- Daario Naharis, a Tyroshi mercenary captain
- Jojen and Meera Reed, two young Crannogman siblings, children of Howland Reed, a Stark bannerman
- Edmure Tully, Catelyn Stark's brother
- Brynden Tully, the "Blackfish", Catelyn's uncle; cast with Clive Russell
- Selyse Florent, Stannis Baratheon's wife (the character, played by an unnamed extra, briefly appeared in "The North Remembers")
- Shireen Baratheon, their daughter; cast with Kerry Ingram
- Olenna Redwyne, the "Queen of Thorns", Margaery and Loras Tyrell's grandmother
- Beric Dondarrion, the leader of the "Brotherhood Without Banners" (the character, played by David Michael Scott, briefly appeared in "A Golden Crown")
- Thoros of Myr, a red priest with the Brotherhood
pi_114077052
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb mijn overzichtje nog even bijgewerkt aan de hand van de laatste roddels! :7

[ afbeelding ]

According to Entertainment Weekly, Benioff and Weiss confirmed that the following characters will be cast for season 3 along with "a few others":

- Mance Rayder, the Wildling "King beyond the Wall"
- Tormund Giantsbane, a Wildling raider
- Daario Naharis, a Tyroshi mercenary captain
- Jojen and Meera Reed, two young Crannogman siblings, children of Howland Reed, a Stark bannerman
- Edmure Tully, Catelyn Stark's brother
- Brynden Tully, the "Blackfish", Catelyn's uncle; cast with Clive Russell
- Selyse Florent, Stannis Baratheon's wife (the character, played by an unnamed extra, briefly appeared in "The North Remembers")
- Shireen Baratheon, their daughter; cast with Kerry Ingram
- Olenna Redwyne, the "Queen of Thorns", Margaery and Loras Tyrell's grandmother
- Beric Dondarrion, the leader of the "Brotherhood Without Banners" (the character, played by David Michael Scott, briefly appeared in "A Golden Crown")
- Thoros of Myr, a red priest with the Brotherhood

Mooi plaatje ;). Als je zo kijkt komen er toch weer veel nieuwe koppen in het derde seizoen. Hopen dat dit niet ten kosten gaat van leuke die er nog zijn.
pi_114078902
McGinley als Ramsay lijkt me vreselijk :{ Mag toch hopen dat hij Edmure of Beric speelt :)
pi_114081967
Als we iets hebben geleerd is het wel om acteurs niet af te serveren voordat we ze in de serie zelf hebben gezien. Veel mensen klaagden over de acteurs die Robert Baratheon en Catelyn Stark speelden maar achteraf gezien waren dat geweldige keuzes, ook al zien ze er heel anders uit dan in de boeken.

Morgen Comic-Con, aangezien het zo stil is met officiele casting-announcements wordt wel verwacht dat we hier wat nieuwe namen gaan horen!
pi_114082919
charlotte en nathalie mogen van mij komen acteren :9~ , de rest boeit me niet zo.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:05:24 #12
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_114083849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Een tijd geleden was het eerste seizoen in de aanbieding bij de mediamarkt, dus hij is al gewoon uitgegeven in Nederland hoor. Dan is dat iets wat ze nu veranderen.
Ehm ja dat is wat ik zei en wat er in de tekst stond.
pi_114083899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:48 schreef Kloonhommel het volgende:
charlotte en nathalie mogen van mij komen acteren :9~ , de rest boeit me niet zo.
Sarah Bolger niet?
pi_114084449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Nagil het volgende:

[..]

Sarah Bolger niet?
[ afbeelding ]
Nou vooruit dan maar, hierop ziet ze er weer beter uit. Alhoewel ik al tevreden was met die 2 neem ik nu wel genoegen met een quadro. :9~
pi_114086311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef Nagil het volgende:

Morgen Comic-Con, aangezien het zo stil is met officiele casting-announcements wordt wel verwacht dat we hier wat nieuwe namen gaan horen!
*O*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Nagil het volgende:

[..]

Sarah Bolger niet?
Ziet er wel een beetje lijkerig uit, niet? -O- Zal het licht zijn....
pi_114086540
Pardon, vrijdag comic-con :|W
pi_114087848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef Nagil het volgende:
Pardon, vrijdag comic-con :|W
Taking place on Friday, July 13 from 2:45 p.m. – 3:45 p.m. in Hall H, this years ‘Game of Thrones’ panel will feature the likes of Alfie Allen (Theon Greyjoy), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Michelle Fairley (Catelyn Stark), Kit Harington (Jon Snow), Lena Headey (Cersei Lannister), and Richard Madden (Robb Stark). George R. R. Martin, who also serves as a co-executive producer and writer on the series, will moderate the panel with executive producer Carolyn Strauss.

Kit Harington wordt vervangen door Ygritte, niet?

Was vorig jaar zeker een leuke interview sessie! Vooral dankzij Jason Momoa/Drogo die de show stal. 8-) Lena Headey was vrij nutteloos meen ik me te herinneren. Tot dusver mijn recensie :')

Nice >:)

[ Bericht 7% gewijzigd door Khaleesi op 11-07-2012 23:33:01 ]
pi_114088012
Headey komt dit keer niet

Rose Leslie komt inderdaad wel.
pi_114089268

O+
pi_114090277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
O+
:9~ _O_ :9~ _O_
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:04:54 #21
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_114090281
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:17 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Taking place on Friday, July 13 from 2:45 p.m. – 3:45 p.m. in Hall H, this years ‘Game of Thrones’ panel will feature the likes of Alfie Allen (Theon Greyjoy), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Michelle Fairley (Catelyn Stark), Kit Harington (Jon Snow), Lena Headey (Cersei Lannister), and Richard Madden (Robb Stark). George R. R. Martin, who also serves as a co-executive producer and writer on the series, will moderate the panel with executive producer Carolyn Strauss.

Kit Harington wordt vervangen door Ygritte, niet?

Was vorig jaar zeker een leuke interview sessie! Vooral dankzij Jason Momoa/Drogo die de show stal. 8-) Lena Headey was vrij nutteloos meen ik me te herinneren. Tot dusver mijn recensie :')

[ afbeelding ]
Nice >:)
Peter Dinklage was juist ontiegelijk saai. Maar dat is ie geloof ik altijd in interviews. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_114090748
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:04 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Peter Dinklage was juist ontiegelijk saai. Maar dat is ie geloof ik altijd in interviews. :')
Ik hd juist gelezen dat niemand met Lena Headey wilde praten omdat ze in de serie zon bitch is. Dit nam ze toen op als compliment omdat ze haar rol dus goed speelde.
pi_114091131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Ik hd juist gelezen dat niemand met Lena Headey wilde praten omdat ze in de serie zon bitch is. Dit nam ze toen op als compliment omdat ze haar rol dus goed speelde.
LOL er was een geweldig moment tijdens die comic-con:

Lena zit half uur ongeinteresseerd toe te kijken hoe Kit alle vragen krijgt van het publiek.
- Fan: Lena I just wanted to tell you I loved you in [insert film naam hier]
- Lena veert op, duidelijk geflatteerd: Why thank you!
- Fan: But actually I have a question for Kit...

:') :') :') :')

Was wel een beetje zielig. -O-
Dinklage was idd ook niet erg spraakzaam nee.

[ Bericht 4% gewijzigd door Khaleesi op 12-07-2012 00:30:35 ]
pi_114091647
Wat ziet iedereen toch in die Kit 'walking turd' Harrington? :r
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:52:07 #25
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_114092245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:36 schreef Franknfurter het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Kit 'walking turd' Harrington? :r
Hij is geil. :9
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_114092421
Iemand een video van het interview?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_114092461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:56 schreef benx het volgende:
Iemand een video van het interview?
pi_114093234
quote:
Thx, maar.. that sound :'(
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_114093289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Conscience do cost.
pi_114093383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:20 schreef benx het volgende:

[..]

Thx, maar.. that sound :'(
i knowz :'(
pi_114100641
pi_114104262
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:24 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

LOL er was een geweldig moment tijdens die comic-con:

Lena zit half uur ongeinteresseerd toe te kijken hoe Kit alle vragen krijgt van het publiek.
- Fan: Lena I just wanted to tell you I loved you in [insert film naam hier]
- Lena veert op, duidelijk geflatteerd: Why thank you!
- Fan: But actually I have a question for Kit...

:') :') :') :')

[ afbeelding ]

Was wel een beetje zielig. -O-
Dinklage was idd ook niet erg spraakzaam nee.
Hahah, dat is inderdaad wel sneu ja.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:30 #33
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_114105370
Ik denk dat Lena nu wel wat meer vragen krijgt. Ze heeft in seizoen 2 echt laten zien dat de een geniale Cersei Lannister neer kan zetten. Veel beter dan in seizoen 1.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_114112034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk dat Lena nu wel wat meer vragen krijgt. Ze heeft in seizoen 2 echt laten zien dat de een geniale Cersei Lannister neer kan zetten. Veel beter dan in seizoen 1.
Ja ik hoop het voor haar. Ze is inderdaad veel beter. Soms kreeg ik echt het gevoel van, tis ook gewoon maar een vrouw die het beste wilt. Volgens mij is ze wel aardig. De volgende scene was het dan weer duidelijk een kut wijf.
pi_114115595
Als ik het audiocommentaar van seizoen 1 mag geloven is Lena ook een behoorlijke GoT-fanboy
pi_114115816
Het valt me toch op hoe weinig mensen die in de serie spelen de boeken ook daadwerkelijk gelezen hebben. Van gevestigde acteurs met minder grote rollen als Tywin (Charles) verwacht ik het wel, maar als ik een rol zou krijgen in zo'n populaire tv-serie zou ik linea recta alles wat met het verhaal te maken heeft onderzoeken.

Maargoed, wie ben ik ;(
Conscience do cost.
pi_114116488
Eigenlijk is dat niet zo vreemd hoor. De boeken zijn natuurlijk heel andere koek dan het seriescript en hun uiteindelijke teksten.
Plus is het beter dat ze niet op voorhand weten wat het lot is van hun personages, en/of hoe ze veranderen door de seizoenen.
Daarom beter karakter omschrijvingen van de hand van de regisseurs lezen en hun teksten en dan weten ze meer dan genoeg ;)

En, ook niet onbelangrijk --> scheelt weer 30 potentiële spoileraars ^O^ :7
pi_114116629
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:24 schreef Khaleesi het volgende:
Eigenlijk is dat niet zo vreemd hoor. De boeken zijn natuurlijk heel andere koek dan het seriescript en hun uiteindelijke teksten.
Mja, maar de boeken omschrijven wel in diepte de persoonlijkheid van een karakter en waarom hij/zij zo is. Ik ben geen acteur, maar dat lijkt me toch wel relevante (en leuke!) informatie.
quote:
Plus is het beter dat ze niet op voorhand weten wat het lot is van hun personages, en/of hoe ze veranderen door de seizoenen.
Dat weten ze wel. Misschien niet alle details, maar elke karakter weet hoe zijn verhaal in het boek ongeveer gaat, inclusief hun lot.
quote:
Daarom beter karakter omschrijvingen van de hand van de regisseurs lezen en hun teksten en dan weten ze meer dan genoeg ;)
Oh ik klaag verder niet, de serie is prima en de acteurs doen het geweldig. Alleen ik persoonlijk zou niet stoppen voordat ik de boeken heb uitgelezen, denk ik :P
Conscience do cost.
pi_114116892
Ik zou als regisseur zijnde de acteurs niet meer info meegeven dan ze tot op heden nodig hebben...
Als Cersei in seizoen 1 een cold-ass bitch moet spelen, dan hoeft ze vind ik nog niet te weten dat ze in seizoen 2 juist een veel emotionelere kant moet tonen. Dat maakt het alleen maar verwarrender, denk ik dan. :)

Afijn de acteurs zijn ongetwijfeld professioneel genoeg om zulksch het hoofd te kunnen bieden, maar toch, het onderbewustzijn is een onberekenbaar projectiel 8-)
pi_114117570
Blijkbaar gaat het ze tot noch toe prima af, ondanks hun voorkennis :P
Conscience do cost.
pi_114118484
ik zie opeens overal SO2E1 opduiken.. wtf?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114118557
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:16 schreef RanTheMan het volgende:
ik zie opeens overal SO2E1 opduiken.. wtf?
OMG da kannie! :D

:')
pi_114118637
quote:
4s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

OMG da kannie! :D

nee zal wel fake zijn idd... maar toch apart
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114118663
Je weet dat seizoen 2 al afgelopen is he :s)
pi_114118845
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:21 schreef Khaleesi het volgende:
Je weet dat seizoen 2 al afgelopen is he :s)
duhh.....
pi_114119847
even over acteurs en de boeken lezen: de schrijver werkt toch mee aan de serie? Dan lijkt het me dat hij ze wel vertelt hoe het karakter in elkaar zit. Misschien zijn ze daarom allemaal zo goed gelukt?
pi_114134819

Jaja, 9gag plaatje, maar hier moest ik wel hardop om lachen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef Nagil het volgende:
Als we iets hebben geleerd is het wel om acteurs niet af te serveren voordat we ze in de serie zelf hebben gezien. Veel mensen klaagden over de acteurs die Robert Baratheon en Catelyn Stark speelden maar achteraf gezien waren dat geweldige keuzes, ook al zien ze er heel anders uit dan in de boeken.

Ik vind Catelyn juist ontzettend kut. In de boeken is ze veel sympathieker.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_114135192
Ik heb een hekel aan Catelyn in de boeken én in de serie. Vreselijk mens. :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:28:23 #49
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114136892

O+
吴 曼 迪
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:11:03 #50
305022 benx
Siktigit
pi_114138301
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:15:17 #51
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_114138433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef benx het volgende:
No... Boner... No...
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 13 juli 2012 @ 06:26:03 #52
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_114140831
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:56 schreef Franknfurter het volgende:
even over acteurs en de boeken lezen: de schrijver werkt toch mee aan de serie? Dan lijkt het me dat hij ze wel vertelt hoe het karakter in elkaar zit. Misschien zijn ze daarom allemaal zo goed gelukt?
Hij heeft natuurlijk een aardige vinger in de pap als het aankomt op de vertolking van de karakters.
Maar het intensief erbij betrekken van de schrijver is in het verleden ook vaak genoeg verkeerd uitgepakt omdat ze soms té dicht bij het bronmateriaal staan.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 08:45:48 #53
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_114141656
quote:
No... Boner... No...
Ik zou haar geven. :+

al is ze niet helemaal mijn type
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:16:47 #54
133369 Jivis
Critikut
pi_114142157
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 06:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk een aardige vinger in de pap als het aankomt op de vertolking van de karakters.
Maar het intensief erbij betrekken van de schrijver is in het verleden ook vaak genoeg verkeerd uitgepakt omdat ze soms té dicht bij het bronmateriaal staan.
Stephen King's The Shining remake jwzzzz :).
Amen.
pi_114148248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 08:45 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik zou haar geven. :+
Ik ook. Keihard en minimaal 5x per dag.
Conscience do cost.
pi_114148727
quote:
No... Boner... No...
:D En zij leest de boeken wel!
pi_114166493
Comic Con interviews zijn vandaag om 2:45-3:45 PM in San Diego.
Iemand enig idee welke tijd het dan hier is?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 juli 2012 @ 19:25:41 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_114166782
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_114167095
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_114174579
quote:
Haha is wel leuk maar erg flauw. Voor mensen die seizoen 2 nog moeten kijken kunnen deze beter overslaan, hij zit namelijk vol met spoilers.
pi_114174625
Comic-con interviews kun je live streamen over dik 1 uur.
http://winteriscoming.net(...)es-panel/#more-19300
pi_114174659
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef Khaleesi het volgende:
Comic-con interviews kun je live streamen over dik 1 uur.
http://winteriscoming.net(...)es-panel/#more-19300
Oeh bedankt. Dan ga ik over een uur eens even kijken.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:30:48 #63
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114175262
quote:
Beter dan die van seizoen 1 denk ik :D
吴 曼 迪
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:01:14 #64
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_114176777
Littlefinger dance party _O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_114177217
Jullie gaan hier wel lekker door hè, zelfs zonder nieuwe afleveringen :P
pi_114177329
Ik vind Littlefinger trouwens een interessant personage, de acteur is ook goed. :)
pi_114177947
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind Littlefinger trouwens een interessant personage, de acteur is ook goed. :)
Zo ook Game of Thrones aan het kijken :o
pi_114178274
quote:
`
Ja klopt. Die kerel speelt het heel goed. Nu weet je dat hij niet te vertrouwen is, maar eerst was het nog gokken of hij nou wel of niet te vertrouwen is. Ben ook benieuwd naar zijn verloop in de serie. Of het zn kop gaat kosten of niet.
pi_114178300
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Oeh bedankt. Dan ga ik over een uur eens even kijken.
potvolpillepap volgens mij is het helemaal geen stream! :o verkeerd gelezen... :'( :'( :'(
pi_114178346
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

potvolpillepap volgens mij is het helemaal geen stream! :o verkeerd gelezen...
Nee volgens mij niet nee haha. Jammer maar helaas..
pi_114178517
Hier is wel een filmpje van vanavond
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:37:36 #72
305022 benx
Siktigit
pi_114178541
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef Khaleesi het volgende:
Hier is wel een filmpje van vanavond
Rose! :D

Die benen van Catelyn, kom op je bent bijna 50 :r
pi_114178620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef benx het volgende:

[..]

Die benen van Catelyn, kom je bent bijna 50 :r
Haha ja, ik dacht dat ze die er onder gephotoshopt hadden, zo unreal is het :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:41:21 #74
305022 benx
Siktigit
pi_114178716
3:44 name fail :')
pi_114178889
wat is die interviewer toch een heerlijk studentikoze grapjas :')
pi_114179302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef benx het volgende:

[..]

Die benen van Catelyn, kom op je bent bijna 50 :r
Haha rose is volgens mij ook 1 van jou favorieten :p.

Die benen kunnen idd niet op die leeftijd. Ze zien er op zich niet slecht uit maar als je dan naar boven kijkt...

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Khaleesi het volgende:
wat is die interviewer toch een heerlijk studentikoze grapjas :')
Hij komt inderdaad over als een broekkie.
pi_114179578
Foto van die benen? :@
pi_114179767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef Snowbells het volgende:
Foto van die benen? :@
Ze zijn echt niet zo erg hoor.... het is alleen dat je ze niet verwacht onder het hoofd van cat stark :P

btw zodadelijk worden schijnt de nieuwe gezichten voor seizoen 3 bekendgemaakt... spannend!!

quote:
#SDCC panel confirms Dame Diana Rigg cast as Olenna Tyrell, the Queen of Thorns.

Mackenzie Crook as Orell, the wildling "skinchanger"!

Nathalie Emannuel as Missandei!

Paul Kaye as Thoros of Myr!

Thomas Brodie-Sangster as Jojen Reed and Ellie Kendirck as Meera Reed.

Richard Dormer as Beric Dondarrion

Kristofer Hivju as Tormund Giantsbane

Philip McGinley as Anguy

Tara Fitzgerald as Selyse Baratheon

Tobias Menzies as Edmure Tully

Anton Lesser as Qyburn

Kerry Ingram as Shireen Baratheon

Clive Russell as Bryden "Blackfish" Tully

awesome! *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Khaleesi op 14-07-2012 00:13:27 ]
pi_114180125
Oeehh Mackenzie Crook als "Skinchanger" klinkt goed!
pi_114180383
Geen Oberyn Martell 'the red viper'? Tot hoe ver gaat season 3?
pi_114180438
namen als mance rayder en ramsay bolton zijn ook niet aan bod gekomen.... misschien later???
pi_114180515
Ziet er inderdaad goed uit die cast!

quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef Khaleesi het volgende:
namen als mance rayder en ramsey bolton zijn ook niet aan bod gekomen.... misschien later???
Misschien komen die wel niet omdat het misschien spoiler spul is? Sowieso zijn ze pas net begonnen met filmen en kan het nog goed dat de cast niet compleet is.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 juli 2012 @ 00:24:50 #83
Rawr
pi_114180593
Mooie benen heeft die Catelyn :7

Ze ziet er ook stukken beter uit dan in de serie. I shout MILF!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_114180710
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie benen heeft die Catelyn :7

Ze ziet er ook stukken beter uit dan in de serie. I shout MILF!
_O_ :7

Ellie Kendrick/Meera Reed is nu al mijn favoriet! ^O^
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:29:04 #85
148689 Muis006
pi_114180758
Jojen en Meera O+ fantastisch gecast. the Blackfish ook :Y
pi_114180820
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Doler12 het volgende:
Geen Oberyn Martell 'the red viper'? Tot hoe ver gaat season 3?
Die verwacht ik pas in S4.
pi_114180874
Ik vind vooral die Blackfish goed gecast. Komt goed over.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 juli 2012 @ 00:38:45 #88
Rawr
pi_114181107
Thoros of Myr ziet er ook wel leip uit :7
pi_114181386
quote:
I just realized that Jojen is the kid from Love Actually and I'm sorta losing it.
by OursIsTheFury 12:43 AM
:') En het meiske wat Meera Reed speelt, speelde Anne Frank in een miniserie :)

31 MAART PREMIERE VAN SEIZOEN 3 *O* *O* *O* *O* *O*
pi_114181569
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef Khaleesi het volgende:
namen als mance rayder en ramsay bolton zijn ook niet aan bod gekomen.... misschien later???
Het zou me niet verbazen als ramsay bolton niet in S3 komt eigenlijk.
pi_114181863
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

:') En het meiske wat Meera Reed speelt, speelde Anne Frank in een miniserie :)

31 MAART PREMIERE VAN SEIZOEN 3 *O* *O* *O* *O* *O*
Yes, dat is dus in de maand VOOR april! :D :D :D :D
pi_114181962
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:58 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Yes, dat is dus in de maand VOOR april! :D :D :D :D
1 dag _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 juli 2012 @ 01:13:20 #93
Rawr
pi_114182349
Jon Snow is onderweg naar Mance, dus die gaan we sowieso tegenkomen :P
pi_114186854
quote:
Zit ook in The Wire, met Amerikaans accent en zonder snor :P.
Amen.
pi_114187187
Wat een heuglijk avondje was het toch voor de GoT fans gisteren.
Geen seconde van heel het interview gezien, maar toch zoveel wijzer geworden. :P :')
Ik heb mijn overzichtje dan ook weer bijgewerkt! :)

pi_114187268
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:01 schreef Khaleesi het volgende:
Geen seconde van heel het interview gezien, maar toch zoveel wijzer geworden. :P :')

[ afbeelding ]
Toppie! Alleen die Thomas Sangster is inmiddels al over de 20, dus een wat gedateerde foto :P.
Amen.
pi_114187282
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Toppie! Alleen die Thomas Sangster is inmiddels al over de 20, dus een wat gedateerde foto :P.
Heb je dat filmpje een aantal posts hierboven gezien?
Die gast is voor eeuwig gedoemd met een babyface _O-
Is overigens geen schande :*
pi_114187362
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:06 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje een aantal posts hierboven gezien?
Die gast is voor eeuwig gedoemd met een babyface _O-
Is overigens geen schande :*
Alright, op zijn IMDB foto ziet hij er wel wat ouder uit. Op jouw foto lijkt die 13 :P.
Amen.
pi_114189584
Dat komt meer door de foto op IMDB denk ik, en zo heel anders ziet hij er daar niet uit. In dat filmpje hierboven zag hij er ook redelijk jong uit.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:00:57 #100
133369 Jivis
Critikut
pi_114189672
Jullie hebben gelijk, zat hem net te googelen. Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn. Net als dat joch van Home Alone :')...
Amen.
pi_114190232
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

1 dag _O-
Elke dag telt :D
pi_114190285
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Jullie hebben gelijk, zat hem net te googelen. Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn. Net als dat joch van Home Alone :')...
Nou die van Home Alone is t top punt. Dat is nu echt net een verstrooide junk.
pi_114190411
quote:
Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn.
pi_114191166
quote:

[ afbeelding ]
Edmure, Tormund en Selyse zien er echt precies zo uit als ik me had voorgesteld. Cool :D
Conscience do cost.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:34:03 #105
305022 benx
Siktigit
pi_114192405
quote:
Valt toch wel mee, voorbeeld:

->
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 juli 2012 @ 13:46:03 #106
Rawr
pi_114192746
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dafuq, zwart haar en rode wenkbrauwen? :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:47:56 #107
133369 Jivis
Critikut
pi_114192803
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef benx het volgende:

[..]

Valt toch wel mee, voorbeeld:
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
Geldt voor jongens vaker dan meisjes.
Amen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 17:54:11 #108
305022 benx
Siktigit
pi_114200608
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:47 schreef Jivis het volgende:

[..]

Geldt voor jongens vaker dan meisjes.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:02:35 #109
133369 Jivis
Critikut
pi_114200808
Er zijn uitzonderingen ja :(.

Hij lijkt op Nick van Simon btw :').
Amen.
pi_114201324
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:39:20 #111
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_114206169
Goeie casting! Blij met Jojen, the Blackfish, Missandei (ookal is ze vrij oud).. :)
pi_114206614
Just thinking... mocht er ooit een NL talige musical komen van GoT... zou ik dan Danny de Munk de rol van Tyrion geven of toch Van Velzen.....

Het leven zit vol met vreemde vraagstukken...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:56:18 #113
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114206709
Een musical ;(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_114207501
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Waaghals het volgende:
Een musical ;(
Stel je voor _O- :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:22:48 #115
148689 Muis006
pi_114207517
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:22 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Stel je voor _O- :')
Ferry Doedens als Joffrey :')

I'd slap him.
pi_114207565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ferry Doedens als Joffrey :')

I'd slap him.
En Carice van Houten als Melissandre :') The horror!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:30:21 #117
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114207695
Patty Brard als een van de draken?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_114207780
Carice van Houten als Stannis?
Conscience do cost.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:22:54 #119
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_114209635
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:30 schreef Waaghals het volgende:
Pak je die andere 2 van Luv er bij..
  zondag 15 juli 2012 @ 00:01:49 #120
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114214381
Zo, episode 1, 2, 3 en 4 even gedownload (seizoen 1). Ik ben wel benieuwd door de hele hype rondom deze serie. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_114219585
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Zo, episode 1, 2, 3 en 4 even gedownload (seizoen 1). Ik ben wel benieuwd door de hele hype rondom deze serie. :P
als het bevalt, eerst het verboden woord lezen, dan begrijp je veel meer en is het nog toffer!!!
pi_114220320
Verboden woord?
  zondag 15 juli 2012 @ 08:07:16 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114220388
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Niet meer hier lezen dan. Spoilers zijn niet nice, zeker niet bij deze serie
Laffe huichelaar
pi_114220638
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 07:44 schreef Snowbells het volgende:
Verboden woord?
Boek
Beneath the gold, the bitter steel
pi_114221294
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:04 schreef Kirov het volgende:

[..]

Boek
jah. das een banaanvraag ;)
pi_114223000
Hele Comic-con sessie staat op www.winteriscoming.net
Wel bagger kwali maar zal niet veel beter worden vrees ik.

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Niet meer hier lezen dan. Spoilers zijn niet nice, zeker niet bij deze serie
Quotidien heeft toch morgen heel seizoen 1 en 2 er doorheen geramd. ^O^
Dat is de enige juiste manier om GoT te kijken. :7
pi_114223774
Gaat Roose Bolton helemaal niet voorkomen in de serie?
pi_114224038
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:18 schreef Mascio het volgende:
Gaat Roose Bolton helemaal niet voorkomen in de serie?
Die was er in seizoen 2 gewoon hoor, of bedoel je ramsey?
pi_114224101
Hmm, die heb ik dan gemist denk ik...
pi_114224339
Roose zat vrij regelmatig in seizoen 2.
Conscience do cost.
pi_114225612
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef Mascio het volgende:
Hmm, die heb ik dan gemist denk ik...
Misschien omdat je hem in Harrenhal verwachtte? :)
pi_114228059
Dat zal het inderdaad zijn geweest ja.
pi_114228431
Seizoen 2 aan het downloaden *O*
  zondag 15 juli 2012 @ 14:49:16 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_114228780
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:30 schreef Waaghals het volgende:
_O- .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_114230307
Seizoen 2 kijken in HD kwaliteit O+ tot ergens midden in de nacht!
pi_114230945
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef Snowbells het volgende:
Seizoen 2 kijken in HD kwaliteit O+ tot ergens midden in de nacht!
  zondag 15 juli 2012 @ 17:57:45 #137
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114236549
Net ep1 gekeken, is de regisseur toevallig Nederlands?
  zondag 15 juli 2012 @ 18:03:43 #138
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114236741
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Quotidien het volgende:
Net ep1 gekeken, is de regisseur toevallig Nederlands?
Nee, het is HBO
吴 曼 迪
  zondag 15 juli 2012 @ 18:13:25 #139
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114237045
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee, het is HBO
Ja, het was een grapje. :+ Laat ik het anders formuleren: het leek net alsof ik naar Turks Fruit zat te kijken. :P
  zondag 15 juli 2012 @ 18:13:57 #140
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114237063
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja, het was een grapje. :+ Laat ik het anders formuleren: het leek net alsof ik naar Turks Fruit zat te kijken. :P
Volgens mij vond ik dat bij aflevering 1 nog wel meevallen. Wacht maar :')
吴 曼 迪
  zondag 15 juli 2012 @ 18:52:46 #141
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114238550
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens mij vond ik dat bij aflevering 1 nog wel meevallen. Wacht maar :')
Ook wel apart dat ze maar een standje hanteren. Kenden ze in die tijd niks anders? :?
pi_114238610
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:52 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ook wel apart dat ze maar een standje hanteren. Kenden ze in die tijd niks anders? :?
Vrouw moest onderdanig zijn. :P
  zondag 15 juli 2012 @ 18:58:52 #143
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114238784
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:54 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Vrouw moest onderdanig zijn. :P
Dat ligt er wel erg dik bovenop ja. Hoe er met dat meisje wordt omgegaan.

En die koningen die met die man aan het seksen was in die toren, is dat familie van elkaar? :{w
pi_114238806
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat ligt er wel erg dik bovenop ja. Hoe er met dat meisje wordt omgegaan.

En die koningen die met die man aan het seksen was in die toren, is dat familie van elkaar? :{w
Tweeling zelfs :+
  zondag 15 juli 2012 @ 19:00:13 #145
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114238837
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:59 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Tweeling zelfs :+
What. The. Fuck.
pi_114238860
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:00 schreef Quotidien het volgende:

[..]

What. The. Fuck.
Moet kunnen toch.
pi_114238883
quote:

[..]

What. The. Fuck.
Je komt er nog wel achter hoe 't in elkaar steekt.
pi_114240123
quote:

[..]

What. The. Fuck.
pi_114241563
Nu past mijn gebruikersnaam beter bij mijn interesse O+
Power is power.
pi_114241944
serie personage gebruiken als username... :')
wie was je eigenlijk in een vorig leven?
pi_114241980
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef Khaleesi het volgende:
serie personage gebruiken als username... :')
wie was je eigenlijk in een vorig leven?
Een worstje met een n :') Was die naam zat dus vond Cersei wel een betere optie O+
Power is power.
pi_114242039
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Cersei het volgende:
Nu past mijn gebruikersnaam beter bij mijn interesse O+
Bedoel je incest?...
pi_114242070
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Bedoel je incest?...
Ja, heerlijk :')
Power is power.
pi_114242095
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Bedoel je incest?...
pi_114242236
Jullie opmerkingen doen mij niets.

Power is power.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:48:18 #156
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114243225
Zijn er nou 10 of 11 afleveringen?
  zondag 15 juli 2012 @ 20:54:58 #157
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114243563
Was die koning van weetikveelwat nou aan het homoseksen? ;(
pi_114244058
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef Quotidien het volgende:
Was die koning van weetikveelwat nou aan het homoseksen? ;(
Renly? Die was homo ja!
pi_114244084
En 10 eps ja :P
  zondag 15 juli 2012 @ 21:05:49 #160
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114244162
Huh? Ze zeggen steeds dat de koning van Winterfell vermoord is. Heb ik dat dan gemist ofzo? :?
pi_114244415
Hoe ver ben je, en in hoeverre wil je gespoilerd worden? :P
  zondag 15 juli 2012 @ 21:11:33 #162
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114244458
Ik merk ook dat ik het steeds minder volg. Is dit normaal of ben ik gewoon nu al de verhaallijn kwijt?

Ben nu midden ep3.
pi_114244587
De informatie die op je afkomt in het eerste seizoen is aanzienlijk ja.
Beter zoek je een goeie stamboom op van de karakters in de serie, dat maakt het wat overzichtelijker.

En er is geen koning in Winterfell dus die kan ook niet vermoord zijn :P

Hier is een kaart:

pi_114244698
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Quotidien het volgende:
Huh? Ze zeggen steeds dat de koning van Winterfell vermoord is. Heb ik dat dan gemist ofzo? :?
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Quotidien het volgende:
Ik merk ook dat ik het steeds minder volg. Is dit normaal of ben ik gewoon nu al de verhaallijn kwijt?

Ben nu midden ep3.
Ik denk dat ze Lord Rickard Stark bedoelen, de vader van Ned.
pi_114244798
Of Jon Arryn, de Hand of the King...... :{
Aangezien er over Rickard niet echt gesproken wordt denk ik.....
  zondag 15 juli 2012 @ 21:19:41 #166
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114244908
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Doler12 het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat ze Lord Rickard Stark bedoelen, de vader van Ned.
Er wordt iig Ned Stark gezegd.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2012 @ 21:20:50 #167
230491 Zith
pls tip
pi_114244978
ned stark gaat niet dood, dat is de hoofdrolspeler
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_114245192
Quotidien: gewoon serie herhalen en stamboom leren tot je het snapt.
Morgen krijg je overhoring. o|O
pi_114247040
Godverdomme wat is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vieze gore kleine sadist :r
pi_114247194
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme wat is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vieze gore kleine sadist :r
Z'n moeder is soberso geefbaar, maakt een hoop goed.
Power is power.
pi_114248862
Tyrion _O_
  zondag 15 juli 2012 @ 23:30:58 #172
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114252345
OMG BLIJKT NU GEWOON DAT IK 3 AFLEVERINGEN VAN SEIZOEN 2 HEB ZITTEN KIJKEN IPV SEIZOEN 1 EN DAAROM BEGREEP IK ER NIKS VAN

pi_114252438
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Quotidien het volgende:
OMG BLIJKT NU GEWOON DAT IK 3 AFLEVERINGEN VAN SEIZOEN 2 HEB ZITTEN KIJKEN IPV SEIZOEN 1 EN DAAROM BEGREEP IK ER NIKS VAN

Goffedomme man :') Nu heb je jezelf immens gespoiled.
Power is power.
  zondag 15 juli 2012 @ 23:34:19 #174
183944 ROFLOL
Annyong
pi_114252588
quote:

Haha, dat is fucked up. _O-

O+ Ygritte
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_114253988
quote:

pi_114254338

Power is power.
pi_114254971
Morgen de andere 5 afleveringen kijken van s2, en dan maar eens aan de boeken beginnen. Tegen de tijd dat ik die uit heb is seizoen 3 al begonnen _O-
  maandag 16 juli 2012 @ 02:01:26 #178
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114257544
Net de eerste drie nog eens bekeken met een vriend van me. Volgens mij al voor de 5e keer :') voor hem de eerste en hij vond het ook gaaf :D
吴 曼 迪
pi_114257739
Nu is het wachten op de user die zich Tyrion gaat noemen. Cersei hebben we al, een vrouw die vind dat ze zelf geefbaar is. (geen idee of ze een gespleten persoonlijkheid heeft of gewoon een groot ego heeft) en Khaleesi, een drakengodin zonder enig gevoel voor humor in de tvserie maar hier op het forum wel blijk geeft van goed gevoel voor humor en leuke gifjes kan opsnorren.
pi_114259437
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef Kloonhommel het volgende:
...en Khaleesi, een drakengodin zonder enig gevoel voor humor in de tvserie maar hier op het forum wel blijk geeft van goed gevoel voor humor en leuke gifjes kan opsnorren.
“You are far too smart to think that I would succumb to flattery”
— Daenerys Targaryen, GOT

(ik kon hier geen gifje van vinden :@ :') )

quote:
Nu is het wachten op de user die zich Tyrion gaat noemen.
Nieuwe roeping voor jou Kloon? :7
pi_114261963
quote:
Nu is het wachten op de user die zich Tyrion gaat noemen. Cersei hebben we al, een vrouw die vind dat ze zelf geefbaar is. (geen idee of ze een gespleten persoonlijkheid heeft of gewoon een groot ego heeft) en Khaleesi, een drakengodin zonder enig gevoel voor humor in de tvserie maar hier op het forum wel blijk geeft van goed gevoel voor humor en leuke gifjes kan opsnorren.
Gespleten persoonlijkheid én een groot ego present.
Power is power.
pi_114263134
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nieuwe roeping voor jou Kloon? :7
Wel heel ff overwogen maar toch maar niet...
pi_114263157
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:02 schreef Cersei het volgende:

[..]

Gespleten persoonlijkheid én een groot ego present.
pi_114264229
quote:
Ja en dan mag ik zeker mijn UI veranderen omdat iemand anders zo graag Tyrion wil heten. Dacht het niet.

Ga maar Joffrey heten of zo. :(
pi_114268083
Ik vind de Hond wel een sympathiek persoon. Hij is in ieder geval aardig tegen Sansa.
pi_114268381
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+ Ygritte
Wie is die vrouw/man in het groen naast Cat?
pi_114268430
Carolyn Strauss, executive producer
pi_114271470
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:09 schreef Saavedra het volgende:
Carolyn Strauss, executive producer
Ah oke, dan zitten er toch aparte figuren achter de serie. Die GRRM blijf ik toch ook een vreemde man vinden.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:20:44 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_114271889
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+ Ygritte
Hallo Robb Starke :9 Die mag me wel ff aan z'n Valerian Steel rijgen :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_114272016
Godverdomme ik lees nooit meer reacties op youtube ;( ben keihard gespoilerd.
pi_114272724
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Snowbells het volgende:
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114272834
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Niet leuk ;(
pi_114274590
quote:
SPOILER
pi_114275086
Komt Ser Dontos eigenlijk in de serie voor?
pi_114275118
quote:
quote:
Spoilers await the fool who scrolls southward.

williamguy88 2 dagen geleden 84
  maandag 16 juli 2012 @ 16:34:22 #196
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_114275124
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Mascio het volgende:

Jup ;)
pi_114275144
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Mascio het volgende:
Eventjes hij heeft maar een beperkte rol.
pi_114276084
SPOILER
pi_114276551
Ygritte > Daenarys
  maandag 16 juli 2012 @ 17:35:44 #200
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_114277704
quote:

[ afbeelding ]
Nog happy at all. :(
pi_114277711
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:06 schreef Rumille het volgende:
Ygritte > Daenarys
:N ;)

Dus ik was Downton Abbey aan het kijken en wie zie ik daar? O+ 2 oude bekenden! *O* Een verfrissende oase in de Red Waste die dit (half)jaar GoT-loosheid gaat zijn. Mensen die niet vies zijn van kostuumdrama's moeten dit zeker checken! 8-)

quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Nog happy at all. :(
Was ist los?
  maandag 16 juli 2012 @ 17:38:36 #202
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_114277824
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dus ik was Downton Abbey aan het kijken en wie zie ik daar? O+ 2 oude bekenden!
Oud nieuws. :P

Wat ik wel weer grappig vond, is dat ik onlangs de serie John Adams heb gekeken en na 8 afleveringen "wie is die vent toch" er pas achter kwam dat Thomas Jefferson niemand anders dan onze eigen Stannis was! :)
  maandag 16 juli 2012 @ 17:42:05 #203
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_114277969
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind de Hond wel een sympathiek persoon. Hij is in ieder geval aardig tegen Sansa.
The Hound sympathiek. :')
pi_114277993
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:38 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Oud nieuws. :P
Heb je ook Upstairs Downstairs gezien? Daar zit Meera Reed in. O+
  maandag 16 juli 2012 @ 17:45:59 #205
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_114278162
quote:

[..]

Dus ik was Downton Abbey aan het kijken en wie zie ik daar? O+ 2 oude bekenden! *O* Een verfrissende oase in de Red Waste die dit (half)jaar GoT-loosheid gaat zijn. Mensen die niet vies zijn van kostuumdrama's moeten dit zeker checken! 8-)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

Was ist los?
De enige waar ik wel (enigszins) content mee ben zijn Queen of Thorns (er staat een typo in je plaatje, staat Throns :P), Tormund Giantsbane en the Blackfish. Vooral Missandei vind ik kut, ze hoort iets van 9 te zijn. :(
pi_114278233
Zag die typo ja, maar teveel werk. :')
Las dat Giantsbane veel ouder moet zijn dan de acteur is.

PS: Jorah zit ook weer met Meera Reed in de serie over Anne Frank :') Dat verklaart. ;)

[ Bericht 42% gewijzigd door Khaleesi op 16-07-2012 18:06:37 ]
pi_114278297
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:

Vooral Missandei vind ik kut, ze hoort iets van 9 te zijn. :(
Viel mij ook al op. Maarja, Bran, Arya, Robb, Sansa en John moeten eigenlijk allemaal ook veel jonger zijn. :P
Conscience do cost.
  maandag 16 juli 2012 @ 18:01:37 #208
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_114278822
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Viel mij ook al op. Maarja, Bran, Arya, Robb, Sansa en John moeten eigenlijk allemaal ook veel jonger zijn. :P
Klopt, maar dat is een vrij klein verschil. Niet meer dan 10 jaar zeg maar :(
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Zag die typo ja, maar teveel werk. :')
Las dat Giantsbane veel ouder moet zijn dan de acteur is.

PS: Jorah zit ook weer met Meera Reed in de serie over Anne Frank :') Dat verklaard. ;)

[ afbeelding ]
Giantsbane beoit me niet zo, Mance en the lord of Bones zijn toffer. :D
pi_114278880
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is een vrij klein verschil. Niet meer dan 10 jaar zeg maar :(

Robb en John dacht ik wel hoor. Als ik het goed heb zijn die in seizoen 1 en 2 nog echt knulletjes. Hardcore knulletjes, dat wel, maar knulletjes desalniettemin :P

Maar in de serie zitten ze tussen de 25-30 met dikke baarden.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP maandag 16 juli 2012 @ 18:07:45 #210
Rawr
pi_114279044
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:06 schreef Rumille het volgende:
Ygritte > Daenarys
_O_
pi_114279816
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Robb en John dacht ik wel hoor. Als ik het goed heb zijn die in seizoen 1 en 2 nog echt knulletjes. Hardcore knulletjes, dat wel, maar knulletjes desalniettemin :P

Lol en vergeet Margaery niet die moet 15 zijn in plaats van 30. :P
pi_114280141
Nu laatste aflevering van het seizoen kijken, holy shit episode 9 was episch O+
  maandag 16 juli 2012 @ 18:50:12 #213
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_114280556
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Minder opvallend omdat die sowieso al 16+ zijn. Met een beetje babyface kom je ver. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Lol en vergeet Margaery niet die moet 15 zijn in plaats van 30. :P
[ afbeelding ]
Die vind ik sowieso kut gecast :r
pi_114280785
Margaery lijkt daar echt geen 30 hoor.
pi_114281267
maar ook geen 15...
pi_114282856
Done. _O_ nu een jaar wachten ;(
pi_114296729
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

Was ist los?
Ik heb hem vorige week gedownload. Had laatst een aflevering op nederland 3 gezien en beviel me wel :).
pi_114316621
Voor iedereen die niet gespoilerd wil worden op youtube:

http://www.tannr.com/herp-derp-youtube-comments/

Het werkt! :7
Power is power.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 14:55:51 #219
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_114317250
De nieuwe cast voor het derde seizoen van Game of Thrones is bekend!
http://www.itshbo.nl/arti(...)ame-of-thrones_35391

Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_114318150
Nieuw artikel, oud filmpje... ;)

Thanks! ^O^
pi_114318573
Aan het einde van seizoen 3 zitten de kijkers er zo bij! :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:46:28 #222
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_114321732
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Doler12 het volgende:
Aan het einde van seizoen 3 zitten de kijkers er zo bij! :D
Pagina 600 van A Storm of Swords hier.

Smullen :9
So confused when you're lost in the groove
pi_114323191
Al bijna A Feast for Crows uit. Gaat te snel dit.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_114341959
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jup ;)
Even een vraagje over deze vent. Ik vroeg het me al af bij het zien van die aflevering. Waarom staat er een printje op zijn borstplaat dat veel weg heeft van de Amerikaanse vlag?
pi_114342853
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Even een vraagje over deze vent. Ik vroeg het me al af bij het zien van die aflevering. Waarom staat er een printje op zijn borstplaat dat veel weg heeft van de Amerikaanse vlag?
dat is het symbool van zijn "huis" vergelijk het met de wolf leeuw en hert
pi_114343174
Daar is inderdaad een rel over geweest op fora e.d. (vergelijk met Bush debakel), maar het komt er op neer dat de strepen niet wit maar roze moeten zijn, zie sigil van House Hollard:

pi_114343316
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:04 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dat is het symbool van zijn "huis" vergelijk het met de wolf leeuw en hert
Ah oke, is dit iets wat GRRM heeft bedacht of de makers van de serie? Want het had op zich wel wat origineler gekunt.
pi_114343358
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Khaleesi het volgende:
Daar is inderdaad een rel over geweest op fora e.d. (vergelijk met Bush debakel), maar het komt er op neer dat de strepen niet wit maar roze moeten zijn, zie sigil van House Hollard:

[ afbeelding ]
Ja daar dacht ik net dus ook al aan of dit iets patriotisch is. Eerst bush en nu dit. Maar het is nogal een verschil. Zoals in dat plaatje met het roze is het toch een stuk leuker.
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:27:12 #229
202546 Baszh
The Dude abides
pi_114381320
Ben ik Batman Begins aan het herkijken komt Joffrey opeens in beeld
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_114381347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij daar ook zo irritant Baszh?
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:29:20 #231
202546 Baszh
The Dude abides
pi_114381439
Heeft maar 3 regels tekst dus krijgt niet echt de mogelijkheid
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_114381854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten! _O-
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:12:24 #233
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_114404452
Ja, dat zag ik vrijdag ook toen ik die film weer eens uit de kast trok, ik en mijn zusje schreeuwde tegelijk, "Dat is Joffrey!"
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_114404613
Amen.
pi_114405610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:18 schreef Jivis het volgende:
[ afbeelding ]
Dus king Robert was eigenlijk zijn oom??? I'm confused..... :')
pi_114405930
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:51 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nee toch?
Gewoon normaal doen ja.
pi_114406353
quote:

[..]

Slechte trol :D.
Amen.
pi_114406484
quote:

[..]

Als je de serie gekeken hebt dan weet je dat Joffrey de bastaard zoon is van Cersei en Jaime en dus geen enkele claim op de troon heeft. Jaime is dan de vader maar dan ook meteen de oom.
pi_114407520
Batman had hem van het balkon moeten trappen ;(
pi_114408012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Kirov het volgende:

[..]

Als je de serie gekeken hebt dan weet je dat Joffrey de bastaard zoon is van Cersei en Jaime en dus geen enkele claim op de troon heeft. Jaime is dan de vader maar dan ook meteen de oom.
--> :') <--

:P
pi_114408185
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

--> :') <--

:P
Kudt :P Ik zag dat je een vrouwtje was dus dacht dat het wel eens serieus kon zijn :P
pi_114408259
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Kirov het volgende:

[..]

Kudt :P Ik zag dat je een vrouwtje was dus dacht dat het wel eens serieus kon zijn :P
:o
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:07:53 #243
305022 benx
Siktigit
pi_114408294
quote:

[..]

oooooohh
pi_114408389
Zelfs in Batman Begins kreeg hij klappen.

I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_114408468
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef ROFLOL het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:19:33 #246
305022 benx
Siktigit
pi_114408710
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:20:51 #247
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_114408759
What has been seen can't be unseen o_O. Twee dagen geleden nog Batman Begins gekeken en niks gemerkt.
Mijn Signature is Signature.
pi_114408816
quote:

[..]

quote:

[ afbeelding ]
Hahaha OP waardig materiaal! :Y
pi_114409080
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Heb je ook Upstairs Downstairs gezien? Daar zit Meera Reed in. O+
[ afbeelding ]
Speelt deze persoon in GoT? Ik herken haar niet...
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:33:21 #250
305022 benx
Siktigit
pi_114409211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Speelt deze persoon in GoT? Ik herken haar niet...
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Meera_Reed
pi_114410182
Ah, een personage in S3 wat nog niet eens is uitgekomen. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. :9
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:30:01 #252
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_114411441
quote:
[ afbeelding ]
Wanneer komt de film K1: Badr versus Joffrey ?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_114411462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wanneer komt de film K1: Badr versus Joffrey ?
Niet, want hij rent toch naar zn mama toe.
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:57:25 #254
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_114412626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Niet, want hij rent toch naar zn mama toe.
K1: Badr versus Cersei & co.
Mijn Signature is Signature.
pi_114412681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Ongedierte het volgende:

[..]

K1: Badr versus Cersei & co.
Ja zo iets word het dan eerder :P
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:22:08 #256
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_114413738
Toevallig gisteren ook Batman Begins opnieuw bekeken (bazenfilm). :D Kon een glimlach bij het zien van Joffrey niet onderdrukken.

Ik kan me nog herinneren dat er destijds (2005) op internet vragen werden gesteld of dat blonde mannetje misschien Robin zou worden in één van de vervolg delen op Batman Begins.
Stel je voor... 10.gif
  Public Relations / Redactie Film donderdag 19 juli 2012 @ 14:46:27 #257
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_114414804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toevallig gisteren ook Batman Begins opnieuw bekeken (bazenfilm). :D Kon een glimlach bij het zien van Joffrey niet onderdrukken.

[ afbeelding ]
Niet toevallig hoor. Deze week komt het derde deel uit dus velen herkijken.

Wel leuk dat die ook hier ge bitch slapt wordt.
pi_114414943
Hij wordt weggeduwd, niet gebitchslapt.
Amen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:59:20 #259
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_114415366
Net S2 afgekeken, zat echt met open mond naar dat einde te kijken. Hoe vet word deel 3 wel niet?! :D O+
pi_114416572
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
Net S2 afgekeken, zat echt met open mond naar dat einde te kijken. Hoe vet word deel 3 wel niet?! :D O+
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het inderdaad moddervet gaat worden.
pi_114417141
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Je hebt contact met GGRM?
  Public Relations / Redactie Film donderdag 19 juli 2012 @ 15:52:46 #262
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_114417744
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je hebt contact met GGRM?
Gewoon het boek denk ik ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:07:42 #263
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_114418443
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mooizo.

Had trouwens echt verwacht dat die dwerg dood zou gaan, elk seizoen 1 belangrijke character dood gokte ik.
pi_114418781
Weer een paar mooie emmy-nominaties binnen.

Beetje apart dat er geen voor beste cinematografie bij zit.
pi_114420820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Haha nee man, ik lees geen boeken O-) Was gewoon aan het trollen :7
pi_114421501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Niet toevallig hoor. Deze week komt het derde deel uit dus velen herkijken.

Wel leuk dat die ook hier ge bitch slapt wordt.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft niet zo serieus op iedereen reageren. :P
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 17:09:10 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114421652
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Haha nee man, ik lees geen boeken O-) Was gewoon aan het trollen :7
O+ _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_114426701
Zojuist het laatste boek verslonden, het word alsmaar spannender! Ik ben alleen bang dat we nu 5 jaar kunnen wachten voor t volgende boek, zoveel tijd zit er namelijk ongeveer tussen elk boek!
Veni, vidi, vodka.
pi_114427152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef dumble het volgende:
Zojuist het laatste boek verslonden, het word alsmaar spannender! Ik ben alleen bang dat we nu 5 jaar kunnen wachten voor t volgende boek, zoveel tijd zit er namelijk ongeveer tussen elk boek!
Valt best mee, zoveel tijd zat er ongeveer tussen de laatste twee boeken, de eerste 3 zijn in vier jaar tijd uitgekomen.
Dus wie weet valt het mee.
pi_114427556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Valt best mee, zoveel tijd zat er ongeveer tussen de laatste twee boeken, de eerste 3 zijn in vier jaar tijd uitgekomen.
Dus wie weet valt het mee.
een jaar na publicatie zit hij misschien net op 15% dus ga gerust maar uit van 5 jaar.
pi_114427676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Nagil het volgende:

[..]

een jaar na publicatie zit hij misschien net op 15% dus ga gerust maar uit van 5 jaar.
Ik ga helemaal nergens van uit en vermaak me met andere boeken, dan zie ik deeltje 6 vanzelf wel verschijnen vroeg of laat. Tenzij meneer dood gaat, en zelfs dan misschien alsnog.
pi_114436251
Zijn die boeken nou eigenlijk ook een beetje leuk geschreven of is alleen het verhaal interessant?
Ik heb zo wat passages opgevangen hier en daar en merkte op dat GRRM er vooral schik in heeft om de dingen rechttoe rechtaan te beschrijven en een neusje heeft voor vulgariteiten.

Als ik hem alleen al zie staan krijg ik al de kriebels van die dikkige ouwe snoeperd...

Zijn de boeken een beetje van een literair niveau? Misschien heb ik wel net de verkeerde passages gelezen.......
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:18:37 #273
305022 benx
Siktigit
pi_114436681
quote:
5s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
Zijn die boeken nou eigenlijk ook een beetje leuk geschreven of is alleen het verhaal interessant?
Ik heb zo wat passages opgevangen hier en daar en merkte op dat GRRM er vooral schik in heeft om de dingen rechttoe rechtaan te beschrijven en een neusje heeft voor vulgariteiten.

Als ik hem alleen al zie staan krijg ik al de kriebels van die dikkige ouwe snoeperd...

Zijn de boeken een beetje van een literair niveau? Misschien heb ik wel net de verkeerde passages gelezen.......
Wat ben jij opeens aan het trollen de laatste paar dagen.
pi_114436774
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef benx het volgende:

[..]

Wat ben jij opeens aan het trollen de laatste paar dagen.
Niks trollen dit is gewoon een serieuze vraag... :{w
Dat de boeken het goed doen wil niet zeggen dat ze fraai geschreven zijn.
pi_114437094
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Komt door je fout gekozen PI. Zo lijkt het of je superkomisch bedoelt hebt terwijl je een serieuze post plaatst.

En ja, de uitgebreide sexscenes plus zijn foto deden me al vermoeden dat ie een ontzettende perverseling is. En ik heb de boeken geeneens gelezen, moet je nagaan...
pi_114437515
Joffrey kwam net weer voorbij in Batman Begins _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114437619
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik vind het qua seks allemaal nogal meevallen. Het boek focust en verdiept zich in verschillende karakters die inderdaad wel eens seks hebben, maar om nou te zeggen dat de man uit z'n weg gaat om zo vaak mogelijk perversiteiten te beschrijven is erg sterk overdreven en klinkt mij in de oren als conservatieve-christelijke-amerikanen-praat.

Verder moet je gewoon proberen. Je kan wel passages gaan aanhalen maar je merkt pas echt hoe de vork in de steel zit als je vanaf het begin begint.

De enige perversiteit die ik om de zoveel tijd even oversloeg waren de wel erg uitgebreide beschrijvingen van de verschillende diners die plaatsvinden. :+ Maar zelfs dat vond ik nooit echt storend.
Conscience do cost.
pi_114438207
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind het qua seks allemaal nogal meevallen. Het boek focust en verdiept zich in verschillende karakters die inderdaad wel eens seks hebben, maar om nou te zeggen dat de man uit z'n weg gaat om zo vaak mogelijk perversiteiten te beschrijven is erg sterk overdreven en klinkt mij in de oren als conservatieve-christelijke-amerikanen-praat.

Verder moet je gewoon proberen. Je kan wel passages gaan aanhalen maar je merkt pas echt hoe de vork in de steel zit als je vanaf het begin begint.

De enige perversiteit die ik om de zoveel tijd even oversloeg waren de wel erg uitgebreide beschrijvingen van de verschillende diners die plaatsvinden. :+ Maar zelfs dat vond ik nooit echt storend.
Het gaat mij niet eens zozeer om de kwantiteit van de seksscènes maar meer om de kwaliteit. Ben verder niet preuts aangelegd maar hou er niet van als dit met de botte bijl nogal plat wordt neergepend allemaal. Als het blijkt dat GRRM hierin iets te fanatiek is (en ook bloederige taferelen grof uiteenzetten) dan weet ik niet of de boeken wel iets voor mij zijn. Maar zal er verder niet over door beppen... O-) Is niet belangrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Khaleesi op 19-07-2012 22:48:56 ]
pi_114439957
quote:

[ afbeelding ]
_O-
pi_114440717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Je vind het allemaal maar meevallen? :') Noem eens een andere serie waar zo ontzettend veel tieten en sexscenes te zien zijn en die niet in pornohoekje van videotheek staan?

Begrijp me goed, ik ben niet preuts en ik vind de meeste tieten schitterend en de sexuele spanning die er soms hangt zoals die rooie wildling met haar kontgewieg. Maar ik vind deze serie soms moeilijk te verdedigen tegenover de nietliefhebbers van deze serie omdat sex helemaal niet zo een belangrijk punt zou moeten zijn van deze serie.
pi_114440974
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:17 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je vind het allemaal maar meevallen? :') Noem eens een andere serie waar zo ontzettend veel tieten en sexscenes te zien zijn en die niet in pornohoekje van videotheek staan?

Begrijp me goed, ik ben niet preuts en ik vind de meeste tieten schitterend en de sexuele spanning die er soms hangt zoals die rooie wildling met haar kontgewieg. Maar ik vind deze serie soms moeilijk te verdedigen tegenover de nietliefhebbers van deze serie omdat sex helemaal niet zo een belangrijk punt zou moeten zijn van deze serie.
Kloon je maakt geen onderscheid tussen boeken en serie hier... :P
De serie is weer een heel andere discussie (en wellicht beter gepast voor dit topic trouwens :') )
  Public Relations / Redactie Film donderdag 19 juli 2012 @ 23:21:34 #282
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_114441001
quote:

[..]

Bekijk Spartacus dan maar eens!
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:22:45 #283
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114441086
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Of The Sopranos. Werd het ook niet geschuwd om alles goed in beeld te brengen. Ze kwamen nota bene samen in een strip club.
吴 曼 迪
pi_114441518
quote:
5s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kloon je maakt geen onderscheid tussen boeken en serie hier... :P
De serie is weer een heel andere discussie (en wellicht beter gepast voor dit topic trouwens :') )
Ik schreef toch dat ik geen boeken had gelezen, en ik heb het nu wederom ook niet over de boeken maar over wat er te zien is in de serie. Ik heb de boeken geeneens en ik ga ze ook niet bestellen. Let je wel op? :P
pi_114441546
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Is dat een serie?
pi_114441563
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:

[..]

Of The Sopranos. Werd het ook niet geschuwd om alles goed in beeld te brengen. Ze kwamen nota bene samen in een strip club.
Ik ben niet verder gekomen dan de 1e aflevering... :')
pi_114442060
quote:

[..]

Spartacus! Dat is toch echt wel ff "erger". Dat is gewoon kei harde soft porn. In GoT zie je alleen zo nu en dan een paar mooie tieten.

~ Oh, ik had even door moeten lezen iemand had het al gezegd. Ja dat is een serie uit Australië. Ik vind hem echt geweldig. ~
pi_114442158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ben niet verder gekomen dan de 1e aflevering... :')

(Laat ik er voor de duidelijkheid effe bijzeggen dat ik geen bezwaar heb tegen de seks/geweldscenes in GoT. Had het puur over de boeken)
pi_114442504
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

(Laat ik er voor de duidelijkheid effe bijzeggen dat ik geen bezwaar heb tegen de seks/geweldscenes in GoT. Had het puur over de boeken)
Nee, je had het over de schrijver, dat ie een ransaap leek door zijn uiterlijk en hoe hij zijn boeken schreef. En als je het echt alleen over de boeken had, is dit voor jou de verkeerde topic he? :N ;)

Enne, ik ook geen bezwaar hoor. Maar als ik andere mensen dit laat zien vinden ze hem te porno of te heftig. Alleen jullie, stelletjes malloten en ikzelf vinden het prachtig. Ik zie natuurlijk graag een lekker wijf in beeld die ineens uit de kleren gaat en niets verhuld wordt. :D
pi_114442694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nee, je had het over de schrijver, dat ie een ransaap leek door zijn uiterlijk en hoe hij zijn boeken schreef. En als je het echt alleen over de boeken had, is dit voor jou de verkeerde topic he? :N ;)

Enne, ik ook geen bezwaar hoor. Maar als ik andere mensen dit laat zien vinden ze hem te porno of te heftig. Alleen jullie, stelletjes malloten en ikzelf vinden het prachtig. Ik zie natuurlijk graag een lekker wijf in beeld die ineens uit de kleren gaat en niets verhuld wordt. :D
Dat ligt dan aan die mensen waaraan jij het laat zien, want hier en daar een stel tieten te "porno" vinden is nogal preuts. Een beetje gezond persoon heeft daar niks tegen. Kijk bij Spartacus kan ik het begrijpen, maar hier valt het toch reuze mee?
pi_114442815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan die mensen waaraan jij het laat zien, want hier en daar een stel tieten te "porno" vinden is nogal preuts. Een beetje gezond persoon heeft daar niks tegen. Kijk bij Spartacus kan ik het begrijpen, maar hier valt het toch reuze mee?
Er kwam op een gegeven moment zoveel tieten voorbij dat ik een beetje verwend raakte en toen ineens niet meer. Ik wacht nog steeds op de volgende tietscenes... ;(
pi_114442980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Er kwam op een gegeven moment zoveel tieten voorbij dat ik een beetje verwend raakte en toen ineens niet meer. Ik wacht nog steeds op de volgende tietscenes... ;(
Ja ik vind het reuze mee vallen. Alleen in het eerste seizoen in het begin kwam er af en toe wat door het beeld van Dani en wat hoeren. Verder niet zo gek veel.. Tot uit de onverwachte hoek Osha ze showde.....
pi_114443020
quote:

[..]

Spartacus.
quote:
Ik vind het ook totaal geen belangrijk punt van de serie, noch overheersend. Maar nee echt, Spartacus is een voorbeeld waar het -echt- wat te vaak werd gebruikt, maar bij GoT heb ik dat totaal niet gehad. Ik ben ook vrij verbaasd dat er zoveel ophef om is :')
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Het gaat mij niet eens zozeer om de kwantiteit van de seksscènes maar meer om de kwaliteit. Ben verder niet preuts aangelegd maar hou er niet van als dit met de botte bijl nogal plat wordt neergepend allemaal. Als het blijkt dat GRRM hierin iets te fanatiek is (en ook bloederige taferelen grof uiteenzetten) dan weet ik niet of de boeken wel iets voor mij zijn. Maar zal er verder niet over door beppen... O-) Is niet belangrijk.
De kwaliteit? Ehm, nou, ik lees niet belachelijk veel boeken waarin seks überhaupt in voorkomt, dus ik wat dat betreft ben ik geen professional. :+ Maar de seks die ik tegenkwam in de GoT boeken heb ik nooit als storend, over the top of een andere manier waarom het zou opvallen ervaren.
Conscience do cost.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 00:06:35 #294
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_114443345
Seks is vies en bah. :'(
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_114443380
Zoveel ophef? Overdrijf nu niet. Ik ken gewoon geen series waarin zoveel tieten en sexscenes in voorkomen. Spartacus ken ik niet, maar ik geloof dat ik dat maar eens ga kijken. :')

De series die ik tot nu toe heb gevolgd waren oa House MD, Scrubs, 24, Fringe, Mentalist, Breaking bad. Ik moet nog beginnen met Sons of Anerchy en Spartacus...
pi_114443400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind het ook totaal geen belangrijk punt van de serie, noch overheersend. Maar nee echt, Spartacus is een voorbeeld waar het -echt- wat te vaak werd gebruikt, maar bij GoT heb ik dat totaal niet gehad. Ik ben ook vrij verbaasd dat er zoveel ophef om is :')

[..]

De kwaliteit? Ehm, nou, ik lees niet belachelijk veel boeken waarin seks überhaupt in voorkomt, dus ik wat dat betreft ben ik geen professional. :+ Maar de seks die ik tegenkwam in de GoT boeken heb ik nooit als storend, over the top of een andere manier waarom het zou opvallen ervaren.
Nou te vaak is ook overdreven vind ik dan weer hoor. Dat is waarom ik die serie zo vet vind. Het is actie blote vrouwen actie blote vrouwen actie actie blote vrouwen. Dat maakt de serie juist zo.. ja hoe leg ik het uit.. het hoort er gewoon bij. (ik ben trouwens geen pervert of zo, al kan ik begrijpen dat t zo overkomt)

Lees eens een boek van Jan Wolkers, die beschrijft t tot in detail (tot het smerige aan toe).
pi_114443514
Zeiken over een aantal seksscènes en blote tieten, terwijl er baby's worden vermoord. :')
pi_114443551
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Doler12 het volgende:
Zeiken over een aantal seksscènes en blote tieten, terwijl er baby's worden vermoord. :')
Haha, so true.

(en gesloten... ;( )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')