quote:
Was ist los?quote:
Oud nieuws.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus ik was Downton Abbey aan het kijken en wie zie ik daar?2 oude bekenden!
The Hound sympathiek.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind de Hond wel een sympathiek persoon. Hij is in ieder geval aardig tegen Sansa.
De enige waar ik wel (enigszins) content mee ben zijn Queen of Thorns (er staat een typo in je plaatje, staat Thronsquote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
![]()
Een verfrissende oase in de Red Waste die dit (half)jaar GoT-loosheid gaat zijn. Mensen die niet vies zijn van kostuumdrama's moeten dit zeker checken!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Was ist los?
Viel mij ook al op. Maarja, Bran, Arya, Robb, Sansa en John moeten eigenlijk allemaal ook veel jonger zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Vooral Missandei vind ik kut, ze hoort iets van 9 te zijn.
Klopt, maar dat is een vrij klein verschil. Niet meer dan 10 jaar zeg maarquote:Op maandag 16 juli 2012 17:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Maarja, Bran, Arya, Robb, Sansa en John moeten eigenlijk allemaal ook veel jonger zijn.
Giantsbane beoit me niet zo, Mance en the lord of Bones zijn toffer.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Zag die typo ja, maar teveel werk.![]()
Las dat Giantsbane veel ouder moet zijn dan de acteur is.
PS: Jorah zit ook weer met Meera Reed in de serie over Anne FrankDat verklaard.
![]()
[ afbeelding ]
Robb en John dacht ik wel hoor. Als ik het goed heb zijn die in seizoen 1 en 2 nog echt knulletjes. Hardcore knulletjes, dat wel, maar knulletjes desalnietteminquote:Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een vrij klein verschil. Niet meer dan 10 jaar zeg maar
quote:
Lol en vergeet Margaery niet die moet 15 zijn in plaats van 30.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Robb en John dacht ik wel hoor. Als ik het goed heb zijn die in seizoen 1 en 2 nog echt knulletjes. Hardcore knulletjes, dat wel, maar knulletjes desalniettemin
Maar in de serie zitten ze tussen de 25-30 met dikke baarden.
Minder opvallend omdat die sowieso al 16+ zijn. Met een beetje babyface kom je ver.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Robb en John dacht ik wel hoor. Als ik het goed heb zijn die in seizoen 1 en 2 nog echt knulletjes. Hardcore knulletjes, dat wel, maar knulletjes desalniettemin
Maar in de serie zitten ze tussen de 25-30 met dikke baarden.
Die vind ik sowieso kut gecastquote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol en vergeet Margaery niet die moet 15 zijn in plaats van 30.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem vorige week gedownload. Had laatst een aflevering op nederland 3 gezien en beviel me welquote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
![]()
Een verfrissende oase in de Red Waste die dit (half)jaar GoT-loosheid gaat zijn. Mensen die niet vies zijn van kostuumdrama's moeten dit zeker checken!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Was ist los?
Pagina 600 van A Storm of Swords hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Doler12 het volgende:
Aan het einde van seizoen 3 zitten de kijkers er zo bij!![]()
Even een vraagje over deze vent. Ik vroeg het me al af bij het zien van die aflevering. Waarom staat er een printje op zijn borstplaat dat veel weg heeft van de Amerikaanse vlag?quote:
dat is het symbool van zijn "huis" vergelijk het met de wolf leeuw en hertquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Even een vraagje over deze vent. Ik vroeg het me al af bij het zien van die aflevering. Waarom staat er een printje op zijn borstplaat dat veel weg heeft van de Amerikaanse vlag?
Ah oke, is dit iets wat GRRM heeft bedacht of de makers van de serie? Want het had op zich wel wat origineler gekunt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat is het symbool van zijn "huis" vergelijk het met de wolf leeuw en hert
Ja daar dacht ik net dus ook al aan of dit iets patriotisch is. Eerst bush en nu dit. Maar het is nogal een verschil. Zoals in dat plaatje met het roze is het toch een stuk leuker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Khaleesi het volgende:
Daar is inderdaad een rel over geweest op fora e.d. (vergelijk met Bush debakel), maar het komt er op neer dat de strepen niet wit maar roze moeten zijn, zie sigil van House Hollard:
[ afbeelding ]
Is hij daar ook zo irritant Baszh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Baszh het volgende:
Ben ik Batman Begins aan het herkijken komt Joffrey opeens in beeld
[ afbeelding ]
Nooit geweten!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Baszh het volgende:
Ben ik Batman Begins aan het herkijken komt Joffrey opeens in beeld
[ afbeelding ]
Dus king Robert was eigenlijk zijn oom??? I'm confused.....quote:
Nee toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dus king Robert was eigenlijk zijn oom??? I'm confused.....
Slechte trolquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als je de serie gekeken hebt dan weet je dat Joffrey de bastaard zoon is van Cersei en Jaime en dus geen enkele claim op de troon heeft. Jaime is dan de vader maar dan ook meteen de oom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
-->quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als je de serie gekeken hebt dan weet je dat Joffrey de bastaard zoon is van Cersei en Jaime en dus geen enkele claim op de troon heeft. Jaime is dan de vader maar dan ook meteen de oom.
Kudtquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
KudtIk zag dat je een vrouwtje was dus dacht dat het wel eens serieus kon zijn
oooooohhquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef ROFLOL het volgende:
Zelfs in Batman Begins kreeg hij klappen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hahaha OP waardig materiaal!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef ROFLOL het volgende:
Zelfs in Batman Begins kreeg hij klappen.
[ afbeelding ]
Speelt deze persoon in GoT? Ik herken haar niet...quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb je ook Upstairs Downstairs gezien? Daar zit Meera Reed in.![]()
[ afbeelding ]
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Meera_Reedquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Speelt deze persoon in GoT? Ik herken haar niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |