Een worstje met een nquote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef Khaleesi het volgende:
serie personage gebruiken als username...![]()
wie was je eigenlijk in een vorig leven?
Bedoel je incest?...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Cersei het volgende:
Nu past mijn gebruikersnaam beter bij mijn interesse
Renly? Die was homo ja!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef Quotidien het volgende:
Was die koning van weetikveelwat nou aan het homoseksen?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Quotidien het volgende:
Huh? Ze zeggen steeds dat de koning van Winterfell vermoord is. Heb ik dat dan gemist ofzo?
Ik denk dat ze Lord Rickard Stark bedoelen, de vader van Ned.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Quotidien het volgende:
Ik merk ook dat ik het steeds minder volg. Is dit normaal of ben ik gewoon nu al de verhaallijn kwijt?
Ben nu midden ep3.
Er wordt iig Ned Stark gezegd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze Lord Rickard Stark bedoelen, de vader van Ned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een vieze gore kleine sadist![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme wat isZ'n moeder is soberso geefbaar, maakt een hoop goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een vieze gore kleine sadistPower is power.
Goffedomme manquote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Quotidien het volgende:
OMG BLIJKT NU GEWOON DAT IK 3 AFLEVERINGEN VAN SEIZOEN 2 HEB ZITTEN KIJKEN IPV SEIZOEN 1 EN DAAROM BEGREEP IK ER NIKS VAN
Haha, dat is fucked up.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Quotidien het volgende:
OMG BLIJKT NU GEWOON DAT IK 3 AFLEVERINGEN VAN SEIZOEN 2 HEB ZITTEN KIJKEN IPV SEIZOEN 1 EN DAAROM BEGREEP IK ER NIKS VAN
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Quotidien het volgende:
“You are far too smart to think that I would succumb to flattery”quote:Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef Kloonhommel het volgende:
...en Khaleesi, een drakengodin zonder enig gevoel voor humor in de tvserie maar hier op het forum wel blijk geeft van goed gevoel voor humor en leuke gifjes kan opsnorren.
Nieuwe roeping voor jou Kloon?quote:Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu is het wachten op de user die zich Tyrion gaat noemen.
Gespleten persoonlijkheid én een groot ego present.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu is het wachten op de user die zich Tyrion gaat noemen. Cersei hebben we al, een vrouw die vind dat ze zelf geefbaar is. (geen idee of ze een gespleten persoonlijkheid heeft of gewoon een groot ego heeft) en Khaleesi, een drakengodin zonder enig gevoel voor humor in de tvserie maar hier op het forum wel blijk geeft van goed gevoel voor humor en leuke gifjes kan opsnorren.
Wel heel ff overwogen maar toch maar niet...quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:02 schreef Cersei het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid én een groot ego present.
Ja en dan mag ik zeker mijn UI veranderen omdat iemand anders zo graag Tyrion wil heten. Dacht het niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu is het wachten op de user die zich Tyrion gaat noemen. Cersei hebben we al, een vrouw die vind dat ze zelf geefbaar is. (geen idee of ze een gespleten persoonlijkheid heeft of gewoon een groot ego heeft) en Khaleesi, een drakengodin zonder enig gevoel voor humor in de tvserie maar hier op het forum wel blijk geeft van goed gevoel voor humor en leuke gifjes kan opsnorren.
Wie is die vrouw/man in het groen naast Cat?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Haha, dat is fucked up.
[ afbeelding ]
Ygritte
Ah oke, dan zitten er toch aparte figuren achter de serie. Die GRRM blijf ik toch ook een vreemde man vinden.quote:
Hallo Robb Starkequote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Haha, dat is fucked up.
[ afbeelding ]
Ygritte
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme ik lees nooit meer reacties op youtubeben keihard gespoilerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Spoilers await the fool who scrolls southward.
williamguy88 2 dagen geleden 84
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Mascio het volgende:
Komt Ser Dontos eigenlijk in de serie voor?
Eventjes hij heeft maar een beperkte rol.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Mascio het volgende:
Komt Ser Dontos eigenlijk in de serie voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog happy at all.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:01 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een heuglijk avondje was het toch voor de GoT fans gisteren.
Geen seconde van heel het interview gezien, maar toch zoveel wijzer geworden.![]()
![]()
Ik heb mijn overzichtje dan ook weer bijgewerkt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |