Nou die van Home Alone is t top punt. Dat is nu echt net een verstrooide junk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Jullie hebben gelijk, zat hem net te googelen. Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn. Net als dat joch van Home Alone...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn.
Edmure, Tormund en Selyse zien er echt precies zo uit als ik me had voorgesteld. Coolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:01 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een heuglijk avondje was het toch voor de GoT fans gisteren.
Geen seconde van heel het interview gezien, maar toch zoveel wijzer geworden.![]()
![]()
Ik heb mijn overzichtje dan ook weer bijgewerkt!
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee, voorbeeld:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Jullie hebben gelijk, zat hem net te googelen. Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn. Net als dat joch van Home Alone...
Dafuq, zwart haar en rode wenkbrauwen?quote:
Geldt voor jongens vaker dan meisjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef benx het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, voorbeeld:
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
quote:
En Carice van Houten als Melissandrequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ferry Doedens als Joffrey
I'd slap him.
als het bevalt, eerst het verboden woord lezen, dan begrijp je veel meer en is het nog toffer!!!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Zo, episode 1, 2, 3 en 4 even gedownload (seizoen 1). Ik ben wel benieuwd door de hele hype rondom deze serie.
Niet meer hier lezen dan. Spoilers zijn niet nice, zeker niet bij deze seriequote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Zo, episode 1, 2, 3 en 4 even gedownload (seizoen 1). Ik ben wel benieuwd door de hele hype rondom deze serie.
jah. das een banaanvraagquote:
Quotidien heeft toch morgen heel seizoen 1 en 2 er doorheen geramd.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet meer hier lezen dan. Spoilers zijn niet nice, zeker niet bij deze serie
Die was er in seizoen 2 gewoon hoor, of bedoel je ramsey?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:18 schreef Mascio het volgende:
Gaat Roose Bolton helemaal niet voorkomen in de serie?
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef Snowbells het volgende:
Seizoen 2 kijken in HD kwaliteittot ergens midden in de nacht!
Nee, het is HBOquote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Quotidien het volgende:
Net ep1 gekeken, is de regisseur toevallig Nederlands?
Ja, het was een grapje.quote:
Volgens mij vond ik dat bij aflevering 1 nog wel meevallen. Wacht maarquote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, het was een grapje.Laat ik het anders formuleren: het leek net alsof ik naar Turks Fruit zat te kijken.
Ook wel apart dat ze maar een standje hanteren. Kenden ze in die tijd niks anders?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik dat bij aflevering 1 nog wel meevallen. Wacht maar
Vrouw moest onderdanig zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ook wel apart dat ze maar een standje hanteren. Kenden ze in die tijd niks anders?
Dat ligt er wel erg dik bovenop ja. Hoe er met dat meisje wordt omgegaan.quote:
Tweeling zelfsquote:Op zondag 15 juli 2012 18:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat ligt er wel erg dik bovenop ja. Hoe er met dat meisje wordt omgegaan.
En die koningen die met die man aan het seksen was in die toren, is dat familie van elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |