Haha rose is volgens mij ook 1 van jou favorieten :p.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef benx het volgende:
[..]
Rose!
Die benen van Catelyn, kom op je bent bijna 50![]()
Hij komt inderdaad over als een broekkie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Khaleesi het volgende:
wat is die interviewer toch een heerlijk studentikoze grapjas
Ze zijn echt niet zo erg hoor.... het is alleen dat je ze niet verwacht onder het hoofd van cat starkquote:
quote:#SDCC panel confirms Dame Diana Rigg cast as Olenna Tyrell, the Queen of Thorns.
Mackenzie Crook as Orell, the wildling "skinchanger"!
Nathalie Emannuel as Missandei!
Paul Kaye as Thoros of Myr!
Thomas Brodie-Sangster as Jojen Reed and Ellie Kendirck as Meera Reed.
Richard Dormer as Beric Dondarrion
Kristofer Hivju as Tormund Giantsbane
Philip McGinley as Anguy
Tara Fitzgerald as Selyse Baratheon
Tobias Menzies as Edmure Tully
Anton Lesser as Qyburn
Kerry Ingram as Shireen Baratheon
Clive Russell as Bryden "Blackfish" Tully
Misschien komen die wel niet omdat het misschien spoiler spul is? Sowieso zijn ze pas net begonnen met filmen en kan het nog goed dat de cast niet compleet is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef Khaleesi het volgende:
namen als mance rayder en ramsey bolton zijn ook niet aan bod gekomen.... misschien later???
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie benen heeft die Catelyn
Ze ziet er ook stukken beter uit dan in de serie. I shout MILF!
Die verwacht ik pas in S4.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Doler12 het volgende:
Geen Oberyn Martell 'the red viper'? Tot hoe ver gaat season 3?
quote:I just realized that Jojen is the kid from Love Actually and I'm sorta losing it.
by OursIsTheFury 12:43 AM
Het zou me niet verbazen als ramsay bolton niet in S3 komt eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef Khaleesi het volgende:
namen als mance rayder en ramsay bolton zijn ook niet aan bod gekomen.... misschien later???
Yes, dat is dus in de maand VOOR april!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]En het meiske wat Meera Reed speelt, speelde Anne Frank in een miniserie
31 MAART PREMIERE VAN SEIZOEN 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 dagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:58 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Yes, dat is dus in de maand VOOR april!![]()
![]()
![]()
Zit ook in The Wire, met Amerikaans accent en zonder snorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind Littlefinger trouwens een interessant personage, de acteur is ook goed.
Toppie! Alleen die Thomas Sangster is inmiddels al over de 20, dus een wat gedateerde fotoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:01 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een heuglijk avondje was het toch voor de GoT fans gisteren.
Geen seconde van heel het interview gezien, maar toch zoveel wijzer geworden.![]()
![]()
Ik heb mijn overzichtje dan ook weer bijgewerkt!
[ afbeelding ]
Heb je dat filmpje een aantal posts hierboven gezien?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Toppie! Alleen die Thomas Sangster is inmiddels al over de 20, dus een wat gedateerde foto.
Alright, op zijn IMDB foto ziet hij er wel wat ouder uit. Op jouw foto lijkt die 13quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje een aantal posts hierboven gezien?
Die gast is voor eeuwig gedoemd met een babyface![]()
Is overigens geen schande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |