Nou die van Home Alone is t top punt. Dat is nu echt net een verstrooide junk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Jullie hebben gelijk, zat hem net te googelen. Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn. Net als dat joch van Home Alone...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn.
Edmure, Tormund en Selyse zien er echt precies zo uit als ik me had voorgesteld. Coolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:01 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een heuglijk avondje was het toch voor de GoT fans gisteren.
Geen seconde van heel het interview gezien, maar toch zoveel wijzer geworden.![]()
![]()
Ik heb mijn overzichtje dan ook weer bijgewerkt!
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee, voorbeeld:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Jullie hebben gelijk, zat hem net te googelen. Wat zien die kindsterren er toch freaky uit als ze wat ouder zijn. Net als dat joch van Home Alone...
Dafuq, zwart haar en rode wenkbrauwen?quote:
Geldt voor jongens vaker dan meisjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef benx het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, voorbeeld:
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
quote:
En Carice van Houten als Melissandrequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ferry Doedens als Joffrey
I'd slap him.
als het bevalt, eerst het verboden woord lezen, dan begrijp je veel meer en is het nog toffer!!!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Zo, episode 1, 2, 3 en 4 even gedownload (seizoen 1). Ik ben wel benieuwd door de hele hype rondom deze serie.
Niet meer hier lezen dan. Spoilers zijn niet nice, zeker niet bij deze seriequote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Zo, episode 1, 2, 3 en 4 even gedownload (seizoen 1). Ik ben wel benieuwd door de hele hype rondom deze serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |