abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114092421
Iemand een video van het interview?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_114092461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:56 schreef benx het volgende:
Iemand een video van het interview?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_114093234
quote:
Thx, maar.. that sound :'(
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_114093289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Conscience do cost.
pi_114093383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:20 schreef benx het volgende:

[..]

Thx, maar.. that sound :'(
i knowz :'(
pi_114100641
pi_114104262
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:24 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

LOL er was een geweldig moment tijdens die comic-con:

Lena zit half uur ongeinteresseerd toe te kijken hoe Kit alle vragen krijgt van het publiek.
- Fan: Lena I just wanted to tell you I loved you in [insert film naam hier]
- Lena veert op, duidelijk geflatteerd: Why thank you!
- Fan: But actually I have a question for Kit...

:') :') :') :')

[ afbeelding ]

Was wel een beetje zielig. -O-
Dinklage was idd ook niet erg spraakzaam nee.
Hahah, dat is inderdaad wel sneu ja.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:29:30 #33
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_114105370
Ik denk dat Lena nu wel wat meer vragen krijgt. Ze heeft in seizoen 2 echt laten zien dat de een geniale Cersei Lannister neer kan zetten. Veel beter dan in seizoen 1.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_114112034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk dat Lena nu wel wat meer vragen krijgt. Ze heeft in seizoen 2 echt laten zien dat de een geniale Cersei Lannister neer kan zetten. Veel beter dan in seizoen 1.
Ja ik hoop het voor haar. Ze is inderdaad veel beter. Soms kreeg ik echt het gevoel van, tis ook gewoon maar een vrouw die het beste wilt. Volgens mij is ze wel aardig. De volgende scene was het dan weer duidelijk een kut wijf.
pi_114115595
Als ik het audiocommentaar van seizoen 1 mag geloven is Lena ook een behoorlijke GoT-fanboy
pi_114115816
Het valt me toch op hoe weinig mensen die in de serie spelen de boeken ook daadwerkelijk gelezen hebben. Van gevestigde acteurs met minder grote rollen als Tywin (Charles) verwacht ik het wel, maar als ik een rol zou krijgen in zo'n populaire tv-serie zou ik linea recta alles wat met het verhaal te maken heeft onderzoeken.

Maargoed, wie ben ik ;(
Conscience do cost.
pi_114116488
Eigenlijk is dat niet zo vreemd hoor. De boeken zijn natuurlijk heel andere koek dan het seriescript en hun uiteindelijke teksten.
Plus is het beter dat ze niet op voorhand weten wat het lot is van hun personages, en/of hoe ze veranderen door de seizoenen.
Daarom beter karakter omschrijvingen van de hand van de regisseurs lezen en hun teksten en dan weten ze meer dan genoeg ;)

En, ook niet onbelangrijk --> scheelt weer 30 potentiële spoileraars ^O^ :7
pi_114116629
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:24 schreef Khaleesi het volgende:
Eigenlijk is dat niet zo vreemd hoor. De boeken zijn natuurlijk heel andere koek dan het seriescript en hun uiteindelijke teksten.
Mja, maar de boeken omschrijven wel in diepte de persoonlijkheid van een karakter en waarom hij/zij zo is. Ik ben geen acteur, maar dat lijkt me toch wel relevante (en leuke!) informatie.
quote:
Plus is het beter dat ze niet op voorhand weten wat het lot is van hun personages, en/of hoe ze veranderen door de seizoenen.
Dat weten ze wel. Misschien niet alle details, maar elke karakter weet hoe zijn verhaal in het boek ongeveer gaat, inclusief hun lot.
quote:
Daarom beter karakter omschrijvingen van de hand van de regisseurs lezen en hun teksten en dan weten ze meer dan genoeg ;)
Oh ik klaag verder niet, de serie is prima en de acteurs doen het geweldig. Alleen ik persoonlijk zou niet stoppen voordat ik de boeken heb uitgelezen, denk ik :P
Conscience do cost.
pi_114116892
Ik zou als regisseur zijnde de acteurs niet meer info meegeven dan ze tot op heden nodig hebben...
Als Cersei in seizoen 1 een cold-ass bitch moet spelen, dan hoeft ze vind ik nog niet te weten dat ze in seizoen 2 juist een veel emotionelere kant moet tonen. Dat maakt het alleen maar verwarrender, denk ik dan. :)

Afijn de acteurs zijn ongetwijfeld professioneel genoeg om zulksch het hoofd te kunnen bieden, maar toch, het onderbewustzijn is een onberekenbaar projectiel 8-)
pi_114117570
Blijkbaar gaat het ze tot noch toe prima af, ondanks hun voorkennis :P
Conscience do cost.
pi_114118484
ik zie opeens overal SO2E1 opduiken.. wtf?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114118557
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:16 schreef RanTheMan het volgende:
ik zie opeens overal SO2E1 opduiken.. wtf?
OMG da kannie! :D

:')
pi_114118637
quote:
4s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

OMG da kannie! :D

:')
nee zal wel fake zijn idd... maar toch apart
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114118663
Je weet dat seizoen 2 al afgelopen is he :s)
pi_114118845
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:21 schreef Khaleesi het volgende:
Je weet dat seizoen 2 al afgelopen is he :s)
duhh.....
pi_114119847
even over acteurs en de boeken lezen: de schrijver werkt toch mee aan de serie? Dan lijkt het me dat hij ze wel vertelt hoe het karakter in elkaar zit. Misschien zijn ze daarom allemaal zo goed gelukt?
pi_114134819

Jaja, 9gag plaatje, maar hier moest ik wel hardop om lachen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef Nagil het volgende:
Als we iets hebben geleerd is het wel om acteurs niet af te serveren voordat we ze in de serie zelf hebben gezien. Veel mensen klaagden over de acteurs die Robert Baratheon en Catelyn Stark speelden maar achteraf gezien waren dat geweldige keuzes, ook al zien ze er heel anders uit dan in de boeken.

Morgen Comic-Con, aangezien het zo stil is met officiele casting-announcements wordt wel verwacht dat we hier wat nieuwe namen gaan horen!
Ik vind Catelyn juist ontzettend kut. In de boeken is ze veel sympathieker.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_114135192
Ik heb een hekel aan Catelyn in de boeken én in de serie. Vreselijk mens. :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:28:23 #49
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114136892

O+
吴 曼 迪
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:11:03 #50
305022 benx
Siktigit
pi_114138301
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')