SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.![]()
Op zich deed hij het best goed; in de sprint was hij vermoedelijk toch kansloos geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Devenyns die wederom te vroeg gaat en zichzelf tegenkomt, die leert ook helemaal niets bij.![]()
Rabobank 4e geworden, topteam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En dat met hun mini-budget.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Je kunt zeggen wat je wil maar ik had Sanchez zijn tactiek al wel een halfuur geleden gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja, beetje triest he... dat misgunnenSTOER HEquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rust nog uit als ze al over de finish zijn gekomen. Is een deel van de Rabo tactiek.![]()
![]()
![]()
Leuven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Uit welke hoek van Belgie komt Devenijns?![]()
ga weg johquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet doen alsof het spannend was...![]()
Hij heeft zich helemaal kapot gereden voor een handvol seconden. Die gaat daar morgen de tol voor betalen.quote:![]()
Ja, maar in dit geval had Ducrot wel gelijk dat hij een te zwaar verzet reed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Op zich deed hij het best goed; in de sprint was hij vermoedelijk toch kansloos geweest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
vlaming dus. dan verdient ie wel wat sympathie van de nederlandersquote:There are only 151 Pokémon.![]()
Ah ja. En een ieder die geen fan is van Rabo en Gesink is een trol en/of snapt er niks van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef TheArt het volgende: [..] Tuurlijk iedereen die ze niet helemaal afmaakt en die niet cynisch alles bekijkt wat Rabo doet, dan ben je een Rabo-fanboy
![]()
Pot, Ketel, blabla![]()
En die Belgische ploeg toch 5e?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Sanchez deed tactisch niet zoveel verkeerd, maar was blijkbaar echt gesloopt, hij parkeerde echt volledig.
(Zoals Froome ooit parkeerde in de Giro)
![]()
Ze zullen ook wel tevreden zijn dat ze die bollen gewoon hebben weggegeven.
Voeckler bollen, ritzege en rood nummer, de rest nada.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Nee hoor. Jammer voor jou.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft zich helemaal kapot gereden voor een handvol seconden. Die gaat daar morgen de tol voor betalen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Er is nogal een groot verschil tussen geen fan zijn en dit gedrag wat sommige mensen vertonenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah ja. En een ieder die geen fan is van Rabo en Gesink is een trol en/of snapt er niks van.
Pot, Ketel, blabla![]()
![]()
Franse renner hequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterecht dat die rugnummers voor Voeckler zijn.
Jensie of LLS had ze eerder verdiend![]()
Tekenend dat Ten Dam er nog afgereden wordt op het laatst.
Niks ten nadele van hem maar ik heb er een hard hoofd in dat een Nederlander nog een etappe gaat winnen. Er zijn veel renners gewoonweg veel sterker op dit moment.♫![]()
quote:1. FRAVOECKLER Thomas 21 TEAM EUROPCAR 04h 46' 26''
2. ITASCARPONI Michele 41 LAMPRE - ISD 04h 46' 29'' + 00' 03''
3. GERVOIGT Jens 18 RADIOSHACK-NISSAN 04h 46' 33'' + 00' 07''
4. ESPSANCHEZ Luis-Leon 155 RABOBANK CYCLING TEAM 04h 46' 49'' + 00' 23''
5. BELDEVENYNS Dries 194 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 04h 46' 56'' + 00' 30''
6. FRACASAR Sandy 141 FDJ-BIGMAT 04h 49' 10'' + 02' 44''
7. ESPMARTINEZ Egoi 35 EUSKALTEL - EUSKADI 04h 49' 10'' + 02' 44''
8. FRAROLLAND Pierre 29 TEAM EUROPCAR 04h 49' 10'' + 02' 44''
9. BELVAN DEN BROECK Jurgen 111 LOTTO-BELISOL TEAM 04h 49' 10'' + 02' 44''
10. KAZFOFONOV Dmitriy 183 ASTANA PRO TEAM 04h 49' 18'' + 02' 52''
11. FRAPINOT Thibaut 146 FDJ-BIGMAT 04h 49' 42'' + 03' 16''
12. AUSEVANS Cadel 1 BMC RACING TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
13. GBRWIGGINS Bradley 101 SKY PROCYCLING 04h 49' 42'' + 03' 16''
14. IRLROCHE Nicolas 79 AG2R LA MONDIALE 04h 49' 42'' + 03' 16''
15. ITANIBALI Vincenzo 51 LIQUIGAS-CANNONDALE 04h 49' 42'' + 03' 16''
16. RUSMENCHOV Denis 131 KATUSHA TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
17. ESPVALVERDE Alejandro 161 MOVISTAR TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
18. GBRFROOME Christopher 105 SKY PROCYCLING 04h 49' 42'' + 03' 16''
19. PORCOSTA Rui Alberto 163 MOVISTAR TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
20. FRACOPPEL Jérôme 91 SAUR-SOJASUN 04h 49' 42'' + 03' 16''
21. BELMONFORT Maxime 16 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
22. SLOBRAJKOVIC Janez 181 ASTANA PRO TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
23. ESPZUBELDIA Haimar 19 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
24. GERKLÖDEN Andréas 15 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
25. ESTTAARAMAE Rein 81 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 04h 49' 42'' + 03' 16''
26. LUXSCHLECK Frank 11 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
27. USAVAN GARDEREN Tejay 9 BMC RACING TEAM 04h 49' 59'' + 03' 33''
28. NEDTEN DAM Laurens 157 RABOBANK CYCLING TEAM 04h 50' 06'' + 03' 40''
29. CROKISERLOVSKI Robert 188 ASTANA PRO TEAM 04h 50' 06'' + 03' 40''
30. ESPVALLS FERRI Rafael 128 VACANSOLEIL-DCM 04h 50' 06'' + 03' 40''
31. USALEIPHEIMER Levi 191 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 04h 50' 06'' + 03' 40''
32. AUSPORTE Richie 107 SKY PROCYCLING 04h 50' 06'' + 03' 40''
33. ITABASSO Ivan 52 LIQUIGAS-CANNONDALE 04h 50' 06'' + 03' 40''![]()
Waarom LLS?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterecht dat die rugnummers voor Voeckler zijn.
Jensie of LLS had ze eerder verdiend![]()
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoe makkelijk ze bollen weg geven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zullen ook wel tevreden zijn dat ze die bollen gewoon hebben weggegeven.
Voeckler bollen, ritzege en rood nummer, de rest nada.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je bent gewoon geen fan van Rabo of Gesink, dat kan, maar dan nog hoef je je niet als troll te gedragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah ja. En een ieder die geen fan is van Rabo en Gesink is een trol en/of snapt er niks van.
Pot, Ketel, blabla"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ten Dam ook niet slecht vandaag... valt me erg mee...Als hij bij de ontsnappers had gezeten was hij misschien de snelste geweest op die eindklim...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef knep het volgende:
Niks ten nadele van hem maar ik heb er een hard hoofd in dat een Nederlander nog een etappe gaat winnen. Er zijn veel renners gewoonweg veel sterker op dit moment.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Ze gaven hem ook al die strijdlust voordat Jens nog aan had kunnen sluiten en de afdaling nog bezig was.quote:Neil LOVES Carrots!![]()
Hier had veel meer ingezeten voor Sanchez, helaas. Sanchez blijft toch een held
Voeckler, wat heeft hij het geweldig gedaan vandaag
★★★![]()
Nieuwe Klassementquote:1. GBRWIGGINS Bradley 101 SKY PROCYCLING 43h 59' 02''
2. AUSEVANS Cadel 1 BMC RACING TEAM 44h 00' 55'' + 01' 53''
3. GBRFROOME Christopher 105 SKY PROCYCLING 44h 01' 09'' + 02' 07''
4. ITANIBALI Vincenzo 51 LIQUIGAS-CANNONDALE 44h 01' 25'' + 02' 23''
5. RUSMENCHOV Denis 131 KATUSHA TEAM 44h 02' 04'' + 03' 02''
6. ESPZUBELDIA Haimar 19 RADIOSHACK-NISSAN 44h 02' 21'' + 03' 19''
7. BELMONFORT Maxime 16 RADIOSHACK-NISSAN 44h 03' 25'' + 04' 23''
8. BELVAN DEN BROECK Jurgen 111 LOTTO-BELISOL TEAM 44h 03' 50'' + 04' 48''
9. IRLROCHE Nicolas 79 AG2R LA MONDIALE 44h 04' 31'' + 05' 29''
10. USAVAN GARDEREN Tejay 9 BMC RACING TEAM 44h 04' 33'' + 05' 31''![]()
Ten Dan is meer dan prima in orde hier. Knap dat hij er nog zolang bij heeft kunnen blijven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef knep het volgende:
Niks ten nadele van hem maar ik heb er een hard hoofd in dat een Nederlander nog een etappe gaat winnen. Er zijn veel renners gewoonweg veel sterker op dit moment.In the coolest little capital of the world![]()
Voeckler![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft toch een held he, als je elk jaar keer op keer een etappe weet te winnen en goeie dingen laat zien dat verdien je het ook gewoon. Beter als die nietszeggende Nederlanders die alleen al blij zijn als ze een keer in de top 6 rijden....dingen die iedereen een week na de tour allang weer vergeten is.![]()
Manman... Haal de poep eens uit je ogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er is nogal een groot verschil tussen geen fan zijn en dit gedrag wat sommige mensen vertonen![]()
![]()
meh deels mee eens. ik vind het een vervelend mannetje maar hij heeft wel karakter en verdiend gewonnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef Wrijfhout het volgende:
Voeckler![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft toch een held he, als je elk jaar keer op keer een etappe weet te winnen en goeie dingen laat zien dat verdien je het ook gewoon. Beter als die nietszeggende Nederlanders die alleen al blij zijn als ze een keer in de top 6 rijden....dingen die iedereen een week na de tour allang weer vergeten is.There are only 151 Pokémon.![]()
En jij de spijker uit je reetquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Manman... Haal de poep eens uit je ogen.![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Ronde_van_Frankrijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint gewoon een obsessie van sommige mensen te worden.
2005.
Er doen dit jaar 18 Nederlanders mee, op 219 renners. Op 20 etappes mag je toch hopen dat er minimaal 1x een nederlander wint, en zou statistisch gezien niet zo onlogisch zijn...
Maar als er tegenwoordig een keer een rabo renner mee van voren is, is nog vaak een buitenlander, zoals vandaag Sanchez, of een tijdje terug Rasmussen. Dan is het toch niet zo vreemd als men tegenwoordig wat cynisch begint te worden?![]()
Om dan in de tijdrit weer 3 minuten te verliezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Nober het volgende:
Als Van den Broeck elke etappe 32 seconden pakt dan komt 'ie vanzelf in het geel.sd![]()
Dat zeg ik toch. Hij is de beste van alle NL'ers maar wordt er op het laatst nog een beetje afgereden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ten Dan is meer dan prima in orde hier. Knap dat hij er nog zolang bij heeft kunnen blijven.
Daarna trek ik een parallel naar een mogelijke NL etappezege.♫![]()
Irritant menneke, maar 100000x meer winnaarsmentaliteit dan die ruknederlanders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
meh deels mee eens. ik vind het een vervelend mannetje maar hij heeft wel karakter en verdiend gewonnen.
Hij reed een hele week als een zoutzak en wint nu, Nederlanders krijgen 1 tegenslag en rijden de rest meteen als een zoutzak.![]()
Dit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef 99.999 het volgende:
Voeckler
Rare popiejopie kwast maar hij flikt het wel. Heb ik echt respect voor.♫![]()
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijderquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ten Dam beste nederlander, zegt genoeg ..![]()
Daar komen alle Fok-trollen weer tevoorschijn.
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
enige wat je kan verwijten is dat LLS de bollen makkelijk weggeeft. Verder erg sterk gereden. Uiteindelijk helemaal kapot, maar respect.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijderLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Haten op opnemersquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor Caland opnemen, alsof hij dat zelf niet kan.![]()
![]()
Niet echt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijder"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Makkelijk, zat meer te denken aan top 5.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijder★★★![]()
Mogen we na jaren falen eens ons gal uitspuwen ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.
Of moet alles steeds zo vergoeilijkt worden/
Dat is de reden dat al die renners zulke slappe hap zijn, nooit gehard door kritiek.![]()
Twintigste! dat zou wel een feestje waard zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Ericr het volgende:
Morgen is weer een andere Nederlander leeg, misschien met wat geluk een 20ste plek er bij.
Neil LOVES Carrots!![]()
Hahahahahaha Sporza
"VDB pakt 24 seconden op de groep, eigenlijk de enige die het geprobeerd heeft", als vraag aan Vanendert.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
okequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.![]()
Ach 21ste kan ik ook mee leven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Twintigste! dat zou wel een feestje waard zijn![]()
En maar haten op de rijders terwijl de fout bij de Rabobank leiding ligt. Volgens mij zijn ze ook vergeten te vertellen aan Sanchez dat hij voor de finish er nog langs moest rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkelijk, zat meer te denken aan top 5.![]()
Dat gezeik heb je bij de Giro idd niet. Toch wel het grote nadeel van de Tour. Dan denkt elke randdebiel wat te moeten zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Leiding moet eens doen wat v. Marwijk deed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En maar haten op de rijders terwijl de fout bij de Rabobank leiding ligt. Volgens mij zijn ze ook vergeten te vertellen aan Sanchez dat hij voor de finish er nog langs moest rijden.★★★![]()
Maakt toch geen reet meer uit. Nadat ie gelost was gewoon laten lopen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jetro Willems selecteren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leiding moet eens doen wat v. Marwijk deed."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat hoop ik dat Gesink een etappe wint in de laatste week. Om al die debielen hier de mond te snoeren.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ontslag nemen of zich laten uitfoeteren door hun eigen renners?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Leiding moet eens doen wat v. Marwijk deed.![]()
![]()
Jij hebt ook talent, wist je dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben
In hetposten ben je goed
![]()
Gesink zie ik wel een goede Hockeyspeler worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben★★★![]()
Die ultranationalistische Belgen vergeten dus de aanval van Nibaliquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Szura het volgende:
Hahahahahaha Sporza
"VDB pakt 24 seconden op de groep, eigenlijk de enige die het geprobeerd heeft", als vraag aan Vanendert.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast lost godverdomme al een week lang en na elke etappe gooit hij het op 'sparen'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet meer uit. Nadat ie gelost was gewoon laten lopen.Sparen voor wat? De Olympische spelen?
![]()
![]()
Zoals Renshaw jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben![]()
3 jaar terug was de kritiek dat ze veel met buitenlanders reden en dat daar geen binding mee was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Allebei, eerst laten uitfoeteren door hun eigen renners, dan ontslag nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ontslag nemen of zich laten uitfoeteren door hun eigen renners?★★★![]()
Schoonzoon van Breukink selecteren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ontslag nemen of zich laten uitfoeteren door hun eigen renners?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Gaat niet gebeuren, maar hoop doet leven natuurlijk. Er rijden zoveel betere mannen nu, die leggen Gesink er zo op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
Wat hoop ik dat Gesink een etappe wint in de laatste week. Om al die debielen hier de mond te snoeren.![]()
Proberen een etappe te winnen, om types als jij de bek te snoeren. Gaat niet gebeuren waarschijnlijk, maar goed, dan heb jij weer wat te zeiken. Prima toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gast lost godverdomme al een week lang en na elke etappe gooit hij het op 'sparen'Sparen voor wat? De Olympische spelen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom Gesink nog niet is afgestapt zodat hij de Vuelta kan gaan rijden. Dat deden Van den Broeck en Wiggins bijvoorbeeld ook vorig jaar + dat Contador en A. Schleck daar dit jaar rijden lijkt mij dat wel een uitdaging voor hem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
Wat hoop ik dat Gesink een etappe wint in de laatste week. Om al die debielen hier de mond te snoeren.![]()
het zit je hoog he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gast lost godverdomme al een week lang en na elke etappe gooit hij het op 'sparen'Sparen voor wat? De Olympische spelen?
is toch niet gek dat hij zich niet helemaal leeg gaat rijden voor een 25e plek, als ie van plan is om bijvoorbeeld morgen in een ontsnapping mee te zitten?In the coolest little capital of the world![]()
Mollema en Gesink, dat wordt niets meer. Kruijswijk leek hoopvol, maar vandaag belooft niet veel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar hoop doet leven natuurlijk. Er rijden zoveel betere mannen nu, die leggen Gesink er zo op.
Veelers blijft de beste optie. Misschien alsnog een GreenEdge Nederlander.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Kan iemand mij vertellen wat de beste prestatie van Gesink is geweest?
In 2009 was dat niet vallen.★★★![]()
Wanneer dan? Vandaag probeerde hij weer aan te klampen hoor en kreeg al snel door niet mee te kunnen dus ging weer 'sparen'. Als je het nooit probeert win je niet nee goh echt johquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Proberen een etappe te winnen, om types als jij de bek te snoeren.![]()
![]()
Andy rijdt geen Vuelta waarschijnlijk..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Gesink nog niet is afgestapt zodat hij de Vuelta kan gaan rijden. Dat deden Van den Broeck en Wiggins bijvoorbeeld ook vorig jaar + dat Contador en A. Schleck daar dit jaar rijden lijkt mij dat wel een uitdaging voor hem.![]()
Met afstappen bereik je niks? En na een been breken stapt iedereen afquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Gesink nog niet is afgestapt zodat hij de Vuelta kan gaan rijden. Dat deden Van den Broeck en Wiggins bijvoorbeeld ook vorig jaar + dat Contador en A. Schleck daar dit jaar rijden lijkt mij dat wel een uitdaging voor hem.![]()
Vet, wanneer is die?? Of al geweest?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die etappe waar Boogerd het net over had.![]()
5e in 2010..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de beste prestatie van Gesink is geweest?
In 2009 was dat niet vallen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Heb je het over Gesink?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
is toch niet gek dat hij zich niet helemaal leeg gaat rijden voor een 25e plek, als ie van plan is om bijvoorbeeld morgen in een ontsnapping mee te zitten?★★★![]()
2006..quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nee die ligt alweer lekker op het strand, met z'n gecashte 2 miljoen van dit jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy rijdt geen Vuelta waarschijnlijk..
Heb nu al zin in de avondetappe. Het commentaar van Mart bij de samenvatting van de etappe is altijd een hoogtepunt![]()
![]()
Maar in Engeland geef je toch ook 2 kussen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
baas wiggens geeft 3 kussen ipv 2 die de dame dacht
Ik dacht dat wij de enige idioten waren die standaard 3 kussen doen, hoe zit dat met Wiggins?![]()
Oh nee, wel 2006quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Etappe die Rasmussen won en Landis parkeerde toch?
What are you sinkin?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nu al zin in de avondetappe. Het commentaar van Mart bij de samenvatting van de etappe is altijd een hoogtepunt![]()
Meest legendarische tourrit ooit dag er na.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Etappe die Rasmussen won en Landis parkeerde toch?![]()
Ik vond hem juist, zijn voorgeschiedenis in ogenschouw nemend, prima rijden voordat hij lostte. Beter dan ik dacht. Meer kan hij op dit moment niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer dan? Vandaag probeerde hij weer aan te klampen hoor en kreeg al snel door niet mee te kunnen dus ging weer 'sparen'. Als je het nooit probeert win je niet nee goh echt joh
Als je dan lost kun je je wel uit elkaar trekken, maar daar bereik je sowieso niks mee. Dan kun je het beter laten lopen, in de hoop dat je het later wel kan.
Gaat niet gebeuren waarschijnlijk, maar goed, dan heb jij weer wat om te zeiken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgenKijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt.
Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet![]()
![]()
Door jou bedacht? Wow.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef Ericr het volgende:
Tour - Etappe 17, het kuurtje van Landis
1 van de meeste legendarische TT's ook dat jaar.Jij bent echt een enorme eindbaas.
![]()
![]()
![]()
Of ze doen wat ze van tevoren zeiden, afstappen als het blijkt dat ze voor spek en bonen meedoen en focussen op de vuelta etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond hem juist, gezien zijn situatie, prima rijden voordat hij lostte. Meer kan hij op dit moment niet.
Als je dan lost kun je je wel uit elkaar trekken, maar daar bereik je sowieso niks mee. Dan kun je het beter laten lopen, in de hoop dat je het later wel kan.
Gaat niet gebeuren waarschijnlijk, maar goed, dan heb jij weer wat om te zeiken.
Maar daar hebben ze zelfs het lef niet eens voor.![]()
Rabobank, sparen hoort er ook bij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgenKijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt. Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet
![]()
Vandaag nog niet, morgen is hij m kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
1/2NEDERLANDER MET DE WITTE TRUI!
Ik dacht dat hij 'm kwijt was.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lekker vissen:quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee die ligt alweer lekker op het strand, met z'n gecashte 2 miljoen van dit jaar
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Maar hij is gevallen he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgenKijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt. Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet
★★★![]()
![]()
Sagan. Wat een baas om daar ff keihard te dalen en de andere massasprint rijders keihard schijt te rijden. Daarnaast is die ook nog eerder binnen in een bergetappe dan een Gesink
![]()
en owja -1 voor het Voeckler, want frans![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Ik besef mij inderdaad nu pas dat dit gewoon een marketingstunt is daarom bleef Sanchez vandaag zitten
![]()
![]()
quote:
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Deze woorden zijn altijd op de Rabo van toepassing ;quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
Wat hoop ik dat Gesink een etappe wint in de laatste week. Om al die debielen hier de mond te snoeren.
hopen
net niet
valpartij
als
sparen
ons best gedaan
pech
volgende keer beter
gemiste kans"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wat dat betreft past hij prima bij Rabobank...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgenKijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt.
Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet![]()
Net zoals dat Gesink altijd even op gang moet komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doetJa eh, dan zal je nooit een grote klassementsrenner worden als je het acceleratievermogen van een diesel hebt en in de eerste 2 kilometer van een klim al een keer moet lossen. Al die excuses steeds.. hij is gewoon niet goed genoeg.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
Dan zou ik wel echt plat gaan als de Rabobank met deze prestaties wordt gepakt op het gebruik van dopingquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien wordt het gewoon tijd dat de Rabo ook begint met doping...
Wat vinden jullie?![]()
![]()
Leuk dat ze vorig jaar een nieuw systeem hebben bedacht voor de bolletjestrui, dat er nu wel een echte klimmer wint. Maar het alternatief is dat er nu helemaal niemand meer voor rijdt. Degene die straks toevallig een keertje meer ergens als eerste boven was, wint de bergtrui. Ik gok op Froome, dat die in het treintje wat punten meepakt.
Kortom wel een echte klimmer die wint, maar niemand die de trui meer wil winnen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Achja, dat zou best kunnen. Als ze niet waren gevallen zouden ze nu gewoon volop meedoen met alle truien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik wel echt plat gaan als de Rabobank met deze prestaties wordt gepakt op het gebruik van doping★★★![]()
Gesink is het niet en hij zal het nooit worden. Dat sparen doet hij gewoon, omdat het dan niet op valt dat hij strak van de afetamine staat, omdat hij te zielig is om echt pijn te leiden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet
Groot fan van User Wotte![]()
Ja en als die vervelende tour organisatie geen onregelmatige klimmen in de Tour had gestopt. Ze weten dondersgoed dat Gesink hier niet mee om kan gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, dat zou best kunnen. Als ze niet waren gevallen zouden ze nu gewoon volop meedoen met alle truien.Volgens mij is het gewoon 1 groot complot omdat hun eigen banken het niet zo goed doen als de Rabobank
![]()
![]()
Mijn hele tour is verpest, die Voeckler wint en krijgt ook nog de bollen, meteen weer aandacht trekken met zijn knie. De aansteller kan keihard fietsen en is weer geblesseerd zodra er een camera op staat. Ik hoop dat elke ploeg hem morgen gaat terugpakken als hij wil ontsnappen.![]()
Gesink heeft zowieso een halve berg nodig om in een ritme me tkomen die genoeg is om mee te kunnen met demarrages van toppers, dus die gaat daar altijd op gepakt worden.![]()
We zullen het nooit weten, in ieder geval was groen en geel al niet binnen bereik voor de TDF begon. Wit en bollen had gekund.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, dat zou best kunnen. Als ze niet waren gevallen zouden ze nu gewoon volop meedoen met alle truien.![]()
Heeft niets met besluiten te maken, maar gewoon met niet beter kunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Neuh, Gesink moet naar een ander ploeg en het wordt knallen volgend jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien wordt het gewoon tijd dat de Rabo ook begint met doping...
Wat vinden jullie?![]()
![]()
Kut Fransen. Zo had ik er idd nog niet over gedacht, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en als die vervelende tour organisatie geen onregelmatige klimmen in de Tour had gestopt. Ze weten dondersgoed dat Gesink hier niet mee om kan gaanVolgens mij is het gewoon 1 groot complot omdat hun eigen banken het niet zo goed doen als de Rabobank
Het is allemaal de schuld van de tour organisatie en het vallen.★★★![]()
Het leukste is dat hij na de Tour de Vuelta ook wel weer zal laten lopen omdat hij te vermoeit is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Net zoals dat Gesink altijd even op gang moet komenJa eh, dan zal je nooit een grote klassementsrenner worden als je het acceleratievermogen van een diesel hebt en in de eerste 2 kilometer van een klim al een keer moet lossen. Al die excuses steeds.. hij is gewoon niet goed genoeg.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ik ga enkel op zijn woorden af hoor. Zo was de tijdrit nog zijn eerste tijdrit ooit waar hij niet vol had gereden en de dag daarvoor had hij gewoon rustig aangedaan om een keer te kunnen ontsnappen etc. etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heeft niets met besluiten te maken, maar gewoon met niet beter kunnen.
Zolang hij zelf niet beseft niet te sparen maar gewoon niet beter kan zal hij echt nooit progressie maken met zijn treurige pijngrens.![]()
Het verrotte is dat bij een Nederlandse overwinning in een tourrit er gelijk gedacht wordt dat het lek boven is, kan daarna gerust weer 7 jaar of langer duren voordat een Nederlander iets wint. Toen Weening won werden hem zelfs Touroverwinningen toebedacht (nou goed door Smeets dan), het is te vaak alles of niets in Nederland.![]()
Uitstekend gedaan van Voeckler. Soms haalt hij het bloed van onder je nagels, maar aan de andere kant een échte winnaar. Wilt er altijd voor gaan en ja, hij heeft méér dan een week ziek op bed gelegen.
Chapeau voor de Fransman.
Sanchez had wellicht nog meer kracht, ( dat idee had ik toch gezien zijn dichterbij komen op het einde ) maar zijn laatste versnelling kwam iets te laat.
Verder had ik Scarponi iets hoger ingeschakeld, maar denk ik dat ik te veel verwachtingen had van Michele.
Voor de rest prima dat Nibali en Van den Broeck hebben aangevallen.
Van den Broeck een aantal speldenprikjes uitgedeeld op de Colombiere. Het had weinig om het lijf, maar hij probeerde iig. Dat kon van een Evans of een Menchov niet worden gezegd.
Daarnaast Nibali aan het begin van de afdaling. Ook heel goed, alleen de Sky-formatie greep hem dus nog.
Terug over Van den Broeck: Prima weggereden met die Fransman in de afdaling. Toch nog 35 seconden gepakt t.o.v. gele trui Wiggins.
Van den Broeck heeft dus woord gehouden. Er moeten dingen gebeuren, anders wordt het hem niet.
Van den Broeck en Nibali toonden spektakel.
Evans zei van tevoren wel dat hij ging aanvallen, weliswaar voorzichtigjes, maar toch. Hij deed het iig al niet.
Toen hij voor de start werd geinterviewd door Eurosport, dacht ik het eigenlijk al. Want, zo zei Evans: vandaag loont het niet echt om aan te vallen.
Ook hij heeft dus woord gehouden.![]()
![]()
Wat hij in de Vuelta van 2009 liet zien was wel prachtigquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het leukste is dat hij na de Tour de Vuelta ook wel weer zal laten lopen omdat hij te vermoeit is.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
Na donderdag zijn er 150 etappes op rij geweest zonder een Hollandsche zege !!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Ericr het volgende:
Het verrotte is dat bij een Nederlandse overwinning in een tourrit er gelijk gedacht wordt dat het lek boven is, kan daarna gerust weer 7 jaar of langer duren voordat een Nederlander iets wint. Toen Weening won werden hem zelfs Touroverwinningen toebedacht (nou goed door Smeets dan), het is te vaak alles of niets in Nederland.en dan staat Nederland in het buitenland nog bekend als een fietsland
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wat vond je van de Nederlanders?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef JC14 het volgende:
Uitstekend gedaan van Voeckler. Soms haalt hij het bloed van onder je nagels, maar aan de andere kant een échte winnaar. Wilt er altijd voor gaan en ja, hij heeft méér dan een week ziek op bed gelegen.
Sanchez had wellicht nog meer kracht, ( dat idee had ik toch gezien zijn dichterbij komen op het einde ) maar zijn laatste versnelling kwam iets te laat.
Verder had ik Scarponi iets hoger ingeschakeld, maar denk ik dat ik te veel verwachtingen had van Michele.
Van den Broeck een aantal speldenprikjes uitgedeeld op de Colombiere. Het had weinig om het lijf, maar hij probeerde iig. Dat kon van een Evans of een Menchov niet worden gezegd.
Daarnaast Nibali aan het begin van de afdaling. Ook heel goed, alleen de Sky-formatie greep hem dus nog.
Terug over Van den Broeck: Prima weggereden met die Fransman in de afdaling. Toch nog 35 seconden gepakt t.o.v. gele trui Wiggins.
Van den Broeck heeft dus woord gehouden. Er moeten dingen gebeuren, anders wordt het hem niet.
Evans zei van tevoren wel dat hij ging aanvallen, weliswaar voorzichtigjes, maar toch. Hij deed het iig al niet.
Toen hij voor de start werd geinterviewd door Eurosport, dacht ik het eigenlijk al. Want, zo zei Evans: vandaag loont het niet echt om aan te vallen.
Ook hij heeft dus woord gehouden.
★★★![]()
Ten Dam prima voor zijn doen. Kroon viel ook nog wel aan, maar uiteindelijk niet zo sterk als dat ik dacht.quote:
De rest moet meer pindakaas op hun boterham doen en nog een flinke portie peper in hun reet worden gedouwd.![]()
Maar in de tour rijdt hij wederom mee als figurant. Ik heb werkelijk geen idee waarom hij niet gewoon afstapt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat hij in de Vuelta van 2009 liet zien was wel prachtigCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Wagendorp, bij wijze van grap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Ericr het volgende:
Het verrotte is dat bij een Nederlandse overwinning in een tourrit er gelijk gedacht wordt dat het lek boven is, kan daarna gerust weer 7 jaar of langer duren voordat een Nederlander iets wint. Toen Weening won werden hem zelfs Touroverwinningen toebedacht (nou goed door Smeets dan), het is te vaak alles of niets in Nederland."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mollema en Kruijswijk vallen mij meer tegen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het land is prima vind ik. En de inwoners die ik op vakantie ben tegengekomen héél hartelijk. Dus mijn ervaring is uitstekend met de Fransen. Maar goed, begrijp ook wel wat je bedoelt. Ik heb ook wel eens fikse ruzie gehad in de file in Frankrijk, waar een Fransman nogal verhit reageerde op niets eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]Zo'n pleuris hekel aan dat kut land en hun inwoners.
![]()
En toch de Tour volgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]Zo'n pleuris hekel aan dat kut land en hun inwoners.
What's it going to be then, eh?![]()
Ze proberen het tenminste ja. Dan mag het niet zoveel opleveren, maar dit willen we gewoon zien aanvallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef JC14 het volgende:
Ook hij heeft dus woord gehouden.![]()
Verder is Voeckler een walgelijke renner als hij in het peloton rijdt, altijd iets doen als er een camera op hem gericht is. Maar op het moment dat hij meezit in een aanval, gaat hij er altijd vol voor. Zal niet zo snel verzaken.
Dit jaar vond ik vooral zijn zegen in de Brabantse Pijl heel erg knap. Ik heb heel veel respect voor hem als aanvallende renner.
Volgens mij ben jij ook wel een liefhebber van Italiaanse renners he?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema en Kruijswijk vallen mij meer tegen.![]()
Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat je echt dacht, een Nederlander gaat de leiderstrui pakken in een grote rende. Zat echt vol spanning op het puntje van mijn stoel toenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat hij in de Vuelta van 2009 liet zien was wel prachtigVorig jaar ook mooi met Mollema, die dat wel lukte, maar helaas de zege aan Martin moest laten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En toch de Tour volgen iddquote:Ik ben elke keer weer blij als ik de top10 zie zonder Fransen en sporadisch een fransman een etappe zie winnen.
![]()
![]()
Ik hoop nog meer dan dat ik al deed op een ritzege voor Rabo. Alleen om die zure kutjes hier een nog zuurdere smoel te zien trekken dan.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Je beseft je dat Mollemaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.
1. harder gevallen is en
2. al heeft getracht aan te vallen na zijn val he?
Daar waar Gesink na zijn val NOOIT meer vooraan heeft gereden in het peloton.![]()
Waarom? Dagelijks wordt verteld hoe Mollema uit bed wordt getild, plaatsneemt aan de ontbijttafel en toch bikkelt om zondag mee te zitten bij de ontsnapping. Ik denk dat het juist heel logisch is dat Mollema zijn krachten spaart, er komen nog een aantal ritten die hij als favoriet bestempelt. Wat LTD nu heeft gedaan is goed voor zijn moraal, maar had hij zijn krachten niet beter kunnen sparen voor morgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Het probleem met de gevallen Nederlanders is dat ze er gewoon niet meer doorheen gaan komen, de Tour is te zwaar om te herstellen van dergelijke verwondingen. Mollema kon vorig jaar nog herstellen van wat grieperigheid maar gaat in deze Tour ook niets meer kunnen uitrichten denk ik.
Blijven over de 'fitte' Nederlanders, Hoogerland zit iedere afdaling met samengeknepen billen en rijdt verder ook als een dood vogeltje rond. Ten Dam is geen afmaker, Kroon is bejaard en de anderen hebben niets te zoeken in heuvel- en bergritten.♫![]()
Kruijswijk vindt het nog te vroeg die wacht tot de laatste weekquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema was er vandaag wel erg vroeg af ja.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Voeckler vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
En toch de Tour volgen iddIk ben elke keer weer blij als ik de top10 zie zonder Fransen en sporadisch een fransman een etappe zie winnen.
What's it going to be then, eh?![]()
Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.quote:![]()
Zo'n val gaat je ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Weening in goede doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef knep het volgende:
en de anderen hebben niets te zoeken in heuvel- en bergritten.![]()
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
![]()
Rabobank wat een kutploeg en daar heb ik een rekening openstaan die zeg ik ook gelijk op.Groot fan van User Wotte![]()
En Langeveld, al is dat dan natuurlijk niet in de bergritten.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft je dat Mollema
1. harder gevallen is en
2. al heeft getracht aan te vallen na zijn val he?
Daar waar Gesink na zijn val NOOIT meer vooraan heeft gereden in het peloton."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Viel mij zondag ook tegen.quote:
Saxo Bank is tegenwoordig in opkomst. Misschien zijn die wel blij met jou als klant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Rabobank wat een kutploeg en daar heb ik een rekening openstaan die zeg ik ook gelijk op.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Idd. Spektakel doet ook wat bij de toeschouwers. Renners moeten wel kunnen, maar de belangen zijn vaak groter dan dat het zou zijn dat de renners niet zouden kunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze proberen het tenminste ja. Dan mag het niet zoveel opleveren, maar dit willen we gewoon zien aanvallen![]()
Verder is Voeckler een walgelijke renner als hij in het peloton rijdt, altijd iets doen als er een camera op hem gericht is. Maar op het moment dat hij meezit in een aanval, gaat hij er altijd vol voor. Zal niet zo snel verzaken.
Dit jaar vond ik vooral zijn zegen in de Brabantse Pijl heel erg knap. Ik heb heel veel respect voor hem als aanvallende renner.
Volgens mij ben jij ook wel een liefhebber van Italiaanse renners he?
Tsja, Voeckler in het peloton, kan verdomd irritant zijn. Maar je zal Voeckler bv ( bijna ) nooit zien verzaken en dat is iets wat ik altijd schitterend vind.
Mee eens ook met de knappe zege ja. Hij wint altijd zijn etappes. Zit wel snor bij hem.
Ik ben idd een liefhebber van Italiaanse wielrenners. Basso valt mij trouwens een tikkie tegen. Zo'n Scarponi had ik ook wel iets beter verwacht, maar kan misschien nog komen.
En Nibali, gewéldige renner die bij mij veel sympathie opwekt.![]()
Voecklerquote:![]()
![]()
met die scheve kutbek van hem die hij constant trekt. Liever Sagan
of de helden van Sky die als ze zouden willen het hele peleton naar huis rijden op 10 renner na of zo.
![]()
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.Wat ben jij een troll zeg.
![]()
Dat moet dan volgens mij echt al een nagenoeg vlakke etappe zijn waarbij een groep wegblijft. Maar dat laatste is nu net zo moeilijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Langeveld, al is dat dan natuurlijk niet in de bergritten.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
Neil LOVES Carrots!![]()
Dan moet je toch echt aan stoppen denkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. vandaag dan.
★★★![]()
twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Too bad @LLEONSANCHEZ But remember the @rabobank motto: participating is more important than winning #itsjustagame reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind het gewoon niet normaal dat dit indirect met mijn geld wordt gedaan, ik kan mij daar redelijk kwaad om maken ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Saxo Bank is tegenwoordig in opkomst. Misschien zijn die wel blij met jou als klant.Groot fan van User Wotte![]()
Dus als hij niet meezit met groep gele trui stelt hij teleur? Wat heeft hij eraan om daar te rijden als er nog mooie ritten voor hem aankomen en LLS voorop rijdt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.![]()
Basso en Scarponi hebben de Giro in de benen he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik ben idd een liefhebber van Italiaanse wielrenners. Basso valt mij trouwens een tikkie tegen. Zo'n Scarponi had ik ook wel iets beter verwacht, maar kan misschien nog komen.
En Nibali, gewéldige renner die bij mij veel sympathie opwekt.![]()
Daarnaast vind ik dat Langeveld niets in een grote ronde te zoeken heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan moet dan volgens mij echt al een nagenoeg vlakke etappe zijn waarbij een groep wegblijft. Maar dat laatste is nu net zo moeilijk.
Net zoals Terpstra bv...♫![]()
Deze twitter somt de instelling van de ploeg wel opquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Hij zegt geen eens teleurgesteld te zijn. (Voor Sanchez)
![]()
God, Breuking zegt dat ze het zullen blijven proberen en het is weer niet goed... Wat een dom volk toch...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Gesink moet eigenlijk vol voor de Vuelta gaan, ik vraag me af of de Tour op deze wijze uitrijden wel een goede voorbereiding is.♫![]()
Rabobank en TdF = Paralympics team doet mee aan de normale Olympische Spelen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze twitter somt de instelling van de ploeg wel opHij zegt geen eens teleurgesteld te zijn. (Voor Sanchez)
BFF met GGMM![]()
Hij houdt zelf niet van de Tour, in principe. Maar Langeveld is wel zo'n renner die wanneer hij in de juiste vlucht meezit, ik het wel zie afmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef knep het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat Langeveld niets in een grote ronde te zoeken heeft.
Net zoals Terpstra bv...
Ik dicht hem meer afmakerskwaliteiten toe dan de meeste andere Nederlanders.![]()
Nee!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
God, Breuking zegt dat ze het zullen blijven proberen en het is weer niet goed... Wat een dom volk toch...
Ze moeten nou een keer prijzen gaan pakken die ploeg heeft nog helemaal niks laten zien.
Groot fan van User Wotte![]()
Gesink liet zich niet afzakken, hij moest gewoon lossen. Toen hij gelost was liet hij het lopen ja. En ik weet niet of Mollema het liet lopen, dit doe je niet uit weelde. Die moest ook gewoon lossen en zal ook niet meer hebben aangedrongen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenWat ben jij een troll zeg.
Klopt wel, maar zeker Basso zou toch wel wat meer moeten kunnen laten zien. Maar ik vergis me misschien wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Basso en Scarponi hebben de Giro in de benen he?![]()
Als je moet winnen en je zegt 'goodtry je best gedaan volgende keer beter' dan heb je echt geen ruggengraat hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
God, Breuking zegt dat ze het zullen blijven proberen en het is weer niet goed... Wat een dom volk toch...Natuurlijk moet je Sanchez niet afvallen maar stel dan op zijn minst dat je teleurgesteld voor hem bent en er meer had ingezeten.
![]()
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dus als hij niet meezit met groep gele trui stelt hij teleur? Wat heeft hij eraan om daar te rijden als er nog mooie ritten voor hem aankomen en LLS voorop rijdt?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je moet winnen en je zegt 'goodtry je best gedaan volgende keer beter' dan heb je echt geen ruggengraat hoorNatuurlijk moet je Sanchez niet afvallen maar stel dan op zijn minst dat je teleurgesteld voor hem bent en er meer had ingezeten.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Daar moet hij aan gaan denken ja. Hij is zich aan het sparen zodra hij lost, maar je kunt je gaan afvragen of hij het straks wel kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt aan stoppen denken"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het was al lang duidelijk dat de winnaar in de kopgroep zat, voor de Nederlanders heeft het dan geen nut bij Wiggins te blijven en dat geldt zeker voor de mensen die nog herstellen van een val.![]()
Hoezo troll?? Termen als troll en haten worden hier wel heel gemakkelijk uit de kast gehaald, lijkt wel of mensen de betekenis van die woorden niet kennen. Of dat ze het stoer vinden dit te roepen, wsch. het laatste.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenWat ben jij een troll zeg.
Het was natuurlijk niet zo moeilijk te zien dat Gesink zijn best deed om aan te klampen en toen dat te moeilijk werd niet tot het gaatje ging. Lijkt me ook logisch gezien het koersverloop. En het vermoeden dat Mollema een minder dag heeft lijkt me ook niet zo gek, die laat normaal toch niet lopen en blijft er meestal zo lang mogelijk aanhangen.![]()
Maar wat moet ie dan? Koste wat het kost proberen aan te haken en dan écht zeker weten dat je later niets meer kunt, omdat er in Nederland anders wat forumnerds op hem zitten te kankeren, of wat dan ook?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar moet hij aan gaan denken ja. Hij is zich aan het sparen zodra hij lost, maar je kunt je gaan afvragen of hij het straks wel kan.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mollema natuurlijk. Met andere woorden: wat zegt het als hij niet meezit in groep gele trui als LLS voorop rijdt en het klassement al naar de knoppen is.quote:![]()
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.Nee je moet winnen zeker met dit budget en als het de tour niet is dan is 1 etappe toch het minste...
![]()
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.BFF met GGMM![]()
Ik weet het niet, ik vind hem geen rasaanvaller.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij houdt zelf niet van de Tour, in principe. Maar Langeveld is wel zo'n renner die wanneer hij in de juiste vlucht meezit, ik het wel zie afmaken.
Ik dicht hem meer afmakerskwaliteiten toe dan de meeste andere Nederlanders.
Maar ja, ik krijg niet echt het idee dat hij in vorm is, anders had ie z'n neus toch wel een keer aan het venster gestoken. Nu krijg ik meer een idee van meepeddelen om in vorm te komen voor het naseizoen.♫![]()
Als er iemand beter is, kan je moeilijk LLS erop aankijken dat hij het kut heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'Nee je moet winnen zeker met dit budget en als het de tour niet is dan is 1 etappe toch het minste...
![]()
Ik weet niet wat het zegt, we zullen het wel horen bij een interview. Maar het lijkt mij sterk dat hij het aan de voet al liet lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Mollema natuurlijk. Met andere woorden: wat zegt het als hij niet meezit in groep gele trui als LLS voorop rijdt en het klassement al naar de knoppen is."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Heeeee daar komt weer iemand met het budget op de proppen... Goeiendag zegquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'Nee je moet winnen zeker met dit budget en als het de tour niet is dan is 1 etappe toch het minste...
.
In Southern Sun
Goede reactie. Past bij je ava.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Achja, morgen nieuwe etappe, nieuwe kansen.
Ik verwacht een etappe winst van Gesink, die heeft al lang genoeg zitten sparen nu. Morgen alles eruit gooien, etappe winnen en lekker naar huis.★★★![]()
Hij is hier als pure knecht. Bovendien zal Goss de hoogste prioriteit hebben in de vlakke etappes. Die kunnen we dus ook wegstrepen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef knep het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind hem geen rasaanvaller.
Maar ja, ik krijg niet echt het idee dat hij in vorm is, anders had ie z'n neus toch wel een keer aan het venster gestoken. Nu krijg ik meer een idee van meepeddelen om in vorm te komen voor het naseizoen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mwa hij liet zich nu slachten als een mak schaap. Hij spaart zich een hele dag laat Voeckler al het werk doen en dan is dit het resultaat? Probeer dan iig weg te rijden als je voelt dat een sprint er niet meer inzit. Dit is gewoon dom en ziet er knullig uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als er iemand beter is, kan je moeilijk LLS erop aankijken dat hij het kut heeft gedaan.![]()
Ik verwacht morgen niks van Gesink. Misschien verwacht jij wel teveel op dit moment. Als het dan niet lukt snap ik wel dat het tegenvalt ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, morgen nieuwe etappe, nieuwe kansen.
Ik verwacht een etappe winst van Gesink, die heeft al lang genoeg zitten sparen nu. Morgen alles eruit gooien, etappe winnen en lekker naar huis."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik ben zelf ook een liefhebber van het Italiaanse wielrennen. Voorheen altijd een fan geweest van Simoni, ondanks dat het als mens best een klootzak was. Verder altijd veel sympathie voor Cunego en Ballan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd. Spektakel doet ook wat bij de toeschouwers. Renners moeten wel kunnen, maar de belangen zijn vaak groter dan dat het zou zijn dat de renners niet zouden kunnen.
Tsja, Voeckler in het peloton, kan verdomd irritant zijn. Maar je zal Voeckler bv ( bijna ) nooit zien verzaken en dat is iets wat ik altijd schitterend vind.
Mee eens ook met de knappe zege ja. Hij wint altijd zijn etappes. Zit wel snor bij hem.
En Nibali, gewéldige renner die bij mij veel sympathie opwekt.
Van Scarponi had ik niet zoveel verwacht, rijdt toch al zijn tweede grote ronde dit jaar. Hetzelfde geldt voor Basso. Maar daar had ik van verwacht dat hij wel van wat meer waarde zou zijn voor Nibali als knecht. Van die laatste hoop ik dat hij het echt goed gaat doen. De Haai rijdt altijd erg aanvallend, hopelijk blijft hij dat doen, ook als hij al op het podium staat.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.
Dus iedereen die (om wat voor reden dank ook) niet meedoet om de prijzen kan beter lekker een niveautje lager gaan koersen? Lijkt me niet erg leuk, zo'n peleton van 40 man.![]()
Ah ok, dat verklaart iig een hoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is hier als pure knecht. Bovendien zal Goss de hoogste prioriteit hebben in de vlakke etappes. Die kunnen we dus ook wegstrepen.♫![]()
Want daar kan je niet vallen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef sig000 het volgende:
Schaatsen lijkt me de geschikte sport voor Gesink.![]()
![]()
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?quote:
Je stond zeker ook te juichen in Amsterdam op 12/07/2010...
Loserverheerlijking
BFF met GGMM![]()
Dat doen ze niet van jouw geld. Wel van mensen die veel geld op hun rekening hebben staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet normaal dat dit indirect met mijn geld wordt gedaan, ik kan mij daar redelijk kwaad om maken ja.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Haha.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?
Loserverheerlijking
Dus.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
"Voeckler het werk laten doen" en "Voeckler doet zelf al het werk" zijn twee verschillende dingen. Aandringen zoals Devenyns deed kan dan wel, maar erg veel zin heeft dat dan niet he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hij liet zich nu slachten als een mak schaap. Hij spaart zich een hele dag laat Voeckler al het werk doen en dan is dit het resultaat? Probeer dan iig weg te rijden als je voelt dat een sprint er niet meer inzit. Dit is gewoon dom en ziet er knullig uit.![]()
Het is erger, in het wielrenner worden commentatoren gek als een Nederlander 4de wordt want dit is toch wel de wereldtopquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?
Loserverheerlijking![]()
![]()
![]()
Ah, dus je vindt een vierde plaats in een massasprint in de Tour de France van een joch dat als knecht naar de ronde komt geen wereldprestatie. Nee, het wordt nog wel eens wat met je dan...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is erger, in het wielrenner worden commentatoren gek als een Nederlander 4de wordt want dit is toch wel de wereldtop
In Southern Sun
Grappig, dat er nergens wordt gezeken op Vacansoleil dat met Hoogerland en Westra net zo hard door de mand valt.
Nee het is altijdRabobank
dat het moet ontgelden, want dat Vacansoleil dat is toch zo'n leuk vrijbuitersploegje met een minibudget. Die moeten helemaal niks. Leuk man.
Ik denk zelfs dat Sanchez wist dat benen ook weer niet top waren. Anders had die niet bewust al wat voorsprong genomen op Grand Colombiere. Hij heeft het tactisch slim gespeeld. Gegokt en verloren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
"Voeckler het werk laten doen" en "Voeckler doet zelf al het werk" zijn twee verschillende dingen. Aandringen zoals Devenyns deed kan dan wel, maar erg veel zin heeft dat dan niet he..
Maar ja dat snappen mensen die nooit naar wielrennen kijken niet he (ik bedoel niet jou).Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nog altijd beter om wat begrip voor een zogenaamde "loser" op te brengen dan te vervallen in overdreven verzuurde reacties lijkt me, zeker als je daarna weer vrolijk staat te juichen als zo iemand het wel weer goed doet. Lijkt me een beetje hypocriet en in ieder geval het toonbeeld van een "slechte verliezer".![]()
Termen als 'wereldprestatie' bij een 4de plekquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, dus je vindt een vierde plaats in een massasprint in de Tour de France van een joch dat als knecht naar de ronde komt geen wereldprestatie. Nee, het wordt nog wel eens wat met je dan...![]()
![]()
![]()
Cunego en Ballan, ook renners naar mijn hart.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een liefhebber van het Italiaanse wielrennen. Voorheen altijd een fan geweest van Simoni, ondanks dat het als mens best een klootzak was. Verder altijd veel sympathie voor Cunego en Ballan.
Van Scarponi had ik niet zoveel verwacht, rijdt toch al zijn tweede grote ronde dit jaar. Hetzelfde geldt voor Basso. Maar daar had ik van verwacht dat hij wel van wat meer waarde zou zijn voor Nibali als knecht. Van die laatste hoop ik dat hij het echt goed gaat doen. De Haai rijdt altijd erg aanvallend, hopelijk blijft hij dat doen, ook als hij al op het podium staat.
Precies, Basso had als knecht véél meer waarde moeten hebben. Maar ja, wellicht heeft hij gewoonweg de benen niet. Jammer.
Hopelijk gaat Nibali morgen ook weer aanvallen en dan krijgt hij misschien wel een voorsprong. Aanvallen doet goed en zonder aangevallen te hebben is het in de meeste gevallen dat je minder kans maakt.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Termen als 'wereldprestatie' bij een 4de plek![]()
Omdat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
Dat ze vielen was trouwens hun eigen schuld.![]()
Een term als...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Termen als 'wereldprestatie' bij een 4de plek![]()
En dat je dat niet in wilt zien is je eigen probleem.
In Southern Sun
Hij heeft best wel een mogelijkheid om weg te komen, maar dan moet hij wel andere renners mee hebben. Het is jammer dat VDB2 niet kan dalen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef JC14 het volgende:
[..]
Cunego en Ballan, ook renners naar mijn hart.
Precies, Basso had als knecht véél meer waarde moeten hebben. Maar ja, wellicht heeft hij gewoonweg de benen niet. Jammer.
Hopelijk gaat Nibali morgen ook weer aanvallen en dan krijgt hij misschien wel een voorsprong. Aanvallen doet goed en zonder aangevallen te hebben is het in de meeste gevallen dat je minder kans maakt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Voor zo'n jongen wel ja. Het heeft alles met verwachtingen te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Termen als 'wereldprestatie' bij een 4de plek
Vacansoleil had nog wel een erg succesvolle Giro, al was dat eerder toevallig (al was De Gendt natuurlijk wél een heel slimme aankoop).quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Szura het volgende:
Grappig, dat er nergens wordt gezeken op Vacansoleil dat met Hoogerland en Westra net zo hard door de mand valt.
dat het moet ontgelden, want dat Vacansoleil dat is toch zo'n leuk vrijbuitersploegje met een minibudget. Die moeten helemaal niks. Leuk man.
Die konden iig. meer relaxed aan de Tour beginnen, want die beseffen dat er nog andere koersen zijn.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Jaja, ze zaten niet ver genoeg naar voren zeker!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
Dat ze vielen was trouwens hun eigen schuld.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Termen als 'wereldprestatie' bij een 4de plek
BFF met GGMM![]()
En Rabobank won de Ronde van Californië, geen misselijke ronde met ook geen misselijke concurrentie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vacansoleil had nog wel een erg succesvolle Giro, al was dat eerder toevallig (al was De Gendt natuurlijk wél een heel slimme aankoop).Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja man. Die hebben ook al veel gewonnen deze Tour.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
nou die concurrentie viel best wel tegen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
En Rabobank won de Ronde van Californië, geen misselijke ronde met ook geen misselijke concurrentie.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bij welke Belgen? Ik vind VDB2 een goede renner die lekker aanvallend rijdt. Maar zijn mentaliteit is nou er niet echt een om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Inderdaad, en ze zijn daar ook niet tevreden overquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja man. Die hebben ook al veel gewonnen deze Tour.
BFF met GGMM![]()
Devenyns faalde hard vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.![]()
Ironisch zeg, van een Feyenoord-fan. Die huldigden ook bij een tweede plaatsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.
VCS is ruk, die gasten rijden rond als dode vogeltjes met de gedachte aan hun maatje Poels op de IC.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Szura het volgende:
Daarnaast kun je je afvragen wat veel van die renners überhaupt in de Tour te zoeken hebben, niets volgens mij. Of ja, misschien peloton vulling.♫![]()
Ja, daar waren maar 7 of 8 WT ploegen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef franklop het volgende:
[..]
nou die concurrentie viel best wel tegen hoorThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ze zeggen gewoon dat het een spontaan feest wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ironisch zeg, van een Feyenoord-fan. Die huldigden ook bij een tweede plaats![]()
![]()
ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, daar waren maar 7 of 8 WT ploegen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, en de Nederlanders zijn er wel tevreden over. Maar je lult je niet tegen verder hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze zijn daar ook niet tevreden over'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Oh ja, om maar niet te spreken van het onthoofde Argos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef knep het volgende:
[..]
VCS is ruk, die gasten rijden rond als dode vogeltjes met de gedachte aan hun maatje Poels op de IC.
Daarnaast kun je je afvragen wat veel van die renners überhaupt in de Tour te zoeken hebben, niets volgens mij. Of ja, misschien peloton vulling.♫![]()
Nee hij voelde de sprint nooit te kunnen winnen dus gaf het een laatste poging. Sanchez hij faalde pas hij gaf het zelfs geen poging en gaf zich al voor het einde gewonnenquote:![]()
![]()
Sanchez kwam nog dicht, maar blokkeerde gewoon..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij voelde de sprint nooit te kunnen winnen dus gaf het een laatste poging. Sanchez hij faalde pas hij gaf het zelfs geen poging en gaf zich al voor het einde gewonnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, kunnen jullie die gaan afzeiken als hij niet aan de verwachtingen voldoetquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan t. Dam volgend jaar niet gewoon kopman worden met Gesink en Mollema als knechten?
Alle Nederlanders lekker afbranden!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij ging veel en veel te vroeg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij voelde de sprint nooit te kunnen winnen dus gaf het een laatste poging. Sanchez hij faalde pas hij gaf het zelfs geen poging en gaf zich al voor het einde gewonnen![]()
Sanchez deed wel een poging maar kwam niet bij een domweg sterkere Voeckler. Kijk je wel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij voelde de sprint nooit te kunnen winnen dus gaf het een laatste poging. Sanchez hij faalde pas hij gaf het zelfs geen poging en gaf zich al voor het einde gewonnen'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Die is gewoon op waarde geklopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Sanchez kwam nog dicht, maar blokkeerde gewoon..Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lijkt mij wel het beste ik zie al jaren in hem de beste klimmer en ook zijn tijdrit is beter. Wel moet hij paar ballen aan laten meten want hij is wel minstens zo'n mietje als Gesink al ligt zijn pijngrens wel hogerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan t. Dam volgend jaar niet gewoon kopman worden met Gesink en Mollema als knechten?![]()
Zelden een grotere kneus gezien. Mag freaky40 terug?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel het beste ik zie al jaren in hem de beste klimmer en ook zijn tijdrit is beter. Wel moet hij paar ballen aan laten meten want hij is wel minstens zo'n mietje als Gesink al ligt zijn pijngrens wel hoger'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
preciesquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel het beste ik zie al jaren in hem de beste klimmer en ook zijn tijdrit is beter. Wel moet hij paar ballen aan laten meten want hij is wel minstens zo'n mietje als Gesink al ligt zijn pijngrens wel hogerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Terecht toch, als ze niet aan de doelstellingen voldoen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, kunnen jullie die gaan afzeiken als hij niet aan de verwachtingen voldoet
Alle Nederlanders lekker afbranden!★★★![]()
Jij kijkt al jaren wielrennen en ziet niet dat Sanchez hier op waarde is geklopt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel het beste ik zie al jaren in hem de beste klimmer en ook zijn tijdrit is beter. Wel moet hij paar ballen aan laten meten want hij is wel minstens zo'n mietje als Gesink al ligt zijn pijngrens wel hogerBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Hij gaf het een poging toen hij bijna uit het zicht was gereden jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sanchez deed wel een poging maar kwam niet bij een domweg sterkere Voeckler. Kijk je wel?en kijk hij zal heus bekaf zijn geweest maar had dan weggereden en met eer gefaald.
![]()
Heb je Poels ook afgezeken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Terecht toch, als ze niet aan de doelstellingen voldoen.
Wat een eikelDe dag na z'n val was dé geknipte etappe voor m. Gewoon afstappen, wat een kneus
![]()
Je geeft geen poging, die doe je. Dahaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaf het een poging toen hij bijna uit het zicht was gereden jaen kijk hij zal heus bekaf zijn geweest maar had dan weggereden en met eer gefaald.
In Southern Sun
iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je Poels ook afgezeken?
Wat een eikelDe dag na z'n val was dé geknipte etappe voor m. Gewoon afstappen, wat een kneus
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |