Zoals Renshaw jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben
3 jaar terug was de kritiek dat ze veel met buitenlanders reden en dat daar geen binding mee was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben
Allebei, eerst laten uitfoeteren door hun eigen renners, dan ontslag nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ontslag nemen of zich laten uitfoeteren door hun eigen renners?
Schoonzoon van Breukink selecteren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ontslag nemen of zich laten uitfoeteren door hun eigen renners?
Gaat niet gebeuren, maar hoop doet leven natuurlijk. Er rijden zoveel betere mannen nu, die leggen Gesink er zo op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
Wat hoop ik dat Gesink een etappe wint in de laatste week. Om al die debielen hier de mond te snoeren.
Proberen een etappe te winnen, om types als jij de bek te snoeren. Gaat niet gebeuren waarschijnlijk, maar goed, dan heb jij weer wat te zeiken. Prima toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gast lost godverdomme al een week lang en na elke etappe gooit hij het op 'sparen'Sparen voor wat? De Olympische spelen?
Ik snap eigenlijk niet waarom Gesink nog niet is afgestapt zodat hij de Vuelta kan gaan rijden. Dat deden Van den Broeck en Wiggins bijvoorbeeld ook vorig jaar + dat Contador en A. Schleck daar dit jaar rijden lijkt mij dat wel een uitdaging voor hem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
Wat hoop ik dat Gesink een etappe wint in de laatste week. Om al die debielen hier de mond te snoeren.
het zit je hoog he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gast lost godverdomme al een week lang en na elke etappe gooit hij het op 'sparen'Sparen voor wat? De Olympische spelen?
Mollema en Gesink, dat wordt niets meer. Kruijswijk leek hoopvol, maar vandaag belooft niet veel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, maar hoop doet leven natuurlijk. Er rijden zoveel betere mannen nu, die leggen Gesink er zo op.
Wanneer dan? Vandaag probeerde hij weer aan te klampen hoor en kreeg al snel door niet mee te kunnen dus ging weer 'sparen'. Als je het nooit probeert win je niet nee goh echt johquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Proberen een etappe te winnen, om types als jij de bek te snoeren.
Andy rijdt geen Vuelta waarschijnlijk..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Gesink nog niet is afgestapt zodat hij de Vuelta kan gaan rijden. Dat deden Van den Broeck en Wiggins bijvoorbeeld ook vorig jaar + dat Contador en A. Schleck daar dit jaar rijden lijkt mij dat wel een uitdaging voor hem.
Met afstappen bereik je niks? En na een been breken stapt iedereen afquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Gesink nog niet is afgestapt zodat hij de Vuelta kan gaan rijden. Dat deden Van den Broeck en Wiggins bijvoorbeeld ook vorig jaar + dat Contador en A. Schleck daar dit jaar rijden lijkt mij dat wel een uitdaging voor hem.
Vet, wanneer is die?? Of al geweest?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die etappe waar Boogerd het net over had.
5e in 2010..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de beste prestatie van Gesink is geweest?
In 2009 was dat niet vallen.
Heb je het over Gesink?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
is toch niet gek dat hij zich niet helemaal leeg gaat rijden voor een 25e plek, als ie van plan is om bijvoorbeeld morgen in een ontsnapping mee te zitten?
2006..quote:
Nee die ligt alweer lekker op het strand, met z'n gecashte 2 miljoen van dit jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy rijdt geen Vuelta waarschijnlijk..
Maar in Engeland geef je toch ook 2 kussen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
baas wiggens geeft 3 kussen ipv 2 die de dame dacht
Oh nee, wel 2006quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Etappe die Rasmussen won en Landis parkeerde toch?
What are you sinkin?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb nu al zin in de avondetappe. Het commentaar van Mart bij de samenvatting van de etappe is altijd een hoogtepunt
Meest legendarische tourrit ooit dag er na.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Etappe die Rasmussen won en Landis parkeerde toch?
Ik vond hem juist, zijn voorgeschiedenis in ogenschouw nemend, prima rijden voordat hij lostte. Beter dan ik dacht. Meer kan hij op dit moment niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer dan? Vandaag probeerde hij weer aan te klampen hoor en kreeg al snel door niet mee te kunnen dus ging weer 'sparen'. Als je het nooit probeert win je niet nee goh echt joh
Door jou bedacht? Wow.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef Ericr het volgende:
Tour - Etappe 17, het kuurtje van Landis
1 van de meeste legendarische TT's ook dat jaar.
Of ze doen wat ze van tevoren zeiden, afstappen als het blijkt dat ze voor spek en bonen meedoen en focussen op de vuelta etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond hem juist, gezien zijn situatie, prima rijden voordat hij lostte. Meer kan hij op dit moment niet.
Als je dan lost kun je je wel uit elkaar trekken, maar daar bereik je sowieso niks mee. Dan kun je het beter laten lopen, in de hoop dat je het later wel kan.
Gaat niet gebeuren waarschijnlijk, maar goed, dan heb jij weer wat om te zeiken.
Rabobank, sparen hoort er ook bij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgenKijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt. Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet
Vandaag nog niet, morgen is hij m kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
1/2NEDERLANDER MET DE WITTE TRUI!
Ik dacht dat hij 'm kwijt was.
Lekker vissen:quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee die ligt alweer lekker op het strand, met z'n gecashte 2 miljoen van dit jaar
Maar hij is gevallen he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgenKijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt. Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet
Wtfquote:
quote:
Deze woorden zijn altijd op de Rabo van toepassing ;quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |