SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.![]()
Op zich deed hij het best goed; in de sprint was hij vermoedelijk toch kansloos geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Devenyns die wederom te vroeg gaat en zichzelf tegenkomt, die leert ook helemaal niets bij.![]()
Rabobank 4e geworden, topteam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En dat met hun mini-budget.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Je kunt zeggen wat je wil maar ik had Sanchez zijn tactiek al wel een halfuur geleden gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja, beetje triest he... dat misgunnenSTOER HEquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rust nog uit als ze al over de finish zijn gekomen. Is een deel van de Rabo tactiek.![]()
![]()
![]()
Leuven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Uit welke hoek van Belgie komt Devenijns?![]()
ga weg johquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet doen alsof het spannend was...![]()
Hij heeft zich helemaal kapot gereden voor een handvol seconden. Die gaat daar morgen de tol voor betalen.quote:![]()
Ja, maar in dit geval had Ducrot wel gelijk dat hij een te zwaar verzet reed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Op zich deed hij het best goed; in de sprint was hij vermoedelijk toch kansloos geweest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
vlaming dus. dan verdient ie wel wat sympathie van de nederlandersquote:There are only 151 Pokémon.![]()
Ah ja. En een ieder die geen fan is van Rabo en Gesink is een trol en/of snapt er niks van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef TheArt het volgende: [..] Tuurlijk iedereen die ze niet helemaal afmaakt en die niet cynisch alles bekijkt wat Rabo doet, dan ben je een Rabo-fanboy
![]()
Pot, Ketel, blabla![]()
En die Belgische ploeg toch 5e?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Sanchez deed tactisch niet zoveel verkeerd, maar was blijkbaar echt gesloopt, hij parkeerde echt volledig.
(Zoals Froome ooit parkeerde in de Giro)
![]()
Ze zullen ook wel tevreden zijn dat ze die bollen gewoon hebben weggegeven.
Voeckler bollen, ritzege en rood nummer, de rest nada.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Nee hoor. Jammer voor jou.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft zich helemaal kapot gereden voor een handvol seconden. Die gaat daar morgen de tol voor betalen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Er is nogal een groot verschil tussen geen fan zijn en dit gedrag wat sommige mensen vertonenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah ja. En een ieder die geen fan is van Rabo en Gesink is een trol en/of snapt er niks van.
Pot, Ketel, blabla![]()
![]()
Franse renner hequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterecht dat die rugnummers voor Voeckler zijn.
Jensie of LLS had ze eerder verdiend![]()
Tekenend dat Ten Dam er nog afgereden wordt op het laatst.
Niks ten nadele van hem maar ik heb er een hard hoofd in dat een Nederlander nog een etappe gaat winnen. Er zijn veel renners gewoonweg veel sterker op dit moment.♫![]()
quote:1. FRAVOECKLER Thomas 21 TEAM EUROPCAR 04h 46' 26''
2. ITASCARPONI Michele 41 LAMPRE - ISD 04h 46' 29'' + 00' 03''
3. GERVOIGT Jens 18 RADIOSHACK-NISSAN 04h 46' 33'' + 00' 07''
4. ESPSANCHEZ Luis-Leon 155 RABOBANK CYCLING TEAM 04h 46' 49'' + 00' 23''
5. BELDEVENYNS Dries 194 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 04h 46' 56'' + 00' 30''
6. FRACASAR Sandy 141 FDJ-BIGMAT 04h 49' 10'' + 02' 44''
7. ESPMARTINEZ Egoi 35 EUSKALTEL - EUSKADI 04h 49' 10'' + 02' 44''
8. FRAROLLAND Pierre 29 TEAM EUROPCAR 04h 49' 10'' + 02' 44''
9. BELVAN DEN BROECK Jurgen 111 LOTTO-BELISOL TEAM 04h 49' 10'' + 02' 44''
10. KAZFOFONOV Dmitriy 183 ASTANA PRO TEAM 04h 49' 18'' + 02' 52''
11. FRAPINOT Thibaut 146 FDJ-BIGMAT 04h 49' 42'' + 03' 16''
12. AUSEVANS Cadel 1 BMC RACING TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
13. GBRWIGGINS Bradley 101 SKY PROCYCLING 04h 49' 42'' + 03' 16''
14. IRLROCHE Nicolas 79 AG2R LA MONDIALE 04h 49' 42'' + 03' 16''
15. ITANIBALI Vincenzo 51 LIQUIGAS-CANNONDALE 04h 49' 42'' + 03' 16''
16. RUSMENCHOV Denis 131 KATUSHA TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
17. ESPVALVERDE Alejandro 161 MOVISTAR TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
18. GBRFROOME Christopher 105 SKY PROCYCLING 04h 49' 42'' + 03' 16''
19. PORCOSTA Rui Alberto 163 MOVISTAR TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
20. FRACOPPEL Jérôme 91 SAUR-SOJASUN 04h 49' 42'' + 03' 16''
21. BELMONFORT Maxime 16 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
22. SLOBRAJKOVIC Janez 181 ASTANA PRO TEAM 04h 49' 42'' + 03' 16''
23. ESPZUBELDIA Haimar 19 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
24. GERKLÖDEN Andréas 15 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
25. ESTTAARAMAE Rein 81 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 04h 49' 42'' + 03' 16''
26. LUXSCHLECK Frank 11 RADIOSHACK-NISSAN 04h 49' 42'' + 03' 16''
27. USAVAN GARDEREN Tejay 9 BMC RACING TEAM 04h 49' 59'' + 03' 33''
28. NEDTEN DAM Laurens 157 RABOBANK CYCLING TEAM 04h 50' 06'' + 03' 40''
29. CROKISERLOVSKI Robert 188 ASTANA PRO TEAM 04h 50' 06'' + 03' 40''
30. ESPVALLS FERRI Rafael 128 VACANSOLEIL-DCM 04h 50' 06'' + 03' 40''
31. USALEIPHEIMER Levi 191 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 04h 50' 06'' + 03' 40''
32. AUSPORTE Richie 107 SKY PROCYCLING 04h 50' 06'' + 03' 40''
33. ITABASSO Ivan 52 LIQUIGAS-CANNONDALE 04h 50' 06'' + 03' 40''![]()
Waarom LLS?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterecht dat die rugnummers voor Voeckler zijn.
Jensie of LLS had ze eerder verdiend![]()
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoe makkelijk ze bollen weg geven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zullen ook wel tevreden zijn dat ze die bollen gewoon hebben weggegeven.
Voeckler bollen, ritzege en rood nummer, de rest nada.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je bent gewoon geen fan van Rabo of Gesink, dat kan, maar dan nog hoef je je niet als troll te gedragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah ja. En een ieder die geen fan is van Rabo en Gesink is een trol en/of snapt er niks van.
Pot, Ketel, blabla"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ten Dam ook niet slecht vandaag... valt me erg mee...Als hij bij de ontsnappers had gezeten was hij misschien de snelste geweest op die eindklim...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef knep het volgende:
Niks ten nadele van hem maar ik heb er een hard hoofd in dat een Nederlander nog een etappe gaat winnen. Er zijn veel renners gewoonweg veel sterker op dit moment.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Ze gaven hem ook al die strijdlust voordat Jens nog aan had kunnen sluiten en de afdaling nog bezig was.quote:Neil LOVES Carrots!![]()
Hier had veel meer ingezeten voor Sanchez, helaas. Sanchez blijft toch een held
Voeckler, wat heeft hij het geweldig gedaan vandaag
★★★![]()
Nieuwe Klassementquote:1. GBRWIGGINS Bradley 101 SKY PROCYCLING 43h 59' 02''
2. AUSEVANS Cadel 1 BMC RACING TEAM 44h 00' 55'' + 01' 53''
3. GBRFROOME Christopher 105 SKY PROCYCLING 44h 01' 09'' + 02' 07''
4. ITANIBALI Vincenzo 51 LIQUIGAS-CANNONDALE 44h 01' 25'' + 02' 23''
5. RUSMENCHOV Denis 131 KATUSHA TEAM 44h 02' 04'' + 03' 02''
6. ESPZUBELDIA Haimar 19 RADIOSHACK-NISSAN 44h 02' 21'' + 03' 19''
7. BELMONFORT Maxime 16 RADIOSHACK-NISSAN 44h 03' 25'' + 04' 23''
8. BELVAN DEN BROECK Jurgen 111 LOTTO-BELISOL TEAM 44h 03' 50'' + 04' 48''
9. IRLROCHE Nicolas 79 AG2R LA MONDIALE 44h 04' 31'' + 05' 29''
10. USAVAN GARDEREN Tejay 9 BMC RACING TEAM 44h 04' 33'' + 05' 31''![]()
Ten Dan is meer dan prima in orde hier. Knap dat hij er nog zolang bij heeft kunnen blijven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef knep het volgende:
Niks ten nadele van hem maar ik heb er een hard hoofd in dat een Nederlander nog een etappe gaat winnen. Er zijn veel renners gewoonweg veel sterker op dit moment.In the coolest little capital of the world![]()
Voeckler![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft toch een held he, als je elk jaar keer op keer een etappe weet te winnen en goeie dingen laat zien dat verdien je het ook gewoon. Beter als die nietszeggende Nederlanders die alleen al blij zijn als ze een keer in de top 6 rijden....dingen die iedereen een week na de tour allang weer vergeten is.![]()
Manman... Haal de poep eens uit je ogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er is nogal een groot verschil tussen geen fan zijn en dit gedrag wat sommige mensen vertonen![]()
![]()
meh deels mee eens. ik vind het een vervelend mannetje maar hij heeft wel karakter en verdiend gewonnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef Wrijfhout het volgende:
Voeckler![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft toch een held he, als je elk jaar keer op keer een etappe weet te winnen en goeie dingen laat zien dat verdien je het ook gewoon. Beter als die nietszeggende Nederlanders die alleen al blij zijn als ze een keer in de top 6 rijden....dingen die iedereen een week na de tour allang weer vergeten is.There are only 151 Pokémon.![]()
En jij de spijker uit je reetquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Manman... Haal de poep eens uit je ogen.![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Ronde_van_Frankrijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint gewoon een obsessie van sommige mensen te worden.
2005.
Er doen dit jaar 18 Nederlanders mee, op 219 renners. Op 20 etappes mag je toch hopen dat er minimaal 1x een nederlander wint, en zou statistisch gezien niet zo onlogisch zijn...
Maar als er tegenwoordig een keer een rabo renner mee van voren is, is nog vaak een buitenlander, zoals vandaag Sanchez, of een tijdje terug Rasmussen. Dan is het toch niet zo vreemd als men tegenwoordig wat cynisch begint te worden?![]()
Om dan in de tijdrit weer 3 minuten te verliezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Nober het volgende:
Als Van den Broeck elke etappe 32 seconden pakt dan komt 'ie vanzelf in het geel.sd![]()
Dat zeg ik toch. Hij is de beste van alle NL'ers maar wordt er op het laatst nog een beetje afgereden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ten Dan is meer dan prima in orde hier. Knap dat hij er nog zolang bij heeft kunnen blijven.
Daarna trek ik een parallel naar een mogelijke NL etappezege.♫![]()
Irritant menneke, maar 100000x meer winnaarsmentaliteit dan die ruknederlanders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
meh deels mee eens. ik vind het een vervelend mannetje maar hij heeft wel karakter en verdiend gewonnen.
Hij reed een hele week als een zoutzak en wint nu, Nederlanders krijgen 1 tegenslag en rijden de rest meteen als een zoutzak.![]()
Dit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef 99.999 het volgende:
Voeckler
Rare popiejopie kwast maar hij flikt het wel. Heb ik echt respect voor.♫![]()
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijderquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ten Dam beste nederlander, zegt genoeg ..![]()
Daar komen alle Fok-trollen weer tevoorschijn.
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
enige wat je kan verwijten is dat LLS de bollen makkelijk weggeeft. Verder erg sterk gereden. Uiteindelijk helemaal kapot, maar respect.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijderLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Haten op opnemersquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor Caland opnemen, alsof hij dat zelf niet kan.![]()
![]()
Niet echt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijder"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Makkelijk, zat meer te denken aan top 5.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijder★★★![]()
Mogen we na jaren falen eens ons gal uitspuwen ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.
Of moet alles steeds zo vergoeilijkt worden/
Dat is de reden dat al die renners zulke slappe hap zijn, nooit gehard door kritiek.![]()
Twintigste! dat zou wel een feestje waard zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Ericr het volgende:
Morgen is weer een andere Nederlander leeg, misschien met wat geluk een 20ste plek er bij.
Neil LOVES Carrots!![]()
Hahahahahaha Sporza
"VDB pakt 24 seconden op de groep, eigenlijk de enige die het geprobeerd heeft", als vraag aan Vanendert.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
okequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.![]()
Ach 21ste kan ik ook mee leven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Twintigste! dat zou wel een feestje waard zijn![]()
En maar haten op de rijders terwijl de fout bij de Rabobank leiding ligt. Volgens mij zijn ze ook vergeten te vertellen aan Sanchez dat hij voor de finish er nog langs moest rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkelijk, zat meer te denken aan top 5.![]()
Dat gezeik heb je bij de Giro idd niet. Toch wel het grote nadeel van de Tour. Dan denkt elke randdebiel wat te moeten zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Leiding moet eens doen wat v. Marwijk deed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En maar haten op de rijders terwijl de fout bij de Rabobank leiding ligt. Volgens mij zijn ze ook vergeten te vertellen aan Sanchez dat hij voor de finish er nog langs moest rijden.★★★![]()
Maakt toch geen reet meer uit. Nadat ie gelost was gewoon laten lopen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jetro Willems selecteren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leiding moet eens doen wat v. Marwijk deed."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat hoop ik dat Gesink een etappe wint in de laatste week. Om al die debielen hier de mond te snoeren.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ontslag nemen of zich laten uitfoeteren door hun eigen renners?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Leiding moet eens doen wat v. Marwijk deed.![]()
![]()
Jij hebt ook talent, wist je dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben
In hetposten ben je goed
![]()
Gesink zie ik wel een goede Hockeyspeler worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Ooku het volgende:
Gesink![]()
![]()
Mollema![]()
![]()
Kruijswijk![]()
![]()
Rabobank![]()
![]()
Gewoon meer buitenlandse renners halen die WEL talent hebben★★★![]()
Die ultranationalistische Belgen vergeten dus de aanval van Nibaliquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Szura het volgende:
Hahahahahaha Sporza
"VDB pakt 24 seconden op de groep, eigenlijk de enige die het geprobeerd heeft", als vraag aan Vanendert.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast lost godverdomme al een week lang en na elke etappe gooit hij het op 'sparen'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet meer uit. Nadat ie gelost was gewoon laten lopen.Sparen voor wat? De Olympische spelen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |