Irritant menneke, maar 100000x meer winnaarsmentaliteit dan die ruknederlanders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
meh deels mee eens. ik vind het een vervelend mannetje maar hij heeft wel karakter en verdiend gewonnen.
Dit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef 99.999 het volgende:
Voeckler
Rare popiejopie kwast maar hij flikt het wel. Heb ik echt respect voor.
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijderquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ten Dam beste nederlander, zegt genoeg ..
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij niet zou hoeven knechten voor B garnituur potentieel top 10 rijder
Haten op opnemersquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor Caland opnemen, alsof hij dat zelf niet kan.
Niet echt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Makkelijk, zat meer te denken aan top 5.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mogen we na jaren falen eens ons gal uitspuwen ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Daar komen alle Fok-trollen weer tevoorschijn.
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.
Twintigste! dat zou wel een feestje waard zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Ericr het volgende:
Morgen is weer een andere Nederlander leeg, misschien met wat geluk een 20ste plek er bij.
okequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dat betreft is dit echt een grafforum. Wat is het toch heerlijk vertoeven in het SPT-subforum, de rest van het jaar.
Ach 21ste kan ik ook mee leven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Twintigste! dat zou wel een feestje waard zijn
En maar haten op de rijders terwijl de fout bij de Rabobank leiding ligt. Volgens mij zijn ze ook vergeten te vertellen aan Sanchez dat hij voor de finish er nog langs moest rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkelijk, zat meer te denken aan top 5.
Dat gezeik heb je bij de Giro idd niet. Toch wel het grote nadeel van de Tour. Dan denkt elke randdebiel wat te moeten zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:22 schreef Szura het volgende:
Leiding moet eens doen wat v. Marwijk deed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En maar haten op de rijders terwijl de fout bij de Rabobank leiding ligt. Volgens mij zijn ze ook vergeten te vertellen aan Sanchez dat hij voor de finish er nog langs moest rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |