Het land is prima vind ik. En de inwoners die ik op vakantie ben tegengekomen héél hartelijk. Dus mijn ervaring is uitstekend met de Fransen. Maar goed, begrijp ook wel wat je bedoelt. Ik heb ook wel eens fikse ruzie gehad in de file in Frankrijk, waar een Fransman nogal verhit reageerde op niets eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]Zo'n pleuris hekel aan dat kut land en hun inwoners.
En toch de Tour volgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]Zo'n pleuris hekel aan dat kut land en hun inwoners.
Ze proberen het tenminste ja. Dan mag het niet zoveel opleveren, maar dit willen we gewoon zien aanvallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef JC14 het volgende:
Uitstekend gedaan van Voeckler. Soms haalt hij het bloed van onder je nagels, maar aan de andere kant een échte winnaar. Wilt er altijd voor gaan en ja, hij heeft méér dan een week ziek op bed gelegen.
Chapeau voor de Fransman.
Sanchez had wellicht nog meer kracht, ( dat idee had ik toch gezien zijn dichterbij komen op het einde ) maar zijn laatste versnelling kwam iets te laat.
Verder had ik Scarponi iets hoger ingeschakeld, maar denk ik dat ik te veel verwachtingen had van Michele.
Voor de rest prima dat Nibali en Van den Broeck hebben aangevallen.
Van den Broeck een aantal speldenprikjes uitgedeeld op de Colombiere. Het had weinig om het lijf, maar hij probeerde iig. Dat kon van een Evans of een Menchov niet worden gezegd.
Daarnaast Nibali aan het begin van de afdaling. Ook heel goed, alleen de Sky-formatie greep hem dus nog.
Terug over Van den Broeck: Prima weggereden met die Fransman in de afdaling. Toch nog 35 seconden gepakt t.o.v. gele trui Wiggins.
Van den Broeck heeft dus woord gehouden. Er moeten dingen gebeuren, anders wordt het hem niet.
Van den Broeck en Nibali toonden spektakel.
Evans zei van tevoren wel dat hij ging aanvallen, weliswaar voorzichtigjes, maar toch. Hij deed het iig al niet.
Toen hij voor de start werd geinterviewd door Eurosport, dacht ik het eigenlijk al. Want, zo zei Evans: vandaag loont het niet echt om aan te vallen.
Ook hij heeft dus woord gehouden.
Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema en Kruijswijk vallen mij meer tegen.
Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen.
Dat je echt dacht, een Nederlander gaat de leiderstrui pakken in een grote rende. Zat echt vol spanning op het puntje van mijn stoel toenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat hij in de Vuelta van 2009 liet zien was wel prachtig
En toch de Tour volgen iddquote:
Je beseft je dat Mollemaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.
Waarom? Dagelijks wordt verteld hoe Mollema uit bed wordt getild, plaatsneemt aan de ontbijttafel en toch bikkelt om zondag mee te zitten bij de ontsnapping. Ik denk dat het juist heel logisch is dat Mollema zijn krachten spaart, er komen nog een aantal ritten die hij als favoriet bestempelt. Wat LTD nu heeft gedaan is goed voor zijn moraal, maar had hij zijn krachten niet beter kunnen sparen voor morgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk vindt het nog te vroeg die wacht tot de laatste weekquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Voeckler vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
En toch de Tour volgen iddIk ben elke keer weer blij als ik de top10 zie zonder Fransen en sporadisch een fransman een etappe zie winnen.
Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.quote:
Zo'n val gaat je ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.
Weening in goede doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef knep het volgende:
en de anderen hebben niets te zoeken in heuvel- en bergritten.
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |