Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Mollema en Kruijswijk vallen mij meer tegen.
Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen.
Dat je echt dacht, een Nederlander gaat de leiderstrui pakken in een grote rende. Zat echt vol spanning op het puntje van mijn stoel toenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat hij in de Vuelta van 2009 liet zien was wel prachtig
En toch de Tour volgen iddquote:
Je beseft je dat Mollemaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.
Waarom? Dagelijks wordt verteld hoe Mollema uit bed wordt getild, plaatsneemt aan de ontbijttafel en toch bikkelt om zondag mee te zitten bij de ontsnapping. Ik denk dat het juist heel logisch is dat Mollema zijn krachten spaart, er komen nog een aantal ritten die hij als favoriet bestempelt. Wat LTD nu heeft gedaan is goed voor zijn moraal, maar had hij zijn krachten niet beter kunnen sparen voor morgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk vindt het nog te vroeg die wacht tot de laatste weekquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Voeckler vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
En toch de Tour volgen iddIk ben elke keer weer blij als ik de top10 zie zonder Fransen en sporadisch een fransman een etappe zie winnen.
Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.quote:
Zo'n val gaat je ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.
Weening in goede doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef knep het volgende:
en de anderen hebben niets te zoeken in heuvel- en bergritten.
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
En Langeveld, al is dat dan natuurlijk niet in de bergritten.quote:
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft je dat Mollema
1. harder gevallen is en
2. al heeft getracht aan te vallen na zijn val he?
Daar waar Gesink na zijn val NOOIT meer vooraan heeft gereden in het peloton.
Viel mij zondag ook tegen.quote:
Saxo Bank is tegenwoordig in opkomst. Misschien zijn die wel blij met jou als klant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Rabobank wat een kutploeg en daar heb ik een rekening openstaan die zeg ik ook gelijk op.
Idd. Spektakel doet ook wat bij de toeschouwers. Renners moeten wel kunnen, maar de belangen zijn vaak groter dan dat het zou zijn dat de renners niet zouden kunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze proberen het tenminste ja. Dan mag het niet zoveel opleveren, maar dit willen we gewoon zien aanvallen![]()
Verder is Voeckler een walgelijke renner als hij in het peloton rijdt, altijd iets doen als er een camera op hem gericht is. Maar op het moment dat hij meezit in een aanval, gaat hij er altijd vol voor. Zal niet zo snel verzaken.
Dit jaar vond ik vooral zijn zegen in de Brabantse Pijl heel erg knap. Ik heb heel veel respect voor hem als aanvallende renner.
Volgens mij ben jij ook wel een liefhebber van Italiaanse renners he?
Voecklerquote:
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.
Dat moet dan volgens mij echt al een nagenoeg vlakke etappe zijn waarbij een groep wegblijft. Maar dat laatste is nu net zo moeilijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Langeveld, al is dat dan natuurlijk niet in de bergritten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
Dan moet je toch echt aan stoppen denkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. vandaag dan.
twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Too bad @LLEONSANCHEZ But remember the @rabobank motto: participating is more important than winning #itsjustagame reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |