abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114070752
Misschien wordt het gewoon tijd dat de Rabo ook begint met doping...

Wat vinden jullie?
★★★
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:34:11 #152
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114070759
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgen :') Kijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt.

Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet :o
Wat dat betreft past hij prima bij Rabobank...
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:34:20 #153
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_114070761
quote:
Maar ja kijken wanneer Gesink morgen weer besluit te gaan sparen voor morgen :') Kijken of hij dit keer het sparen een keer tot een tweede klim uitstelt.

Toch mooi dat dit toptalent nooit een offday heeft maar enkel aan sparen doet :o
Net zoals dat Gesink altijd even op gang moet komen :') Ja eh, dan zal je nooit een grote klassementsrenner worden als je het acceleratievermogen van een diesel hebt en in de eerste 2 kilometer van een klim al een keer moet lossen. Al die excuses steeds.. hij is gewoon niet goed genoeg.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_114070776
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:

Wat vinden jullie?
Dan zou ik wel echt plat gaan als de Rabobank met deze prestaties wordt gepakt op het gebruik van doping _O-
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:35:16 #155
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114070802
Leuk dat ze vorig jaar een nieuw systeem hebben bedacht voor de bolletjestrui, dat er nu wel een echte klimmer wint. Maar het alternatief is dat er nu helemaal niemand meer voor rijdt. Degene die straks toevallig een keertje meer ergens als eerste boven was, wint de bergtrui. Ik gok op Froome, dat die in het treintje wat punten meepakt.

Kortom wel een echte klimmer die wint, maar niemand die de trui meer wil winnen :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114070807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dan zou ik wel echt plat gaan als de Rabobank met deze prestaties wordt gepakt op het gebruik van doping _O-
Achja, dat zou best kunnen. Als ze niet waren gevallen zouden ze nu gewoon volop meedoen met alle truien.
★★★
pi_114070825
quote:

Gesink is het niet en hij zal het nooit worden. Dat sparen doet hij gewoon, omdat het dan niet op valt dat hij strak van de afetamine staat, omdat hij te zielig is om echt pijn te leiden. :')
Groot fan van User Wotte
pi_114070840
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Achja, dat zou best kunnen. Als ze niet waren gevallen zouden ze nu gewoon volop meedoen met alle truien.
Ja en als die vervelende tour organisatie geen onregelmatige klimmen in de Tour had gestopt. Ze weten dondersgoed dat Gesink hier niet mee om kan gaan :{ Volgens mij is het gewoon 1 groot complot omdat hun eigen banken het niet zo goed doen als de Rabobank :')
pi_114070845
Mijn hele tour is verpest, die Voeckler wint en krijgt ook nog de bollen, meteen weer aandacht trekken met zijn knie. De aansteller kan keihard fietsen en is weer geblesseerd zodra er een camera op staat. Ik hoop dat elke ploeg hem morgen gaat terugpakken als hij wil ontsnappen.
pi_114070858
Gesink heeft zowieso een halve berg nodig om in een ritme me tkomen die genoeg is om mee te kunnen met demarrages van toppers, dus die gaat daar altijd op gepakt worden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:37:02 #161
40566 Ericr
Livewrong
pi_114070859
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten, in ieder geval was groen en geel al niet binnen bereik voor de TDF begon. Wit en bollen had gekund.
pi_114070864
quote:

Heeft niets met besluiten te maken, maar gewoon met niet beter kunnen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_114070866
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:

Wat vinden jullie?
Neuh, Gesink moet naar een ander ploeg en het wordt knallen volgend jaar :7
pi_114070889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja en als die vervelende tour organisatie geen onregelmatige klimmen in de Tour had gestopt. Ze weten dondersgoed dat Gesink hier niet mee om kan gaan :{ Volgens mij is het gewoon 1 groot complot omdat hun eigen banken het niet zo goed doen als de Rabobank :')
Kut Fransen. Zo had ik er idd nog niet over gedacht, maar je hebt gelijk.

Het is allemaal de schuld van de tour organisatie en het vallen.
★★★
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:38:26 #165
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114070909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Net zoals dat Gesink altijd even op gang moet komen :') Ja eh, dan zal je nooit een grote klassementsrenner worden als je het acceleratievermogen van een diesel hebt en in de eerste 2 kilometer van een klim al een keer moet lossen. Al die excuses steeds.. hij is gewoon niet goed genoeg.
Het leukste is dat hij na de Tour de Vuelta ook wel weer zal laten lopen omdat hij te vermoeit is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114070923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Heeft niets met besluiten te maken, maar gewoon met niet beter kunnen.
Ik ga enkel op zijn woorden af hoor. Zo was de tijdrit nog zijn eerste tijdrit ooit waar hij niet vol had gereden en de dag daarvoor had hij gewoon rustig aangedaan om een keer te kunnen ontsnappen etc. etc.

Zolang hij zelf niet beseft niet te sparen maar gewoon niet beter kan zal hij echt nooit progressie maken met zijn treurige pijngrens.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:38:54 #167
40566 Ericr
Livewrong
pi_114070930
Het verrotte is dat bij een Nederlandse overwinning in een tourrit er gelijk gedacht wordt dat het lek boven is, kan daarna gerust weer 7 jaar of langer duren voordat een Nederlander iets wint. Toen Weening won werden hem zelfs Touroverwinningen toebedacht (nou goed door Smeets dan), het is te vaak alles of niets in Nederland.
pi_114070976
Uitstekend gedaan van Voeckler. Soms haalt hij het bloed van onder je nagels, maar aan de andere kant een échte winnaar. Wilt er altijd voor gaan en ja, hij heeft méér dan een week ziek op bed gelegen.
Chapeau voor de Fransman.
Sanchez had wellicht nog meer kracht, ( dat idee had ik toch gezien zijn dichterbij komen op het einde ) maar zijn laatste versnelling kwam iets te laat.
Verder had ik Scarponi iets hoger ingeschakeld, maar denk ik dat ik te veel verwachtingen had van Michele.

Voor de rest prima dat Nibali en Van den Broeck hebben aangevallen.
Van den Broeck een aantal speldenprikjes uitgedeeld op de Colombiere. Het had weinig om het lijf, maar hij probeerde iig. Dat kon van een Evans of een Menchov niet worden gezegd.
Daarnaast Nibali aan het begin van de afdaling. Ook heel goed, alleen de Sky-formatie greep hem dus nog.
Terug over Van den Broeck: Prima weggereden met die Fransman in de afdaling. Toch nog 35 seconden gepakt t.o.v. gele trui Wiggins.
Van den Broeck heeft dus woord gehouden. Er moeten dingen gebeuren, anders wordt het hem niet.
Van den Broeck en Nibali toonden spektakel.
Evans zei van tevoren wel dat hij ging aanvallen, weliswaar voorzichtigjes, maar toch. Hij deed het iig al niet.
Toen hij voor de start werd geinterviewd door Eurosport, dacht ik het eigenlijk al. Want, zo zei Evans: vandaag loont het niet echt om aan te vallen.
Ook hij heeft dus woord gehouden. ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:40:08 #169
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_114070983
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het leukste is dat hij na de Tour de Vuelta ook wel weer zal laten lopen omdat hij te vermoeit is.
Wat hij in de Vuelta van 2009 liet zien was wel prachtig O+
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_114070992
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Ericr het volgende: het is te vaak niets in Nederland.
Fixed
pi_114071014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Ericr het volgende:
Het verrotte is dat bij een Nederlandse overwinning in een tourrit er gelijk gedacht wordt dat het lek boven is, kan daarna gerust weer 7 jaar of langer duren voordat een Nederlander iets wint. Toen Weening won werden hem zelfs Touroverwinningen toebedacht (nou goed door Smeets dan), het is te vaak alles of niets in Nederland.
Na donderdag zijn er 150 etappes op rij geweest zonder een Hollandsche zege !!!! :'( en dan staat Nederland in het buitenland nog bekend als een fietsland _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_114071065
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef JC14 het volgende:
Uitstekend gedaan van Voeckler. Soms haalt hij het bloed van onder je nagels, maar aan de andere kant een échte winnaar. Wilt er altijd voor gaan en ja, hij heeft méér dan een week ziek op bed gelegen.
Sanchez had wellicht nog meer kracht, ( dat idee had ik toch gezien zijn dichterbij komen op het einde ) maar zijn laatste versnelling kwam iets te laat.
Verder had ik Scarponi iets hoger ingeschakeld, maar denk ik dat ik te veel verwachtingen had van Michele.

Van den Broeck een aantal speldenprikjes uitgedeeld op de Colombiere. Het had weinig om het lijf, maar hij probeerde iig. Dat kon van een Evans of een Menchov niet worden gezegd.
Daarnaast Nibali aan het begin van de afdaling. Ook heel goed, alleen de Sky-formatie greep hem dus nog.
Terug over Van den Broeck: Prima weggereden met die Fransman in de afdaling. Toch nog 35 seconden gepakt t.o.v. gele trui Wiggins.
Van den Broeck heeft dus woord gehouden. Er moeten dingen gebeuren, anders wordt het hem niet.
Evans zei van tevoren wel dat hij ging aanvallen, weliswaar voorzichtigjes, maar toch. Hij deed het iig al niet.
Toen hij voor de start werd geinterviewd door Eurosport, dacht ik het eigenlijk al. Want, zo zei Evans: vandaag loont het niet echt om aan te vallen.
Wat vond je van de Nederlanders? :{
★★★
pi_114071109
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat vond je van de Nederlanders? :{
Ten Dam prima voor zijn doen. Kroon viel ook nog wel aan, maar uiteindelijk niet zo sterk als dat ik dacht.
De rest moet meer pindakaas op hun boterham doen en nog een flinke portie peper in hun reet worden gedouwd.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:43:09 #174
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114071111
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Maar in de tour rijdt hij wederom mee als figurant. Ik heb werkelijk geen idee waarom hij niet gewoon afstapt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114071129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Ericr het volgende:
Wagendorp, bij wijze van grap.
pi_114071142
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Kut Fransen.
^O^ Zo'n pleuris hekel aan dat kut land en hun inwoners.
pi_114071180
Mollema en Kruijswijk vallen mij meer tegen.
pi_114071192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Syntix het volgende:

[..]

Het land is prima vind ik. En de inwoners die ik op vakantie ben tegengekomen héél hartelijk. Dus mijn ervaring is uitstekend met de Fransen. Maar goed, begrijp ook wel wat je bedoelt. Ik heb ook wel eens fikse ruzie gehad in de file in Frankrijk, waar een Fransman nogal verhit reageerde op niets eigenlijk.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:45:44 #179
67089 Gillingham
The horror...
pi_114071199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Syntix het volgende:

[..]

En toch de Tour volgen?
What's it going to be then, eh?
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:46:01 #180
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114071209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef JC14 het volgende:

Ze proberen het tenminste ja. Dan mag het niet zoveel opleveren, maar dit willen we gewoon zien aanvallen :)

Verder is Voeckler een walgelijke renner als hij in het peloton rijdt, altijd iets doen als er een camera op hem gericht is. Maar op het moment dat hij meezit in een aanval, gaat hij er altijd vol voor. Zal niet zo snel verzaken.

Dit jaar vond ik vooral zijn zegen in de Brabantse Pijl heel erg knap. Ik heb heel veel respect voor hem als aanvallende renner.

Volgens mij ben jij ook wel een liefhebber van Italiaanse renners he?
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114071212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen.
pi_114071247
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dan Gesink? Dan moeten er wel heel veel posters van hem aan je muur hangen.
Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:47:16 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114071252
Is Gesink al binnen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:47:24 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114071259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Dat je echt dacht, een Nederlander gaat de leiderstrui pakken in een grote rende. Zat echt vol spanning op het puntje van mijn stoel toen ^O^ Vorig jaar ook mooi met Mollema, die dat wel lukte, maar helaas de zege aan Martin moest laten.
pi_114071260
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef Gillingham het volgende:

[..]

En toch de Tour volgen?
En toch de Tour volgen idd ;) Ik ben elke keer weer blij als ik de top10 zie zonder Fransen en sporadisch een fransman een etappe zie winnen. ^O^
pi_114071273
Ik hoop nog meer dan dat ik al deed op een ritzege voor Rabo. Alleen om die zure kutjes hier een nog zuurdere smoel te zien trekken dan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_114071286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Caland het volgende:
Is Gesink al binnen?
Begint net aan de col van BC hoorde ik net op de radio.
★★★
pi_114071292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ja. Mollema moest er aan de voet al af en Kruijswijk gelijktijdig met Gesink. Terwijl zij mij, ondanks de val, in betere doen leken dan Gesink.
Je beseft je dat Mollema
1. harder gevallen is en
2. al heeft getracht aan te vallen na zijn val he?

Daar waar Gesink na zijn val NOOIT meer vooraan heeft gereden in het peloton.
pi_114071300
quote:
Waarom? Dagelijks wordt verteld hoe Mollema uit bed wordt getild, plaatsneemt aan de ontbijttafel en toch bikkelt om zondag mee te zitten bij de ontsnapping. Ik denk dat het juist heel logisch is dat Mollema zijn krachten spaart, er komen nog een aantal ritten die hij als favoriet bestempelt. Wat LTD nu heeft gedaan is goed voor zijn moraal, maar had hij zijn krachten niet beter kunnen sparen voor morgen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:48:15 #190
11102 knep
Mountainfreak
pi_114071306
Het probleem met de gevallen Nederlanders is dat ze er gewoon niet meer doorheen gaan komen, de Tour is te zwaar om te herstellen van dergelijke verwondingen. Mollema kon vorig jaar nog herstellen van wat grieperigheid maar gaat in deze Tour ook niets meer kunnen uitrichten denk ik.

Blijven over de 'fitte' Nederlanders, Hoogerland zit iedere afdaling met samengeknepen billen en rijdt verder ook als een dood vogeltje rond. Ten Dam is geen afmaker, Kroon is bejaard en de anderen hebben niets te zoeken in heuvel- en bergritten.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:48:24 #191
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114071315
quote:
Kruijswijk vindt het nog te vroeg die wacht tot de laatste week :7

Mollema was er vandaag wel erg vroeg af ja.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:48:28 #192
67089 Gillingham
The horror...
pi_114071319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Syntix het volgende:

[..]

En toch de Tour volgen idd ;) Ik ben elke keer weer blij als ik de top10 zie zonder Fransen en sporadisch een fransman een etappe zie winnen. ^O^
Voeckler vandaag. ^O^
What's it going to be then, eh?
pi_114071324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Caland het volgende:
Is Gesink al binnen?
Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:49:26 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114071356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hij is zich aan het sparen op morgen maar de zon brandde zo erg op zijn hoofd dat hij even aan het uitrusten in de berm is.
Zo'n val gaat je ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114071364
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef knep het volgende:
en de anderen hebben niets te zoeken in heuvel- en bergritten.
Weening in goede doen.
pi_114071371
Monfort _O_
Van den Broeck _O_
Gesink :')
BFF met GGMM
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 juli 2012 @ 17:49:55 #197
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114071378
erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50 Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
Keepontrying.
pi_114071379
Rabobank wat een kutploeg en daar heb ik een rekening openstaan die zeg ik ook gelijk op.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:50:13 #199
11102 knep
Mountainfreak
pi_114071395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Weening in goede doen.
Die was ik idd even vergeten.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:50:19 #200
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114071401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Weening in goede doen.
En Langeveld, al is dat dan natuurlijk niet in de bergritten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')