Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft je dat Mollema
1. harder gevallen is en
2. al heeft getracht aan te vallen na zijn val he?
Daar waar Gesink na zijn val NOOIT meer vooraan heeft gereden in het peloton.
Viel mij zondag ook tegen.quote:
Saxo Bank is tegenwoordig in opkomst. Misschien zijn die wel blij met jou als klant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Rabobank wat een kutploeg en daar heb ik een rekening openstaan die zeg ik ook gelijk op.
Idd. Spektakel doet ook wat bij de toeschouwers. Renners moeten wel kunnen, maar de belangen zijn vaak groter dan dat het zou zijn dat de renners niet zouden kunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze proberen het tenminste ja. Dan mag het niet zoveel opleveren, maar dit willen we gewoon zien aanvallen![]()
Verder is Voeckler een walgelijke renner als hij in het peloton rijdt, altijd iets doen als er een camera op hem gericht is. Maar op het moment dat hij meezit in een aanval, gaat hij er altijd vol voor. Zal niet zo snel verzaken.
Dit jaar vond ik vooral zijn zegen in de Brabantse Pijl heel erg knap. Ik heb heel veel respect voor hem als aanvallende renner.
Volgens mij ben jij ook wel een liefhebber van Italiaanse renners he?
Voecklerquote:
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.
Dat moet dan volgens mij echt al een nagenoeg vlakke etappe zijn waarbij een groep wegblijft. Maar dat laatste is nu net zo moeilijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Langeveld, al is dat dan natuurlijk niet in de bergritten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
Dan moet je toch echt aan stoppen denkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. vandaag dan.
twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Too bad @LLEONSANCHEZ But remember the @rabobank motto: participating is more important than winning #itsjustagame reageer retweet
Ik vind het gewoon niet normaal dat dit indirect met mijn geld wordt gedaan, ik kan mij daar redelijk kwaad om maken ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Saxo Bank is tegenwoordig in opkomst. Misschien zijn die wel blij met jou als klant.
Dus als hij niet meezit met groep gele trui stelt hij teleur? Wat heeft hij eraan om daar te rijden als er nog mooie ritten voor hem aankomen en LLS voorop rijdt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.
Basso en Scarponi hebben de Giro in de benen he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik ben idd een liefhebber van Italiaanse wielrenners. Basso valt mij trouwens een tikkie tegen. Zo'n Scarponi had ik ook wel iets beter verwacht, maar kan misschien nog komen.
En Nibali, gewéldige renner die bij mij veel sympathie opwekt.
Daarnaast vind ik dat Langeveld niets in een grote ronde te zoeken heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan moet dan volgens mij echt al een nagenoeg vlakke etappe zijn waarbij een groep wegblijft. Maar dat laatste is nu net zo moeilijk.
Deze twitter somt de instelling van de ploeg wel opquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
Rabobank en TdF = Paralympics team doet mee aan de normale Olympische Spelen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze twitter somt de instelling van de ploeg wel opHij zegt geen eens teleurgesteld te zijn. (Voor Sanchez)
Hij houdt zelf niet van de Tour, in principe. Maar Langeveld is wel zo'n renner die wanneer hij in de juiste vlucht meezit, ik het wel zie afmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef knep het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat Langeveld niets in een grote ronde te zoeken heeft.
Net zoals Terpstra bv...
Nee!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
God, Breuking zegt dat ze het zullen blijven proberen en het is weer niet goed... Wat een dom volk toch...
Gesink liet zich niet afzakken, hij moest gewoon lossen. Toen hij gelost was liet hij het lopen ja. En ik weet niet of Mollema het liet lopen, dit doe je niet uit weelde. Die moest ook gewoon lossen en zal ook niet meer hebben aangedrongen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenWat ben jij een troll zeg.
Klopt wel, maar zeker Basso zou toch wel wat meer moeten kunnen laten zien. Maar ik vergis me misschien wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Basso en Scarponi hebben de Giro in de benen he?
Als je moet winnen en je zegt 'goodtry je best gedaan volgende keer beter' dan heb je echt geen ruggengraat hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
God, Breuking zegt dat ze het zullen blijven proberen en het is weer niet goed... Wat een dom volk toch...
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dus als hij niet meezit met groep gele trui stelt hij teleur? Wat heeft hij eraan om daar te rijden als er nog mooie ritten voor hem aankomen en LLS voorop rijdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |