Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft je dat Mollema
1. harder gevallen is en
2. al heeft getracht aan te vallen na zijn val he?
Daar waar Gesink na zijn val NOOIT meer vooraan heeft gereden in het peloton.
Viel mij zondag ook tegen.quote:
Saxo Bank is tegenwoordig in opkomst. Misschien zijn die wel blij met jou als klant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Rabobank wat een kutploeg en daar heb ik een rekening openstaan die zeg ik ook gelijk op.
Idd. Spektakel doet ook wat bij de toeschouwers. Renners moeten wel kunnen, maar de belangen zijn vaak groter dan dat het zou zijn dat de renners niet zouden kunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze proberen het tenminste ja. Dan mag het niet zoveel opleveren, maar dit willen we gewoon zien aanvallen![]()
Verder is Voeckler een walgelijke renner als hij in het peloton rijdt, altijd iets doen als er een camera op hem gericht is. Maar op het moment dat hij meezit in een aanval, gaat hij er altijd vol voor. Zal niet zo snel verzaken.
Dit jaar vond ik vooral zijn zegen in de Brabantse Pijl heel erg knap. Ik heb heel veel respect voor hem als aanvallende renner.
Volgens mij ben jij ook wel een liefhebber van Italiaanse renners he?
Voecklerquote:
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.
Dat moet dan volgens mij echt al een nagenoeg vlakke etappe zijn waarbij een groep wegblijft. Maar dat laatste is nu net zo moeilijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Langeveld, al is dat dan natuurlijk niet in de bergritten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
Dan moet je toch echt aan stoppen denkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. vandaag dan.
twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Too bad @LLEONSANCHEZ But remember the @rabobank motto: participating is more important than winning #itsjustagame reageer retweet
Ik vind het gewoon niet normaal dat dit indirect met mijn geld wordt gedaan, ik kan mij daar redelijk kwaad om maken ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Saxo Bank is tegenwoordig in opkomst. Misschien zijn die wel blij met jou als klant.
Dus als hij niet meezit met groep gele trui stelt hij teleur? Wat heeft hij eraan om daar te rijden als er nog mooie ritten voor hem aankomen en LLS voorop rijdt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke persoon is anders, Gesink hersteld gewoon moeilijk van zo'n val. Gesink rijdt in vergelijking met voor de rustdag al beter, waar hij gelost werd met Petacchi, Mollema lijkt slechter te gaan rijden, vandaag dan.
Basso en Scarponi hebben de Giro in de benen he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik ben idd een liefhebber van Italiaanse wielrenners. Basso valt mij trouwens een tikkie tegen. Zo'n Scarponi had ik ook wel iets beter verwacht, maar kan misschien nog komen.
En Nibali, gewéldige renner die bij mij veel sympathie opwekt.
Daarnaast vind ik dat Langeveld niets in een grote ronde te zoeken heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan moet dan volgens mij echt al een nagenoeg vlakke etappe zijn waarbij een groep wegblijft. Maar dat laatste is nu net zo moeilijk.
Deze twitter somt de instelling van de ploeg wel opquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Pino112 het volgende:
Keepontrying.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 17:48:50Good try from @LLEONSANCHEZ He went full for the stage win. it was close. #keepontrying reageer retweet
Rabobank en TdF = Paralympics team doet mee aan de normale Olympische Spelen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze twitter somt de instelling van de ploeg wel opHij zegt geen eens teleurgesteld te zijn. (Voor Sanchez)
Hij houdt zelf niet van de Tour, in principe. Maar Langeveld is wel zo'n renner die wanneer hij in de juiste vlucht meezit, ik het wel zie afmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef knep het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat Langeveld niets in een grote ronde te zoeken heeft.
Net zoals Terpstra bv...
Nee!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
God, Breuking zegt dat ze het zullen blijven proberen en het is weer niet goed... Wat een dom volk toch...
Gesink liet zich niet afzakken, hij moest gewoon lossen. Toen hij gelost was liet hij het lopen ja. En ik weet niet of Mollema het liet lopen, dit doe je niet uit weelde. Die moest ook gewoon lossen en zal ook niet meer hebben aangedrongen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenWat ben jij een troll zeg.
Klopt wel, maar zeker Basso zou toch wel wat meer moeten kunnen laten zien. Maar ik vergis me misschien wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Basso en Scarponi hebben de Giro in de benen he?
Als je moet winnen en je zegt 'goodtry je best gedaan volgende keer beter' dan heb je echt geen ruggengraat hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
God, Breuking zegt dat ze het zullen blijven proberen en het is weer niet goed... Wat een dom volk toch...
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dus als hij niet meezit met groep gele trui stelt hij teleur? Wat heeft hij eraan om daar te rijden als er nog mooie ritten voor hem aankomen en LLS voorop rijdt?
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je moet winnen en je zegt 'goodtry je best gedaan volgende keer beter' dan heb je echt geen ruggengraat hoorNatuurlijk moet je Sanchez niet afvallen maar stel dan op zijn minst dat je teleurgesteld voor hem bent en er meer had ingezeten.
Daar moet hij aan gaan denken ja. Hij is zich aan het sparen zodra hij lost, maar je kunt je gaan afvragen of hij het straks wel kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt aan stoppen denken
Hoezo troll?? Termen als troll en haten worden hier wel heel gemakkelijk uit de kast gehaald, lijkt wel of mensen de betekenis van die woorden niet kennen. Of dat ze het stoer vinden dit te roepen, wsch. het laatste.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenWat ben jij een troll zeg.
Maar wat moet ie dan? Koste wat het kost proberen aan te haken en dan écht zeker weten dat je later niets meer kunt, omdat er in Nederland anders wat forumnerds op hem zitten te kankeren, of wat dan ook?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar moet hij aan gaan denken ja. Hij is zich aan het sparen zodra hij lost, maar je kunt je gaan afvragen of hij het straks wel kan.
Mollema natuurlijk. Met andere woorden: wat zegt het als hij niet meezit in groep gele trui als LLS voorop rijdt en het klassement al naar de knoppen is.quote:
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.
Ik weet het niet, ik vind hem geen rasaanvaller.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij houdt zelf niet van de Tour, in principe. Maar Langeveld is wel zo'n renner die wanneer hij in de juiste vlucht meezit, ik het wel zie afmaken.
Ik dicht hem meer afmakerskwaliteiten toe dan de meeste andere Nederlanders.
Als er iemand beter is, kan je moeilijk LLS erop aankijken dat hij het kut heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'Nee je moet winnen zeker met dit budget en als het de tour niet is dan is 1 etappe toch het minste...
Ik weet niet wat het zegt, we zullen het wel horen bij een interview. Maar het lijkt mij sterk dat hij het aan de voet al liet lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Mollema natuurlijk. Met andere woorden: wat zegt het als hij niet meezit in groep gele trui als LLS voorop rijdt en het klassement al naar de knoppen is.
Heeeee daar komt weer iemand met het budget op de proppen... Goeiendag zegquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'Nee je moet winnen zeker met dit budget en als het de tour niet is dan is 1 etappe toch het minste...
Goede reactie. Past bij je ava.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.
Hij is hier als pure knecht. Bovendien zal Goss de hoogste prioriteit hebben in de vlakke etappes. Die kunnen we dus ook wegstrepen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef knep het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind hem geen rasaanvaller.
Maar ja, ik krijg niet echt het idee dat hij in vorm is, anders had ie z'n neus toch wel een keer aan het venster gestoken. Nu krijg ik meer een idee van meepeddelen om in vorm te komen voor het naseizoen.
Mwa hij liet zich nu slachten als een mak schaap. Hij spaart zich een hele dag laat Voeckler al het werk doen en dan is dit het resultaat? Probeer dan iig weg te rijden als je voelt dat een sprint er niet meer inzit. Dit is gewoon dom en ziet er knullig uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als er iemand beter is, kan je moeilijk LLS erop aankijken dat hij het kut heeft gedaan.
Ik verwacht morgen niks van Gesink. Misschien verwacht jij wel teveel op dit moment. Als het dan niet lukt snap ik wel dat het tegenvalt ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, morgen nieuwe etappe, nieuwe kansen.
Ik verwacht een etappe winst van Gesink, die heeft al lang genoeg zitten sparen nu. Morgen alles eruit gooien, etappe winnen en lekker naar huis.
Ik ben zelf ook een liefhebber van het Italiaanse wielrennen. Voorheen altijd een fan geweest van Simoni, ondanks dat het als mens best een klootzak was. Verder altijd veel sympathie voor Cunego en Ballan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd. Spektakel doet ook wat bij de toeschouwers. Renners moeten wel kunnen, maar de belangen zijn vaak groter dan dat het zou zijn dat de renners niet zouden kunnen.
Tsja, Voeckler in het peloton, kan verdomd irritant zijn. Maar je zal Voeckler bv ( bijna ) nooit zien verzaken en dat is iets wat ik altijd schitterend vind.
Mee eens ook met de knappe zege ja. Hij wint altijd zijn etappes. Zit wel snor bij hem.
Ik ben idd een liefhebber van Italiaanse wielrenners. Basso valt mij trouwens een tikkie tegen. Zo'n Scarponi had ik ook wel iets beter verwacht, maar kan misschien nog komen.
En Nibali, gewéldige renner die bij mij veel sympathie opwekt.
...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.
Ah ok, dat verklaart iig een hoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is hier als pure knecht. Bovendien zal Goss de hoogste prioriteit hebben in de vlakke etappes. Die kunnen we dus ook wegstrepen.
Want daar kan je niet vallen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef sig000 het volgende:
Schaatsen lijkt me de geschikte sport voor Gesink.
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?quote:
Dat doen ze niet van jouw geld. Wel van mensen die veel geld op hun rekening hebben staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet normaal dat dit indirect met mijn geld wordt gedaan, ik kan mij daar redelijk kwaad om maken ja.
Haha.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?
Je stond zeker ook te juichen in Amsterdam op 12/07/2010...
Loserverheerlijking
"Voeckler het werk laten doen" en "Voeckler doet zelf al het werk" zijn twee verschillende dingen. Aandringen zoals Devenyns deed kan dan wel, maar erg veel zin heeft dat dan niet he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hij liet zich nu slachten als een mak schaap. Hij spaart zich een hele dag laat Voeckler al het werk doen en dan is dit het resultaat? Probeer dan iig weg te rijden als je voelt dat een sprint er niet meer inzit. Dit is gewoon dom en ziet er knullig uit.
Het is erger, in het wielrenner worden commentatoren gek als een Nederlander 4de wordt want dit is toch wel de wereldtopquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?
Je stond zeker ook te juichen in Amsterdam op 12/07/2010...
Loserverheerlijking
Ah, dus je vindt een vierde plaats in een massasprint in de Tour de France van een joch dat als knecht naar de ronde komt geen wereldprestatie. Nee, het wordt nog wel eens wat met je dan...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is erger, in het wielrenner worden commentatoren gek als een Nederlander 4de wordt want dit is toch wel de wereldtop![]()
Ik denk zelfs dat Sanchez wist dat benen ook weer niet top waren. Anders had die niet bewust al wat voorsprong genomen op Grand Colombiere. Hij heeft het tactisch slim gespeeld. Gegokt en verloren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
"Voeckler het werk laten doen" en "Voeckler doet zelf al het werk" zijn twee verschillende dingen. Aandringen zoals Devenyns deed kan dan wel, maar erg veel zin heeft dat dan niet he..
Termen als 'wereldprestatie' bij een 4de plekquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, dus je vindt een vierde plaats in een massasprint in de Tour de France van een joch dat als knecht naar de ronde komt geen wereldprestatie. Nee, het wordt nog wel eens wat met je dan...
Cunego en Ballan, ook renners naar mijn hart.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een liefhebber van het Italiaanse wielrennen. Voorheen altijd een fan geweest van Simoni, ondanks dat het als mens best een klootzak was. Verder altijd veel sympathie voor Cunego en Ballan.
Van Scarponi had ik niet zoveel verwacht, rijdt toch al zijn tweede grote ronde dit jaar. Hetzelfde geldt voor Basso. Maar daar had ik van verwacht dat hij wel van wat meer waarde zou zijn voor Nibali als knecht. Van die laatste hoop ik dat hij het echt goed gaat doen. De Haai rijdt altijd erg aanvallend, hopelijk blijft hij dat doen, ook als hij al op het podium staat.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Termen als 'wereldprestatie' bij een 4de plek![]()
Omdat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
Dat ze vielen was trouwens hun eigen schuld.
Een term als...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft best wel een mogelijkheid om weg te komen, maar dan moet hij wel andere renners mee hebben. Het is jammer dat VDB2 niet kan dalen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef JC14 het volgende:
[..]
Cunego en Ballan, ook renners naar mijn hart.
Precies, Basso had als knecht véél meer waarde moeten hebben. Maar ja, wellicht heeft hij gewoonweg de benen niet. Jammer.
Hopelijk gaat Nibali morgen ook weer aanvallen en dan krijgt hij misschien wel een voorsprong. Aanvallen doet goed en zonder aangevallen te hebben is het in de meeste gevallen dat je minder kans maakt.
Voor zo'n jongen wel ja. Het heeft alles met verwachtingen te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vacansoleil had nog wel een erg succesvolle Giro, al was dat eerder toevallig (al was De Gendt natuurlijk wél een heel slimme aankoop).quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Szura het volgende:
Grappig, dat er nergens wordt gezeken op Vacansoleil dat met Hoogerland en Westra net zo hard door de mand valt.
Nee het is altijdRabobank
dat het moet ontgelden, want dat Vacansoleil dat is toch zo'n leuk vrijbuitersploegje met een minibudget. Die moeten helemaal niks. Leuk man.
Jaja, ze zaten niet ver genoeg naar voren zeker!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
Dat ze vielen was trouwens hun eigen schuld.
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Rabobank won de Ronde van Californië, geen misselijke ronde met ook geen misselijke concurrentie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vacansoleil had nog wel een erg succesvolle Giro, al was dat eerder toevallig (al was De Gendt natuurlijk wél een heel slimme aankoop).
Ja man. Die hebben ook al veel gewonnen deze Tour.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.
nou die concurrentie viel best wel tegen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
En Rabobank won de Ronde van Californië, geen misselijke ronde met ook geen misselijke concurrentie.
Bij welke Belgen? Ik vind VDB2 een goede renner die lekker aanvallend rijdt. Maar zijn mentaliteit is nou er niet echt een om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef het op man, 0,0 ambitie bij NL-se wielrenners. Kunnen een voorbeeld nemen aan de Belgen, daar heerst wél een echte koersmentaliteit.
Inderdaad, en ze zijn daar ook niet tevreden overquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja man. Die hebben ook al veel gewonnen deze Tour.
Devenyns faalde hard vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ironisch zeg, van een Feyenoord-fan. Die huldigden ook bij een tweede plaatsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VCS is ruk, die gasten rijden rond als dode vogeltjes met de gedachte aan hun maatje Poels op de IC.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Szura het volgende:
Grappig, dat er nergens wordt gezeken op Vacansoleil dat met Hoogerland en Westra net zo hard door de mand valt.
Nee het is altijdRabobank
dat het moet ontgelden, want dat Vacansoleil dat is toch zo'n leuk vrijbuitersploegje met een minibudget. Die moeten helemaal niks. Leuk man.
Ja, daar waren maar 7 of 8 WT ploegen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef franklop het volgende:
[..]
nou die concurrentie viel best wel tegen hoor
Ze zeggen gewoon dat het een spontaan feest wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ironisch zeg, van een Feyenoord-fan. Die huldigden ook bij een tweede plaats
ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, daar waren maar 7 of 8 WT ploegen.
Ja, en de Nederlanders zijn er wel tevreden over. Maar je lult je niet tegen verder hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze zijn daar ook niet tevreden over
Oh ja, om maar niet te spreken van het onthoofde Argos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef knep het volgende:
[..]
VCS is ruk, die gasten rijden rond als dode vogeltjes met de gedachte aan hun maatje Poels op de IC.
Daarnaast kun je je afvragen wat veel van die renners überhaupt in de Tour te zoeken hebben, niets volgens mij. Of ja, misschien peloton vulling.
Nee hij voelde de sprint nooit te kunnen winnen dus gaf het een laatste poging. Sanchez hij faalde pas hij gaf het zelfs geen poging en gaf zich al voor het einde gewonnenquote:
Sanchez kwam nog dicht, maar blokkeerde gewoon..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij voelde de sprint nooit te kunnen winnen dus gaf het een laatste poging. Sanchez hij faalde pas hij gaf het zelfs geen poging en gaf zich al voor het einde gewonnen
Ja, kunnen jullie die gaan afzeiken als hij niet aan de verwachtingen voldoetquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan t. Dam volgend jaar niet gewoon kopman worden met Gesink en Mollema als knechten?
Hij ging veel en veel te vroeg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij voelde de sprint nooit te kunnen winnen dus gaf het een laatste poging. Sanchez hij faalde pas hij gaf het zelfs geen poging en gaf zich al voor het einde gewonnen
Sanchez deed wel een poging maar kwam niet bij een domweg sterkere Voeckler. Kijk je wel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is gewoon op waarde geklopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Sanchez kwam nog dicht, maar blokkeerde gewoon..
Lijkt mij wel het beste ik zie al jaren in hem de beste klimmer en ook zijn tijdrit is beter. Wel moet hij paar ballen aan laten meten want hij is wel minstens zo'n mietje als Gesink al ligt zijn pijngrens wel hogerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan t. Dam volgend jaar niet gewoon kopman worden met Gesink en Mollema als knechten?
Zelden een grotere kneus gezien. Mag freaky40 terug?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel het beste ik zie al jaren in hem de beste klimmer en ook zijn tijdrit is beter. Wel moet hij paar ballen aan laten meten want hij is wel minstens zo'n mietje als Gesink al ligt zijn pijngrens wel hoger
preciesquote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel het beste ik zie al jaren in hem de beste klimmer en ook zijn tijdrit is beter. Wel moet hij paar ballen aan laten meten want hij is wel minstens zo'n mietje als Gesink al ligt zijn pijngrens wel hoger
Terecht toch, als ze niet aan de doelstellingen voldoen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, kunnen jullie die gaan afzeiken als hij niet aan de verwachtingen voldoet
Alle Nederlanders lekker afbranden!
Jij kijkt al jaren wielrennen en ziet niet dat Sanchez hier op waarde is geklopt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaf het een poging toen hij bijna uit het zicht was gereden jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sanchez deed wel een poging maar kwam niet bij een domweg sterkere Voeckler. Kijk je wel?
Heb je Poels ook afgezeken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Terecht toch, als ze niet aan de doelstellingen voldoen.
Je geeft geen poging, die doe je. Dahaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaf het een poging toen hij bijna uit het zicht was gereden jaen kijk hij zal heus bekaf zijn geweest maar had dan weggereden en met eer gefaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |