Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je moet winnen en je zegt 'goodtry je best gedaan volgende keer beter' dan heb je echt geen ruggengraat hoorNatuurlijk moet je Sanchez niet afvallen maar stel dan op zijn minst dat je teleurgesteld voor hem bent en er meer had ingezeten.
Daar moet hij aan gaan denken ja. Hij is zich aan het sparen zodra hij lost, maar je kunt je gaan afvragen of hij het straks wel kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt aan stoppen denken
Hoezo troll?? Termen als troll en haten worden hier wel heel gemakkelijk uit de kast gehaald, lijkt wel of mensen de betekenis van die woorden niet kennen. Of dat ze het stoer vinden dit te roepen, wsch. het laatste.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Gesink zich laat afzakken is het sparen maar als Mollema het een dagje laat lopen is het slechter gaan rijdenWat ben jij een troll zeg.
Maar wat moet ie dan? Koste wat het kost proberen aan te haken en dan écht zeker weten dat je later niets meer kunt, omdat er in Nederland anders wat forumnerds op hem zitten te kankeren, of wat dan ook?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar moet hij aan gaan denken ja. Hij is zich aan het sparen zodra hij lost, maar je kunt je gaan afvragen of hij het straks wel kan.
Mollema natuurlijk. Met andere woorden: wat zegt het als hij niet meezit in groep gele trui als LLS voorop rijdt en het klassement al naar de knoppen is.quote:
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zegt daar gewoon dat zijn ploeg 't zal blijven proberen, maar dat wil je gewoon niet lezen.
Ik weet het niet, ik vind hem geen rasaanvaller.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij houdt zelf niet van de Tour, in principe. Maar Langeveld is wel zo'n renner die wanneer hij in de juiste vlucht meezit, ik het wel zie afmaken.
Ik dicht hem meer afmakerskwaliteiten toe dan de meeste andere Nederlanders.
Als er iemand beter is, kan je moeilijk LLS erop aankijken dat hij het kut heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'Nee je moet winnen zeker met dit budget en als het de tour niet is dan is 1 etappe toch het minste...
Ik weet niet wat het zegt, we zullen het wel horen bij een interview. Maar het lijkt mij sterk dat hij het aan de voet al liet lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Mollema natuurlijk. Met andere woorden: wat zegt het als hij niet meezit in groep gele trui als LLS voorop rijdt en het klassement al naar de knoppen is.
Heeeee daar komt weer iemand met het budget op de proppen... Goeiendag zegquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan vatten wij het anders op maar ik lees hier letterlijk 'je kunt enkel je best doen' wat ik net zo'n dooddoener vind als 'er bestaan geen domme vragen'Nee je moet winnen zeker met dit budget en als het de tour niet is dan is 1 etappe toch het minste...
Goede reactie. Past bij je ava.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.
Hij is hier als pure knecht. Bovendien zal Goss de hoogste prioriteit hebben in de vlakke etappes. Die kunnen we dus ook wegstrepen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef knep het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind hem geen rasaanvaller.
Maar ja, ik krijg niet echt het idee dat hij in vorm is, anders had ie z'n neus toch wel een keer aan het venster gestoken. Nu krijg ik meer een idee van meepeddelen om in vorm te komen voor het naseizoen.
Mwa hij liet zich nu slachten als een mak schaap. Hij spaart zich een hele dag laat Voeckler al het werk doen en dan is dit het resultaat? Probeer dan iig weg te rijden als je voelt dat een sprint er niet meer inzit. Dit is gewoon dom en ziet er knullig uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als er iemand beter is, kan je moeilijk LLS erop aankijken dat hij het kut heeft gedaan.
Ik verwacht morgen niks van Gesink. Misschien verwacht jij wel teveel op dit moment. Als het dan niet lukt snap ik wel dat het tegenvalt ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, morgen nieuwe etappe, nieuwe kansen.
Ik verwacht een etappe winst van Gesink, die heeft al lang genoeg zitten sparen nu. Morgen alles eruit gooien, etappe winnen en lekker naar huis.
Ik ben zelf ook een liefhebber van het Italiaanse wielrennen. Voorheen altijd een fan geweest van Simoni, ondanks dat het als mens best een klootzak was. Verder altijd veel sympathie voor Cunego en Ballan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd. Spektakel doet ook wat bij de toeschouwers. Renners moeten wel kunnen, maar de belangen zijn vaak groter dan dat het zou zijn dat de renners niet zouden kunnen.
Tsja, Voeckler in het peloton, kan verdomd irritant zijn. Maar je zal Voeckler bv ( bijna ) nooit zien verzaken en dat is iets wat ik altijd schitterend vind.
Mee eens ook met de knappe zege ja. Hij wint altijd zijn etappes. Zit wel snor bij hem.
Ik ben idd een liefhebber van Italiaanse wielrenners. Basso valt mij trouwens een tikkie tegen. Zo'n Scarponi had ik ook wel iets beter verwacht, maar kan misschien nog komen.
En Nibali, gewéldige renner die bij mij veel sympathie opwekt.
...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat ze lekker regionale criteria gaan rijden en geld binnenharken, want écht fietsen kunnen die slapzakken niet.
Ah ok, dat verklaart iig een hoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is hier als pure knecht. Bovendien zal Goss de hoogste prioriteit hebben in de vlakke etappes. Die kunnen we dus ook wegstrepen.
Want daar kan je niet vallen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef sig000 het volgende:
Schaatsen lijkt me de geschikte sport voor Gesink.
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?quote:
Dat doen ze niet van jouw geld. Wel van mensen die veel geld op hun rekening hebben staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet normaal dat dit indirect met mijn geld wordt gedaan, ik kan mij daar redelijk kwaad om maken ja.
Haha.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze het zo goed doen op de grote rondes?
Je stond zeker ook te juichen in Amsterdam op 12/07/2010...
Loserverheerlijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |