Ja, weet wel hoe het klinkt hoor. Vind die twee accenten nog wel het prettigst om aan te horen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Plat Rotterdams en Haags is ook alsof ze je rechtstreeks uit een minder begaafden werkwinkel hebben geplukt hoor.
ik wist wel wat maar durfde nie te seggequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha je wist niks. Xd gedisst xDd hahaha
Dus je hebt nog meer respect voor mij dan voor Davy?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
Je zij 'jouw' GGMM
[..]
Ja ik bedoel DV, maar dat spreek ik uit als Davy dus typte ik Davy.
Ik vind elk dialect vreselijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dialecten zijn ook altijd lachwekkend. Alleen Haags en Rotterdams vind ik wel tof.
Kan zelf redelijk plat Nijmeegs praten, maar dat klinkt ook alsof je een downie bent.
Droom zacht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik ga slapen, anders komt het er nooit van
Zo irritant om de hele tijd tegen jezelf te zeggen dat je over een kwartier écht gaat slapen.
Doei.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant om de hele tijd tegen jezelf te zeggen dat je over een kwartier écht gaat slapen.
Doei.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Doei.
Die luisterde ik net nog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijke Jeugd van Tegenwoordig en Sef diss
Dat is echt fucked up ja. Zo is het redelijk normaal om 'hoe laat gaan jullie los' te zeggen in Nijmegen als in de openingstijd. Dan staan ze je in het westen raar aan te kijken hoor. En die fout heb ik vaker dan één keer gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind elk dialect vreselijk.
Ik doe het onbewust met woordjes die ik van hier uit meegekregen hebt.
En dat vind ik echt vreselijk vooral al gaan mensen je dan verbeteren/of je niet snappen.
Jajajaaa.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]En nog happen ook. Man wat heerlijk dit.
Wederom een zwak excuus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]En nog happen ook. Man wat heerlijk dit.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijke Jeugd van Tegenwoordig en Sef diss
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je hebt nog meer respect voor mij dan voor Davy?
Daar kan ik ook niet tegen.Voor de rest veel Festivals/Drugs en stoere praat. Maar wel toffe usersquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, weet alweer waarom ik wegging, het ging continu over allemaal games enzo, boring enzulks.
Ik ben niet achterlijk vriend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een diss. Niet snappen dat hij die rappers nadoet
Ik probeerde nog leven in het VI topic te krijgen door Tom Knipping te hypen, maar dat is gek genoeg mislukt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen.Voor de rest veel Festivals/Drugs en stoere praat. Maar wel toffe users.
Geef mij toch maar VI! Al is dat heel erg dood op dit moment. Deze SC heeft iemand als Veerboot nodig.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk vriend.
DJVT
Gaan we eindelijk Friesland laten afdrijven?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg de Nederlandse landkaart wordt morgen aangepast
Gekke boel hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg de Nederlandse landkaart wordt morgen aangepastniet normaal dat dit kan
Limburg gaat bij Vlaanderen horen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat dit kan in niet meer Nederland!quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Tweede maasvlakte, een typetje van Kees van Kooten mocht ook zijn verhaal doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk Friesland laten afdrijven?
Is dat morgen ja? Hard gegaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede maasvlakte, een typetje van Kees van Kooten mocht ook zijn verhaal doen.
Oh dat stuk aids dat NL een soort van tumor geeft? aangezien het in zee wordt gebouwdquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede maasvlakte, een typetje van Kees van Kooten mocht ook zijn verhaal doen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat stuk aids dat NL een soort van tumor geeft? aangezien het in zee wordt gebouwd
Indeedquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
Die full concerts op youtube zijn echt baas
Tsja... wachten op de eerste aflevering. Blijft nu maar bij facebook gesprekken met de Harde Kern. Alleen daar zit niet iedereen van Fok! in. Dus wel jammer, want TDJ is helemaal niks man. Zit geen vaart in niks. Kijk er niet graag naar. Alleen voor Johanquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde nog leven in het VI topic te krijgen door Tom Knipping te hypen, maar dat is gek genoeg mislukt.
nee het dient o.a. als uitbreiding van de havenquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat stuk aids dat NL een soort van tumor geeft? aangezien het in zee wordt gebouwd
Op welke zender kijk je welke ads?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
maar ja geen dank voor dit nieuwsfeitje ik ga weer verder met tv kijken
Ja ga dan zeeland verbouwen ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee het dient o.a. als uitbreiding van de haven
Gigantische haven ligt daar ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ga dan zeeland verbouwen ofzo
NOS journaal ik moet wel blijven begrijpen waar Derksen allemaal zijn mening over geeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke zender kijk je welke ads?
Iemand aan tafel is anders vies dik, dat blijft fascinerend om te zien. En er was vandaag een reportage over Gijp.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja... wachten op de eerste aflevering. Blijft nu maar bij facebook gesprekken met de Harde Kern. Alleen daar zit niet iedereen van Fok! in. Dus wel jammer, want TDJ is helemaal niks man. Zit geen vaart in niks. Kijk er niet graag naar. Alleen voor Johan
Gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand aan tafel is anders vies dik, dat blijft fascinerend om te zien. En er was vandaag een reportage over Gijp.
Daarom heb ik het boek niet. Maar misschien neem ik het toch nog eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
Boek Gijp bijna uit! Bazen boek!![]()
Alleen 95% ken je als Voetbal International verslaafde al
Is dat lettertype echt zo fucked up groot?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
Boek Gijp bijna uit! Bazen boek!![]()
Alleen 95% ken je als Voetbal International verslaafde al
B garnituur zeg ik je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij hoopte voor Jimmy Hoogerland dat hij weer de hekken in werd gereden.
Dick Bruna zal jaloers wezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat lettertype echt zo fucked up groot?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt fucked up ja. Zo is het redelijk normaal om 'hoe laat gaan jullie los' te zeggen in Nijmegen als in de openingstijd. Dan staan ze je in het westen raar aan te kijken hoor. En die fout heb ik vaker dan één keer gemaakt.
Ja maar tot nu toe geen tijd voor gehad, dus maar heel kort gelezen. Toch al over de helft!quote:
Er was een tijd dat ik daar hele schalen van naar binnen werkte.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bittergarnituur, is toch heerlijk man, bamihappie erbij, ja toch?
Waardeloos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar tot nu toe geen tijd voor gehad, dus maar heel kort gelezen. Toch al over de helft!
http://www.bol.com/nl/p/gijp/1001004011817640/#product_imagesquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat lettertype echt zo fucked up groot?
Daar schijnen ook beelden van te zijn, zullen we die even naar boven halen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik daar hele schalen van naar binnen at.
Geeft wel een mooi overzicht van alle anekdotes + een aantal (weinig maar toch) nieuwe verhalen. Vooral paar verhalen over zijn jeugd krijg je nu pas te horen. Wel mooi boek verder, goed geschreven alleen groot lettertype dus uiteindelijk klein boek.quote:
Geen tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar tot nu toe geen tijd voor gehad, dus maar heel kort gelezen. Toch al over de helft!
Geen tijd voor vrij gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tijdzegt de scholier met zomervakanties en momenteel Fok! Als hobby
Sluikreclame jeweettoch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap het ook niet, Jan houdt niet zo van bitterballen, maar wel van bamihappies. Daar moet meer achter zitten.
Wellicht heeft hij ook een bitterbal incident achter de rug gehad in zijn rijke trainingscarrierequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap het ook niet, Jan houdt niet zo van bitterballen, maar wel van bamihappies. Daar moet meer achter zitten.
Als je zo'n bittergarnituurschaal haalt blijven toch meestal de bamihappies over. Die zijn dan allemaal voor Jan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon als eerste naar de schaal lopen en je handen volproppen met de frikandellen en bitterballen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zo'n bittergarnituurschaal haalt blijven toch meestal de bamihappies over. Die zijn dan allemaal voor Jan.
Al z'n verdedigers speelden dan ook nog eens als patatjes, ja, dan blijft alleen het bamihappie over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij ook een bitterbal incident achter de rug gehad in zijn rijke trainingscarriere
Volgens mij is dit behoorlijk vaak gebeurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zo'n bittergarnituurschaal haalt blijven toch meestal de bamihappies over. Die zijn dan allemaal voor Jan.
Het is middernachtquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit voor een kansloos Discovery programma over wapens
Ja, steeds vaker van die kutprogramma's op discovery. En dan heb je op nat.geo die tacovreter die maar niet uit de kast wil komen. Met z'n kuthonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat verkopen of niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Sons of guns?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is datquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
gvd, eindelijk mijn voor-derailleur erop gekregen.
Fietskriebels nu met de tour?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
gvd, eindelijk mijn voor-derailleur erop gekregen.
Er is ook een kattenversie daarvan. Die vent is helemaal gestoord.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kalmte en assertiviteit uitstralen, als je dat eenmaal onder de knie hebt werkt het perfect hoor. Je hond maakt zo op commando een salto achterover.
Ja beter heeft die rifle zo'n terugslag dat ze schedelscherven kunnen rapen dan wordt het nog enigszins spannendquote:
Verdient wel veel $$$$quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook een kattenversie daarvan. Die vent is helemaal gestoord.
Er is ook zo'n programma met parkeerboxen ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja beter heeft die rifle zo'n terugslag dat ze schedelscherven kunnen rapen dan wordt het nog enigszins spannend
Toch klopt de boodschap wel in dat programma het is alleen zo saai en Amerikanen zo irritant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook een kattenversie daarvan. Die vent is helemaal gestoord.
nee, ik heb mijn mtb even een beurt gegeven zodat ik weer smooth kan riden.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan joh wat een kankeraap. Die laat je toch niet je hut binnen.
quote:
quote:God heeft het zo gewilt mejonge, slavernij naar Amerika zodat negers daar rappers konden worden
Klopt. De mythe is echt heel interessant, de manier waarop ze er in dat programma mee omgaan uiterst treurig. Ze hadden op NG ooit een mooie docu over een serieuze zoektocht met wetenschappers ergens in Azie in de bergen. Dat was echt leuk om te kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ook een programma waar ze BigFoot proberen te zoeken, ook fucking fake.
Dit heet American guns overigens en als dat hetzelfde is... Nee wat een bagger het is dat ik in mijn beg ligquote:
Tot zo in bed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ook. Nog ff een half glaasje opdrinken.
Die nieuwe serie is wel vet. Whale Wars: Viking Shores. Zit nu al meer dan een week op aflevering 4 te wachten, maar hij komt maar niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar whale wars kijken op Discovery on demand. Beetje lachen om die kuthippies die lekker gek stinkbommetjes gooien enzo.
Seriously...ik zou graag met iemand in bed liggen nu voor de gezelligheid, maar minderjarigen kan ik niet maken.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Even Bacardi Cola maken en dan slapen.
Hoe wist jij dat ik altijd half om half deed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ouwe snoeperd. Je gaat zo hard over je nek straks met je half-om-halfje.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar whale wars kijken op Discovery on demand. Beetje lachen om die kuthippies die lekker gek stinkbommetjes gooien enzo.
Ik heb daar een broertje voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus. Niet weten wat een voor-derailleur is.
Is het zo erg dat je niet eens met de grap kan meedoen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Seriously...ik zou graag met iemand in bed liggen nu voor de gezelligheid, maar minderjarigen kan ik niet maken.
Dit is een serieuze SC.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is het zo erg dat je niet eens met de grap kan meedoen?
Hij heeft schuldgevoelens na jullie laatste afspraakje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KOM!! We gooien een touwtje voor hun boot. DAT ZAL ZE LERUH!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mooi man ook altijd die drama als ze weer eens falen
Omdat ik ook 16 ben geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik altijd half om half deed?
Best wel ja...zielig he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten (van die grote XL glazen normaal voor cola). Ik voel me nog schuldig.quote:
Wat een boeler. Wie gaat er nu in coma na 12 flesjes bier en 2 whisky?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten. Ik voel me nog schuldig.
Wat een homo joh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten. Ik voel me nog schuldig.
Van die grote glazen voor frisdrank, waar 1 flesje bier in kanquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een boeler. Wie gaat er nu in coma na 12 flesjes bier en 2 whisky?Of waren 't longdrinks?
Of 'we blijven naast ze varen dan kunnen ze enkel nog rechtdoor muhahahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef Caland het volgende:
[..]
KOM!! We gooien een touwtje voor hun boot. DAT ZAL ZE LERUH!!!!
Ow kut, dat schip vaart gewoon door. Hoekandanou![]()
![]()
Wat ben jij voor aap dan dat je je whisky zo weggeeft aan een bezopen boeler?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van die grote glazen voor frisdrank, waar 1 flesje bier in kan
Idd, wat zondequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor aap dan dat je je whisky zo weggeeft aan een bezopen boeler?
Even met zo'n gozer klooien, is toch heerlijk Rensiequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten (van die grote XL glazen normaal voor cola). Ik voel me nog schuldig.
Niks mis mee joh, is toch heerlijk man ouwe reus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even met zo'n gozer klooien, is toch heerlijk Rensie
Ja inderdaad, kostte aardig wat dit grapjequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor aap dan dat je je whisky zo weggeeft aan een bezopen boeler?
haha pedo Xdquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom je nog liggen? Heb lekker fris beddengoed erop.
Gasten die worden getraind in de VS voor speciale eenheden binnen defensie. Gaat er echt fucking zwaar aan toe. 3/4e dat al afvalt binnen twee dagen door complete uitputting enzo.quote:
Ja, bedankt hé.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom je nog liggen? Heb lekker fris beddengoed erop.
Training van de echte elites (amerikanen) ter wereld, leuke programmaquote:
absinth is nooit goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Absinthe is ook niet goed als je al gesmoked hebt
Laat gaan dat paspoortje joh!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit een minderjarige geneukt terwijl ik zelf meerderjarig was hoor.
Oh, beetje 't zelfde als dat Rangers-programma etc.? Met die HOO-AH boys?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gasten die worden getraind in de VS voor speciale eenheden binnen defensie. Gaat er echt fucking zwaar aan toe. 3/4e dat al afvalt binnen twee dagen door complete uitputting enzo.
O.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit een minderjarige geneukt terwijl ik zelf meerderjarig was hoor.
De vrouw die mij in m'n eigen huis commandeert om op de bank te gaan liggen moet nog geboren worden hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, bedankt hé.
Zo zielig dat jij op de bank moet liggen.
Was wel fijn op vakantiequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Absinthe is ook niet goed als je al gesmoked hebt
Absinth is goed bij het indrinken, niet als je alles al hebt gedaan en dan voor je weggaat nog paar shotjes wilt nemenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vrouw die mij in m'n eigen huis commandeert om op de bank te gaan liggen moet nog geboren worden hoor.
Ik kan je ook een hand geven hoor.quote:
Tot dat ze bij de eerste keer alles onder kotsen en je nieuwe spullen al hebben geslooptquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:36 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik op mij zelf woon wat voor party's ik dan wel niet ga geven de eerste paar maanden
Je moeder probably?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vrouw die mij in m'n eigen huis commandeert om op de bank te gaan liggen moet nog geboren worden hoor.
Serieus boeler, je gaat wat meemaken hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:36 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik op mij zelf woon wat voor party's ik dan wel niet ga geven de eerste paar maanden
Serieus...dat is echt cool hoor. Gaan ze grinds stoppen op de faroer eilanden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland Whale Wars gaat nu ook achter de Vikings aanNu wordt het echt spannend hoor.
Hebben ze al in het ouderlijk huis gedaan (behalve dat slopen, dat moeten ze echt niet flikken). Heb wel ¤30 euro gekregen voor nieuwe kussens (die ik in eigen zak heb gestoken).quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot dat ze bij de eerste keer alles onder kotsen en je nieuwe spullen al hebben gesloopt![]()
Ligt eraan wat voor bank je hebtquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Dat ga je je toch niet laten vertellen door een wijf in je eigen huis of wel?
Deze 2 uitspraken in 1 zin gaan niet samen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe, alleen nog nooit uitgeprobeerd.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe, alleen nog nooit uitgeprobeerd.
Als ik jullie over 3 jaar nog spreek. Heel VBL uitnodigen bij mij thuisquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus boeler, je gaat wat meemaken hoor.
We moeten echt een SC party houden ergens man.
Dondert niet. Man slaapt in bed. Vrouw maakt boterhammen met pindakaas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor bank je hebt
Prima. De helft is dan wel 26 tegen die tijd dus je ouders zullen redelijk opkijken denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik jullie over 3 jaar nog spreek. Heel VBL uitnodigen bij mij thuis.
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze 2 uitspraken in 1 zin gaan niet samen.
ik maak mijn broodjes liever zelf, zijn ze zoveel lekkerder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dondert niet. Man slaapt in bed. Vrouw maakt boterhammen met pindakaas.
Over 2/3 jaar ben ik het huis uit vandaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima. De helft is dan wel 26 tegen die tijd dus je ouders zullen redelijk opkijken denk ik.
Op je 17e weet je van toeten noch blazen meissie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Ik zal verliezen, ik begin super sterk maar verzaak aan het eind (Y)quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
SC partyIk drink jullie eruit fuckers!
Totzover mijne stoere inbreng in deze drank neuk blabla
Ik lieg niet. Al ben ik wel nieuwsgierig.. maar mijn trots op het feit dat ik dat nog nooit heb gedaan is groter.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik leefde in zeventiende eeuwse omstandigheden, was soms deprimerend, soms kleurrijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon bedden thuis hoor. Weet niet hoe dat in die tokkie-toko van jullie was?
Niet weten hoe lekker de broodjes van de vriendin van HMF zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik maak mijn broodjes liever zelf, zijn ze zoveel lekkerder.
Kweenie, heb mijn broodjes liever echt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet weten hoe lekker de broodjes van de vriendin van HMF zijn.
Liegen en het voor Davy opnemen, waar is het fout gegaan?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik lieg niet. Al ben ik wel nieuwsgierig.. maar mijn trots op het feit dat ik dat nog nooit heb gedaan is groter.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Porno.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op je 17e weet je van toeten noch blazen meissie.
Oh fuck...bij nader inzien lijd ik ook aan dit syndroom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zal verliezen, ik begin super sterk maar verzaak aan het eind (Y)
Ik ben lief.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liegen en het voor Davy opnemen, waar is het fout gegaan?!
Bier kan ik veel hebben, maar voor de rest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat er hier niemand is behalve Caland die mij eruit drinkt.
Jullie zijn gewoon onze kleine broertjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nooit iemand van deze SC ontmoet, benieuwd hoe jullie reageren of mij en Stijn
Begin van feestje ben ik super stoer en doe ik mee aan al die kekke spelletjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh fuck...bij nader inzien lijd ik ook aan dit syndroom.
Die zijn er niet, nog niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij wilt echt graag sappige ontmaagdingsverhalen horen van DV of niet?
Nee. Interesseert me werkelijk waar geen fuck.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij wilt echt graag sappige ontmaagdingsverhalen horen van DV of niet?
Drankspelletjes doe ik uit principe niet. Ik ben geen boeler ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Begin van feestje ben ik super stoer en doe ik mee aan al die kekke spelletjesDaarna is het over.
Heb een jonger broertje van ongeveer 16 dus zal wel ongeveer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nooit iemand van deze SC ontmoet, benieuwd hoe jullie reageren of mij en Stijn
Trusten gozer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boelers, ik ga slapen man. Weer veel te laat en wil morgen nog wat presteren.
indian warsigns is geniaal man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drankspelletjes doe ik uit principe niet. Ik ben geen boeler ofzo.
Ik ben ook de jongste van de harde kern van VI. Mijn leeftijdsgenoten kunnen niet eens genieten van uitspraken van Derksenquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb een jonger broertje van ongeveer 16 dus zal wel ongeveer hetzelfde zijn
Mijn at kunsten zijn ook uitmuntend ik giet dingen zo naar binnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat er hier niemand is behalve Caland die mij eruit drinkt.
Jouw leeftijdsgenoten zijn op dit moment op vakantie in blanes en die zooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste van de harde kern van VI. Mijn leeftijdsgenoten kunnen niet eens genieten van uitspraken van Derksen
Gay.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn at kunsten zijn ook uitmuntend ik giet dingen zo naar binnen.
We zouden met ze allen naar Terschelling gaan, ging op laatste moment niet doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw leeftijdsgenoten zijn op dit moment op vakantie in blanes en die zooi.
Dit. Drank drink je omdat 't lekker is. Als ik puur alleen zou drinken om bezopen te worden zou ik elke week 1 fles tequila kopen. Dan zou ik 2x zo goedkoop uit zijn.quote:
Goedzo, tenzij je een boelerboer bent mag je daar niet heen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zouden met ze allen naar Terschelling gaan, ging op laatste moment niet door
Ik ook amper, moet sowieso paar keer slikken. 1 iemand die klokt 1 flesje zo achter over zonder te slikken like WTF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Same here, ik kan het niet eens
Ga naar Renesse. Paradijs voor 16 jarige hosselaars.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zouden met ze allen naar Terschelling gaan, ging op laatste moment niet door
Volgend jaar maar, eerst straks naar Turkije gaan. Kijken naar Nederlandse meisjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga naar Renesse. Paradijs voor 16 jarige hosselaars.
Ja echt hequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook amper, moet sowieso paar keer slikken. 1 iemand die klokt 1 flesje zo achter over zonder te slikken like WTF.
Ik ook niet goed, maatje kan wat je wel eens op youtube ziet dat ze gewoon zo alles ineens naar binnen gieten. Dan zet ie gewoon zijn keel open en dan gaat alles er zo ineens in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Same here, ik kan het niet eens
Ik snap het principe er ook niet van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Drank drink je omdat 't lekker is. Als ik puur alleen zou drinken om bezopen te worden zou ik elke week 1 fles tequila kopen. Dan zou ik 2x zo goedkoop uit zijn.
Arie Boomsma schijnt je te willen helpen. En dan kom je ook op TV.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens het is dat ik geen kast heb
Turkije is wel nice ja, mits je van engels houdt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgend jaar maar, eerst straks naar Turkije gaan. Kijken naar Nederlandse meisjes.
Afgelopen jaar mijn ogen uitgekeken in Kreta man. Paar keer in Cherso geweest, jezus als toen 15 jarige krijg je daar veel te zien
Engelsquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Turkije is wel nice ja, mits je van engels houdt.
idd, wie drinkt er nou slootwater?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Vriend van mij at dit in 6 (!) seconden op.
[ afbeelding ]
Dat is zo facking zonde van je geld man
Kan ik dus ook nutteloos als het is. Voor de rest heeft het weinig met stoer te maken en is het voornamelijk zonde maar als je dan toch mee doet aan een bierspelletje...quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook niet goed, maatje kan wat je wel eens op youtube ziet dat ze gewoon zo alles ineens naar binnen gieten. Dan zet ie gewoon zijn keel open en dan gaat alles er zo ineens in.
[..]
Ik snap het principe er ook niet van.''Heuh dit is lekker maar laat ik het snel naar binnen gieten want stoer'' Maar goed, dat heb ik wel vaker bij dingen dus misschien ligt het wel aan mij.
waar ik was waren er meer Engelsen dan Nederlanders man.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso had ik klasgenoten die op hun 13e al begonnen met zichzelf lam te zuipen. Oh oh wat waren die stoer
Kreta zelf is ong 50% van de toeristen Nederlands. In Cherso ligt dat volgens de cijfers rond de 75% dus ik zit met mijn 80% toch dichtbijquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waar ik was waren er meer Engelsen dan Nederlanders man.
Ach ik heb liever zo min mogelijk nederlandersquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kreta zelf is ong 50% van de toeristen Nederlands. In Cherso ligt dat volgens de cijfers rond de 75% dus ik zit met mijn 80% toch dichtbij
quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach ik heb liever zo min mogelijk nederlanders. Een of andere reden zoeken ze altijd ruzie met mij op zich het alfamannetje te voelen.
Schijnbaar vinden mensen het niet leuk als je een robbery pleegtquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnbaar vinden mensen het niet leuk als je een robbery pleegt
He doe niet zo mal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga TV kijken. Het doet het weer, dus televisieseries terugkijken.
Later![]()
Morgen ga ik trouwens sociaal doen met vrienden, dat betekend geen Fok!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed maar nu ik een naamtopic heb wil ik dat wel tot een goed einde brengen natuurlijk
quote:Top 100 voor reeks "Voetbal International" van 01-01-2012 t/m 12-07-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 2367 Ajacied422
02 [b]1869 johannes_vermeer [/b]
03 1288 DrDentz
04 1215 ZuidGrens
05 1003 Geo4kant
06 0984 Dj_Day-V
07 0954 MarkoAlmelo
08 0952 Ties02
09 0862 GGMM
10 0842 Van_Poppel
11 0671 muzas
12 0636 Littlerabbit
12 0636 PizzaGeit
14 0509 kapiteintje
15 0507 ajacied4lf
16 0505 Mexicanobakker
17 0455 Evertjan
18 [b]0442 Rens-Reith[/url[/b]]
19 0438 [url=http://forum.fok.nl/user/profile/347534]vincerusso
20 0408 AryaMehr
21 0405 Gramulanion
22 0345 BansheeBoy
23 0332 Caland
24 0325 Doublepain
24 0325 FireFox1
26 0323 Type-R
27 0312 Rickazio
27 0312 Bonobo11
29 0304 Oliver23
30 0302 Karina
31 0296 HenkieVdV
32 0295 Eenskijken
33 0288 Elusive
34 0286 Anno2012
35 0284 ClapClapYourHands
36 0278 Symer
37 0277 Mani89
38 0270 Lokale_Notabele
39 0264 Helpmefok
40 0263 ThaTim
41 0262 ShevaJB
41 0262 Ritmo
43 0259 tralalala
44 0257 mrstylo
45 0251 Rodawa
46 0246 Veerboot
47 0244 pberends
48 0242 Specularium
49 0240 Paul-89
50 0237 Grifte
51 0233 IkeDubaku99
52 0215 RemcoW23
53 0213 Quyxz_
53 0213 j0rdiiii
55 0211 Merkie
56 [b]0210 RensAjacied [/b]
57 0207 satecl
58 0194 marcodej
59 0193 Ofyles2
60 0191 Kaasknabbeltje
Ik weet niet of op elke scheet reageren je een grotere VI Hooligan maaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk is Ajacied dus de grootste VI Hooligan, das best knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
Nummer 2, 5 en 6Wat is daar mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anal Attacks 3?quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
Maar "kallam ann"ik ga filmpje kijken en slapen. Morgen vast nog wel even op Fok!.
Gr. Gr.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk is Ajacied dus de grootste VI Hooligan, das best knap.
Hier niet hoorquote:
uftiequote:
Steventjequote:
Ze vond wel mijn bericht leuk van dat ik zei ahh je moeder leest toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Steventje
Mijn moeder ging volgens mij niet met een geheel gerust hart op vakantie vannacht
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze vond wel mijn bericht leuk van dat ik zei ahh je moeder leest toch niet
Waar gaan ze heen trouwensquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mijn stiefvader kwam al binnen met de woorden: 'Waar is dat feestje?'
oh oh cherso?quote:
Analipsis ofzoquote:
Dagje vrij genomen en en naar het tropische indoor zwemparadijs van HMF gegaan?quote:
Dat had ik net dus dat het begon te hozenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Analipsis ofzo
De tyfus, het begint hier toch hard te regenen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dagje vrij genomen en en naar het tropische indoor zwemparadijs van HMF gegaan?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dagje vrij genomen en en naar het tropische indoor zwemparadijs van HMF gegaan?
ookal bij hmf aan het zwemmen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef DonRaja het volgende:
Heerlijk weer hier: zonnetje + graad of 25
zelfs de selectie is heen, zie fotos boven jou.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ookal bij hmf aan het zwemmen?
Is het een kakkie uitje en hebben jullie Caland niet meegenomen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zelfs de selectie is heen, zie fotos boven jou.
Hoe een lelijke omgeving als Anderlecht ineens schitterend kan worden als de zon schijntquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ookal bij hmf aan het zwemmen?
Is het een kakkie uitje en hebben jullie Caland niet meegenomen?
Zelfs Rotterdam kan dan mooi zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe een lelijke omgeving als Anderlecht ineens schitterend kan worden als de zon schijnt
Jokequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe een lelijke omgeving als Anderlecht ineens schitterend kan worden als de zon schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |