Ja, weet wel hoe het klinkt hoor. Vind die twee accenten nog wel het prettigst om aan te horen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Plat Rotterdams en Haags is ook alsof ze je rechtstreeks uit een minder begaafden werkwinkel hebben geplukt hoor.
ik wist wel wat maar durfde nie te seggequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha je wist niks. Xd gedisst xDd hahaha
Dus je hebt nog meer respect voor mij dan voor Davy?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
Je zij 'jouw' GGMM
[..]
Ja ik bedoel DV, maar dat spreek ik uit als Davy dus typte ik Davy.
Ik vind elk dialect vreselijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dialecten zijn ook altijd lachwekkend. Alleen Haags en Rotterdams vind ik wel tof.
Kan zelf redelijk plat Nijmeegs praten, maar dat klinkt ook alsof je een downie bent.
Droom zacht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik ga slapen, anders komt het er nooit van
Zo irritant om de hele tijd tegen jezelf te zeggen dat je over een kwartier écht gaat slapen.
Doei.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant om de hele tijd tegen jezelf te zeggen dat je over een kwartier écht gaat slapen.
Doei.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Doei.
Die luisterde ik net nog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijke Jeugd van Tegenwoordig en Sef diss
Dat is echt fucked up ja. Zo is het redelijk normaal om 'hoe laat gaan jullie los' te zeggen in Nijmegen als in de openingstijd. Dan staan ze je in het westen raar aan te kijken hoor. En die fout heb ik vaker dan één keer gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind elk dialect vreselijk.
Ik doe het onbewust met woordjes die ik van hier uit meegekregen hebt.
En dat vind ik echt vreselijk vooral al gaan mensen je dan verbeteren/of je niet snappen.
Jajajaaa.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]En nog happen ook. Man wat heerlijk dit.
Wederom een zwak excuus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]En nog happen ook. Man wat heerlijk dit.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijke Jeugd van Tegenwoordig en Sef diss
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je hebt nog meer respect voor mij dan voor Davy?
Daar kan ik ook niet tegen.Voor de rest veel Festivals/Drugs en stoere praat. Maar wel toffe usersquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, weet alweer waarom ik wegging, het ging continu over allemaal games enzo, boring enzulks.
Ik ben niet achterlijk vriend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een diss. Niet snappen dat hij die rappers nadoet
Ik probeerde nog leven in het VI topic te krijgen door Tom Knipping te hypen, maar dat is gek genoeg mislukt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen.Voor de rest veel Festivals/Drugs en stoere praat. Maar wel toffe users.
Geef mij toch maar VI! Al is dat heel erg dood op dit moment. Deze SC heeft iemand als Veerboot nodig.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk vriend.
DJVT
Gaan we eindelijk Friesland laten afdrijven?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg de Nederlandse landkaart wordt morgen aangepast
Gekke boel hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg de Nederlandse landkaart wordt morgen aangepastniet normaal dat dit kan
Limburg gaat bij Vlaanderen horen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat dit kan in niet meer Nederland!quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Tweede maasvlakte, een typetje van Kees van Kooten mocht ook zijn verhaal doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk Friesland laten afdrijven?
Is dat morgen ja? Hard gegaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede maasvlakte, een typetje van Kees van Kooten mocht ook zijn verhaal doen.
Oh dat stuk aids dat NL een soort van tumor geeft? aangezien het in zee wordt gebouwdquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede maasvlakte, een typetje van Kees van Kooten mocht ook zijn verhaal doen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat stuk aids dat NL een soort van tumor geeft? aangezien het in zee wordt gebouwd
Indeedquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
Die full concerts op youtube zijn echt baas
Tsja... wachten op de eerste aflevering. Blijft nu maar bij facebook gesprekken met de Harde Kern. Alleen daar zit niet iedereen van Fok! in. Dus wel jammer, want TDJ is helemaal niks man. Zit geen vaart in niks. Kijk er niet graag naar. Alleen voor Johanquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde nog leven in het VI topic te krijgen door Tom Knipping te hypen, maar dat is gek genoeg mislukt.
nee het dient o.a. als uitbreiding van de havenquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat stuk aids dat NL een soort van tumor geeft? aangezien het in zee wordt gebouwd
Op welke zender kijk je welke ads?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
maar ja geen dank voor dit nieuwsfeitje ik ga weer verder met tv kijken
Ja ga dan zeeland verbouwen ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee het dient o.a. als uitbreiding van de haven
Gigantische haven ligt daar ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ga dan zeeland verbouwen ofzo
NOS journaal ik moet wel blijven begrijpen waar Derksen allemaal zijn mening over geeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke zender kijk je welke ads?
Iemand aan tafel is anders vies dik, dat blijft fascinerend om te zien. En er was vandaag een reportage over Gijp.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja... wachten op de eerste aflevering. Blijft nu maar bij facebook gesprekken met de Harde Kern. Alleen daar zit niet iedereen van Fok! in. Dus wel jammer, want TDJ is helemaal niks man. Zit geen vaart in niks. Kijk er niet graag naar. Alleen voor Johan
Gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand aan tafel is anders vies dik, dat blijft fascinerend om te zien. En er was vandaag een reportage over Gijp.
Daarom heb ik het boek niet. Maar misschien neem ik het toch nog eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
Boek Gijp bijna uit! Bazen boek!![]()
Alleen 95% ken je als Voetbal International verslaafde al
Is dat lettertype echt zo fucked up groot?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
Boek Gijp bijna uit! Bazen boek!![]()
Alleen 95% ken je als Voetbal International verslaafde al
B garnituur zeg ik je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij hoopte voor Jimmy Hoogerland dat hij weer de hekken in werd gereden.
Dick Bruna zal jaloers wezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat lettertype echt zo fucked up groot?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt fucked up ja. Zo is het redelijk normaal om 'hoe laat gaan jullie los' te zeggen in Nijmegen als in de openingstijd. Dan staan ze je in het westen raar aan te kijken hoor. En die fout heb ik vaker dan één keer gemaakt.
Ja maar tot nu toe geen tijd voor gehad, dus maar heel kort gelezen. Toch al over de helft!quote:
Er was een tijd dat ik daar hele schalen van naar binnen werkte.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bittergarnituur, is toch heerlijk man, bamihappie erbij, ja toch?
Waardeloos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar tot nu toe geen tijd voor gehad, dus maar heel kort gelezen. Toch al over de helft!
http://www.bol.com/nl/p/gijp/1001004011817640/#product_imagesquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat lettertype echt zo fucked up groot?
Daar schijnen ook beelden van te zijn, zullen we die even naar boven halen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik daar hele schalen van naar binnen at.
Geeft wel een mooi overzicht van alle anekdotes + een aantal (weinig maar toch) nieuwe verhalen. Vooral paar verhalen over zijn jeugd krijg je nu pas te horen. Wel mooi boek verder, goed geschreven alleen groot lettertype dus uiteindelijk klein boek.quote:
Geen tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar tot nu toe geen tijd voor gehad, dus maar heel kort gelezen. Toch al over de helft!
Geen tijd voor vrij gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tijdzegt de scholier met zomervakanties en momenteel Fok! Als hobby
Sluikreclame jeweettoch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap het ook niet, Jan houdt niet zo van bitterballen, maar wel van bamihappies. Daar moet meer achter zitten.
Wellicht heeft hij ook een bitterbal incident achter de rug gehad in zijn rijke trainingscarrierequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snap het ook niet, Jan houdt niet zo van bitterballen, maar wel van bamihappies. Daar moet meer achter zitten.
Als je zo'n bittergarnituurschaal haalt blijven toch meestal de bamihappies over. Die zijn dan allemaal voor Jan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon als eerste naar de schaal lopen en je handen volproppen met de frikandellen en bitterballen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zo'n bittergarnituurschaal haalt blijven toch meestal de bamihappies over. Die zijn dan allemaal voor Jan.
Al z'n verdedigers speelden dan ook nog eens als patatjes, ja, dan blijft alleen het bamihappie over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij ook een bitterbal incident achter de rug gehad in zijn rijke trainingscarriere
Volgens mij is dit behoorlijk vaak gebeurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zo'n bittergarnituurschaal haalt blijven toch meestal de bamihappies over. Die zijn dan allemaal voor Jan.
Het is middernachtquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit voor een kansloos Discovery programma over wapens
Ja, steeds vaker van die kutprogramma's op discovery. En dan heb je op nat.geo die tacovreter die maar niet uit de kast wil komen. Met z'n kuthonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat verkopen of niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Sons of guns?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is datquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
gvd, eindelijk mijn voor-derailleur erop gekregen.
Fietskriebels nu met de tour?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
gvd, eindelijk mijn voor-derailleur erop gekregen.
Er is ook een kattenversie daarvan. Die vent is helemaal gestoord.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kalmte en assertiviteit uitstralen, als je dat eenmaal onder de knie hebt werkt het perfect hoor. Je hond maakt zo op commando een salto achterover.
Ja beter heeft die rifle zo'n terugslag dat ze schedelscherven kunnen rapen dan wordt het nog enigszins spannendquote:
Verdient wel veel $$$$quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook een kattenversie daarvan. Die vent is helemaal gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |