Ja, weet wel hoe het klinkt hoor. Vind die twee accenten nog wel het prettigst om aan te horen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Plat Rotterdams en Haags is ook alsof ze je rechtstreeks uit een minder begaafden werkwinkel hebben geplukt hoor.
ik wist wel wat maar durfde nie te seggequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha je wist niks. Xd gedisst xDd hahaha
Dus je hebt nog meer respect voor mij dan voor Davy?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
Je zij 'jouw' GGMM
[..]
Ja ik bedoel DV, maar dat spreek ik uit als Davy dus typte ik Davy.
Ik vind elk dialect vreselijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dialecten zijn ook altijd lachwekkend. Alleen Haags en Rotterdams vind ik wel tof.
Kan zelf redelijk plat Nijmeegs praten, maar dat klinkt ook alsof je een downie bent.
Droom zacht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik ga slapen, anders komt het er nooit van
Zo irritant om de hele tijd tegen jezelf te zeggen dat je over een kwartier écht gaat slapen.
Doei.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant om de hele tijd tegen jezelf te zeggen dat je over een kwartier écht gaat slapen.
Doei.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
Doei.
Die luisterde ik net nog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijke Jeugd van Tegenwoordig en Sef diss
Dat is echt fucked up ja. Zo is het redelijk normaal om 'hoe laat gaan jullie los' te zeggen in Nijmegen als in de openingstijd. Dan staan ze je in het westen raar aan te kijken hoor. En die fout heb ik vaker dan één keer gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind elk dialect vreselijk.
Ik doe het onbewust met woordjes die ik van hier uit meegekregen hebt.
En dat vind ik echt vreselijk vooral al gaan mensen je dan verbeteren/of je niet snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |