Hallo Dv.quote:
Dat is het kutste wat je kan gebeuren (op kanker na) sterkte ermee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja prima, ben om 20;30 weggezakt voor een paar uur alleen nu ben ik klaar wakkerHoe gaat het met jou dan?
bambiquote:
daarom zeuren. Ik gebruik de shiftknop gewoon niet vaak.quote:
Stylo is wel drager van iets anders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
OP plaatje kan ook inmiddels wel worden aangepast. Alleen HMF en Stylo (terwijl Stylo daar nog een drager is)
YO BOELERquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
OP niet meer correct. Masters of disaster zijn weer present.
lekker op bed fm-en?quote:
Leugenaar, 7 uur ben je er weer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er later vandaag weer. zeg maar over 9 uurtjes denk ik
HMF is vrijdag pas terug.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF was toch voor Geo gebanned? Of heeft hij een langere ban?
Een hoorgasme zoals onze boi Def Rhymz het placht te zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Kapiteintje en Geo terug, wie heeft er nog geen orgasme gehad?
HMF is op vakantie man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF was toch voor Geo gebanned? Of heeft hij een langere ban?
Bedankt, ik zal het nodig hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het kutste wat je kan gebeuren (op kanker na) sterkte ermee.
Met mij gaat het prima. Ga over een minuut of 10 maar eens slapen denk ik.
Testen of je hem aan hebt staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
DoublePain wat loop jij mij te lokken naar een of andere katten topic jonge![]()
Aan m'n studie. Gadverdamme.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het nodig hebben. [ afbeelding ]
Slim idee, wat ga je morgen(vandaag) doen?
latersquote:
quote:
calm yo tits, i aint madquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarom zeuren. Ik gebruik de shiftknop gewoon niet vaak.
Hey Geoquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja prima, ben om 20;30 weggezakt voor een paar uur alleen nu ben ik klaar wakkerHoe gaat het met jou dan?
Toch deze posts, waar ik geen idee heb waar het over gaat, gemistquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
vooodooo hooodoooo what you dont say to people
Omdat jij een muziekale *piep* noob bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch deze posts, waar ik geen idee heb waar het over gaat, gemist
Wat voor werk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan wens ik jou ook veel sterkte.
Ik ga er op uit om werk te zoeken
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Geil wijf die DV, lekker tieten.. zo'n ban kan je nog eens wat leuks opleveren
Dat is niet voodoo people manquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat jij een muziekale *piep* noob bent.. Voodoo People niet kennen
Tevens link ik net de mix live van Pendulum..
Dit ga jij zelfs waarderen als lamme trance nicht
je trekt onnodige aandacht naar mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Geil wijf die DV, lekker tieten.. zo'n ban kan je nog eens wat leuks opleveren
Ga niet naar de McDonalds, de rest van deze SC kan wel uitleggen waaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee nog, iets wat betaald iig.ik moet geld hebben en m'n vrije tijd nuttig besteden.
Bij de pinken deze hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee nog, iets wat betaald iig.ik moet geld hebben en m'n vrije tijd nuttig besteden.
Pics pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je trekt onnodige aandacht naar mij.
Oh sorry.. ik dacht mannen onder elkaar dan vertel je dat soort dingen, maar ik zal de foto's niet doorsturen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je trekt onnodige aandacht naar mij.
Doe maar wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh sorry.. ik dacht mannen onder elkaar dan vertel je dat soort dingen, maar ik zal de foto's niet doorsturen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga niet naar de McDonalds, de rest van deze SC kan wel uitleggen waarom
Ook dat niet doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]dat was ik ook niet van plan.. nooit bij de Mac. Nog eerder in een supermarkt
Zo grappig deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh sorry.. ik dacht mannen onder elkaar dan vertel je dat soort dingen, maar ik zal de foto's niet doorsturen.
Als ik nergens anders word aangenomen is een supermarkt de uitkomstquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook dat niet doen.![]()
Bij beide na 5 keer werken al ontslag genomen
In Amsterdamcentrum schijn je paar straten te hebben waar je makkelijk aan de bak komt op jouw leeftijd. Zal eens navragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik nergens anders word aangenomen is een supermarkt de uitkomstik MOET werk hebben.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nou niet weet of dit sarcasme is![]()
Je bent nog autistischer teruggekomen dan dat je al was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nou niet weet of dit sarcasme is![]()
Ben je lekker vlug mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik nergens anders word aangenomen is een supermarkt de uitkomstik MOET werk hebben.
jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Davy heb je nou dat nummer geluisterd gayboy?
In Groningen heb je ook wel zo'n straat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Amsterdamcentrum schijn je paar straten te hebben waar je makkelijk aan de bak komt op jouw leeftijd. Zal eens navragen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Amsterdamcentrum schijn je paar straten te hebben waar je makkelijk aan de bak komt op jouw leeftijd. Zal eens navragen.
16 jarigen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad direct aan zo'n parkeershizzle ding. Groningenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In Groningen heb je ook wel zo'n straat.
Gastquote:
Oh, negeer m'n afgelopen 42 pm's dan maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
Was een grapje van DV haar tetten picvond ze niet leuk, mijn excuses.
Wel een aardig meid![]()
Hehe, die ouwe van je heeft gelijk dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik hoor het al iedere dag van m'n vader. Maar ik wou eerst even rust hebben.
Stuur wel pics van mijn zusje, goed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, negeer m'n afgelopen 42 pm's dan maar.
Meteen stoere praat he na zijn ban, maar wel mijn bitch zijn tijdens de DMsquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gastik ben net terug ik heb wel wat beters te doen dan naar jou muziek te luisteren
ik had een week niks te doen.. waar was je toen?
Mwa, vooruit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stuur wel pics van mijn zusje, goed?
Jij was 16 toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad direct aan zo'n parkeershizzle ding. Groningen![]()
Die straat(40+ hoeren)
maar dan moet ze hard werken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hehe, die ouwe van je heeft gelijk dan.Maar je moet eens kijken bij zo'n kersen pluk ding (als je kut werk niet erg vind) kun je best wat mee verdienen als je goed door werkt. En in de horeca hebben ze denk ik ook wel vakantie krachten nodig als bijvoorbeeld afwasser en als je geluk hebt bediening en dan zorgen dat je vast word aangenomen.
Btw, hoi.
Kersen pluk ding? Dat is denk ik niet in mijn buurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hehe, die ouwe van je heeft gelijk dan.Maar je moet eens kijken bij zo'n kersen pluk ding (als je kut werk niet erg vind) kun je best wat mee verdienen als je goed door werkt. En in de horeca hebben ze denk ik ook wel vakantie krachten nodig als bijvoorbeeld afwasser en als je geluk hebt bediening en dan zorgen dat je vast word aangenomen.
Btw, hoi.
Niemand is jouw bitch hier Davy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meteen stoere praat he na zijn ban, maar wel mijn bitch zijn tijdens de DMs
Huh ja maar hé?! Is baas joh. Horeca is denk ik het leukste normale bijbaantje dat je kunt hebben imo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kersen pluk ding? Dat is denk ik niet in mijn buurtIk woon in noord-oost Groningen.
En horeca lijkt me helemaal nikswel voor eventjes.. maar ik besteed mijn avonden liever anders.
Hoi
uhm mkayquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand is jouw bitch hier Davy.
Ja jij met je SWFje ..quote:
Vind ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh ja maar hé?! Is baas joh. Horeca is denk ik het leukste normale bijbaantje dat je kunt hebben imo.
Wij zijn die goeie bois toch, trekken die dimpoes aan jwz.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
WhatsTheSecret, Dromenvangertje, Lithia, BrandX,...
Deze SC begint commercieel te worden.
Laat Davy nog 10 min posten en ze zijn wegquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ga de krant rondbrengen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kersen pluk ding? Dat is denk ik niet in mijn buurtIk woon in noord-oost Groningen.
En horeca lijkt me helemaal nikswel voor eventjes.. maar ik besteed mijn avonden liever anders.
Hoi
Goede dames.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Dat is waar, maar kapiteintje ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat Davy nog 10 min posten en ze zijn weg
Just give me the signalquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat Davy nog 10 min posten en ze zijn weg
Toevallig, ons moeder der rode lampje ging net aan..quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las iets over hoeren? Mijn alarm ging iig af
ik ook niet ik had ze alquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
Toen ik gebanned was heb ik nooit tieten mogen ontvangen.
Bakker dan moet je ontzettend vroeg beginnen hé, tenzij je alleen verkoopt. Dierenwinkel zal wel populair zijn onder vrouwen dus denk niet dat daar nu nog plek is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind ik nietmij lijkt een baantje in een bakker of dierenwinkel zo baas
ons moederquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toevallig, ons moeder der rode lampje ging net aan..
Hebben ze ook al SMS alert services voor prostituee's?
en net nog met Uft meelevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou de ochtendkrant doen, maar alle wijken in m'n buurt zitten vol.
dafuq is er gebeurd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat dit Abe Lenstra is?
Ik ben nog een meisje hé, minderjarig en al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn ook nog allemaal dames nu je het zegt.
Dat had deze sc dan wel weer nodig.
Zal wel Philips zijn. Lijkt erop en ze hebben wat weggeknipt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brabantsdagblad.nl/sport/psv/article5495937.ecequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal wel Philips zijn. Lijkt erop en ze hebben wat weggeknipt.
Nja ik mag toch niet zelf dingen bakken tenzij ik een bakkersopleiding doe of heb afgerond, dus het zal alleen in de winkel staan worden.. maar dan alsnogquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bakker dan moet je ontzettend vroeg beginnen hé, tenzij je alleen verkoopt. Dierenwinkel zal wel populair zijn onder vrouwen dus denk niet dat daar nu nog plek is.
En nog in de fase dat ze denkt dat Grunn een wereldstad is. Niet echt serieus te nemen dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben nog een meisje hé, minderjarig en al.
Oh, laat die pics dan maar zitten. Strafbaar enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zuurquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou de ochtendkrant doen, maar alle wijken in m'n buurt zitten vol.
Ja, het lelijke gedeelte van het stadion.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal wel Philips zijn. Lijkt erop en ze hebben wat weggeknipt.
Dat heb ik nooit gezegd, ik ben wel verliefd op Groningen, dat wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nog in de fase dat ze denkt dat Grunn een wereldstad is. Niet echt serieus te nemen dus.
En toch zoveel mooier dan de ArenA zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het lelijke gedeelte van het stadion.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon 1 zwart plaatje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is geen stadionquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch zoveel mooier dan de ArenA zijn
Werk eens mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, ik ben wel verliefd op Groningen, dat wel.
Ga weg man, passen nog geen 40.000 man in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch zoveel mooier dan de ArenA zijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh die boeler heeft een neukertjekan niet anders, anders kan hij niet zonder Fok!.
Hey kom anders zaterdag naar Amsterdam, ik ga Typisch dan ook meeten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Smoofie is op vakantie dus onze meet zal 1 op 1 worden
Is gewoon de 2e ring van de Kromme.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Scheer je weg. Deze SC is 18+quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hé. Ik wil eerst weten wat precies de bedoeling is van al dat gedoe. En die kut steven had allemaal rare plannen om na dat gedoe nog ergens anders heen te gaan dus moet het even aankijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey kom anders zaterdag naar Amsterdam, ik ga Typisch dan ook meeten.
Ajacied is de uitzondering op de regel. Born to Fok! zeg maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen ajacied422 joh.
RonalStinho is geestelijk al dik 60. Kan prima.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen ajacied422 joh.
Ja vraag daar dan naar, ik hoor je er helemaal niet over.. straks zeg je een paar uur van te voren afquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien hé. Ik wil eerst weten wat precies de bedoeling is van al dat gedoe. En die kut steven had allemaal rare plannen om na dat gedoe nog ergens anders heen te gaan dus moet het even aankijken.
Nee joh, Rens ook. DV ook trouwens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied is de uitzondering op de regel. Born to Fok! zeg maar.
hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef Doublepain het volgende:
DJ ben je katten aan het kijken ofzo?
Jij hebt al eens met Steven gemeet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja vraag daar dan naar, ik hoor je er helemaal niet over.. straks zeg je een paar uur van te voren afmietje.
Ja Steven zegt wel vaker dingen, en er gebeuren altijd maffe dingen als hij er is.
Nope, zaterdag wordt dan de eerste keerquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt al eens met Steven gemeet?
Seriously...luister naar Geo. Die heeft beter door hoe 't zit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Rens ook. DV ook trouwens.
Eerst weglopen en nu de regels verzinnen, zo werkt da nie
Ok, bereid je maar voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nope, zaterdag wordt dan de eerste keer
Alle tijd joh. Als het vrijdag is kijk ik wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja vraag daar dan naar, ik hoor je er helemaal niet over.. straks zeg je een paar uur van te voren afmietje.
Ja Steven zegt wel vaker dingen, en er gebeuren altijd maffe dingen als hij er is.
Ik heb mijn robuuste Spartaan bij me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Amsterdam meeting zaterdag?![]()
DV word gelijk gepakt door Steven, zo gaat dat blijkbaar.
Doe aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Steven gaat mij djoeken als ik mijn Feyenoord jas aan doe.
DV doet al spelen met een Spartaan (quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Amsterdam meeting zaterdag?![]()
DV word gelijk gepakt door Steven, zo gaat dat blijkbaar.
Laat het wel even wetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle tijd joh. Als het vrijdag is kijk ik wel.
Sowieso heb je niks aan een windjack met een gat erin. Dan is 't niet meer winddicht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, ik ga het lot niet tarten.
Laat je trots zien vent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, ik ga het lot niet tarten.
Wel echt een top ding man, zat vorige week midden in zo'n über stortbui en ik was gewoon nog droog. Althans, mijn shirt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso heb je niks aan een windjack met een gat erin. Dan is 't niet meer winddicht.
Ik woon in Tilburg-West he vriend. Als ik hier merkkleding aandoe word ik overvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel echt een top ding man, zat vorige week midden in zo'n über stortbui en ik was gewoon nog droog. Althans, mijn shirt.Aanradertje als je nog zoiets zoekt.
Doe ik, want dan trein ik wel met jullie mee denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat het wel even wetenik ben vanaf vrijdag bij dinges dus ik ben niet direct bereikbaar.
Ik neem mijn bazen rode Feyenoord portemonnee wel mee en mijn seizoenkaart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, sorry man harde leven van de straten tog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon in Tilburg-West he vriend. Als ik hier merkkleding aandoe word ik overvallen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe ik, want dan trein ik wel met jullie mee denk ik.
[..]
Ik neem mijn bazen rode Feyenoord portemonnee wel mee en mijn seizoenkaart.Oke tof. Lijkt me wel leuk als je zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, heeft je portemonnee ook klitteband?
Snapje nigger? Hard knock life alles.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, sorry man harde leven van de straten tog.
Wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Seriously...luister naar Geo. Die heeft beter door hoe 't zit.
Ik snap het niet, wil je het uitleggen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snapje nigger? Hard knock life alles.
Namelijk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
There was a reason for my absence.
Nee. Kom het zelf maar ervaren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wil je het uitleggen?
Keertje proberen toch, eerste keer dat ik überhaupt iemand zie via het internet. Als het kut is gelijk de laatste keer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus...ga je nu naar een meet in Amsterdam Typisch?
'Weglopen'quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Namelijk?
En als je niet wil dat mensen denken dat je wegliep vanwege de sfeer hier had je dat niet moeten zeggen
Ok, moet je zelf weten ik loop maar te grappen. Wanneer kom je poolen met je boys Kapi en HMF dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Keertje proberen toch, eerste keer dat ik überhaupt iemand zie via het internet. Als het kut is gelijk de laatste keer.
Ik wil steven wel eens over zijn kale bolletje aaien. Maar daarvoor moet ik denk ik eerst respect punten verdienen. Die missie is nog niet vrij gespeeld.
Wou al zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Paar keer al in Tilburg West geweest maar nergens last van gehad.
edit; never mind, was zuid
En maar blijven volhouden dat het joden zijn die altijd weglopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Weglopen'
Ik was gewoon klaar met dat debiele sfeertje dat hier in de SC hing. Het maakte de boel wel makkelijker dat ik genoeg andere bezigheden had als je snapt wat ik bedoel.
Ik snap mang, sowieso al die zachte g gangsters zijn gevaarlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snapje nigger? Hard knock life alles.
Verschil niet tussen altijd en voor je eigen bestwil kennen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat het joden zijn die altijd weglopen.
Ik kan niet poolen, maar keertje na Feyenoord? Ik zit toch in hetzelfde vak, of zat jij niet Z4? HMF sowieso wel volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, moet je zelf weten ik loop maar te grappen. Wanneer kom je poolen met je boys Kapi en HMF dan?
Zachte g, harde dollo jwzquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap mang, sowieso al die zachte g gangsters zijn gevaarlijk.
Ik herken slappe excuses wanneer ik ze zie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil niet tussen altijd en voor je eigen bestwil kennen.
Ga zoveel mogelijk Z4 zitten volgend jaar ja met m'n boi HMF. Seizoenskaartje ga ik helaas niet meer nemen, want niet rendabel gezien 't feit dat ik hoogstwrs een half jaar naar 't buitenland ga.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan niet poolen, maar keertje na Feyenoord? Ik zit toch in hetzelfde vak, of zat jij niet Z4? HMF sowieso wel volgens mij.
That's what she said.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik herken slappe excuses wanneer ik ze zie.
Kom dan buiten vechten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je dat ook '' bij mannen?
![]()
Vrouwen met een zachte g zijn baas, mannen zijn hommo.
Eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
Ah, dan zie ik je vanzelf wel keertje denk ik zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga zoveel mogelijk Z4 zitten volgend jaar ja met m'n boi HMF. Seizoenskaartje ga ik helaas niet meer nemen, want niet rendabel gezien 't feit dat ik hoogstwrs een half jaar naar 't buitenland ga.
Dat komt omdat je zelf een man bent. Bij vrouwen vind ik het minder, ondanks dat ik vrouwen interessant vind.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
Bitch pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vrouwen met een harde R daarentegen
1 van de 2, ben er nog niet over uit. Kan miss via m'n pa een stage regelen bij een grote multinational.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanzelf wel keertje denk ik zo.Stage buitenland of gewoon reizen? En waar?
Een harde R?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf een man bent. Bij vrouwen vind ik het minder, ondanks dat ik vrouwen interessant vind.
Vrouwen met een harde R daarentegen
Vrouwen met een harde Reet inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf een man bent. Bij vrouwen vind ik het minder, ondanks dat ik vrouwen interessant vind.
[b]Vrouwen met een harde R daarentegen[/b]
Wat? Ik bedoel geen studenten R héquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel geen studenten R hémaar als je bijv 'Grrrr' zegt ofzo, dat de R zo lekker klinkt
Want wat wil je bewijzen? Ik ken een homo die doet boksen en die zou mij ook in elkaar meppen, neemt niet weg dat het een poepstamper is. Verder weinig mis mee overigens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vechten met mijn zachte g en harde v(uist)
Ja, maar niet een Groningse R hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel geen studenten R hémaar Als je bijv 'Grrrr' zegt ofzo, dat de r zo lekker klinkt
Oh, sorry dat ik je bitch heb genoemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel geen studenten R hémaar Als je bijv 'Grrrr' zegt ofzo, dat de r zo lekker klinkt
Bazenpost.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want wat wil je bewijzen? Ik ken een homo die doet boksen en die zou mij ook in elkaar meppen, neemt niet weg dat het een poepstamper is. Verder weinig mis mee overigens.
Vanwaar ineens deze excuses?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik je bitch heb genoemd.
Hij wil tenminste één iemand in de sc hebben die hem aardig vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vanwaar ineens deze excuses?
Ik doe net alsof ik aardig ben zodat ik dalijk als mod wordt gekozen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vanwaar ineens deze excuses?
Vrouwen met een zachte g zijn ook echt bagger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
Trap er niet in Deeveee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wil tenminste één iemand in de sc hebben die hem aardig vindt.
Wordt lastig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen dat zegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is er zo mis met Dayv dan? Ik post/kijk al een paar maand mee en ik merk vrij weinig hoor
Ik mag DJ iig wel of ga je me nu bannen??quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yepquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag DJ iig wel of ga je me nu bannen??
In het voetbal heb je per definitie een hekel aan de scheidsrechter en over het algemeen ook de tegenstander. In deze SC houden we ons ook aan dat principe en dus haten we Davy allemaal. Zo hoort dat in de voetbal cultuur. Harde wereld wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is er zo mis met Dayv dan? Ik post/kijk al een paar maand mee en ik merk vrij weinig hoor
Da bende gij ook Jan-Peter!quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarin je me afschildert als een ellendige dikzak die de hele dat appeltaart eet
Jezus man, jullie moeten niet zo droevig doen over die zachte G heel de tijd. Lekker boeiend, went vanzelf. Zo'n plat Rotterdams accent bij een wijf vind ik ook totaal niet aantrekkelijk ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrouwen met een zachte g zijn ook echt bagger.
Vakantie vriendinnen van ons, kwamen uit Brabant het waren zieke chicks stuk voor stuk, maar die zachte g.
En een vriend van mij (Indo) ging hun na praten om indrukte maken, een Indo met een zachte g, wat een drama was dat.
Dat is nu juist 't hele punt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gemeen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
In het voetbal heb je per definitie een hekel aan de scheidsrechter en over het algemeen ook de tegenstander. In deze SC houden we ons ook aan dat principe en dus haten we Davy allemaal. Zo hoort dat in de voetbal cultuur. Harde wereld wel.
Dat isquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Je wilt gewoon een droevige/teleurgestelde smiley maar je krijgt een boze.
Haha dit inderdaad. Wel gek dat ik het bij mannen compleet niet kan hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man, jullie moeten niet zo droevig doen over die zachte G heel de tijd. Lekker boeiend, went vanzelf. Zo'n plat Rotterdams accent bij een wijf vind ik ook totaal niet aantrekkelijk ofzo.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar wanneer noemde je mij een bitch dan Day? Alsof ik dat onthoud
quote:
Zelfde metquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Je wilt gewoon een droevige/teleurgestelde smiley maar je krijgt een boze.
Ik merk dat je weinig/niks toevoegt. Je zou beter eens wat inhoudelijker gaan posten ipv telkens die nietszeggende reacties. Er dringt totaal niks van je karakter door in je posts, dat is m'n punt.quote:
En daarvoor is weerquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfde met.
Je wil een boze smiley maar krijgt een blozende.
In de SC? Hoeveel inhoudelijke post kom jij hier tegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk dat je weinig/niks toevoegt. Je zou beter eens wat inhoudelijker gaan posten ipv telkens die nietszeggende reacties. Er dringt totaal niks van je karakter door in je posts, dat is m'n punt.
Hij heeft gewoon niet zo'n boeiende persoonlijkheid, maakt niet uit toch? Laat gaan man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk dat je weinig/niks toevoegt. Je zou beter eens wat inhoudelijker gaan posten ipv telkens die nietszeggende reacties. Er dringt totaal niks van je karakter door in je posts, dat is m'n punt.
Ik kon er niet aan wennen in een week tijd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man, jullie moeten niet zo droevig doen over die zachte G heel de tijd. Lekker boeiend, went vanzelf. Zo'n plat Rotterdams accent bij een wijf vind ik ook totaal niet aantrekkelijk ofzo.
Je niet houden aan de regels in een topic.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
DayV ik zou de kindertelefoon bellen, cyberpesten is nooit leuk
Dialecten zijn ook altijd lachwekkend. Alleen Haags en Rotterdams vind ik wel tof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kon er niet aan wennen in een week tijd.
Maar plat Rotterdams ook niet nee, naja het zal vast gewenning zijn.
Maar dat soort dingen zijn wel grappig eigenlijk, iedereen maakt elkaar belachelijk met elkaars dialect..
Sinds GGMM mij hierheen heeft gelokt ben ik er van overtuigd dat deze toko wel een kwaliteitsboost kon gebruiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes is lekker actief in de SC. Nieuwe dagelijkse poster? Alhoewel hij voor mij dat al lang deed.
Vertel, vertel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel iets wat goed voor jou is maar dat dring ik ook niet aan.
Oh dat is wel irritant ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je niet houden aan de regels in een topic.
Jezus Davy, na al die tijd dat jij hier posts heb ik me totaal geen beeld van jou als user kunnen maken. Zegt wel genoeg dat ik dat bij Davy en Rens al na een paar dagen had.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de SC? Hoeveel inhoudelijke post kom jij hier tegen?
Ah vandaar!quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds GGMM mij hierheen heeft gelokt ben ik er van overtuigd dat deze toko wel een kwaliteitsboost kon gebruiken.
Vandaar ik.
Dubbel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Davy, na al die tijd dat jij hier posts heb ik me totaal geen beeld van jou als user kunnen maken. Zegt wel genoeg dat ik dat bij Davy en Rens al na een paar dagen had.
Welke Davy?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Davy, na al die tijd dat jij hier posts heb ik me totaal geen beeld van jou als user kunnen maken. Zegt wel genoeg dat ik dat bij Davy en Rens al na een paar dagen had.
haha, je zei 2 keer Davy, nu wordt je hele punt genegeerd en wordt er op je fout ingegaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Plat Rotterdams en Haags is ook alsof ze je rechtstreeks uit een minder begaafden werkwinkel hebben geplukt hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dialecten zijn ook altijd lachwekkend. Alleen Haags en Rotterdams vind ik wel tof.
Kan zelf redelijk plat Nijmeegs praten, maar dat klinkt ook alsof je een downie bent.
Ik wel hoor. Jongen die eeuwig blijft hangen in zijn puberteit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Davy, na al die tijd dat jij hier posts heb ik me totaal geen beeld van jou als user kunnen maken.
Deze sc had jouw nodigquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds GGMM mij hierheen heeft gelokt ben ik er van overtuigd dat deze toko wel een kwaliteitsboost kon gebruiken.
Vandaar ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |