Ohja, sorry man harde leven van de straten tog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon in Tilburg-West he vriend. Als ik hier merkkleding aandoe word ik overvallen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe ik, want dan trein ik wel met jullie mee denk ik.
[..]
Ik neem mijn bazen rode Feyenoord portemonnee wel mee en mijn seizoenkaart.Oke tof. Lijkt me wel leuk als je zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, heeft je portemonnee ook klitteband?
Snapje nigger? Hard knock life alles.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, sorry man harde leven van de straten tog.
Wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Seriously...luister naar Geo. Die heeft beter door hoe 't zit.
Ik snap het niet, wil je het uitleggen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snapje nigger? Hard knock life alles.
Namelijk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
There was a reason for my absence.
Nee. Kom het zelf maar ervaren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wil je het uitleggen?
Keertje proberen toch, eerste keer dat ik überhaupt iemand zie via het internet. Als het kut is gelijk de laatste keer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus...ga je nu naar een meet in Amsterdam Typisch?
'Weglopen'quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Namelijk?
En als je niet wil dat mensen denken dat je wegliep vanwege de sfeer hier had je dat niet moeten zeggen
Ok, moet je zelf weten ik loop maar te grappen. Wanneer kom je poolen met je boys Kapi en HMF dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Keertje proberen toch, eerste keer dat ik überhaupt iemand zie via het internet. Als het kut is gelijk de laatste keer.
Ik wil steven wel eens over zijn kale bolletje aaien. Maar daarvoor moet ik denk ik eerst respect punten verdienen. Die missie is nog niet vrij gespeeld.
Wou al zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Paar keer al in Tilburg West geweest maar nergens last van gehad.
edit; never mind, was zuid
En maar blijven volhouden dat het joden zijn die altijd weglopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Weglopen'
Ik was gewoon klaar met dat debiele sfeertje dat hier in de SC hing. Het maakte de boel wel makkelijker dat ik genoeg andere bezigheden had als je snapt wat ik bedoel.
Ik snap mang, sowieso al die zachte g gangsters zijn gevaarlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snapje nigger? Hard knock life alles.
Verschil niet tussen altijd en voor je eigen bestwil kennen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat het joden zijn die altijd weglopen.
Ik kan niet poolen, maar keertje na Feyenoord? Ik zit toch in hetzelfde vak, of zat jij niet Z4? HMF sowieso wel volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, moet je zelf weten ik loop maar te grappen. Wanneer kom je poolen met je boys Kapi en HMF dan?
Zachte g, harde dollo jwzquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap mang, sowieso al die zachte g gangsters zijn gevaarlijk.
Ik herken slappe excuses wanneer ik ze zie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil niet tussen altijd en voor je eigen bestwil kennen.
Ga zoveel mogelijk Z4 zitten volgend jaar ja met m'n boi HMF. Seizoenskaartje ga ik helaas niet meer nemen, want niet rendabel gezien 't feit dat ik hoogstwrs een half jaar naar 't buitenland ga.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan niet poolen, maar keertje na Feyenoord? Ik zit toch in hetzelfde vak, of zat jij niet Z4? HMF sowieso wel volgens mij.
That's what she said.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik herken slappe excuses wanneer ik ze zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |