Jij hebt al eens met Steven gemeet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja vraag daar dan naar, ik hoor je er helemaal niet over.. straks zeg je een paar uur van te voren afmietje.
Ja Steven zegt wel vaker dingen, en er gebeuren altijd maffe dingen als hij er is.
Nope, zaterdag wordt dan de eerste keerquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt al eens met Steven gemeet?
Seriously...luister naar Geo. Die heeft beter door hoe 't zit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Rens ook. DV ook trouwens.
Eerst weglopen en nu de regels verzinnen, zo werkt da nie
Ok, bereid je maar voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nope, zaterdag wordt dan de eerste keer
Alle tijd joh. Als het vrijdag is kijk ik wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja vraag daar dan naar, ik hoor je er helemaal niet over.. straks zeg je een paar uur van te voren afmietje.
Ja Steven zegt wel vaker dingen, en er gebeuren altijd maffe dingen als hij er is.
Ik heb mijn robuuste Spartaan bij me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Amsterdam meeting zaterdag?![]()
DV word gelijk gepakt door Steven, zo gaat dat blijkbaar.
Doe aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Steven gaat mij djoeken als ik mijn Feyenoord jas aan doe.
DV doet al spelen met een Spartaan (quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Amsterdam meeting zaterdag?![]()
DV word gelijk gepakt door Steven, zo gaat dat blijkbaar.
Laat het wel even wetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle tijd joh. Als het vrijdag is kijk ik wel.
Sowieso heb je niks aan een windjack met een gat erin. Dan is 't niet meer winddicht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, ik ga het lot niet tarten.
Laat je trots zien vent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op joh, ik ga het lot niet tarten.
Wel echt een top ding man, zat vorige week midden in zo'n über stortbui en ik was gewoon nog droog. Althans, mijn shirt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso heb je niks aan een windjack met een gat erin. Dan is 't niet meer winddicht.
Ik woon in Tilburg-West he vriend. Als ik hier merkkleding aandoe word ik overvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel echt een top ding man, zat vorige week midden in zo'n über stortbui en ik was gewoon nog droog. Althans, mijn shirt.Aanradertje als je nog zoiets zoekt.
Doe ik, want dan trein ik wel met jullie mee denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat het wel even wetenik ben vanaf vrijdag bij dinges dus ik ben niet direct bereikbaar.
Ik neem mijn bazen rode Feyenoord portemonnee wel mee en mijn seizoenkaart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |