Grappig dat iedereen dat zegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is er zo mis met Dayv dan? Ik post/kijk al een paar maand mee en ik merk vrij weinig hoor
Ik mag DJ iig wel of ga je me nu bannen??quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wil tenminste één iemand in de sc hebben die hem aardig vindt.
Yepquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag DJ iig wel of ga je me nu bannen??
In het voetbal heb je per definitie een hekel aan de scheidsrechter en over het algemeen ook de tegenstander. In deze SC houden we ons ook aan dat principe en dus haten we Davy allemaal. Zo hoort dat in de voetbal cultuur. Harde wereld wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is er zo mis met Dayv dan? Ik post/kijk al een paar maand mee en ik merk vrij weinig hoor
Waarin je me afschildert als een ellendige dikzak die de hele dat appeltaart eetquote:
Da bende gij ook Jan-Peter!quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarin je me afschildert als een ellendige dikzak die de hele dat appeltaart eet
Jezus man, jullie moeten niet zo droevig doen over die zachte G heel de tijd. Lekker boeiend, went vanzelf. Zo'n plat Rotterdams accent bij een wijf vind ik ook totaal niet aantrekkelijk ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrouwen met een zachte g zijn ook echt bagger.
Vakantie vriendinnen van ons, kwamen uit Brabant het waren zieke chicks stuk voor stuk, maar die zachte g.
En een vriend van mij (Indo) ging hun na praten om indrukte maken, een Indo met een zachte g, wat een drama was dat.
Dat is nu juist 't hele punt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gemeen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
In het voetbal heb je per definitie een hekel aan de scheidsrechter en over het algemeen ook de tegenstander. In deze SC houden we ons ook aan dat principe en dus haten we Davy allemaal. Zo hoort dat in de voetbal cultuur. Harde wereld wel.
Dat isquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Je wilt gewoon een droevige/teleurgestelde smiley maar je krijgt een boze.
Haha dit inderdaad. Wel gek dat ik het bij mannen compleet niet kan hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man, jullie moeten niet zo droevig doen over die zachte G heel de tijd. Lekker boeiend, went vanzelf. Zo'n plat Rotterdams accent bij een wijf vind ik ook totaal niet aantrekkelijk ofzo.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar wanneer noemde je mij een bitch dan Day? Alsof ik dat onthoud
quote:
Zelfde metquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Je wilt gewoon een droevige/teleurgestelde smiley maar je krijgt een boze.
Ik merk dat je weinig/niks toevoegt. Je zou beter eens wat inhoudelijker gaan posten ipv telkens die nietszeggende reacties. Er dringt totaal niks van je karakter door in je posts, dat is m'n punt.quote:
En daarvoor is weerquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfde met.
Je wil een boze smiley maar krijgt een blozende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |