Kom dan buiten vechten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je dat ook '' bij mannen?
![]()
Vrouwen met een zachte g zijn baas, mannen zijn hommo.
Eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
Ah, dan zie ik je vanzelf wel keertje denk ik zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga zoveel mogelijk Z4 zitten volgend jaar ja met m'n boi HMF. Seizoenskaartje ga ik helaas niet meer nemen, want niet rendabel gezien 't feit dat ik hoogstwrs een half jaar naar 't buitenland ga.
Dat komt omdat je zelf een man bent. Bij vrouwen vind ik het minder, ondanks dat ik vrouwen interessant vind.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
Bitch pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vrouwen met een harde R daarentegen
1 van de 2, ben er nog niet over uit. Kan miss via m'n pa een stage regelen bij een grote multinational.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanzelf wel keertje denk ik zo.Stage buitenland of gewoon reizen? En waar?
Een harde R?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf een man bent. Bij vrouwen vind ik het minder, ondanks dat ik vrouwen interessant vind.
Vrouwen met een harde R daarentegen
Vrouwen met een harde Reet inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf een man bent. Bij vrouwen vind ik het minder, ondanks dat ik vrouwen interessant vind.
[b]Vrouwen met een harde R daarentegen[/b]
Wat? Ik bedoel geen studenten R héquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel geen studenten R hémaar als je bijv 'Grrrr' zegt ofzo, dat de R zo lekker klinkt
Want wat wil je bewijzen? Ik ken een homo die doet boksen en die zou mij ook in elkaar meppen, neemt niet weg dat het een poepstamper is. Verder weinig mis mee overigens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vechten met mijn zachte g en harde v(uist)
Ja, maar niet een Groningse R hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel geen studenten R hémaar Als je bijv 'Grrrr' zegt ofzo, dat de r zo lekker klinkt
Oh, sorry dat ik je bitch heb genoemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel geen studenten R hémaar Als je bijv 'Grrrr' zegt ofzo, dat de r zo lekker klinkt
Bazenpost.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want wat wil je bewijzen? Ik ken een homo die doet boksen en die zou mij ook in elkaar meppen, neemt niet weg dat het een poepstamper is. Verder weinig mis mee overigens.
Vanwaar ineens deze excuses?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik je bitch heb genoemd.
Hij wil tenminste één iemand in de sc hebben die hem aardig vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vanwaar ineens deze excuses?
Ik doe net alsof ik aardig ben zodat ik dalijk als mod wordt gekozen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vanwaar ineens deze excuses?
Vrouwen met een zachte g zijn ook echt bagger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
Trap er niet in Deeveee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wil tenminste één iemand in de sc hebben die hem aardig vindt.
Wordt lastig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wil tenminste één iemand in de sc hebben die hem aardig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |