Omdat jij een muziekale *piep* noob bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch deze posts, waar ik geen idee heb waar het over gaat, gemist
Wat voor werk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan wens ik jou ook veel sterkte.
Ik ga er op uit om werk te zoeken
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Geil wijf die DV, lekker tieten.. zo'n ban kan je nog eens wat leuks opleveren
Dat is niet voodoo people manquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat jij een muziekale *piep* noob bent.. Voodoo People niet kennen
Tevens link ik net de mix live van Pendulum..
Dit ga jij zelfs waarderen als lamme trance nicht
je trekt onnodige aandacht naar mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Geil wijf die DV, lekker tieten.. zo'n ban kan je nog eens wat leuks opleveren
Ga niet naar de McDonalds, de rest van deze SC kan wel uitleggen waaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee nog, iets wat betaald iig.ik moet geld hebben en m'n vrije tijd nuttig besteden.
Bij de pinken deze hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee nog, iets wat betaald iig.ik moet geld hebben en m'n vrije tijd nuttig besteden.
Pics pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je trekt onnodige aandacht naar mij.
Oh sorry.. ik dacht mannen onder elkaar dan vertel je dat soort dingen, maar ik zal de foto's niet doorsturen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je trekt onnodige aandacht naar mij.
Doe maar wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh sorry.. ik dacht mannen onder elkaar dan vertel je dat soort dingen, maar ik zal de foto's niet doorsturen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga niet naar de McDonalds, de rest van deze SC kan wel uitleggen waarom
Ook dat niet doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]dat was ik ook niet van plan.. nooit bij de Mac. Nog eerder in een supermarkt
Zo grappig deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh sorry.. ik dacht mannen onder elkaar dan vertel je dat soort dingen, maar ik zal de foto's niet doorsturen.
Als ik nergens anders word aangenomen is een supermarkt de uitkomstquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook dat niet doen.![]()
Bij beide na 5 keer werken al ontslag genomen
In Amsterdamcentrum schijn je paar straten te hebben waar je makkelijk aan de bak komt op jouw leeftijd. Zal eens navragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik nergens anders word aangenomen is een supermarkt de uitkomstik MOET werk hebben.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nou niet weet of dit sarcasme is![]()
Je bent nog autistischer teruggekomen dan dat je al was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nou niet weet of dit sarcasme is![]()
Ben je lekker vlug mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik nergens anders word aangenomen is een supermarkt de uitkomstik MOET werk hebben.
jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Davy heb je nou dat nummer geluisterd gayboy?
In Groningen heb je ook wel zo'n straat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Amsterdamcentrum schijn je paar straten te hebben waar je makkelijk aan de bak komt op jouw leeftijd. Zal eens navragen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Amsterdamcentrum schijn je paar straten te hebben waar je makkelijk aan de bak komt op jouw leeftijd. Zal eens navragen.
16 jarigen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad direct aan zo'n parkeershizzle ding. Groningenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In Groningen heb je ook wel zo'n straat.
Gastquote:
Oh, negeer m'n afgelopen 42 pm's dan maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
Was een grapje van DV haar tetten picvond ze niet leuk, mijn excuses.
Wel een aardig meid![]()
Hehe, die ouwe van je heeft gelijk dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik hoor het al iedere dag van m'n vader. Maar ik wou eerst even rust hebben.
Stuur wel pics van mijn zusje, goed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, negeer m'n afgelopen 42 pm's dan maar.
Meteen stoere praat he na zijn ban, maar wel mijn bitch zijn tijdens de DMsquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gastik ben net terug ik heb wel wat beters te doen dan naar jou muziek te luisteren
ik had een week niks te doen.. waar was je toen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |