Hallo Dv.quote:
Dat is het kutste wat je kan gebeuren (op kanker na) sterkte ermee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja prima, ben om 20;30 weggezakt voor een paar uur alleen nu ben ik klaar wakkerHoe gaat het met jou dan?
bambiquote:
daarom zeuren. Ik gebruik de shiftknop gewoon niet vaak.quote:
Stylo is wel drager van iets anders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
OP plaatje kan ook inmiddels wel worden aangepast. Alleen HMF en Stylo (terwijl Stylo daar nog een drager is)
YO BOELERquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
OP niet meer correct. Masters of disaster zijn weer present.
lekker op bed fm-en?quote:
Leugenaar, 7 uur ben je er weer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er later vandaag weer. zeg maar over 9 uurtjes denk ik
HMF is vrijdag pas terug.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF was toch voor Geo gebanned? Of heeft hij een langere ban?
Een hoorgasme zoals onze boi Def Rhymz het placht te zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Kapiteintje en Geo terug, wie heeft er nog geen orgasme gehad?
HMF is op vakantie man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF was toch voor Geo gebanned? Of heeft hij een langere ban?
Bedankt, ik zal het nodig hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het kutste wat je kan gebeuren (op kanker na) sterkte ermee.
Met mij gaat het prima. Ga over een minuut of 10 maar eens slapen denk ik.
Testen of je hem aan hebt staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
DoublePain wat loop jij mij te lokken naar een of andere katten topic jonge![]()
Aan m'n studie. Gadverdamme.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het nodig hebben. [ afbeelding ]
Slim idee, wat ga je morgen(vandaag) doen?
latersquote:
quote:
calm yo tits, i aint madquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarom zeuren. Ik gebruik de shiftknop gewoon niet vaak.
Hey Geoquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja prima, ben om 20;30 weggezakt voor een paar uur alleen nu ben ik klaar wakkerHoe gaat het met jou dan?
Toch deze posts, waar ik geen idee heb waar het over gaat, gemistquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
vooodooo hooodoooo what you dont say to people
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |