ons moederquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toevallig, ons moeder der rode lampje ging net aan..
Hebben ze ook al SMS alert services voor prostituee's?
en net nog met Uft meelevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
WhatsTheSecret, Dromenvangertje, Lithia, BrandX,...
Deze SC begint commercieel te worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou de ochtendkrant doen, maar alle wijken in m'n buurt zitten vol.
Ik zeg niet dat ze niet welkom zijn.quote:
dafuq is er gebeurd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat dit Abe Lenstra is?
Ik ben nog een meisje hé, minderjarig en al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn ook nog allemaal dames nu je het zegt.
Dat had deze sc dan wel weer nodig.
Zal wel Philips zijn. Lijkt erop en ze hebben wat weggeknipt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat dit Abe Lenstra is?
http://www.brabantsdagblad.nl/sport/psv/article5495937.ecequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal wel Philips zijn. Lijkt erop en ze hebben wat weggeknipt.
Nja ik mag toch niet zelf dingen bakken tenzij ik een bakkersopleiding doe of heb afgerond, dus het zal alleen in de winkel staan worden.. maar dan alsnogquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bakker dan moet je ontzettend vroeg beginnen hé, tenzij je alleen verkoopt. Dierenwinkel zal wel populair zijn onder vrouwen dus denk niet dat daar nu nog plek is.
En nog in de fase dat ze denkt dat Grunn een wereldstad is. Niet echt serieus te nemen dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben nog een meisje hé, minderjarig en al.
Oh, laat die pics dan maar zitten. Strafbaar enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zuurquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou de ochtendkrant doen, maar alle wijken in m'n buurt zitten vol.
Ja, het lelijke gedeelte van het stadion.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal wel Philips zijn. Lijkt erop en ze hebben wat weggeknipt.
Dat heb ik nooit gezegd, ik ben wel verliefd op Groningen, dat wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nog in de fase dat ze denkt dat Grunn een wereldstad is. Niet echt serieus te nemen dus.
En toch zoveel mooier dan de ArenA zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het lelijke gedeelte van het stadion.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon 1 zwart plaatje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is geen stadionquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch zoveel mooier dan de ArenA zijn
Werk eens mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, ik ben wel verliefd op Groningen, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |