Mwa, vooruit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stuur wel pics van mijn zusje, goed?
Jij was 16 toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad direct aan zo'n parkeershizzle ding. Groningen![]()
Die straat(40+ hoeren)
maar dan moet ze hard werken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hehe, die ouwe van je heeft gelijk dan.Maar je moet eens kijken bij zo'n kersen pluk ding (als je kut werk niet erg vind) kun je best wat mee verdienen als je goed door werkt. En in de horeca hebben ze denk ik ook wel vakantie krachten nodig als bijvoorbeeld afwasser en als je geluk hebt bediening en dan zorgen dat je vast word aangenomen.
Btw, hoi.
Kersen pluk ding? Dat is denk ik niet in mijn buurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hehe, die ouwe van je heeft gelijk dan.Maar je moet eens kijken bij zo'n kersen pluk ding (als je kut werk niet erg vind) kun je best wat mee verdienen als je goed door werkt. En in de horeca hebben ze denk ik ook wel vakantie krachten nodig als bijvoorbeeld afwasser en als je geluk hebt bediening en dan zorgen dat je vast word aangenomen.
Btw, hoi.
Niemand is jouw bitch hier Davy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meteen stoere praat he na zijn ban, maar wel mijn bitch zijn tijdens de DMs
Huh ja maar hé?! Is baas joh. Horeca is denk ik het leukste normale bijbaantje dat je kunt hebben imo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kersen pluk ding? Dat is denk ik niet in mijn buurtIk woon in noord-oost Groningen.
En horeca lijkt me helemaal nikswel voor eventjes.. maar ik besteed mijn avonden liever anders.
Hoi
uhm mkayquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand is jouw bitch hier Davy.
Ja jij met je SWFje ..quote:
Vind ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh ja maar hé?! Is baas joh. Horeca is denk ik het leukste normale bijbaantje dat je kunt hebben imo.
Wij zijn die goeie bois toch, trekken die dimpoes aan jwz.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
WhatsTheSecret, Dromenvangertje, Lithia, BrandX,...
Deze SC begint commercieel te worden.
Laat Davy nog 10 min posten en ze zijn wegquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ga de krant rondbrengen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kersen pluk ding? Dat is denk ik niet in mijn buurtIk woon in noord-oost Groningen.
En horeca lijkt me helemaal nikswel voor eventjes.. maar ik besteed mijn avonden liever anders.
Hoi
Goede dames.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Dat is waar, maar kapiteintje ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat Davy nog 10 min posten en ze zijn weg
Just give me the signalquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat Davy nog 10 min posten en ze zijn weg
Toevallig, ons moeder der rode lampje ging net aan..quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik las iets over hoeren? Mijn alarm ging iig af
ik ook niet ik had ze alquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
Toen ik gebanned was heb ik nooit tieten mogen ontvangen.
Zijn ook nog allemaal dames nu je het zegt.quote:
Bakker dan moet je ontzettend vroeg beginnen hé, tenzij je alleen verkoopt. Dierenwinkel zal wel populair zijn onder vrouwen dus denk niet dat daar nu nog plek is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind ik nietmij lijkt een baantje in een bakker of dierenwinkel zo baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |