absinth is nooit goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Absinthe is ook niet goed als je al gesmoked hebt
Laat gaan dat paspoortje joh!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit een minderjarige geneukt terwijl ik zelf meerderjarig was hoor.
Oh, beetje 't zelfde als dat Rangers-programma etc.? Met die HOO-AH boys?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gasten die worden getraind in de VS voor speciale eenheden binnen defensie. Gaat er echt fucking zwaar aan toe. 3/4e dat al afvalt binnen twee dagen door complete uitputting enzo.
O.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit een minderjarige geneukt terwijl ik zelf meerderjarig was hoor.
De vrouw die mij in m'n eigen huis commandeert om op de bank te gaan liggen moet nog geboren worden hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, bedankt hé.
Zo zielig dat jij op de bank moet liggen.
Was wel fijn op vakantiequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Absinthe is ook niet goed als je al gesmoked hebt
Absinth is goed bij het indrinken, niet als je alles al hebt gedaan en dan voor je weggaat nog paar shotjes wilt nemenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vrouw die mij in m'n eigen huis commandeert om op de bank te gaan liggen moet nog geboren worden hoor.
Ik kan je ook een hand geven hoor.quote:
Tot dat ze bij de eerste keer alles onder kotsen en je nieuwe spullen al hebben geslooptquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:36 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik op mij zelf woon wat voor party's ik dan wel niet ga geven de eerste paar maanden
Je moeder probably?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vrouw die mij in m'n eigen huis commandeert om op de bank te gaan liggen moet nog geboren worden hoor.
Serieus boeler, je gaat wat meemaken hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:36 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik op mij zelf woon wat voor party's ik dan wel niet ga geven de eerste paar maanden
Serieus...dat is echt cool hoor. Gaan ze grinds stoppen op de faroer eilanden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland Whale Wars gaat nu ook achter de Vikings aanNu wordt het echt spannend hoor.
Hebben ze al in het ouderlijk huis gedaan (behalve dat slopen, dat moeten ze echt niet flikken). Heb wel ¤30 euro gekregen voor nieuwe kussens (die ik in eigen zak heb gestoken).quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot dat ze bij de eerste keer alles onder kotsen en je nieuwe spullen al hebben gesloopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |