Is het zo erg dat je niet eens met de grap kan meedoen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Seriously...ik zou graag met iemand in bed liggen nu voor de gezelligheid, maar minderjarigen kan ik niet maken.
Dit is een serieuze SC.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is het zo erg dat je niet eens met de grap kan meedoen?
Hij heeft schuldgevoelens na jullie laatste afspraakje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KOM!! We gooien een touwtje voor hun boot. DAT ZAL ZE LERUH!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mooi man ook altijd die drama als ze weer eens falen
Omdat ik ook 16 ben geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik altijd half om half deed?
Best wel ja...zielig he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten (van die grote XL glazen normaal voor cola). Ik voel me nog schuldig.quote:
Wat een boeler. Wie gaat er nu in coma na 12 flesjes bier en 2 whisky?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten. Ik voel me nog schuldig.
Wat een homo joh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten. Ik voel me nog schuldig.
Van die grote glazen voor frisdrank, waar 1 flesje bier in kanquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een boeler. Wie gaat er nu in coma na 12 flesjes bier en 2 whisky?Of waren 't longdrinks?
Of 'we blijven naast ze varen dan kunnen ze enkel nog rechtdoor muhahahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef Caland het volgende:
[..]
KOM!! We gooien een touwtje voor hun boot. DAT ZAL ZE LERUH!!!!
Ow kut, dat schip vaart gewoon door. Hoekandanou![]()
![]()
Wat ben jij voor aap dan dat je je whisky zo weggeeft aan een bezopen boeler?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van die grote glazen voor frisdrank, waar 1 flesje bier in kan
Idd, wat zondequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor aap dan dat je je whisky zo weggeeft aan een bezopen boeler?
Even met zo'n gozer klooien, is toch heerlijk Rensiequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb wel iemand bijna in coma laten gaan door iemand na 12 Hertog Jan Flesjes 2 volle glazen whiskey laten atten (van die grote XL glazen normaal voor cola). Ik voel me nog schuldig.
Niks mis mee joh, is toch heerlijk man ouwe reus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even met zo'n gozer klooien, is toch heerlijk Rensie
Ja inderdaad, kostte aardig wat dit grapjequote:Op woensdag 11 juli 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor aap dan dat je je whisky zo weggeeft aan een bezopen boeler?
haha pedo Xdquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom je nog liggen? Heb lekker fris beddengoed erop.
Gasten die worden getraind in de VS voor speciale eenheden binnen defensie. Gaat er echt fucking zwaar aan toe. 3/4e dat al afvalt binnen twee dagen door complete uitputting enzo.quote:
Ja, bedankt hé.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom je nog liggen? Heb lekker fris beddengoed erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |