Er is ook zo'n programma met parkeerboxen ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja beter heeft die rifle zo'n terugslag dat ze schedelscherven kunnen rapen dan wordt het nog enigszins spannend
Toch klopt de boodschap wel in dat programma het is alleen zo saai en Amerikanen zo irritant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook een kattenversie daarvan. Die vent is helemaal gestoord.
nee, ik heb mijn mtb even een beurt gegeven zodat ik weer smooth kan riden.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan joh wat een kankeraap. Die laat je toch niet je hut binnen.
quote:
quote:God heeft het zo gewilt mejonge, slavernij naar Amerika zodat negers daar rappers konden worden
Klopt. De mythe is echt heel interessant, de manier waarop ze er in dat programma mee omgaan uiterst treurig. Ze hadden op NG ooit een mooie docu over een serieuze zoektocht met wetenschappers ergens in Azie in de bergen. Dat was echt leuk om te kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ook een programma waar ze BigFoot proberen te zoeken, ook fucking fake.
Dit heet American guns overigens en als dat hetzelfde is... Nee wat een bagger het is dat ik in mijn beg ligquote:
Tot zo in bed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ook. Nog ff een half glaasje opdrinken.
Die nieuwe serie is wel vet. Whale Wars: Viking Shores. Zit nu al meer dan een week op aflevering 4 te wachten, maar hij komt maar niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar whale wars kijken op Discovery on demand. Beetje lachen om die kuthippies die lekker gek stinkbommetjes gooien enzo.
Seriously...ik zou graag met iemand in bed liggen nu voor de gezelligheid, maar minderjarigen kan ik niet maken.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Even Bacardi Cola maken en dan slapen.
Hoe wist jij dat ik altijd half om half deed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ouwe snoeperd. Je gaat zo hard over je nek straks met je half-om-halfje.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar whale wars kijken op Discovery on demand. Beetje lachen om die kuthippies die lekker gek stinkbommetjes gooien enzo.
Ik heb daar een broertje voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus. Niet weten wat een voor-derailleur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |