Bier kan ik veel hebben, maar voor de rest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat er hier niemand is behalve Caland die mij eruit drinkt.
Jullie zijn gewoon onze kleine broertjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nooit iemand van deze SC ontmoet, benieuwd hoe jullie reageren of mij en Stijn
Begin van feestje ben ik super stoer en doe ik mee aan al die kekke spelletjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh fuck...bij nader inzien lijd ik ook aan dit syndroom.
Die zijn er niet, nog niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij wilt echt graag sappige ontmaagdingsverhalen horen van DV of niet?
Nee. Interesseert me werkelijk waar geen fuck.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij wilt echt graag sappige ontmaagdingsverhalen horen van DV of niet?
Drankspelletjes doe ik uit principe niet. Ik ben geen boeler ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Begin van feestje ben ik super stoer en doe ik mee aan al die kekke spelletjesDaarna is het over.
Heb een jonger broertje van ongeveer 16 dus zal wel ongeveer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nooit iemand van deze SC ontmoet, benieuwd hoe jullie reageren of mij en Stijn
Trusten gozer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boelers, ik ga slapen man. Weer veel te laat en wil morgen nog wat presteren.
indian warsigns is geniaal man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drankspelletjes doe ik uit principe niet. Ik ben geen boeler ofzo.
Ik ben ook de jongste van de harde kern van VI. Mijn leeftijdsgenoten kunnen niet eens genieten van uitspraken van Derksenquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb een jonger broertje van ongeveer 16 dus zal wel ongeveer hetzelfde zijn
Mijn at kunsten zijn ook uitmuntend ik giet dingen zo naar binnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat er hier niemand is behalve Caland die mij eruit drinkt.
Jouw leeftijdsgenoten zijn op dit moment op vakantie in blanes en die zooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste van de harde kern van VI. Mijn leeftijdsgenoten kunnen niet eens genieten van uitspraken van Derksen
Gay.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn at kunsten zijn ook uitmuntend ik giet dingen zo naar binnen.
We zouden met ze allen naar Terschelling gaan, ging op laatste moment niet doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw leeftijdsgenoten zijn op dit moment op vakantie in blanes en die zooi.
Dit. Drank drink je omdat 't lekker is. Als ik puur alleen zou drinken om bezopen te worden zou ik elke week 1 fles tequila kopen. Dan zou ik 2x zo goedkoop uit zijn.quote:
Goedzo, tenzij je een boelerboer bent mag je daar niet heen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zouden met ze allen naar Terschelling gaan, ging op laatste moment niet door
Ik ook amper, moet sowieso paar keer slikken. 1 iemand die klokt 1 flesje zo achter over zonder te slikken like WTF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Same here, ik kan het niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |