SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik toch lompste die ik de laatste tijd heb gezien.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik toch lompste die ik de laatste tijd heb gezien.
Stumpert. Ken die hele gozer niet en zijn zelfmoord laat mij eerlijk gezegd ook koud. Heb om totaal andere redenen een account aangemaakt.quote:[b]Op dinsdag 10 juli 2012 03:16 schreef RensAjacied het volgende:[/b
Ga een speciaal Fok! account aanmaken voor een YouTuber ofzo
Waarom post je hier?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:18 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Stumpert. Ken die hele gozer niet en zijn zelfmoord laat mij eerlijk gezegd ook koud. Heb om totaal andere redenen een account aangemaakt.
Kill bill achtig? Of valt mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zie die onthoofding nog steeds voor mij![]()
Kan ik moelijk uitleggen. Misschien omdat het langzaam gaat en je hoort al dat bloed in zijn longen komen.quote:
Nou wat die reden ook mag zijn, wat doe je in deze VBL SC?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:18 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Stumpert. Ken die hele gozer niet en zijn zelfmoord laat mij eerlijk gezegd ook koud. Heb om totaal andere redenen een account aangemaakt.
Jij mag wel een cursus begrijpend lezen volgen dan. Ik had het over redenen anders dan een primaire behoefte. Een dier doodt enkel een andere dier vanwege het voedsel; puur om te overleven dus. Niet vanwege een genot + of in de zin van een boetedoening.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:17 schreef Doublepain het volgende:
@Sisyphos
Een Cheetah eet gras wil je zeggen?
Bedanktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ik moelijk uitleggen. Misschien omdat het langzaam gaat en je hoort al dat bloed in zijn longen komen.
Ik ben het hier overigens mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:19 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Jij mag wel een cursus begrijpend lezen volgen dan. Ik had het over redenen anders dan een primaire behoefte. Een dier doodt enkel een andere dier vanwege het voedsel; puur om te overleven dus. Niet vanwege een genot + of in de zin van een boetedoening.
Nee hoor die mexicanen killen elkaar voor drugs dat brood op de plank brengt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:19 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Jij mag wel een cursus begrijpend lezen volgen dan. Ik had het over redenen anders dan een primaire behoefte. Een dier doodt enkel een andere dier vanwege het voedsel; puur om te overleven dus. Niet vanwege een genot + of in de zin van een boetedoening.
- Wat is je favoriete voetbalclub?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Zag in de AT dat hier nogal wat actievelingen rondlopen.
okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Zag in de AT dat hier nogal wat actievelingen rondlopen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor die mexicanen killen elkaar voor drugs dat brood op de plank brengt.
Die brute executie gold enkel als straf. De mensen die die executie uitvoerden zouden niet dood zijn geweest als ze die twee heren niet hadden onthoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
Nee hoor die mexicanen killen elkaar voor drugs dat brood op de plank brengt.
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:22 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Die brute executie gold enkel als straf. De mensen die die executie uitvoerden zouden niet dood zijn geweest als ze die twee heren niet hadden onthoofd.
Ken je bevel = bevel? In dat soort landen is weigeren automatisch zelfmoord. Tenzij je niet in die kringen bevind (daar kies je uiteindelijk zelf voor), zit je eenmaal in die groepering moet je doen wat de leider zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:22 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Die brute executie gold enkel als straf. De mensen die die executie uitvoerden zouden niet dood zijn geweest als ze die twee heren niet hadden onthoofd.
Alle vrouwen verkrachten, mannen als slaaf gebruiken en daarna als ze niet meer kunnen gewoon doden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:23 schreef Smoofie het volgende:
Zelfs de romeinen deden het minder barbaars. Op het kruizigen na.
Ja hoe heet die site met die filmpjes ook alweer? Keek tot 6 maanden terug daar ook op, kan even niet op die naam komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die chinees die een hond martelt ga ik dus nooit meer kijken heDan word ik altijd helemaal gek bij dieren filmpjes.
Daar ben ik van overtuigd. En al die Mexicanen die webloggers onthoofden + ophangen doen dat natuurlijk ook enkel om te overleven? Jij hebt ze allemaal niet op een rijtje zeker?quote:
Slaven werden vaak goed behandeld, ja echtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle vrouwen verkrachten, mannen als slaaf gebruiken en daarna als ze niet meer kunnen gewoon doden.
Goed idee ik ga slapenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, tyf nu ff op je met kk getroll.
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond nog geen DM gehad van Geo.. leeft hij nog?
Die kan niet wachten op morgen en is al gaan slapenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond nog geen DM gehad van Geo.. leeft hij nog?
Neequote:
Ja VI = Voetbal International. Maar voetbal zelf vind ik niks joh!quote:
Voetballers altijd meteen janken als ze geraakt woordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Korfbal is a way of life
voetbal is maar een spelletje
Wat ik niet begrijp is waarom al die voetbalstadions niet meer voor gladiator-gevechten gebruikt worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja VI = Voetbal International. Maar voetbal zelf vind ik niks joh!
Mensen die voetbal kijken
En gemengde sport! Geen discriminatie. En vooral geen achterlijke voetbalsupporters. Moeten altijd weer rellen en kwetsende spreekkoren zingenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voetballers altijd meteen janken als ze geraakt woorden
Korfbal is voor echte mannen.
Mail naar info@knvb.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:29 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom al die voetbalstadions niet meer voor gladiator-gevechten gebruikt worden?
Inderdaad, doe dat maar. Dat achterlijke voetbal. Gelukkig is dit subforum een plek zonder voetbalfans. ONZ zit vol met die mongolen die het leuk vinden om te kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:29 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom al die voetbalstadions niet meer voor gladiator-gevechten gebruikt worden?
Belachelijk inderdaad. Wat is het nut ervan eigenlijk? Brood en spelen natuurlijk. Om het volk nog enigszins bezig te houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
Inderdaad, doe dat maar. Dat achterlijke voetbal. Gelukkig is dit subforum een plek zonder voetbalfans. ONZ zit vol met die mongolen die het leuk vinden om te kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen de Kuip en de ArenA niet tegen op
Je lultquote:
ik lul bij het stellen van een vraag?quote:
Ik lees verkeerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik lul bij het stellen van een vraag?
Zo moeten we een keer naar een wedstrijd van Stindinhoquote:
Ja wel mooi, allemaal fakkels, vlaggen en 1 trommel meenemen. Ik ben er voor in!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo moeten we een keer naar een wedstrijd van Stindinho
Ja las dat topic pas doorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wel mooi, allemaal fakkels, vlaggen en 1 trommel meenemen. Ik ben er voor in!
Edit: Oja dit was Steven van plan met de kampioenswedstrijd, maar Stijn wilde het niet ofzo.
oh toch nietquote:
neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:37 schreef stevenmac26 het volgende:
topics zijn wel verwijderd volgens mij
Ja we zijn er nog, waarderen het ook dat jij er nog bentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:38 schreef Sisyphos het volgende:
Zijn jullie er nog? Ik dacht dat jullie allemaal tegelijk gingen slapen....
Dankje. Altijd fijn als je aanwezigheid op prijs gesteld wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja we zijn er nog, waarderen het ook dat jij er nog bent![]()
Er waren 4 topics in totaalquote:
Zou zo vet zijn geweest als jullie echt waren geweest. Stijn zal zijn ogen uitkijken. Allemaal 20+ gasten die staan te schreeuwenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou zo vet zijn geweest als jullie echt waren geweest. Stijn zal zijn ogen uitkijken. Allemaal 20+ gasten die staan te schreeuwen
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jullie snappen geloof ik niet dat de sfeer rondom korfbal heel anders is.
Hele reisplannen gemaakt etc. Wel leuk zo'n VBL SC dagje uitquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu de hele dag met zo'n gevoel van: als dat maar goed gaat .Wat is de reactie van mn ouders!? .
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is serieus heel apart voor mij. Maar als het eenmaal gebeurd is, dan heb je het heel anders ervaren
Ander werk zoeken ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je tenminste wat zinvols met je dag doen, halve tamme.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:46:01Reken maar dat #PSV de hoofdprijs voor #Strootman vraagt. Ik schat zeker 15-20 miljoen euro. reageer retweet
Je bent er maar druk mee he, die Rik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:46:01Reken maar dat #PSV de hoofdprijs voor #Strootman vraagt. Ik schat zeker 15-20 miljoen euro. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Logisch toch voor een speler die ze 7 miljoen? heeft gekost en ze niet kwijt willen terwijl hij nog nog een lang doorlopend contract heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een Clasie of een Anita is dan 30 miljoen waard hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logisch toch voor een speler die ze 7 miljoen? heeft gekost en ze niet kwijt willen met nog een lang contract.
Oh ik bedoel Psv subsidie club paupers!
Als Ajax of Feyenoord dat vraagt wel ja. Al heeft Strootman waarschijnlijk een langer contract + een flinke flink aankoopbedrag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Clasie of een Anita is dan 30 miljoen waard hoor.
Voor 7 kon Anita weg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Clasie of een Anita is dan 30 miljoen waard hoor.
Dat werd vorig jaar al bijna geboden door Dormund/Marseille dus dat lijkt mij erg stug en maakt eigenlijk ook niks uit. VBL SC beperkte voetbal gespreksstof etc.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd vorig jaar al bijna geboden door Dormund/Marseille dus dat lijkt mij erg stug en maakt eigenlijk ook niks uit. VBL SC beperkte voetbal gespreksstof etc.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijg jij nu 3 messages?
grapjasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als mensen mij quoten krijg ik nu rechtsonder een Quote alert in de vorm van een DM
Dan geloof je het niet zou mij ook een rotzorg zijnquote:
Ik kijk zo wel op mijn laptopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als mensen mij quoten krijg ik nu rechtsonder een Quote alert in de vorm van een DM
en?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet zou mij ook een rotzorg zijnMaar er staat ook 'beta' voor dus wellicht hebben enkel sommige het.
okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik gok dat je langzaam mod gaat worden
ja ik hoopte al dat je mij ging quoten, ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet zou mij ook een rotzorg zijnMaar er staat ook 'beta' voor dus wellicht hebben enkel sommige het.
hierzo danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik hoopte al dat je mij ging quoten, ziet er wel leuk uit.
Niet voor Steven. Hij is in 30 topics tegelijkertijd actief dus zijn scherm zal wel tot aan de nok toe gevuld zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik hoopte al dat je mij ging quoten, ziet er wel leuk uit.
Handig, ook als je een tijdje niet fokt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier deugniet pak aan.
2 topicsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor Steven. Hij is in 30 topics tegelijkertijd actief dus zijn scherm zal wel tot aan de nok toe gevuld zijn
ik vroeg jou toch niets kalequote:
Flikker opquote:
Kutjesquote:
wat is ditquote:
Weet niet Steven quote me net dus heb het al gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
werkt het ook als je jezelf quote rens?
kom vechten danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik 30 zeg dan zijn het er 30[quote][ afbeelding ] [b]Op
okequote:
Je kan die knop uitzetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
Wel kut, eerst kon ik van discussies weglopen straks niwt meer
bij settings > overigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe doe je dat? Ik schrik me kapot allemaal quote alerts
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor een Meme omdat je daar zo van geniet.
Dit is beter dan de spytool of niet stinhoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk man, zat in een ander topic te grazen, lekker die melding
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is beter dan de spytool of niet stinho
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kut, Als wij posts van Madame_Paon in de VBL-SC bestuderen, kan zij dat heel snel zien
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kut, Als wij posts van Madame_Paon in de VBL-SC bestuderen, kan zij dat heel snel zien
Moet je in de quote haar naam veranderen en profile id.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Slim ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je in de quote haar naam veranderen en profile id.
Ben je bang voor haar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Paon is heel erg blij nu... wij voelen ons klôte
Hoezo heb jij eigenlijk fredje als ui?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Paon is heel erg blij nu... wij voelen ons klôte
Gaat goed hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef The_Groove het volgende:
Geniet je een beetje van je vakantie Stinho??
Schoen Opeten topicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo heb jij eigenlijk fredje als ui?
Trap je nog wel is een balletje buiten of is dat wel heel erg 2003?quote:
Ik haak afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Trap je nog wel is een balletje buiten of is dat wel heel erg 2003?
Inderdaad wel jammer. Nu krijg om de haverklap zo'n toffe meldingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:57 schreef Caland het volgende:
Jammer dat je die optie niet alleen voor slowchats kan uitzetten.
Nou weet je hoe het voor ons was toen jij een ban had en constant aan het dm'en wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad wel jammer. Nu krijg om de haverklap zo'n toffe melding
Ik schreef: 'Als Fred Rutten nog voor het einde van dit kalenderjaar een nieuwe club heeft, dan neem ik tot 2013 een Fred Rutten UI.quote:
Het spijt me...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou weet je hoe het voor ons was toen jij een ban had en constant aan het dm'en was
Over 2 maanden staat hij toch op straatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schreef: 'Als Fred Rutten nog voor het einde van dit kalenderjaar een nieuwe club heeft, dan neem ik tot 2013 een Fred Rutten UI.
Dat veranderd er toch niks aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 2 maanden staat hij toch op straat
dan nog zal ik 'm houdenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
zonder bony wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
schijnt dat een Chinese club interesse voor hem heeft. Wat is dat tegenwoordig dat iedereen naar China wil/gaatquote:
Ik denk geld stinhoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt dat een Chinese club interesse voor hem heeft. Wat is dat tegenwoordig dat iedereen naar China wil/gaat
loet, money, pesos keiharde euries.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt dat een Chinese club interesse voor hem heeft. Wat is dat tegenwoordig dat iedereen naar China wil/gaat
Het eten, wat is er nou lekkerder dan vers Chinees eten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het eten, wat is er nou lekkerder dan vers Chinees eten.
Die gast is irritant manquote:
quote:HEERENVEEN - Technisch directeur Johan Hansma van SC Heerenveen vraagt zich af of Ajax Luciano Narsingh wel echt wil hebben.
De Amsterdamse club legde maandagavond laat een bod neer dat weliswaar hoger is dan het vorige (zo'n ¤3,5 miljoen), maar volgens Hansma ,,nog altijd beduidend lager” dan de de prijs die PSV voor de rechtsbuiten wil betalen. Zaakwaarnemer Mino Raiola vermoedt dat de financiële crisis nog niet is doorgedrongen tot Heerenveen.
Hansma: ,,Ik viel van mijn stoel toen ik dat las.” Volgens hem speelt vooral Raiola een spel. ,,Raiola vertelde mij juist dat hij er financieel niet uitkomt met zowel Ajax als PSV.”
Lees voor het hele verhaal de LC van dinsdag (iPad en krant)
Naar Chinaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, ik begrijp er helemaal geen flikker meer van. Zie wel waar die gozer heen gaat
Niet die van tunesie, kon naar arsenal en kiest dan om naar qatar te gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nog te jong voor China. Je vertrekt enkel naar Qatar voor sportieve vooruitgang.
Heerenveen wil 6miljoen, moeilijk he lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV hoger bied dan 3,5 waarom accepteren ze dan niet? Lijkt mij een mooi bedrag.
Schijnbaar is het te moeilijk voor mij want het staat niet in de tekstquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heerenveen wil 6miljoen, moeilijk he lezen
Andere teksten wel, je zit vast wel eens op voetbalprimeur of voetbalzonequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schijnbaar is het te moeilijk voor mij want het staat niet in de tekst
Watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
spuitbussen gaan tegenwoordig te snel leeg steven
ja nu al half leeg terwijl ik nog 3 lagen moetquote:
Goede zaakwaarnemer. Dan gaat hij maar volgend jaar gratis weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere teksten wel, je zit vast wel eens op voetbalprimeur of voetbalzone
45 miljoen voor Carroll.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja wat is 6 miljoen als Real weer 40 miljoen + Carvalho voor Modric neerlegt
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja nu al half leeg terwijl ik nog 3 lagen moet
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede zaakwaarnemer. Dan gaat hij maar volgend jaar gratis weg.
kweeniequote:
Goed bezigquote:
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede zaakwaarnemer. Dan gaat hij maar volgend jaar gratis weg.
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Stevenquote:
Raiola ruikt geld als hij Narsingh ergens transfervrij kan brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemer
nah, hij zal 6 miljoen erbij niet erg vinden denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Steven
zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, hij zal 6 miljoen erbij niet erg vinden denk ik.
doe eens stil zijn, is geheim klootzak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Steven
[..]
Raiola ruikt geld als hij Narsingh ergens transfervrij kan brengen.
quote:Gewonden door touw over weg
AMSTERDAM - De politie zoekt getuigen van een incident waarbij twee scooterrijders afgelopen vrijdagnacht in Amsterdam gewond zijn geraakt. Het duo reed tegen een touw aan dat iemand over de weg had gespannen op de hoek van de Prinsengracht met de Spiegelgracht.
De 36-jarige bestuurder en zijn 29-jarige bijrijder moesten met lichte verwondingen naar het ziekenhuis, maar ze mogen van geluk spreken dat ze niet zwaarder letsel opliepen. “Dit is levensgevaarlijk en had heel anders af kunnen lopen”, aldus een politiewoordvoerder tegen stadszender AT5.
De politie tast nog in het duister over wie het touw heeft gespannen en hoopt dat getuigen meer licht op de zaak kunnen schijnen.
quote:
Omdat hij meestal gelijk heeft?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ga ik op die vincerusso in in dat ajax topic
quote:
Onthoofdingen +1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Gadverdamme, die filmpjes ga je toch niet bekijken?
Hoef ik niet te zien.quote:
lekker voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet te zien.![]()
En sinds wanneer krijg je ene quote alert'RensAjacied heeft zojuist een van je posts gequote'
Sinds vandaag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet te zien.![]()
En sinds wanneer krijg je ene quote alert'RensAjacied heeft zojuist een van jouw posts gequote'
neequote:
settings---> overigequote:
hahaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed vanaf stuur ik er wel een DM bij.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed vanaf stuur ik er wel een DM bij.
Stijn wanneer ga je Ajacied eens veranderen in Feyenoord?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Legioen zit er pas hechtheid. Dat is echt ongelofelijk.
THETS WAHT SHE SAITquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk nuttige post.
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn wanneer ga je Ajacied eens veranderen in Feyenoord?
Nee. Dat mag je niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?
En waar baseer je het op?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?
quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze allemansvriend is ook weer aanwezig zie ik.
waar steven is, is meestal gezelligheid toch? Had een Brabander kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef anders je mening over het lenteakkoord en de financiele mokerslag die het voor clubs oplevertquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, mag er straks weer bovenop. Moet nu nog ff stoom afblazen.quote:
Hee Kapi, hoe waren die 3 dagen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kan je uitzetten bij Settings > overigequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, mag er straks weer bovenop. Moet nu nog ff stoom afblazen.
Wtf is die boeler-notification als iemand je quote?Alsof je zelf niet terugkijkt in een topic waar je hebt gepost.
Die happen nog harder dan PSV'ers man. Ik ga dat PSV topic maar eens uit MyAt pleuren.quote:
Doorberekening van politiekosten zal een ramp zijn. Ik ben daar geen voorstander van eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef anders je mening over het lenteakkoord en de financiele mokerslag die het voor clubs oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |