Een Clasie of een Anita is dan 30 miljoen waard hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logisch toch voor een speler die ze 7 miljoen? heeft gekost en ze niet kwijt willen met nog een lang contract.
Oh ik bedoel Psv subsidie club paupers!
Als Ajax of Feyenoord dat vraagt wel ja. Al heeft Strootman waarschijnlijk een langer contract + een flinke flink aankoopbedrag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Clasie of een Anita is dan 30 miljoen waard hoor.
Voor 7 kon Anita weg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Clasie of een Anita is dan 30 miljoen waard hoor.
Dat werd vorig jaar al bijna geboden door Dormund/Marseille dus dat lijkt mij erg stug en maakt eigenlijk ook niks uit. VBL SC beperkte voetbal gespreksstof etc.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd vorig jaar al bijna geboden door Dormund/Marseille dus dat lijkt mij erg stug en maakt eigenlijk ook niks uit. VBL SC beperkte voetbal gespreksstof etc.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijg jij nu 3 messages?
grapjasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als mensen mij quoten krijg ik nu rechtsonder een Quote alert in de vorm van een DM
Dan geloof je het niet zou mij ook een rotzorg zijnquote:
Ik kijk zo wel op mijn laptopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als mensen mij quoten krijg ik nu rechtsonder een Quote alert in de vorm van een DM
en?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet zou mij ook een rotzorg zijnMaar er staat ook 'beta' voor dus wellicht hebben enkel sommige het.
okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik gok dat je langzaam mod gaat worden
ja ik hoopte al dat je mij ging quoten, ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet zou mij ook een rotzorg zijnMaar er staat ook 'beta' voor dus wellicht hebben enkel sommige het.
hierzo danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik hoopte al dat je mij ging quoten, ziet er wel leuk uit.
Niet voor Steven. Hij is in 30 topics tegelijkertijd actief dus zijn scherm zal wel tot aan de nok toe gevuld zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik hoopte al dat je mij ging quoten, ziet er wel leuk uit.
Handig, ook als je een tijdje niet fokt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier deugniet pak aan.
2 topicsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor Steven. Hij is in 30 topics tegelijkertijd actief dus zijn scherm zal wel tot aan de nok toe gevuld zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |