quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het eten, wat is er nou lekkerder dan vers Chinees eten.
Die gast is irritant manquote:
quote:HEERENVEEN - Technisch directeur Johan Hansma van SC Heerenveen vraagt zich af of Ajax Luciano Narsingh wel echt wil hebben.
De Amsterdamse club legde maandagavond laat een bod neer dat weliswaar hoger is dan het vorige (zo'n ¤3,5 miljoen), maar volgens Hansma ,,nog altijd beduidend lager” dan de de prijs die PSV voor de rechtsbuiten wil betalen. Zaakwaarnemer Mino Raiola vermoedt dat de financiėle crisis nog niet is doorgedrongen tot Heerenveen.
Hansma: ,,Ik viel van mijn stoel toen ik dat las.” Volgens hem speelt vooral Raiola een spel. ,,Raiola vertelde mij juist dat hij er financieel niet uitkomt met zowel Ajax als PSV.”
Lees voor het hele verhaal de LC van dinsdag (iPad en krant)
Naar Chinaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, ik begrijp er helemaal geen flikker meer van. Zie wel waar die gozer heen gaat
Niet die van tunesie, kon naar arsenal en kiest dan om naar qatar te gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nog te jong voor China. Je vertrekt enkel naar Qatar voor sportieve vooruitgang.
Heerenveen wil 6miljoen, moeilijk he lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV hoger bied dan 3,5 waarom accepteren ze dan niet? Lijkt mij een mooi bedrag.
Schijnbaar is het te moeilijk voor mij want het staat niet in de tekstquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heerenveen wil 6miljoen, moeilijk he lezen
Andere teksten wel, je zit vast wel eens op voetbalprimeur of voetbalzonequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schijnbaar is het te moeilijk voor mij want het staat niet in de tekst
Watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
spuitbussen gaan tegenwoordig te snel leeg steven
ja nu al half leeg terwijl ik nog 3 lagen moetquote:
Goede zaakwaarnemer. Dan gaat hij maar volgend jaar gratis weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere teksten wel, je zit vast wel eens op voetbalprimeur of voetbalzone
45 miljoen voor Carroll.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja wat is 6 miljoen als Real weer 40 miljoen + Carvalho voor Modric neerlegt
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja nu al half leeg terwijl ik nog 3 lagen moet
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede zaakwaarnemer. Dan gaat hij maar volgend jaar gratis weg.
kweeniequote:
Goed bezigquote:
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede zaakwaarnemer. Dan gaat hij maar volgend jaar gratis weg.
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Stevenquote:
Raiola ruikt geld als hij Narsingh ergens transfervrij kan brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemer
nah, hij zal 6 miljoen erbij niet erg vinden denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Steven
zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, hij zal 6 miljoen erbij niet erg vinden denk ik.
doe eens stil zijn, is geheim klootzak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Steven
[..]
Raiola ruikt geld als hij Narsingh ergens transfervrij kan brengen.
quote:Gewonden door touw over weg
AMSTERDAM - De politie zoekt getuigen van een incident waarbij twee scooterrijders afgelopen vrijdagnacht in Amsterdam gewond zijn geraakt. Het duo reed tegen een touw aan dat iemand over de weg had gespannen op de hoek van de Prinsengracht met de Spiegelgracht.
De 36-jarige bestuurder en zijn 29-jarige bijrijder moesten met lichte verwondingen naar het ziekenhuis, maar ze mogen van geluk spreken dat ze niet zwaarder letsel opliepen. “Dit is levensgevaarlijk en had heel anders af kunnen lopen”, aldus een politiewoordvoerder tegen stadszender AT5.
De politie tast nog in het duister over wie het touw heeft gespannen en hoopt dat getuigen meer licht op de zaak kunnen schijnen.
quote:
Omdat hij meestal gelijk heeft?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ga ik op die vincerusso in in dat ajax topic
quote:
Onthoofdingen +1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Gadverdamme, die filmpjes ga je toch niet bekijken?
Hoef ik niet te zien.quote:
lekker voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet te zien.![]()
En sinds wanneer krijg je ene quote alert'RensAjacied heeft zojuist een van je posts gequote'
Sinds vandaag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet te zien.![]()
En sinds wanneer krijg je ene quote alert'RensAjacied heeft zojuist een van jouw posts gequote'
neequote:
settings---> overigequote:
hahaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed vanaf stuur ik er wel een DM bij.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed vanaf stuur ik er wel een DM bij.
Stijn wanneer ga je Ajacied eens veranderen in Feyenoord?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Legioen zit er pas hechtheid. Dat is echt ongelofelijk.
THETS WAHT SHE SAITquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk nuttige post.
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn wanneer ga je Ajacied eens veranderen in Feyenoord?
Nee. Dat mag je niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?
En waar baseer je het op?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?
quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze allemansvriend is ook weer aanwezig zie ik.
waar steven is, is meestal gezelligheid toch? Had een Brabander kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef anders je mening over het lenteakkoord en de financiele mokerslag die het voor clubs oplevertquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, mag er straks weer bovenop. Moet nu nog ff stoom afblazen.quote:
Hee Kapi, hoe waren die 3 dagen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kan je uitzetten bij Settings > overigequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, mag er straks weer bovenop. Moet nu nog ff stoom afblazen.
Wtf is die boeler-notification als iemand je quote?Alsof je zelf niet terugkijkt in een topic waar je hebt gepost.
Die happen nog harder dan PSV'ers man. Ik ga dat PSV topic maar eens uit MyAt pleuren.quote:
Doorberekening van politiekosten zal een ramp zijn. Ik ben daar geen voorstander van eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef anders je mening over het lenteakkoord en de financiele mokerslag die het voor clubs oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |