Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede zaakwaarnemer. Dan gaat hij maar volgend jaar gratis weg.
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Stevenquote:
Raiola ruikt geld als hij Narsingh ergens transfervrij kan brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemer
nah, hij zal 6 miljoen erbij niet erg vinden denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is niet de zaakwaarnemer hé. Heerenveen wil 6 miljoen. niet die zaakwaarnemer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Steven
zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, hij zal 6 miljoen erbij niet erg vinden denk ik.
doe eens stil zijn, is geheim klootzak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kunstwerk voor je aan het maken is Steven
[..]
Raiola ruikt geld als hij Narsingh ergens transfervrij kan brengen.
quote:Gewonden door touw over weg
AMSTERDAM - De politie zoekt getuigen van een incident waarbij twee scooterrijders afgelopen vrijdagnacht in Amsterdam gewond zijn geraakt. Het duo reed tegen een touw aan dat iemand over de weg had gespannen op de hoek van de Prinsengracht met de Spiegelgracht.
De 36-jarige bestuurder en zijn 29-jarige bijrijder moesten met lichte verwondingen naar het ziekenhuis, maar ze mogen van geluk spreken dat ze niet zwaarder letsel opliepen. “Dit is levensgevaarlijk en had heel anders af kunnen lopen”, aldus een politiewoordvoerder tegen stadszender AT5.
De politie tast nog in het duister over wie het touw heeft gespannen en hoopt dat getuigen meer licht op de zaak kunnen schijnen.
quote:
Omdat hij meestal gelijk heeft?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ga ik op die vincerusso in in dat ajax topic
quote:
Onthoofdingen +1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Gadverdamme, die filmpjes ga je toch niet bekijken?
Hoef ik niet te zien.quote:
lekker voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet te zien.![]()
En sinds wanneer krijg je ene quote alert'RensAjacied heeft zojuist een van je posts gequote'
Sinds vandaag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik niet te zien.![]()
En sinds wanneer krijg je ene quote alert'RensAjacied heeft zojuist een van jouw posts gequote'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |