Stijn wanneer ga je Ajacied eens veranderen in Feyenoord?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Legioen zit er pas hechtheid. Dat is echt ongelofelijk.
THETS WAHT SHE SAITquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk nuttige post.
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn wanneer ga je Ajacied eens veranderen in Feyenoord?
Nee. Dat mag je niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?
En waar baseer je het op?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik constateer iets hoor, dat valt me gewoon op, mag ik dat niet zeggen?
quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze allemansvriend is ook weer aanwezig zie ik.
waar steven is, is meestal gezelligheid toch? Had een Brabander kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef anders je mening over het lenteakkoord en de financiele mokerslag die het voor clubs oplevertquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, mag er straks weer bovenop. Moet nu nog ff stoom afblazen.quote:
Hee Kapi, hoe waren die 3 dagen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kan je uitzetten bij Settings > overigequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, mag er straks weer bovenop. Moet nu nog ff stoom afblazen.
Wtf is die boeler-notification als iemand je quote?Alsof je zelf niet terugkijkt in een topic waar je hebt gepost.
Die happen nog harder dan PSV'ers man. Ik ga dat PSV topic maar eens uit MyAt pleuren.quote:
Doorberekening van politiekosten zal een ramp zijn. Ik ben daar geen voorstander van eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef anders je mening over het lenteakkoord en de financiele mokerslag die het voor clubs oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |